Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2005, 14:30
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Mooi lekker pakket, stukken beter dan vorig jaar. En alles lust ik wel, dus niet bepaald nutteloos.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Advertentie
Oud 18-12-2005, 15:36
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
inderdaad het pakket van dit jaar was perfect, wat veel koffie maar erg geslaagd.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-12-2005, 21:37
Verwijderd
Ik werk vanaf mijn 17e bij de AH in Arnhem Zuid. Het filiaal ging verhuizen op winkelcentrum kronenburg naar het gedeelte waar de Maxis zat. Als gevolg dat AH groot werd. AHXL. Het bevalt me nog steeds prima. Ik werk bij de wijnafdeling, ik heb leuke collega''s en er is een leuke sfeer. Ik werk 6 uur op de zaterdag.

Bijverdiensten naast mijn studie nog steeds na verschillende opleidingen te hebben gehad.
Oud 19-12-2005, 13:26
Verwijderd
yeah, ik heb na een jaar en 8 maanden ontslag genomen en zaterdag as is mijn laatste werkdag achter de kassa! ik ga in januari nog wel mee naar de efteling
ik ga stoppen ivm met tijd. en het werk was nou ook niet echt fantastisch ofzo. maar mijn collega's waren wel heel aardig.

edit: gelukkig heb ik het kerstpakket nog meegemaakt. chocolaaa
Oud 25-12-2005, 20:47
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ehm, ff denken wat er in zat hoor; witte wijn, sinaasappelsap, kerststol, amandelstaaf, gel, chocoladerozijnen, chocoladekransjes, kerstkransjes, vanillewafels (voor op ijsjes), kaaskoekjes, toosjes, servetten, toosjes met kruidenboter al al op ofzo (weet ff niet hoe dat heet), koffie, thee.
ze waren gul
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 01-01-2006, 17:50
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
uhmzz...

Ik haat de AH>>> Ik ben 2 maanden geleden ontslagen, dit was allemaal niet volgens de regels, dus nu staat er mooi een advocaat op.. Nu maar hopen dat ze luisteren en ik al mijn geld nog krijg...

Hoewel het ontslag als nietig is verklaard is wel het kerstpakket mij door de neus geboord...
echt een fijne werkgever... **not**
Oud 01-01-2006, 19:20
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 01-01-2006 @ 18:50 :
uhmzz...

Ik haat de AH>>> Ik ben 2 maanden geleden ontslagen, dit was allemaal niet volgens de regels, dus nu staat er mooi een advocaat op.. Nu maar hopen dat ze luisteren en ik al mijn geld nog krijg...

Hoewel het ontslag als nietig is verklaard is wel het kerstpakket mij door de neus geboord...
echt een fijne werkgever... **not**
Goed om er achteraan te gaan
Sommige supermarktmanager zien het heel simpel, ik kan alles met mijn personeel doen. En dat is gewoon simpelweg niet zo, veel jongeren hebben in dat opzicht meer kaas gegeten van rechten dan de supermarktmanager zelf. En dat krijgt zo'n SMM wel te horen dan


Verder, wat doet jullie SMM? Even de situatie schetsen.

Ik en een collega van mij (beide hebben we onze avonden als vulploegleider) staan de wagen te lossen, het heeft erg gesneeuwd en de wagen is laat (30 december).
We zijn aan het lossen, en vervolgens komt onze SMM gewoon pak hem beet 15 minuten achter ons staan kijken met zijn handen over elkaar, hoe wij wel niet bezig zijn.
Gebeurd dat bij jullie ook en zo jah heb je er wel eens wat van gezegt. En wat vind je nou van zo'n houding van deze SMM.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-01-2006, 20:12
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 01-01-2006 @ 20:20 :
Goed om er achteraan te gaan
Sommige supermarktmanager zien het heel simpel, ik kan alles met mijn personeel doen. En dat is gewoon simpelweg niet zo, veel jongeren hebben in dat opzicht meer kaas gegeten van rechten dan de supermarktmanager zelf. En dat krijgt zo'n SMM wel te horen dan


Verder, wat doet jullie SMM? Even de situatie schetsen.

