Oud 09-05-2003, 13:46
Verwijderd
Alles over cadeau's met betrekking tot je vriend/vriendin hier!

Vraag om leuke tips voor Valentijnsdag, Verjaardagen, Kerst of zomaar en geef hier de jouwe!

Stel al je vragen over cadeau's en vertel je verhalen over hoe jouw cadeau beviel bij jouw vriend of vriendin!

Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 20:08.
Advertentie
Oud 09-05-2003, 15:05
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
een leuk t-shirt met opdruk die bij hem/ haar past
( heb zelf een t-shirt gekregen met 1984 erop en hem en een gegeven met een koning van een kaartspel- hij spelt bridge)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 09-05-2003, 15:06
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ohja en cliche maar BLOEMEN doen t altijd goed bij een vrouw. Of je nu met een gigantische bos komt aanzetten, of een heel subtiel klein kamerplatje: ze zal je overladen met kussen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 09-05-2003, 15:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Optima schreef op 09-05-2003 @ 14:06:
ohja en cliche maar BLOEMEN doen t altijd goed bij een vrouw. Of je nu met een gigantische bos komt aanzetten, of een heel subtiel klein kamerplatje: ze zal je overladen met kussen
Mja ik heb niet echt veel met bloemen... Maar een enkele, langstelige, rode roos, met zo'n ontzettend lief kaartje eraan is ook wel leuk!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-05-2003, 16:14
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
voor Hem: Chocolade bodypaint (te koop bij de Expo of een feestwinkel) , aftershave of eau de toilette (beetje afgezaagd..) Een lief fotolijstje met een foto er in van jou en hem.
Massageolie, knetterbadzout (dan wordt het gezellig in bad ), een etentje (of een waardebon voor zoiets dergelijks) of een kookboek (kan ie een keertje voor je koken )


voor Haar: Parfum, een kettinkje (niet zo 1 met een hartje en een naam, maar gewoon een neutraal zilveren kettinkje is wel lief) of een mooie ring, een lieve knuffel, Wierook (mits ze daar van houdt) CD met romantische liedjes (bijvoorbeeld "Heaven, plugged and unplugged" met liedjes van diverse artiesten)
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 09-05-2003, 17:37
The0
The0 is offline
(allemaal voor haar: )
- Knuffels (het lieve meisje)
- Luchtje (wel goed om te prijs denken, te goedkoop is nix, maar te duur ook niet)
- 'expo-spul' (altijd leuk, maar niet echt nuttig)
- iets van jezelf (foto in leuk lijstje oid)
- Biosbon (geniaal eerste cadeau; lekker neutraal en altijd welkom)
- Een etentje (dus NIET naar de Mac!!!)
- Sieraden (ook hier op de prijs letten)

Dat was het denk ik wel, just my 2 pennies.

__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Oud 09-05-2003, 20:32
Angel
Avatar van Angel
Angel is offline
een me-to-you knuffeltje
Oud 09-05-2003, 21:38
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
mysteric angel schreef op 09-05-2003 @ 20:32:
een me-to-you knuffeltje
of n fotowlijstje
of mooie mexx/esprit ring
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 09-05-2003, 22:37
kastdeur
kastdeur is offline
maak dan ook gelijk een ikweetnietwatikmoetdoenmetmijnvriendje/dinnetje-stickytopic

en dan krijg je weer alle antwoorden
*ga naar de dierentuin
*ga picknicken
*ga uiteten en dan niet naar de mac

maar goed

*blaat*

Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 22:39.
Oud 09-05-2003, 23:44
Verwijderd
haar: roosj
Oud 10-05-2003, 12:11
non
non is offline
kado'tjes voor jongens zijn echt n ramp!!
kweet ook nooit wat ik moet kopen

