Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 22:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
omdat ik zojuist deel 18 sloot
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 04-11-2005, 23:39
Verwijderd
Ja, vanavond m'n eerste "date" gehad. Paar films gekeken met een leuk meisje en daarna even wat buiten gewandeld. Was geweldig!

Maar een goede vriend van me heeft een beetje een pesthumeur de laatste paar dagen, is niet zo gezellig. Komt waarschijnlijk doordat hij een soort van "ruzie" heeft met een vriendin van 'm, ze kunnen niet met elkaar meer overweg ofzo. Ik zou liever hebben dat hij er gewoon over zou willen praten, ik vind dit niets zo.
Oud 05-11-2005, 00:39
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
confused
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 05-11-2005, 01:59
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Gemakzuchtig.....
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 05-11-2005, 02:35
Verwijderd
toppie joppie
Oud 05-11-2005, 05:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Heerlijk geslapen
__________________
<):o)
Oud 05-11-2005, 07:40
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Hij ligt nu links van me, diagonaal, al het deken jattende te slapen.
Wat is het ook aandoenlijk.
Oud 05-11-2005, 08:25
Verwijderd
Het is super en geweldig. Hij is super en geweldig. Alles voelt zo ontzettend goed. Ik wil het echt aan iedereen vertellen die het maar horen wil, maar jammer genoeg hebben de mensen aan wie ik het meest wil vertellen genoeg aan hun hoofd (liefdesverdriet of andere problemen) en kan ik het niet echt aan hen vertellen. Vroeger zat ik ook in dat schuitje, maar nu niet meer. Dat voelt echt apart.
Oud 05-11-2005, 09:41
Verwijderd
prima, ze krijgt binnenkort een 2 pers. bed, namelijk vandaag

nu hoef ik niet meer bang te zijn dat, als ik mij omdraai in het bed, dat ik haar eruit mik.
Oud 05-11-2005, 09:55
Yolcu
Yolcu is offline
Pffff waarom twijfel ik toch altijd zo over zijn gevoelens? Het zal vast wel goed zitten.. ik moet me gewoon niet zo druk maken. Ik kan niet wachten tot ik hem weer zie
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 05-11-2005, 10:32
Jane says
Avatar van Jane says
Jane says is offline
Super

Zo'n geluk, waarvan je weet dat het nog lang gaat duren!
Geen twijfels meer, weten dat je juist gekozen hebt: zalig!

En dan ook nog al die positieve reacties
__________________
Who's buying me a stairway to heaven?
Oud 05-11-2005, 11:52
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Gisteravond leek het erop alsof ik de avond alleen zou doorbrengen, maar een vriend van me kwam mee alleen zijn.
Nou goed, wij zaten genesteld in de serre met een tv... Een paar joints later verliep het niet meer zo stroef zal ik maar zeggen.
En die vriend is ook een vriend, mn vriendje zat ergens anders...

Maar goed, ik was mn tenen aan het knakken, en daar kan hij niet goed tegen, en hij zei ;'Als je dat nog een keer doet he, als ik nog een keer knak hoor, ben je voor de rest van de avond de lul '. Dus ik, eigenwijs, knak mn teen. Nouja toen begon het eigelijk. We zaten tussen de film door beetje elkaar te plagen enzo met kietelen of met mijn kouwe handen. En toen zei ik iets van ; Zal ik je eens nippletwisten
Maarja daar was hij het dan niet mee eens. Dus hij dacht, zij niet bij mij, maar ik bij haar. Hij probeerde het enzo, greep mn armen en draaide me om en hij gaf het maar niet op. Maar het stelde eigelijk niets voor in feite..

Maar achteraf gezien heb ik gewoon zo'n ontzettend leuke avond gehad met hem, vond het helemaal niet erg dat ie aan me zat bijv. Dus ik loop nu een beetje met gemixede gevoelens rond. Ik hou superveel van mn vriendje, maar als ik dan terug kijk op gisterenavond, ben ik zo benieuwd hoe het moet zijn als ik iets met hem heb..

