Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2008, 08:51
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
wat een treurig luxe probleem heb ik ook
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2008, 08:55
Verwijderd
Probeer een zure appel!

optiptop: Ik ben opgestaan, plantjes water gegeven en naar mn werk gegaan.

Laatst gewijzigd op 25-06-2008 om 08:56. Reden: toptip
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 09:27
Verwijderd
congratz zop

ik ben door m'n wekker geslapen, en toen stonden er ineens schilders in m'n kamer. net ging één een foto van me maken, wth moet hij van me nu ben ik geïrriteerd, dus ga ik zo leren in de UB ipv thuis.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 13:54
Verwijderd
bedankt allemaal! ik heb een halve taart op en tv gekeken leuke verjaardag dus tot nu toe!!!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 13:58
Crimson
Crimson is offline
leren want morgen tentamen maar dan wel jan de vries spotten haha
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 14:20
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb net pas gedoucht want ik heb vakantieeee en ik doe echt helemaal niks tot ik Heroes seizoen 1 weer helemaal opnieuw heb bekeken. Ha. En ook een beetje hostels zoeken voor vakantie.
Vanavond werken en daarna weet ik nog niet.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 15:09
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
leren want morgen tentamen maar dan wel jan de vries spotten haha
omgomg waar ga jij zitten?/!/!?1/

Ik ben wel weer uitgeleerd, nu zit ik voor de zoveelste keer keihard met Rootless Tree (Damien Rice, ofc) mee te zingen.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 15:27
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
vanochtend echt vroeg werken, ik trek dat zo slecht. Daarna koffie gedronken met friends en toen belde mn zus of ik morgen misschien op de tapijtleggers wil letten die, jawel, tapijt komen leggen in haar kamer. Ja. Ok. Vanavond ga ik in ieder geval mijn nieuwe bank ophalen en die is tóf alleen weet ik niet hoe ik hem de trap op moet krijgen.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 16:08
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb één oude computer naar de werf gebracht en op een andere oude computer Ubuntu geïnstalleerd.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 16:18
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ben met m'n moeder naar de stad geweest, even nieuwe kleren scoren en een tof boek van Kip Fulbeck over mensen met tattoo's en het verhaal erachter. Nou douchen en dan vanavond naar een schoolfeest. Moet me gaan inhouden want m'n broer komt ook hehehe.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 16:36
Verwijderd
vanmorgen werd mijn paardje opgehaald door haar nieuwe eigenaren en dat was natuurlijk best wel kut. daarna samen met mijn moeder op visite geweest bij mijn opa, die is aan het revalideren en dat gaat ook niet echt geweldig. daarna geleerd en nu ga ik naar een afscheidsdinertje van een vriendin die naar australie gaat. opzich zou dat dan weer wel leuk zijn ware het niet dat ik er voetbal door mis. verdammt wat een verrotte dag.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 17:06
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
sterkte met het afscheid van je paard Urm kan je hem/haar nog opzoeken?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 17:16
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik moet leren voor tentamen, maar ik heb de hoop al 2 dagen geleden opgegeven. Toch lees ik nog een beetje het boek, best interessant nog. Verder ben ik super moe en het liefst zou ik slapen, pfeiffer
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 17:25
Verwijderd
vandaag 2 negens gehaald voor mijn tentamens. nu weer verder studeren. en vanmiddag een nieuwe macbook gekocht, hieperdepiep hoera.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 17:29
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
Citaat:
ik ben vandaag knetterhard genaaid door m'n docenten en nu mag ik volgend jaar weer de 2e doen... yaahaaaaaahaaaayyy. Nouja, kut voor hun, hebben ze een jaar langer last van me.
hoe ken dat nou, je kan toch goed behangen?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 17:50
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
vandaag 2 negens gehaald voor mijn tentamens. nu weer verder studeren. en vanmiddag een nieuwe macbook gekocht, hieperdepiep hoera.
Nog iets vergoed gekregen?
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 18:07
Verwijderd
ja gelukkig wel , mijn verzekering heeft het vergoed
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 18:12
Verwijderd
Citaat:
ja gelukkig wel , mijn verzekering heeft het vergoed
hee jij was toch met je band door 3voor12 verkozen tot iets? kan je jullie muziek online ergens luisteren? ben wel benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 19:27
Verwijderd
ik had een 5,8 op een tentamen waarvan ik dacht dat ik hem echt kei goed had gemaakt. nu kan ik m'n her ook wel shaken, want dat was ook recht en dan MOET ik dit blok alles halen. mèh. vandaag de hele dag in de UB zitten leren, en net roti gegeten met m'n huisgenoot. zometeen weer leren, en daarna naar bed.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 19:31
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Een 5,8 is toch een 6 dus geen probleem?
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 19:53
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Een 5,8 is toch een 6 dus geen probleem?
Tenzij je een 5,9 of 6 moest halen om op een 5,5 of zo uit te komen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 19:55
Verwijderd
Citaat:
hee jij was toch met je band door 3voor12 verkozen tot iets? kan je jullie muziek online ergens luisteren? ben wel benieuwd!
klopt ja, we zijn uitgeroepen als hollandse nieuwe.
op www.themadtrist.com staan een viertal nummers
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Een 5,8 is toch een 6 dus geen probleem?
klopt! maar het was jeugdrecht, en ik had echt een kei goed cijfer verwacht. ik had een paar dagen terug een herkansing van recht, en ik dacht dat ik die ook goed had gemaakt. zal wel niet dus. en als ik die niet heb gehaald MOET ik dit blok alles halen om op stage te mogen arghargh. verder is een 6 pima
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 20:43
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister moest ik thuiszorgen en daarna ging ik eten en naar sex&the city met mates en dat was leuk, alleen wat een publiek zeg haha. vanmorgen uitgeslapen en op het heetst van de dag les 8 van evy gelopen, wat niet echt een succes was haha. ik was de hele dag nog rood volgens mij. 's middags en 's avonds gewerkt in het ziekenhuis en gegeten in het bedrijfsrestaurant wat te lekker was, veel beter dan het amc. nu wat drinken met mates.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 20:59
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
Citaat:
gister moest ik thuiszorgen en daarna ging ik eten en naar sex&the city met mates en dat was leuk, alleen wat een publiek zeg haha. vanmorgen uitgeslapen en op het heetst van de dag les 8 van evy gelopen, wat niet echt een succes was haha. ik was de hele dag nog rood volgens mij. 's middags en 's avonds gewerkt in het ziekenhuis en gegeten in het bedrijfsrestaurant wat te lekker was, veel beter dan het amc. nu wat drinken met mates.
ik gisteren in de brandende zon les 7, poeh!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 00:44
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
ik gisteren in de brandende zon les 7, poeh!
nou bereid je maar alvast voor voor les 8, die is weer heel anders dan les 7
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 07:41
Verwijderd
Ik vertrek vandaag na bijna een jaar buitenland terug naar Nederland. Afscheid nemen is een bitch
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 07:47
Verwijderd
Citaat:
klopt ja, we zijn uitgeroepen als hollandse nieuwe.
op www.themadtrist.com staan een viertal nummers
nice
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 08:47
Verwijderd
Citaat:
nice
dankjewel
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 09:27
Crimson
Crimson is offline
ja, echt gave muziek. is dat eerste nummer nou in het japans? (als ik het nu mis heb is dat best wel dom )