Ik en een collega van mij (beide hebben we onze avonden als vulploegleider) staan de wagen te lossen, het heeft erg gesneeuwd en de wagen is laat (30 december).
We zijn aan het lossen, en vervolgens komt onze SMM gewoon pak hem beet 15 minuten achter ons staan kijken met zijn handen over elkaar, hoe wij wel niet bezig zijn.
Gebeurd dat bij jullie ook en zo jah heb je er wel eens wat van gezegt. En wat vind je nou van zo'n houding van deze SMM.
Hij zou wel helpen, zo schijnheilig is hij wel..

Ze zijn bij ons meer zo van, als je doet wat zij van je willen dan ben je geweldig, fantastisch en een schat van een meid..
Ga je tegen ze in, dan ben je een trut, een teringwijf.. dan kijken ze je niet meer aan..
Heb je er dan een gesprek met ze over dan werken ze op je gevoel (schuld), en pakken ze je op je zwakke plekken...
Ze zorgen ervoor dat je je nog kleiner gaat voelen.. kortom,ik raad iedereen af om in die winkel te gaan werken.
Oud 01-01-2006, 20:35
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 01-01-2006 @ 21:12 :
Hij zou wel helpen, zo schijnheilig is hij wel..

Ze zijn bij ons meer zo van, als je doet wat zij van je willen dan ben je geweldig, fantastisch en een schat van een meid..
Ga je tegen ze in, dan ben je een trut, een teringwijf.. dan kijken ze je niet meer aan..
Heb je er dan een gesprek met ze over dan werken ze op je gevoel (schuld), en pakken ze je op je zwakke plekken...
Ze zorgen ervoor dat je je nog kleiner gaat voelen.. kortom,ik raad iedereen af om in die winkel te gaan werken.
hahaha, ik kan met het hele (sub-)kader wel aardig op schieten behalve dus met die SMM, vanwege zijn gedrag, hij luistert op sommige punten gewoon zelfs niet naar zijn kaderleden die toch echt al langer in deze winkel zitten dan hij (hij is er net 4 maanden).
Maar goed als die nog eens achter me gaat staan niks doen ga ik och maar eens naar het nut van zijn acties vragen. Iedereen ergert zich aan hem.

Onze oude SMM is naar zijn fiiaal gegaan (volgens hem een heel moeilijk filiaal) toen ik onze oude SMM sprak vond hij het allemaal wel mee vallen, misschien maakt onze huidige SMM zich hetzelf dus wel juist moeilijk
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 07-01-2006, 22:34
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Weet iemand of je een salarisverhoging krijgt als je een jaar in dienst bent?
Oud 07-01-2006, 23:35
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
NickB schreef op 07-01-2006 @ 23:34 :
Weet iemand of je een salarisverhoging krijgt als je een jaar in dienst bent?
Jah en Nee

Ligt er aan hoe je bent aangenomen als je als verkoper bent aangenomen in principe wel als je alsvulploegmedewerker bent aangenomen niet.
Je kan altijd vragen of je verkoper B kan worden
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 08-01-2006, 00:35
P3t3-R
P3t3-R is offline
ach je krijgt hoe dan ook een kut salaris
__________________
Pr0uD m3mba oF G-Unit A'maar
Oud 08-01-2006, 00:37
G-NoLd
G-NoLd is offline
j3w33t \o/
AH vakevullel lol fiesten telen op dmarak wor ja rijka van ja
C1o0o ised sh1zlLa homiez 4 life
__________________
Pr0uD m3mba oF G-Unit A'maar