Maar voor mijn gevoel heb ik al een waarschuwing gehad - het was een droom waarvan ik denk dat ik de betekenis wel weet - dat ik daar niet aan moet beginnen.. Dat ik het moet houden bij deze vriend.

Ik kijk het nog even aan... En als iemand me wijze raad kan geven, zou ik dat erg fijn vinden
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 05-11-2005, 13:05
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hm... wel confusing ^ Maar, idd, kijk de boel nog maar ff aan!




Ik ga uit vissen vanavond
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-11-2005, 13:45
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Hij is bijna té leuk, maar ook té frustrerend doordat hij veel te druk is.

Maar word wel helemaal blij van m
Oud 05-11-2005, 13:52
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 05-11-2005 @ 14:45 :
Hij is bijna té leuk, maar ook té frustrerend doordat hij veel te druk is.

Maar word wel helemaal blij van m
nog steeds met die ene gast?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 05-11-2005, 14:11
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
I C U schreef op 05-11-2005 @ 14:05 :
Hm... wel confusing ^ Maar, idd, kijk de boel nog maar ff aan!




Ik ga uit vissen vanavond


Eig ga ik ook regelmatig vissen met vrienden. Ik haat het helemaal niet zo. Maar kben er niet geduldig genoeg voor, kbegin mij met andere dingen te amuseren en ik vergeet mijn lijnen in het oog te houden

Beide mogelijke interpretaties zijn correct
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Oud 05-11-2005, 14:32
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 05-11-2005 @ 15:11 :


Eig ga ik ook regelmatig vissen met vrienden. Ik haat het helemaal niet zo. Maar kben er niet geduldig genoeg voor, kbegin mij met andere dingen te amuseren en ik vergeet mijn lijnen in het oog te houden

Beide mogelijke interpretaties zijn correct
Ghehe. Ach, soms hangen er zoveel lijnen, dat ik het ook niet meer weet... Maar: Sommige zijn glow in the dark (jaja, dat is nieuw) en die zie ik dan altijd weer wel. Soms vergeet ik die lijnen ook gewoon. Eigenlijk maakt het niet uit, ik heb het altijd naar mijn zin!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-11-2005, 14:39
Verwijderd
Fucked? (Figuurlijk)
Relaties onderhouden vanuit Japan is lastig, zo niet zwaar kut.
Ik mis m'n vrienden en familie. En mijn grote niet-wederzijdse geliefde ook.
Ads door Google
Oud 05-11-2005, 15:00
Verwijderd
Vandaag weer even naar hem toe geweest. Kom ik met natte haren thuis Maar m'n moeder heeft niets gezegd.
Iedereen vroeg me gisteren of ik ook mee ging naar Geleen (daar moeten ze een wedstrijd spelen), maar ik blijf lekker thuis. Aan de ene kant had ik wel meegewild, want ik kan niet genoeg krijgen om naar m te kijken en een wedstrijd kijken is echt super. Maar op zich is het wel lekker om thuis te blijven. Lekker op tijd naar bed en nog wat voor het huishouden doen. Morgen zie ik m weer, want mn zusje moet een wedstrijd spelen en dan komt hij ook kijken.
Vannacht heeft hij echt zooo'n megalief smsje gestuurd. Ik lees het nu de hele tijd opnieuw
Oud 05-11-2005, 15:05
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Damn Loon, ik word haast jaloers! God, wat ben jij in de wolken! Heerlijk!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-11-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 05-11-2005 @ 16:05 :
Damn Loon, ik word haast jaloers! God, wat ben jij in de wolken! Heerlijk!
Wat lief Ja, ik voel me echt helemaal gelukkig. Gisteren moest mn zusje trainen en ik blijf altijd kijken op vrijdag en hij kwam eerder (hij moet daarna trainen) en toen zaten we samen op de tribune lekker te kletsen enzo En iedereen kijken hahaha.. Ook zo'n man die tegen me zei: hé, wat hoorde ik nou? Heb je een verhouding?
En ik heb met andere aanhang () nog deels naar zijn training gekeken en dan keek ie elke keer heel sneaky naar de tribune en dan wisselden we even een blik en een glimlach uit. Echt super

