Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 18:54
kleinedraak
Ik kan altijd goed opschieten met leraren en iedereen vind mij een slijmbal. wat moet ik doen wat vinden jellie ervan misschien komt het omdat ikm later ook lerares wil worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2002, 19:32
Verwijderd
Ik kan met de ene leraar beter opschieten dan met de ander.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 08:31
John-17
John-17 is offline
ja hoor ik ken ook wle docenten waarmee ik goed op kan schieten
maar als je met alle docenten goed op kan schieten
vind ik dat toch zeer apart en bijzonder
aangezien er zoveel lijers zijn
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 18:33
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Ik heb eigenlijk ook nooit problemen gehad met de leraren en kon over het algemeen goed met ze overweg. Ik denk dat mensen mij altijd erg braaf hebben gevonden en dat zal dan ook wel zo zijn. Het kan me niet echt schelen.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
je zegt dat iedereen je een slijmbal vindt en dat je daar wat aan wilt doen...

nou ja, ik kan wel zeggen wat wij zo storend vinden aan een meisje uit onze klas... ze kan ook supergoed met docenten opschieten, maar dat is niet wat we erg vinden!
ze loopt alleen over anderen heen om zelf maar geliefd te zijn bij de leraren. Ze doet nooit eens iets wat fout is (ja, spieken, maar dat mag niemand weten en dat ontkent ze altijd terwijl ze het zooooo duidelijk doet) en zal docenten graag helpen om anderen gestraft te zien. ook is ze met een 8 niet blij, het moet minstens een 9 zijn en dat vinden docenten ook wel leuk
ze ging zelfs een keer huilen om een 9,2 voor wiskunde, want het moest minstens 9,8 zijn!!!!! ja sorry hoor, das echt ernstig!

of een keertje, werd een meisje gestraft, ze kreeg een 1 omdat ze zat te spieken. Vervolgens werd die ander zelf ook betrapt op spieken, maar zij ontkennen en de leraar zei 'oke, ga dan maar verder'. Iedereen al kwaad natuurlijk, want de een krijgt een 1 en de ander mag verder werken omdat ze zo geliefd is! daarna vraagt hij ook nog (met een gemeen lachje naar het meisje met de 1) heeft er iemand plakband ofzo? dan kan ik mooi het spiekbriefje aan de toets vastplakken! hoor je die slijm**** 'nou, ik heb geen plakband maar wel een nietmachine hoor! alstublieft!!!' (en met een superblij gezicht)
ja sorry hoor, maar als je je klasgenoten zo naait (en zij is ook nog eens een superstuud dus, want ze wil perse cum laude slagen en daar begon ze in de 1e al mee ) dan vraag je erom dat mensen zo reageren!!

maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe erg het met jou is... probeer gewoon veel rekening te houden met anderen, niet hen nadeel te bezorgen zodat jij zelf goed gevonden wordt ofzo, want dat is echt superstorend!
ook niet extra aardig worden ofzo als docenten in de buurt zijn, gewoon zeggen wat je denkt en je niet altijd maar inhouden (soms wel natuurlijk, maar niet altijd)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 18:08
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
iedereen is anders!misschien is het idd omdat je zelf leraar wil worden maar ja ik kan je niet helpem want ik kan echt HELEMAAL niet opschieten met een leraar alleen met mijn mentrix maar ja daar is zij voor
succes meid!
__________________
ReSt In PeAcE GuLdEnS!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 21:12
Missy83
Missy83 is offline
Hey, dit komt me bekent voor! Ik kan ook heel goed opschieten met mijn lerares en iedereen zegt dan ook altijd, dat als er iets is, ik het haar maar moet vragen. "Want jij kan goed met haar opschieten en jou mag ze wel" is dan hun smoes. Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik het goed met haar kan vinden?

Maar ik ben er wel blij mee, want ik kan ook met al mijn problemen bij haar terecht

Kuzzz

Citaat:
kleineghcdraak schreef:
Ik kan altijd goed opschieten met leraren en iedereen vind mij een slijmbal. wat moet ik doen wat vinden jellie ervan misschien komt het omdat ikm later ook lerares wil worden
__________________
Greetz!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:59
Heelduh
Heelduh is offline
Een band met docenten is helemaal niet raar...
Ik heb met de meeste een goeie band, gelukkig heb ik weinig problemen, maar ik weet dat ik bij een aantal daar zeker mee terecht kan.