edit; nu twijfel ik maar t klinkt als iets anders dan engels
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 09:51
Verwijderd
Citaat:
ja, echt gave muziek. is dat eerste nummer nou in het japans? (als ik het nu mis heb is dat best wel dom )

edit; nu twijfel ik maar t klinkt als iets anders dan engels
haha , nee het is geen japans maar gewoon engels. We gebruiken alleen een bullit microfoon voor dat nummer en daardoor klinkt het misschien wat onduidelijk
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:02
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
shit...ik zit ineens zo van dit is het laatste weekend dat we kunnen roken met uitgaan...



ik ben op msn plannen met een vriendin aan het maken om naar toffe feestjes te gaan van de zomer, maar eigenlijk hoor ik te studeren voor mn allllllllerlaatste tentamen! en die moet ik gewoon even halen want gisteren kreeg ik uitslag van 2 die ik eerder deze week had gemaakt, een 8,2 en een 8,6 echt super goed, maar daardoor voel ik me nu zo gedemotiveerd.
vanavond stappen om het eind van de horor tentamens te vieren, en dit weekend alleen maar leuke dingen doen o.a. zondag parkpop
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:08
Verwijderd
Vanavond Tivioli met een boel leuke mensen, morgen een verjaardag met een boel onbekende mensen en dit weekeind rust met weinig mensen. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:13
Verwijderd
Nu koffie, dadelijk leren, vanavond horrortentamen en daarna waarschijnlijk Tivoli want ja, we moeten nu eenmaal van onze laatste belinda's genieten.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:14
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
pfoe gisteren tuinfeest op school en dat was weer heel memorabel. Nou es uitrusten en dan nog wat schilderen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:29
Crimson
Crimson is offline
hier ook vanavond horror tentamen