Het is echt lang geleden dat ik me zo heb gevoeld. Ik heb echt zoiets van: samen kunnen we de wereld aan en zelfs in mn eentje, als hij er maar voor me is. En dat is ie

Ik kan echt uuuuren lullen over hem, dus ik zal jullie niet vervelen en hij leest dit ook, dus ik zal niet teveel leuke dingen zeggen, want dan gaat ie nog naast zn schoenen lopen hahaha..
Oud 05-11-2005, 15:39
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmm... Fiets je ook in een roze mist enzo?

*lieft verliefde mensen*

Eigenlijk is het voor mij al een eeuwigheid geleden dat ik echt verliefd was, met vlinders, wolkjes en roze mist. Daarom geniet ik maar mee van de left-overs van anderen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-11-2005, 16:00
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik wil ook weer is verliefd worden... alleen voor het gevoel.

Vrijgezel zijn heerlijk
Oud 05-11-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 05-11-2005 @ 16:39 :
Hmm... Fiets je ook in een roze mist enzo?

*lieft verliefde mensen*

Eigenlijk is het voor mij al een eeuwigheid geleden dat ik echt verliefd was, met vlinders, wolkjes en roze mist. Daarom geniet ik maar mee van de left-overs van anderen
Voor mij was dat ook lang geleden en ik was er ook wel weer aan toe. Vandaag zitten geinen over dingen die we ontdekten
1. precies twee maanden nadat we een keertje gezoend hebben omdat we zin hadden om te zoenen hebben we besloten dat we ook echt wat hebben.
2. we schelen twee jaar
3. alle belangrijke dingen gebeuren op handbal

Vooral 1 en 2. Lekker geinen dat we dan over twee jaar zouden gaan trouwen, dan weer twee jaar later kinderen zouden krijgen. Dan zouden we twee kinderen krijgen, twee jongens of twee meisjes etc etc..
Zijn moeder dat voorgelegd en het gesprek ging meteen over piemels enzo Want zijn moeder zei dat je beter een jongen en een meisje kunt hebben, want dan weet je tenminste hoe de ander eruit ziet en hoe alles werkt enzo hahahaha..
Echt grappig

We zijn nu een week een stelletje en het voelt eigenlijk al zoveel langer. Gisteren werd op handbal gezegd dat hij moest trakteren. Waarom? Omdat hij een nieuwe vriendin had Dus hij ging maar marsjes halen voor de jongens Echt grappig

Jaja, nu hou ik echt op Ik wilde eigenlijk gewoon alleen zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt. Ik had stiekem ook niet verwacht dat ik eigenlijk nu weer een relatie zou krijgen. Ik zag dat eigenlijk niet meer komen, want er was echt nooit iemand die mij leuk vond, maar nog minder dat ik helemaal verliefd werd. Dat is nu wel het geval, gek genoeg
Oud 05-11-2005, 16:19
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Omg Loon, al die '' smileys Vind het leuk voor je
Advertentie
Oud 05-11-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 05-11-2005 @ 17:19 :
Omg Loon, al die '' smileys Vind het leuk voor je
Ja echt te grappig. Geniet er maar lekker van
Oud 05-11-2005, 16:50
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ik wet niet niet (zoals vaak ). Vind m wel erg leuk en lief en alles is zooo vertrouwd en ken m al zoo goed en lang, en aan de ene kant is dat leuk, maar aan de andere kant wil ik ook weer écht verliefd zijn (ipv het houden van wat het nu is) maarja
wil m wel weer zien
ow en ik kreeg opeens veel aandacht van jongens
mn vriendin: je trekt echt jongens aan
een jongen die dat hoorde: klopt
Oud 05-11-2005, 17:19
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Kut, we hebben een soort van ruzie.
Oud 05-11-2005, 17:25
Verwijderd
Bedankt! Echt lief!
Oud 05-11-2005, 17:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend kan soms echt een zuipschuit zijn Vooral als mijn neef in de buurt rondloopt. Die 2 hebben echte een slechte invloed op elkaar En flauw dat ze dan zijn, pffff. En dan is ook direct dat lieve eraf.
Oud 05-11-2005, 18:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kan ik wederom weer kort over zijn:
0,0.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-11-2005, 18:50
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Alleen en leeg

