Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 19:29
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Wij hebben een leraar op school, die altijd zijn gelijk wilt hebben en die in een soort van eigen leventje leeft. Hij heeft zijn eigen gedachtes en wij moeten ons daar maar aan aanpassen. Ik had daar dus totaal geen zin in, en nou heeft hij gezegd: Als jij nou gewoon voortaan niet meer komt, zalk je niej als absent opgeven. Daar bennik maar mee accoord gegaan, want ik laat me niet gekleineerd worden door die vent.
Vandaag was er weer iets in de les gebeurd. C heeft als enigste ALTIJD maar dan ook ALTIJD braaf d'r huiswerk af (niks mis mee, kwou dat ik dat kon), maar vandaag had de klas dus alle woorden van Hoofdstuk 14 moeten leren (die die leraar uiteraard zelf gemaakt heeft), maar ze hadden de vertaling daarvan niet gehad, alleen 1 jongen wel.
Zeg die vent: Ja, E. heeft het ook, dus jullie hebben het gewoon niet willen leren!

Maar zelfs C. had het niet! Dus zij durft eindelijk voor zichzelf op te komen (heeft enorm veel last van faalangst enzow) en zegt zow: "Meneer ik heb het ook niet."
Zegt die vent: "Je liegt! Jij hebt het wel!"
C.: "Nee meneer, ik heb het echt niet!"
Die vent: "Je liegt gewoon!"

Ik word hier zo pissig om he! Ik vind het ook helemaal geen ramp, dat ik niet bij hem de les in mag. Zit er totaal niej mee. Hij heeft tegen mij gezegd dat ik dood mocht vallen, dan zou de wereld er beter uit zien. Hij wist, dat ie me daarmee zou hebben, omdat ik heel veel geestelijke problemen daarmee heb (gehad).

Ik weet niet wat ik met die vent aanmoet hoor...
We hebben met de klas wel eens een klassengesprek aangevraagd, met onze mentor en de directeur erbij, zodat hij ons uit kon laten praten, maar toen had hij zo'n excuus, dat hij daar geen zin in had.

Wij zijn lang niet de enigste klas die er last van heeft, iedereen die les van hem heeft, heeft er last van, maar er gebeurd niks, omdat ie zogenaamd al lang in het vak zit!

Weet iemand wat te doen bij dit soort leraren?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 19:38
Verwijderd
Zei 'ie echt dat de wereld gebaat zou zijn bij jouw dood?!? Wat een gestoorde (piep) is dat!
Vraag nog een gesprek aan. Het valt op als hij nu weer een smoesje gebruikt. Als dat nog niet lukt, dan moet je drastische maatregelen nemen. Nu ben ik serieus: zorg ervoor dat je bewijzen hebt. Foto's kunnen geen geluid vastleggen, dus heeft iemand een recordertje. Als de rector (of wie dan ook) het hoort kan hij (zij?) het niet weerleggen. Je zou in het uiterste geval ook boven de school gaan. Ik heb daar jammer genoeg weinig kaas van gegeten...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 19:40
Cute Angel
Cute Angel is offline
wat een verschrikkelijke vent (en ik denken dat mijn mentor erg was..) heb geen tips ofzow, maar veel suc6 met hem! Knuff Cute Angel
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 17:53
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Wij hebben ook zo´n leraar maar zooo erg nou ook weer niet!!!
Die van ons wil ook altijd gelijk hebben laatst in de les was er een meningsverschil tussen hem en L. L wou alleen wat vragen en hij zo:als je kop gewoon dichthoudt hoor je het vanzelf wel!! L. zo van: maar hallo begint hij te gillen als een klein kind en zegt: hee ik ben de leraar.ik ben hier de baas en ik heb ALTIJD het laatste woord duz jij houdt je mond dicht zodat ik nu het laatste woord heb!!
en zodra je iets wil zeggen denkt ie meteen dat je em aanvalt en loopt dan gewoon weg, negeert je of stuurt je natuurlijk weg!!
ook wij zijn natuurlijk naar onze mentrix gegaan en die heeft met em gepraat en volgens haar heeft ie last van een soort ziekte of zo waardoor hij zo reageert maar dat accepteren wij niet! hij zal maar een keer moeten luisteren!en als ik een conflict met hem heb blijf ik doorgaan tot IK het laatste woord heb en soms wil dat weleens lukken!ik laat me niet commanderen door iemand die al over 2 jaar met pensioen gaat!
zooo dat is eruit..... kan zo kwaad worden om zulke leraren maar ja succes met jouw leraar!!!zou emzelf trouwens helemaal uitgescholden hebben als ie teghen mij zei dat de wereld beter af was als ik dood was!!dat zou ik echt niet pikken!dat zeg je toch niet!
maar ja goed dat je niet meer naar de les gaat wie weet ziet hij zelf in dat hij fout zit!
xje Salima!