majah, xXx
__________________
wie schrijft die blijft...
Oud 10-05-2003, 16:28
Loesje86
Avatar van Loesje86
Loesje86 is offline
jaaaah mijn vriend is ook bijna jarug... en kheb geen flauw benul wat ik hem moet geven... knuffeltje, kettinkje, fotolijstjuH heeft ie al.. wat nou? kwil eg iets leuks en liefs geven.. hellup? massageolie/chocoladebodypaint waruH wel goed idee. Verdur nog iets leuks?? jongens hiero maybe die kunnen vertellen wat zij graag zouden krijgen van hun vriendin?? xxxx
__________________
** wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... **
Oud 10-05-2003, 22:23
je zuster
Avatar van je zuster
je zuster is offline
Citaat:
Loesje86 schreef op 10-05-2003 @ 16:28:
jaaaah mijn vriend is ook bijna jarug... en kheb geen flauw benul wat ik hem moet geven... knuffeltje, kettinkje, fotolijstjuH heeft ie al.. wat nou? kwil eg iets leuks en liefs geven.. hellup? massageolie/chocoladebodypaint waruH wel goed idee. Verdur nog iets leuks?? jongens hiero maybe die kunnen vertellen wat zij graag zouden krijgen van hun vriendin?? xxxx
geef em boxershorts
Oud 11-05-2003, 00:01
Verwijderd
Ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag gegeven:

- Alle boeken die Tolkien ooit heeft geschreven, in het Engels, allemaal in een mooie uitgave (Hij is Tolkienfanaat én Anglofiel én boekenliefhebber), wel samen met 7 vrienden en zijn moeder, want het is wel duur, 7 boeken
- Het hobby boekje 'Vliegen met Papier', omdat zijn bijnaam Papier is en omdat hij van vliegtuigjes vouwen houdt, en daar ging het boekje over (ook samen met die 7 vrienden en zijn moeder)
- Twee cd's met de liedjes die speciaal voor ons zijn (min of meer), met zelf ontworpen voorkanten
- Een ingelijst zelfgemaakt schilderijtje dat liefde uit moet beelden

En dat vind ik zelf ook de goede cadeautjes: dingen waar je veel aandacht en zorg aan hebt besteed, die goed bij jullie passen én die goed bij hem/haar passen. Ik zou geen genoegen nemen met bloemen, een geurtje, een kettinkje of chocola, tenzij het als spontaan tussendoor-cadeautje gold.

Hij gaf mij voor mijn verjaardag:
- Het boekje "Cijfers liegen niet!!! Over leugens, grove leugens, en andere statistieken", omdat ik verschrikkelijk veel feitjes in mijn hoofd heb zitten, waarvan veel iets met statistieken te maken hebben, en ik er nu dus nóg meer in mijn hoofd kan stoppen.
- Drie zelfgemaakte blauwe kussens in de vorm van een hart, omdat ik mijn bed vol heb liggen met blauwe kussens, en ik met Valentijnsdag klaagde dat er altijd roze en rode hartenkussens te koop waren, en nóóit blauwe. Het gaat hier om een gigantisch groot kussen, een kussen van normale grootte, en een heel lief klein kussentje.

Ook dat zijn fantastische cadeautjes, omdat ze iets zeggen over mij en over ons.
Oud 11-05-2003, 22:24
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-05-2003 @ 00:01:
chocola, tenzij het als spontaan tussendoor-cadeautje gold.
Ja dan kan chocola wel zijn, als tussendoor cadeautje zeg maar.

Verder; boeken kunnen vaak heel persoonlijk zijn; omdat het echt gaan over wat iemand leuk vindt! Zo had ik voor Sinterklaars aan mijn vriendje een boek van the lord of the rings gegeven (een soort making off van de film), daar stonden echt super mooie foto's in. Als je van the lord of the rings houdt is dat echt heel leuk om te krijgen (zeker al er een lief verhaaltje in geschreven staat van de gene die het je geeft )!

Ik had van mijn vriendje een super mooi kettinkje met een heel lief hartje eraan gekregen voor mijn verjaardag, daar was ik ook super blij mee
Oud 12-05-2003, 14:22
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Mezelf met een grote rooie strik op me voorhoofd
__________________
*reptielenmeisje* 2 baardagames, 1 egyptische doornstaart, en een witkuif kaketoe!*is niet meer vrijgezellig* Bartj de lievste :o
Oud 12-05-2003, 14:32
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
een kaartje.
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 12-05-2003, 19:14
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Ik heb mijn vriend laatst een foto van ons twee gegeven, in een lijstje natuurlijk, die een beetje versierd was (soort collagetje).
Dat vond hij heel leuk/lief, jammer is wel dat ikzelf die foto niet meer heb nu
Een badeend is misschien ook wel een leuk cadeautje (of ik hou er rare cadeaugewoonten op na...)