Laatst gewijzigd op 08-01-2006 om 00:41.
Oud 08-01-2006, 17:25
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
een typcursusje zal je goed doen!
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 08-01-2006, 19:37
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Hmm, ik ben blij dat ik niet bij de AH werk. Ik verdien bij de supermarkt waar ik nu werk meer (4.46 => 17 jaar )
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 08-01-2006, 20:21
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 08-01-2006 @ 20:37 :
Hmm, ik ben blij dat ik niet bij de AH werk. Ik verdien bij de supermarkt waar ik nu werk meer (4.46 => 17 jaar )
Joh goed hé! Begin je eigen 'ik werk bij B-winkel' topic maar dan zul je zien waarom ze zoveel betalen... anders wil helemaal niemand er werken
Oud 08-01-2006, 21:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
bij ons gaan ze het hele beleid op de kassa-afdeling omgooien...
Ik ben héél benieuwd hoelang ze de (geplande, nieuwe) regels volhouden
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-01-2006, 22:16
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 08-01-2006 @ 20:37 :
Hmm, ik ben blij dat ik niet bij de AH werk. Ik verdien bij de supermarkt waar ik nu werk meer (4.46 => 17 jaar )
Vakantiegeld, winstuitkering, adv-uren en vakantieuren?? gezellige avonden? en heb je promotie gehad?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 08-01-2006, 22:26
ready 2 comfort
Avatar van ready 2 comfort
ready 2 comfort is offline
Ik werk in Februari een jaartje bij de AH 1176 in maarssen. Een van de meest slecht draaiende AH's van NL.
Ik sta zelf op Houdbaar, daar wordt het werk nog enigzins serieus gedaan en op de groente ookwel. Kijk je bij ons naar afdelingen als Deli, dan wordt het echt heel erg. Daar sparen ze uren op doordeweeks zodat er 4 vriendinnen op zaterdag tegelijk kunnen werken .

Ik heb een biseksuele marokkaan als VS, dies opzich wel tof alleen is er niet te communiceren met hem. Ook kon hij bij veel mannen op het afgelopen personeelsfeest zijn handen niet thuis houden. Gelukkig is dat mij niet overkomen.

Mijn kader is verschillend. Hans, Majanka en Martien. Majanka is gewoon tof. Martien wel oké. Hans is een smerige eikel. Overigens is hij ooit betrapt terwijl hij een stagaire het telkantoor liet zien [oftewel: sexuele handelingen met haar verrichte]

Het vette aan mijn Albert Heijn is toch wel dat we
a) Op zaterdag nog patat halen [mag eigenlijk niet meer]
b) Er altijd bier koud staat [mijn inbreng]
c) De 'Houdbaar Homies' met regelmaat met elkaar op stap gaan. [de vijf koppenbouwers van de zaterdag, allemaal goeie vrienden. Voorbeelden van hh uitjes zijn: Bockbier avond, bbq-en, naar de bloodhound gang]
__________________
Exit light, Enter night, Take my hand, We're off to never-neverland / Vroegâh, toen klompen nog hip waren en je burqa new-age
Oud 09-01-2006, 15:15
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 08-01-2006 @ 23:16 :
Vakantiegeld, winstuitkering, adv-uren en vakantieuren??
Geen flauw idee

Citaat:
gezellige avonden? en heb je promotie gehad?
Ja, tis wel gezellig, en nee, geen promotie, is gewoon standaard loon

En ik werk bij de poiesz, was laatst 1e of 2e bij een of andere vergelijking van de vers-afdelingen
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 09-01-2006, 17:34
paradiso
Avatar van paradiso
paradiso is offline
ik moet komende dinsdag voor het eerst kader lopen s,avonds. ik ben de enige op dat moment met een fhv cursus. maar ik twijfel of ik dat wel zal doen.
de manager stelde afgelopen week voor om mij op dinsdag altijd kader te laten lopen. opzich vind ik het leuk en leerzaam, maar het slaat nergens op dat een 19 jarige verkoper 2 met een salaris van maar 5.30 op de verantwoordelijk geven over een hele winkel.

wat zouden jullie doen?
- de kans grijpen om zo weer door te groeien
- een hoger salaris eisen, en anders weigeren
- gewoon weigeren, als verkoper 2 is dit geen taak voor jou
Oud 09-01-2006, 17:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
paradiso schreef op 09-01-2006 @ 18:34 :
ik moet komende dinsdag voor het eerst kader lopen s,avonds. ik ben de enige op dat moment met een fhv cursus. maar ik twijfel of ik dat wel zal doen.
de manager stelde afgelopen week voor om mij op dinsdag altijd kader te laten lopen. opzich vind ik het leuk en leerzaam, maar het slaat nergens op dat een 19 jarige verkoper 2 met een salaris van maar 5.30 op de verantwoordelijk geven over een hele winkel.