Cijfer: Vette onvoldoende
Oud 05-11-2005, 19:11
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
I C U schreef op 05-11-2005 @ 15:32 :
Ghehe. Ach, soms hangen er zoveel lijnen, dat ik het ook niet meer weet... Maar: Sommige zijn glow in the dark (jaja, dat is nieuw) en die zie ik dan altijd weer wel. Soms vergeet ik die lijnen ook gewoon. Eigenlijk maakt het niet uit, ik heb het altijd naar mijn zin!
Glow-in-the-darklijnen
Ik denk dat er bij mij iets mis is met het aas
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Oud 05-11-2005, 19:15
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik heb alleen maar oude mannen en potten achter me aan
Oud 05-11-2005, 20:22
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Oei wat stuurt ze leuke berichtjes. Kan niet wachten tot het volgende week zaterdagavond is.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 05-11-2005, 20:36
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Nu kan er echt niks meer stuk gaan
__________________
Having again my favourite dream.
Ads door Google
Oud 05-11-2005, 20:46
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Net aan de telefoon:

Ik: Ik vind het helemaal niet leuk zonder jou.
Hij: Ik eigenlijk wel zonder jou, hahah.

__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 05-11-2005, 21:10
Verwijderd
Argh. Ik klets mn zusje de oren van het hoofd, dus om haar wat rust te geven maar even hier.
Hij had vandaag een wedstrijd en ik was vandaag bij hem geweest. Even gezorgd voor een goede voorbereiding Haha..
Ze moesten in Geleen spelen en ik ging niet mee. Ik dacht: lekker relaxen thuis. Maar dan toch zit ik de hele tijd te denken 'hoe zou het gaan?' 'hoeveel zou de stand zijn?' 'hoe zou ie spelen?' 'heeft ie nog gescoord?' 'heeft hij last van z'n lies?'...
Echt vet irritant (hij vindt het juist geweldig volgens mij ) Ik vind het echt leuk, ook wel dat ik het leuk vind om te kijken en merk dat ik er betrokken bij ben, maar mijn relaxte avondje is toch minder relaxed geworden
Ze hebben verloren maar hij heeft 5 van de 16 doelpunten gescoord (*trots* ), waaronder een penalty En dan vertelt hij zo enthousiast en dan steekt mij dat zo aan en dan voel ik me ook weer helemaal geweldig

En als ik dan hoor dat de jongens uit zn team wat zeggen in de trant van: 'wat is het nr van Ilona? Dan smsen we haar even dat ze wel vaker voor zo'n voorbereiding mag zorgen Als je dat nou elke wedstrijd doet.. Dan laten we jullie wel even alleen in de kleedkamer en dan geef je maar een seintje wanneer jullie klaar zijn ' dan moet ik zo lachen en dat vind ik gewoon leuk om te horen op één of andere manier. En een vriendin van één van die jongens had iets geroepen toen hij die penalty moest nemen 'Schiet deze erin voor Ilona!' ofzo
Spoiler

Echt super. Het voelt gewoon goed ofzo. Alsof ik geaccepteerd word ofzo.. Vet vaag

