Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 14:24
Verwijderd
4 vwo, 5 vwo of 6 vwo?

Ik hoor vaak 4 VWO, maar is het nog steeds zo? Of is het enigszins wel veranderd door de 2e fase?

Comments please
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 14:36
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik vind de 4e het moeilijkst. Ik zit nu in de 6e btw.
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 16:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
tja, ik zit nou in de 4e, maar ik kan me niet voorstellen dat het NOG erger gaat worden, want dit is echt niet leuk gewoon!

maar het ligt aan hoe je school het verdeeld heeft... ze mogen namelijk van sommige vakken zelf bepalen in welk jaar je ze krijgt en de meeste scholen kiezen er wel voor om de 6e rustig te houden (op het eind moet dat ook want je moet je natuurlijk voorbereiden om je CE en dan kan je geen andere lessen er meer bij hebben)
daardoor zijn de 4e en de 5e dus het drukst... en dan maar afwachten welke vakken je welk jaar krijgt!

maar ikzelf vind de 4e dus behoorlijk zwaar
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:25
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
5e
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:44
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Ik ben nog van de oude stijl, dus dat zal ondertussen wel anders liggen.. maar ik vond de 4e het moeilijkst.

De 1e en 2e ben ik slapend doorheen gerold, in de 3e werd het wat lastiger, vooral met talen. In de 4e had ik op m'n kerstrapport 8 onvoldoendes
In de 5e kon je opeens een hoop vakken laten vallen en toen ging het wel weer

Eindexamen stelt achteraf gezien ook nix voor, je moet gewoon niet te zenuwachtig zijn.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:45
Verwijderd
hangt net van je school af...
ik zit nu in vwo 6. En de zesde is heel erg rustig, omdat wij vorig jaar bijna alle handelingensdelen hebben afgerond...
Maar ik ken ook leerlingen op andere scholen en die moeten in de zesde nog heel van die handelingsdelen inleveren...
duzzz...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:20
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
5 het zwaarst maar 4 VWO het moeilijkste vooral omdat je dan heel erg moet wennen

Ik zit nu in 6 VWO en het is luilekkerland
Eindelijk!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 22:15
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
4e was wennen en zwaar, 5e is soms gewoon zwaar klote, en volgens mij wordt het steeds erger.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 23:49
BillyFish
Avatar van BillyFish
BillyFish is offline
Als je in 4 VWO voor je zelf weet uit te vinden wat je wel en niet moet doen en in welke mate, dan heb je in 5 en 6 VWO niet meer dan een goed bed, een kussen, een matras en deken nodig voor de goede nachtrust af en toe

Vooral als je C&M hebt gekozen en je dus geen economie hebt. (moet je het er niet bij kiezen natuurlijk )
__________________
Wanna see my impression of Ghandi? Well if he was really pissed-off
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 07:58
soulless
soulless is offline
VWO? Tja, nog oude stijl gedaan...

Eigenlijk ergens in de eerste in slaap gevallen en in de 6e wakker geworden, niet echt problemen gehad.

CE is ook niet zo erg, als je een beetje goede school hebt zullen de school-tentamens op een iets moeilijker niveau liggen dan het gemiddelde CE, sta je voldoendes komt het goed, net geen voldoendes dan kan het alsnog beter worden
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 08:04
John-17
John-17 is offline
4 denk ik
omdat je in dat jaar nog moet leren hoe je om alle crap van de tweede fase heen moet
in 6VWO ben je dan als het goed is een volleerde opdrachten ontduiker...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 08:19
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
3 en 5
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 11:07
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Voor mij de 4e omdat ik toen van een gemengde klas ineens naar VWO ging EN omdat de 2e fase toen ineens begon. In de 5e was ik er al wat meer aan gewend en nu in de 6e doe ik ehmmm naja niet echt geweldig veel. Maar dat zal toch wel weer gaan moeten vrees ik Vooral Profielwerkstuk en al die handelingsdelen, daar gaat veel tijd in zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 13:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
6 omdat ik de rest van vwo nooit mijn best heb gedaan en dus heel veel basiskennis mis
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 13:36
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ik vind tot nu toe de 5e het moeilijkst, maar ja, ik heb over een paar maanden wel examen dus misschien vind ik daarna de 6e het moeilijkst.
__________________
struikel niet over je twijfels
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:03
Forza_vitess!
Forza_vitess! is offline
vwo is kut
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:06
Verwijderd
Ik zit momenteel in de vierde en ik vind het nu al moeilijk. Begint goed! En als de vijfde, zoals sommigen zeggen, nog moeilijker is, dan kan ik het Vwo wel vergeten. Achja, dan maar een jaar over doen op de Havo. NOT!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 15:49
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
ik vind de 5e tot nu toe het moeilijkst
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2002, 15:57
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Forza_vitess! schreef:
vwo is kut
dank je voor deze constructieve bijdrage..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 17:30
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
KAN je niet helpen sorry doe namelijk zelf HAVO veeeeeeeel beter
__________________
ReSt In PeAcE GuLdEnS!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 16:00
altopunkstertje
Avatar van altopunkstertje
altopunkstertje is offline
Ik zit nu in de vijfde, en wat ik hoor, is dat de zesde niet moeilijker is dan de vijfde, dus ik hou het tot nu toe dus op de vijfde. Ik vond de vierde heeeel makkelijk, ik hoefde nix te doen, alleeen ff in de toetsweekjes te leren, en dan stond ik aan ut einde van het jaar nog voor alles een 7 of hoger. dit jaar niet, nu sta ik veel lager, voor alles een 6,5 of hoger, behalve voor duits, nl. daarvoor een onvoldoende, en ik vind dit jaar behoorlijk moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 18:12
Lily
Avatar van Lily
Lily is offline
4e en 5e...iig in de 6e voer je helemaal nix meer uit...of ben ik de enige die dat doet? Leren voor je tentamens en verder FEESTEN! Kusje, San.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Veranderen profielen havo/vwo
ALDR
67 02-08-2012 10:37
Studeren CM, EM, NG of NT?
Kujatochi
94 17-05-2006 18:24
Verhalen & Gedichten Betoog Nederlands
Nienna*
8 09-10-2005 11:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.