wat zouden jullie doen?
- de kans grijpen om zo weer door te groeien
- een hoger salaris eisen, en anders weigeren
- gewoon weigeren, als verkoper 2 is dit geen taak voor jou
Ik heb het tot we een nieuwe SMM kregen ook gedaan, het is leuk en je kan je bewijzen.
Je neemt wel een risico dat je je laat misbruiken, maar doe het eens en ga daarna eens praten over salaris .
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 10-01-2006, 21:07
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Weet iemand wanneer de nieuwe werkkleding wordt ingevoerd? Moesten vandaag (blauwe) blousjes passen en daar schijnt dan een stropdas bij te komen
Oud 10-01-2006, 23:36
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
NickB schreef op 10-01-2006 @ 22:07 :
Weet iemand wanneer de nieuwe werkkleding wordt ingevoerd? Moesten vandaag (blauwe) blousjes passen en daar schijnt dan een stropdas bij te komen
dat lijkt me ONZIN aangezien we net nieuwe bedrijfskleding hebben wat voor winkel werk je precies?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 11-01-2006, 15:08
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik heb vandaag bij de AH gesolliciteerd
Oud 11-01-2006, 15:15
*Sbien
Avatar van *Sbien
*Sbien is offline
krijgen we nieuwe werkkleding?? Heb ik bij ons nog niks over gehoord. van mij mag het.. ik heb zo de pest aan die blousen en die eeuwige lamme knoopjes van de schortjes. Ooo en nou ik toch bezig ben, bij ons zijn er ook veel te weinig S-jes.. loop je vervolgens weer de hele dag in een L te verzuipen.

Ondanks alles ben ik best tevree hoor. Je verdient miss ergens anders meer, maar ze hebben alles wel goed voor elkaar.
__________________
"Hun liever als mij"
Oud 11-01-2006, 21:30
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 11-01-2006 @ 16:15 :
krijgen we nieuwe werkkleding?? Heb ik bij ons nog niks over gehoord. van mij mag het.. ik heb zo de pest aan die blousen en die eeuwige lamme knoopjes van de schortjes. Ooo en nou ik toch bezig ben, bij ons zijn er ook veel te weinig S-jes.. loop je vervolgens weer de hele dag in een L te verzuipen.

Ondanks alles ben ik best tevree hoor. Je verdient miss ergens anders meer, maar ze hebben alles wel goed voor elkaar.
Zelf heb ik XXL en hiervan was toendertijd toch een klein te kort. (lastig).
Dus ik heb it aangegeven bij mijn leidinggevende en vervolgens zijn er meer XXL jasjes besteld. Misschien dus een idee om dat te vragen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 12-01-2006, 08:42
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 11-01-2006 @ 00:36 :
dat lijkt me ONZIN aangezien we net nieuwe bedrijfskleding hebben wat voor winkel werk je precies?
Tja ik was ook verbaasd maar we gaan niet voor de grap allemaal blousjes passen denk ik...

Werk bij AH filiaal 8591. Is geen 'echte' Albert Heijn maar ik denk niet dat verschillende AH's met verschillende kleren gaan rondlopen
Oud 12-01-2006, 10:58
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
NickB schreef op 12-01-2006 @ 09:42 :
Tja ik was ook verbaasd maar we gaan niet voor de grap allemaal blousjes passen denk ik...

Werk bij AH filiaal 8591. Is geen 'echte' Albert Heijn maar ik denk niet dat verschillende AH's met verschillende kleren gaan rondlopen
Wat versta je onder geen echte Albert Heijn als ik vragen mag?

Waarom ik nogal verbaast ben dus is omdat we net 1 jaar nieuwe bedrijfskleding hebben. Het geld groeit AH ook niet op de rug om dat ieder jaa r te gaan veranderen lkijkt me.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 12-01-2006, 21:46
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 12-01-2006 @ 11:58 :
Wat versta je onder geen echte Albert Heijn als ik vragen mag?

Waarom ik nogal verbaast ben dus is omdat we net 1 jaar nieuwe bedrijfskleding hebben. Het geld groeit AH ook niet op de rug om dat ieder jaa r te gaan veranderen lkijkt me.
Franchise* (van Bun BV, heeft volgens mij iets van 8 AH's, maar dat terzijde)