Naja, nu ga ik met een grote glimlach mijn bed in en morgen zie ik hem rond kwart over elf/half twaalf 's ochtends in de hal, want dan gaan we naar een wedstrijd van mijn zusje kijken. En hij zou me ook nog smsen..
Pff... Dat verliefd zijn is echt vreemd Ik zou nu gewoon nog een rondje hard kunnen lopen. Heb echt teveel energie nu
Oud 05-11-2005, 22:25
Verwijderd
Wel goed, niks serieus, maar ook geen zin in serieus gedoe, want daar komt toch alleen maar gezeik van, dus ik klooi her en der wat aan
Oud 05-11-2005, 22:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik weet heel goed waarom ik nu geen relatie wil, en waarom het ook absoluut geen goed plan zou zijn, maar dat neemt niet weg dat ik me wel een beetje lonely voel. Pff.
Oud 05-11-2005, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 05-11-2005 @ 23:29 :
Ik weet heel goed waarom ik nu geen relatie wil, en waarom het ook absoluut geen goed plan zou zijn, maar dat neemt niet weg dat ik me wel een beetje lonely voel. Pff.
Hmm dat is lastig, en vervelend. Veel afleiding zoeken?
Ik heb daar sinds een paar maanden geen last meer van. Iig niet meer als in dat ik iemand naast me mis. Sterker nog, ik denk dat het mij eerder zou gaan irriteren. Of ik moet wel heeeeeeeeeeeeeel erg verliefd zijn op die persoon, maar ik vraag me af of dat ooit gaat gebeuren haha.
Oud 05-11-2005, 22:57
Verwijderd
One big mess.
Oud 05-11-2005, 23:20
Sperziekoe
Avatar van Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Beetje vaag ofzo. Ik weet het niet. Misschien zie ik alle signalen wel over het hoofd, loop ik met een plaat voor mn harses. Hoeveel zekerheid wil ik hebben?
Oud 05-11-2005, 23:37
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-11-2005 @ 22:10 :
*verhaal*
Zo heerlijk om jouw verhalen te lezen! Ik word er helemaal blij van.

Wij hebben net heerlijk veel knoflook, shoarma's en pizza naar binnen lopen werken.
__________________
move your body next to me
Oud 05-11-2005, 23:37
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Eenzaam en neerslachtg.

En nee, ik ben niet vrijgezel.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 06-11-2005, 00:09
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 06-11-2005 @ 00:37 :
Eenzaam en neerslachtg.

En nee, ik ben niet vrijgezel.
conclusies: relaties zuigen, en vrijgezel zijn zuigt
je bent hoe-dan-ook eenzaam
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 06-11-2005, 00:28
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Optima schreef op 06-11-2005 @ 01:09 :
conclusies: relaties zuigen, en vrijgezel zijn zuigt
je bent hoe-dan-ook eenzaam
Nee. Ik heb een geweldige vriendin die momenteel in London vertoeft.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 06-11-2005, 00:44
Smoozy
Avatar van Smoozy
Smoozy is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-11-2005 @ 19:00 :
Kan ik wederom weer kort over zijn:
0,0.
Niks aan toe te voegen.
__________________
Cannibals don't eat clowns because the taste funny
Oud 06-11-2005, 05:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik kreeg dit smsje:

Roosje! Je zult t misschien niet geloven... ik ben die avond gewoon in slaap gevallen! Wilde echt met je afspreken! Was blijkbaar toch nog niet helemaal bijgekomen van mn hectische week.....sorry...x


__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 06-11-2005, 06:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Oooh, ik zag gisteren een superhot meisje in de winkel (ze werkt daar als verkoper).
Maar ja, ik liep daar met mijn 'schoonmoeder'
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Leugens
Orpheo
86 24-08-2006 18:34
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50
Seksualiteit hoe word het leuker???
???
15 20-09-2004 17:33
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2)
Verwijderd
498 29-08-2004 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.