[Dit bericht is aangepast door ScHoOlHatEr! (10-01-2002).]
__________________
ReSt In PeAcE GuLdEnS!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:21
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Mja...gister zat ik op de gang een boekje te lezen en hoord eik twee onderdirecteuren over mij discuseren. M vond dat het allemaal mijn schuld was, en zij kon het weten want zij kende me langer (de snol) En B die wist dat er anderen waren met dezelfde klachten en die stond achter mij. Was echt niet leuk om aan te horen... Keb ook mijn spullen gepakt en ben even buiten gaan staan. Het liefst was ik gewoon naar huis gegaan.
Iedereen die van les heeft gehad, die heeft daarna echt een klote humeur (Ja IEDEREEN ja).

Laatst had hij een discussie met een jongen uit m'n klas, waar hij absoluut geen verstand van had!
Hij is gedwongen geadopteerd, omdat zijn ouders niet meer voor hem konden zorgen. Zei die gore klootzak: Dat is niet waar, want je bent vrijwillig gegaan! En dat soort dingen. Maar als je eens wist hoe dolgraag die gozer weer naar zijn eigen ouders wou! Als je die pijn in zijn ogen zag...die woede... Toen hij op stond, dacht ik echt van: Nou is die vent er eindelijk geweest, dit wordt knokken... Maar die gozer was de klas uitgelopen... Ik en nog iemand namen het voor hem op, met gevolg, dat wij ook konden vertrekken en mij wilde hij nooit meer in de les hebben.
Nou, goed, nou zit ik telkens op de gang of thuis. maar als ik dan die verhalen allemaal weer hoor, dan word ik zoooooooooo ernorm pissig!

Ik heb nou al teveel Duits en geschiedenis daardoor gemist om er nog examen enzo in te kunnen doen, dus blijven zitten doe ik toch wel. Alleen maar gunstig, want als ik wraak wil nemen kan ik dat makkelijk doen, keb toch niks te verliezen. Die hele school doet me niks meer.
Laatst kwam ik te laat zegt B.: Je vind het niet leuk hier he?
Ik zo: Goh? Dat meen je niet? Wie wel?!

Mja, mijn school is vorig jaar gefuseerd, tis nou echt zown rampen school geworden. Allemaal nieuwe leerlingen die voor de lol gaan lopen vechten met elkaar, die op elkaar lopen te schelden met de meest ernstige scheldwoorden, gewoon voor de lol natuurlijk.
We hebben ook nooit meer een schoolfeest, dat mogen we niet van het andere gedeelte van de school. Die hebben wel leuke feesten, maar daar horen wij officieel bij uitgenodigt te worden... Het slaat werkelijk nergens op... De leraren van mijn vorige school zijn ook niet meer wie ze waren, zij balen ook van deze fusie. Tis gewoon echt niet leuk meer... Maar ik mag daar ook niet weg, want het is Lwo en aangezien daar maar 1 school van in Gouda is... Ik kan dus niet naar een normale school waar wel gezellige mensen opzitten... Kan niet eens bij m'n vrienden op school enzow... heel kut allemaal.
Dan komt er ook nog es zown klootzak werken

Wegsturen kunnen ze hem niet, want we komen al leraren te kort.

Ach ja...ik haat school...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 16:06
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
wat een kutmongool die leraar!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 18:53
Brandeis-Bardin
Avatar van Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
wat een kutmongool die leraar!
NOUNOU!
Niet meteen gaan schelden hè?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Leraren pesten
Yamyam
27 23-08-2005 00:33
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
KIET
0 10-03-2004 23:02
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.