* Weet niet zeker of dat bij winkels ook zo heet, maar we hebben dus gewoon alles Albert Heijn, alleen is Ahold niet de eigenaar...
Oud 16-01-2006, 13:53
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
werk ook bij bun onderneming... waar werk jij (plaats?)
Oud 17-01-2006, 16:18
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Nou ik kwam dus vandaag voor een gesprek bij de AH, gaat het tussen mij en 5 anderen Ik moet werk hebben en zelfs bij de AH is het moeijlijk om eraan te komen Dit boeit niemand wat.. maar dat maakt niet uit
Oud 17-01-2006, 19:17
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 17-01-2006 @ 17:18 :
Nou ik kwam dus vandaag voor een gesprek bij de AH, gaat het tussen mij en 5 anderen Ik moet werk hebben en zelfs bij de AH is het moeijlijk om eraan te komen Dit boeit niemand wat.. maar dat maakt niet uit
er zijn meer filiaal dus probeer er nog een
De beste periode om aan werk te komen bij supermarkten is wat mijn ervaring zegt of voor de zomervakantie of erna.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-01-2006, 13:43
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Carriteras schreef op 16-01-2006 @ 14:53 :
werk ook bij bun onderneming... waar werk jij (plaats?)
AH 8591 te Almere
Oud 18-01-2006, 14:56
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 17-01-2006 @ 20:17 :
er zijn meer filiaal dus probeer er nog een
De beste periode om aan werk te komen bij supermarkten is wat mijn ervaring zegt of voor de zomervakantie of erna.
Ja ik ga nu naar een ander filiaal schrijven, ik heb alleen nu werk nodig want ben van plan op een dure vakantrie te gaan van de zomer en vlak voor de zomer is het dus al te laat Maar ik wil gewoon aangenomen worden, zo moeilijk kan het toch niet zijn om op je 16de werk te krijgen in een supermarkt met 1,5 jaar werkervaring
Oud 18-01-2006, 20:29
bliootje
bliootje is offline
bejaardentehuis verdient beter,
ja bejaardentehuis goed gehoord!
beetje schoonmaken enz...
dat is ook niet alles maar het verdient beter!
15 jaar, 4,50 per uur netto!
Oud 23-01-2006, 10:10
Verwijderd
Ik werk al 17 maanden bij Super de Boer, achter de kassa, het bevalt me prima, leuke collegas enzovoorts .
Oud 26-01-2006, 16:14
ready 2 comfort
Avatar van ready 2 comfort
ready 2 comfort is offline
Citaat:
pi schreef op 23-01-2006 @ 11:10 :
Ik werk al 17 maanden bij Super de Boer, achter de kassa, het bevalt me prima, leuke collegas enzovoorts .
Gelukkig is dit niet een Ah topic, anders zou je echt helemaal buiten het bootje vallen?
__________________
Exit light, Enter night, Take my hand, We're off to never-neverland / Vroegâh, toen klompen nog hip waren en je burqa new-age
Oud 27-01-2006, 16:50
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 17-01-2006 @ 17:18 :
Nou ik kwam dus vandaag voor een gesprek bij de AH, gaat het tussen mij en 5 anderen Ik moet werk hebben en zelfs bij de AH is het moeijlijk om eraan te komen Dit boeit niemand wat.. maar dat maakt niet uit
Ik ben toch aangenomen wohhooooo, nu hoor ik bij jullie

Klopt het nou dat je zo'n kaart krijgt en dat je die dan aan je ouders geeft en als zij dan bij de AH kopen krijg ik geld ofzo!? of is dat als je er een jaar werkt??
Oud 27-01-2006, 18:25
JCL
JCL is offline
Je krijgt 2 passen die je bonuskaart vervangen. De bonus korting krijg je gewoon aan de kassa. 10% van het totaal af te rekenen bedrag wordt bij je loonstrookje opgeteld met een maximum van 75 euro per 3 maanden (wordt per 3 maanden uitetaald) en aan het eind van het jaar kun je (mits besteed) ook meer krijgen dan €75 tot €300 totaal per jaar.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 29-01-2006, 20:28
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Nog iemand in Gelredome geweest? Was iig genoeg te eten, jammer geen eerste geworden. En wat een domme ren je rot quiz, had wel iets meer niveau verwacht en een slimmere aanpak, mrjaah.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Oud 03-02-2006, 22:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
wij zijn ook franchise
als het filiaalnummer van je ah met een '8' begint ben je franchiser en anders gewoon van ahold 'dan begint het met een '1' dacht ik.