@moya; lol hoe kom i kdaar ook in godsnaam bij.. nouja, alsnog, toffe muziek!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:30
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh ik ga ook naar tivoli...welke bekenden ga ik allemaal tegenkomen?
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:46
Verwijderd
Ik speld een roos als corsage op mijn shirt zodat we elkaar kunnen herkennen! kusjes
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 11:03
Verwijderd
Citaat:
oh ik ga ook naar tivoli...welke bekenden ga ik allemaal tegenkomen?
Daar kom je pas achter als het te laat is!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 11:38
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Vanochtend vroeg werd ik gebeld door 'Hallo, met de tapijtlegger van Leen Bakker', terwijl ik nog sliep. Dat ze een uur eerder kwamen dan gepland. Dus ik, met mijn brakke kop een end fietsen om die mensen daar binnen te laten, en toen 20 min op de gang wachten totdat ze klaar waren. Nou, hoogtepuntje. Toen saucijzenbroodjes gegeten en over een uurtje moet ik werken. Vanavond ook Tivoli dus forum party.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 11:49
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren fucking brak wakker geworden, naar werk gegaan en na een uur weer huiswaarts gekeerd. Na anderhalve week ziek werken me toch maar ziek gemeld. Des middags even langs het ouderlijk huis gegaan en op de terugweg nog even de platenwinkel ingedoken. Daar weer wat mooie plaatjes gescoord. De rest van de dag eigenlijk geen zak gedaan. Nu maar weer aan het werk en vanavond dan eindelijk voor het eerst gaan raggen met mijn nieuwe bandje. Daarna wellicht nog zuipen met een vriendin van me die voor twee maanden weg gaat.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 11:49
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
hmn.. vanavond ook tivoli waarschijnlijk, mss halen alle forummers de gemiddelde leeftijd wat omhoog hmnhmnn
oh en ik was vorige week tegen een glazen deur op gelopen en nu is mijn neus nog steeds dik
__________________
sleep is no friend.

Laatst gewijzigd op 26-06-2008 om 12:10.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 12:13
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Fuck it, ik hoest nog steeds de longen uit mijn lijf, lekker thuis gebleven!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 12:15
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
whoee ik heb m'n tentamens gehaald, nu nog even twee werkstukken en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor dit jaar. zo eerst even een analyse maken van een engels transcript blegh en tussendoor stiekem hostels zoeken en vakantielijstjes maken
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 14:03
Verwijderd
komend weekend is het laatste weekend dat je mag roken in de horeca, en ik zit bij de moeder + stiefvader van m'n vriend, dus ik kan niet uit. misschien hebben ze in dat verloren dorp nog een kroeg, dan ga ik daar mijn rokerscarrière beëindigen. verder heb ik vanochtend een tentamen verneukt, zoals gewoonlijk deze periode. daarna heb ik een klasgenoot/vriendin meegeholpen met verhuizen, en nu ga ik ongeveer de bus naar emmen proberen te halen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 14:06
Pars
Avatar van Pars
Pars is offline
ik heb weinig boeiends gedaan vandaag. eerst uitgeslapen, toen naar de stad gelopen om een shirtje terug te brengen naar de H&M, op de terugweg boodschappen gedaan voor m'n moeder en dat was het wel zo'n beetje.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 14:46
Verwijderd
Ik heb de ergste kater sinds tijden,.
Vanavond werken bij panic at the disco,hoezee!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 15:33
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Lekker uitgeslapen tot half 12, ontbeten en toen aan mijn scriptie gaan werken, tot net want volgens mij ben ik klaar! (Afgezien van de check door mijn moeder, de leraar en mijn scriptiebedrijf dan.. )
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 15:36
655321
655321 is offline
Citaat:
oh ik ga ook naar tivoli...welke bekenden ga ik allemaal tegenkomen?
Heyy, tot vanavond.
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 15:42
Verwijderd
Citaat:

@moya; lol hoe kom i kdaar ook in godsnaam bij.. nouja, alsnog, toffe muziek!
dankjewel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vertel over vandaag!
JanDeVries
499 22-06-2008 20:54
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Verhalen & Gedichten Nog geen titel...
CoveredEyes
13 04-10-2003 08:48
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.