Ik ben best wel braaf altijd, maar slijmen doe ik nooit aan, dat vind ik zo vreselijk!! Spieken trouwens ook niet.
Maar je gewoon een beetje gedragen kan we voordelen hebben: ik had me gisteren een uur vergist en was dus een uur te laat op school... lullig, want ik deed het niet expres. Ik ben maar gelijk naar m'n coordinator toegegaan, een onwijs toffe vent, en die moest er eigenlijk wel om lachen, kan gebeuren.

__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 19:17
Nessie
Avatar van Nessie
Nessie is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Ik kan met de ene leraar beter opschieten dan met de ander.

__________________
**So Fuck You For Existing In The First Place**
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:09
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
Missy83 schreef:
Hey, dit komt me bekent voor! Ik kan ook heel goed opschieten met mijn lerares en iedereen zegt dan ook altijd, dat als er iets is, ik het haar maar moet vragen. "Want jij kan goed met haar opschieten en jou mag ze wel" is dan hun smoes. Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik het goed met haar kan vinden?

Maar ik ben er wel blij mee, want ik kan ook met al mijn problemen bij haar terecht

Kuzzz

ja dat heb ik ook ik heb ook een lerares waar ik altijd terecht kan met me problemen dat is wel fijn als er iemand op school naar je luistert.
xxxmoniquexxx

__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 22:00
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Ik kan met de docenten wel goed opschieten. Bij sommige docenten kan ik ook mijn problemen kwijt
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 20:07
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Ja
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 09:35
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik vind het helemaal niet raar, hoor. En wat is een goede band? Ik bedoel, als je daarmee bedoelt dat je tegen iedere leraar heel aardig doet, dan heb ik ook een goede band met mijn leraren. Als je meer dan dat bedoelt, dat jullie meer op een vriendschappelijk niveau zitten, dan heb ik niet met mijn docenten een goede band. Vroeger had ik die wel met een leraar, maar dat is over gegaan. Verwaterd, zeg maar, want ik had hem daarna niet meer. Persoonlijk vind ik dat heel jammer, maar ja.

Kortom, een goede band met leraren is zeker niet raar. Mensen die er raar van opkijken en daardoor vooroordelen tegenover jou hebben, zijn gewoon dom en kortzichtig. Zij weten niet beter. We zijn tegenwoordig zogenaamd ''ruimdenkend'', maar over het algemeen vind ik dat niet zo erg kloppen; kijk maar naar wat men over het algemeen over leraren zegt en denkt. Bij de kleinste dingen zeggen ze al ''Getver!'' Kinderachtig toch?

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 14:09
Brandeis-Bardin
Avatar van Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Kinderachtig toch?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 21:56
Heelduh
Heelduh is offline
Ik heb vandaag met het dochtertje van m'n leraar zitten spelen. Hij had haar meegenomen naar Den Haag, waar we een debatwedstrijd hadden... Zegt ook wel iets over de band tussen hem en zijn leerlingen...
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 09:35
PrackaH
PrackaH is offline
Ik kan ook wel redelijk opschieten met best veel docenten...maar lang niet allemaal. Gewoon schijt aan hebben wat anderen van je denken/zeggen...en tjek meteen ff m'n handtekening voor een andere wijze les die hier overigens vrij weinig mee te maken heeft, maar die ik persoonlijk best goed vind.
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 11:49
shania
shania is offline
Ik heb ook een heel goede band met leraren (met een enkele uitzondering). In de tweede klas ging ik iedere dag langs mijn klassedocente en belde en schreef haar. Het was als het ware een obsessie voor me. Ik herken er veel in en je mag me altijd mailen (graag zelfs). Ik kan nu niet langer typen maar ik zal later nog eens reageren!!
*knuf* liefs Shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-topic #160
JustADreamer
480 18-01-2011 12:21
Muziek Enquete over jou muzieksmaak en stijl
Saaaz
69 28-06-2006 09:52
De Kantine Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren?
Hongaar
456 07-11-2005 14:40
Muziek Viool
Verwijderd
38 10-06-2004 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.