vandaag weer héérlijk gewerkt.
het was zo druk dat ik nauwelijks pauze heb gehad (nog geen 5 min. ipv een kwartier) maar dat kwam ook door de geweldige planning... een cassiere die mij overneemt op counter maar daar nog nooit is ingewerkt, niemand in de winkel van andere afdelingen die kassa kunnen draaien als het druk is... Maargoed, voordeel dat ik morgenochtend zelf werk, kan ik alles wat níet af is, nog ff afmaken

^^ zo genoeg geklaagd, ik ga slapen

@ ook hallo: Gefeli
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 04-02-2006, 13:04
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 03-02-2006 @ 23:42 :


@ ook hallo: Gefeli
Dankje

Vandaag was m'n eerste werkdag op de deli en ik werkte eerst al op de Deli van de C1000 maar ik vind het in de AH veel chiller. Alles is veel beter georganiseerd en mensen zijn leuker
Oud 05-02-2006, 11:45
Verwijderd
lel ik werd zo aangenomen

wordt wel gek van die eeuwige lamme knoopjes en dat er maar weinig medium jasjes zijn
Oud 05-02-2006, 11:49
JCL
JCL is offline
hahaha klinkt bekent, probeer maar eens een medium trui te ronselen!

Gisteren heeft mijn baas mij gevraagd voor het "potentiele partimer" programma. Dan volg je 5 blokken op zaterdag middag (5 midagen) die gaan over dingen als leiderschap, comminucatie, marketing, controling etc... Heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Schijnt hier in de regio al een aantal keren geweest te zijn.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 05-02-2006, 12:25
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 05-02-2006 @ 12:49 :
hahaha klinkt bekent, probeer maar eens een medium trui te ronselen!

Gisteren heeft mijn baas mij gevraagd voor het "potentiele partimer" programma. Dan volg je 5 blokken op zaterdag middag (5 midagen) die gaan over dingen als leiderschap, comminucatie, marketing, controling etc... Heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Schijnt hier in de regio al een aantal keren geweest te zijn.
Niks over gehoord Maar mijn baas die wil ons ook gaan verplichten om op 29 april (koninginnendag) te laten werken. Maar goed hij snapt nog altidj niet dat er mensen werken die wel snel dingen uitgezocht hebben we lullen hem zo vaak eruit .

Als je een contract hebt van 8 uur moeten ze je 8 uur laten werken, dat begrijpen ze geloof ik nog steeds niet terwijl we dat nu al zo vaak gezegt hebben enzo. En betalen als je niet aan je contract komt gewoon vakantie uit (mag niet) maar het word dus lachen want 60% van het personeel is onze SMM nu aan het ondermijnen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 05-02-2006, 14:51
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Oja ik mocht ook nog zo'n sexy mutsje op
Oud 05-02-2006, 16:30
JCL
JCL is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 05-02-2006 @ 13:25 :
Niks over gehoord Maar mijn baas die wil ons ook gaan verplichten om op 29 april (koninginnendag) te laten werken. Maar goed hij snapt nog altidj niet dat er mensen werken die wel snel dingen uitgezocht hebben we lullen hem zo vaak eruit .

Als je een contract hebt van 8 uur moeten ze je 8 uur laten werken, dat begrijpen ze geloof ik nog steeds niet terwijl we dat nu al zo vaak gezegt hebben enzo. En betalen als je niet aan je contract komt gewoon vakantie uit (mag niet) maar het word dus lachen want 60% van het personeel is onze SMM nu aan het ondermijnen
Waarom hij jou de 29ste vrij moeten geven dan? Hij kan een verzoek tot verlof toch gewoon weigeren?!
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 05-02-2006, 16:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 05-02-2006 @ 17:30 :
Waarom hij jou de 29ste vrij moeten geven dan? Hij kan een verzoek tot verlof toch gewoon weigeren?!
De 29ste is het koninginnendag (ivm 30ste op zondag) volgens het handboek van albert heijn kan je de 29ste niet verplicht worden om te werken.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 05-02-2006, 17:31
JCL
JCL is offline
Je wordt ook niet verplicht om te werken, je kan gewoon geen vrij krijgen. Als jij van de zomer meer dan 3 weken vrij wilt krijgen maar toch geld wil zien dan wordt dat ook een probleem en er zijn genoeg gevallen van mensen die niet de 3 weken konden krijgen die ze wouden omdat dat niet uitkwam.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.