Wat ik heel lief vond was toen ik parfum kreeg (wel duur), als ik het op doe/ruik dan denk ik altijd aan 'm en zo, naja, ik dank natuurlijk altijd aan 'm
Een ring lijkt me ook leuk om te krijgen, wel een simpelering die overal bij past.

'Verder denk ik dta het aan de persoon en gelegenheid ligt wat leuk is om te geven.
Ads door Google
Oud 12-05-2003, 19:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hee mensen... vraagje he?

Op wat voor gelegenheden geven jullie een cadeautje? Natuurlijk verjaardag enzo. Maar ook bij 3 maand samen, of gewoon, zomaar?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-05-2003, 19:48
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
pf ik heb een kadopakket voor mn vriendje samengesteld, en daar zit in:
-love dice (je weetwel zo dobbelstenen, eentje met lichaamsdelen en 1 met diengen die je er mee moet doen )
- antihangover doesjecreme van axe
- tanktop met YOU'RE GORGEOUS opgeschreven (jap van het liedje)
-klein voetballetje om z'n examenstress af te reageren
-koetjesrepen
-loesje pins (he leukerd ga je mee lachen & er is heus wel iemand die beter vrijt dan ik)
- kzoek nog wat!!!

(heb ff topic gelezen en kdenk da'k nog een kookboek erbij steek (thx bumblbee). en mezelf met een grote strik rond me hoofd (bedankt eefje) )
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 19:55.
Oud 13-05-2003, 10:57
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-05-2003 @ 19:19:
Hee mensen... vraagje he?

Op wat voor gelegenheden geven jullie een cadeautje? Natuurlijk verjaardag enzo. Maar ook bij 3 maand samen, of gewoon, zomaar?
We begonnen wel met cadeautjes in de eerste 3 maanden, nu alleen nog maar kaartjes..
Zomaar krijgt ie van mij ook best vaak cadeautje, als ik geld over heb dan..
Cadeautjes geven is leuk!
Oud 13-05-2003, 11:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 13-05-2003 @ 09:57:

Cadeautjes geven is leuk!
Helemaal mee eens

Maar zomaar cadeautjes of zat er wel een gelegenheid aan vast?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-05-2003, 11:26
Verwijderd
Ik geef cadeautjes met verjaardagen, sinterklaas, en als ik er zin in heb
Oud 13-05-2003, 15:11
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Oh help, ik heb mn vriend (zoals uit mn vorige reply is gebleken ) alle standaard kadootjes al eens gegeven En we hadden afgelopen weekend 1 jaar. (hij zit nu in Londen, komt morgenavond terug) en ik kan maar geen leuk kadootje vinden die ik hem kan geven als hij terug is Meer tips graag!!
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 14-05-2003, 11:33
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-05-2003 @ 11:04:
Helemaal mee eens

Maar zomaar cadeautjes of zat er wel een gelegenheid aan vast?
Niet zomaar...omdat ik gewoon van hem hou! Daarom!
Cadeautip: Net heb ik op een internetsite allemaal ballonnen besteld met ´i love you´erop! Is wel leuk idee toch?

Wel redelijk duur hoor..
Advertentie
Oud 14-05-2003, 13:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 14-05-2003 @ 10:33:
Niet zomaar...omdat ik gewoon van hem hou! Daarom!
Cadeautip: Net heb ik op een internetsite allemaal ballonnen besteld met ´i love you´erop! Is wel leuk idee toch?

Wel redelijk duur hoor..
Met zomaar bedoelde ik zonder verdere gelegenheid zoals een verjaardag, kerst, sinterklaas, pasen of wattan ook Spontane kadoos
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-05-2003, 14:44
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-05-2003 @ 13:06:
Met zomaar bedoelde ik zonder verdere gelegenheid zoals een verjaardag, kerst, sinterklaas, pasen of wattan ook Spontane kadoos
Vind jij spontane cadeau´s ook niet het leukste wat er is??
Oud 14-05-2003, 16:57
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 14-05-2003 @ 14:44:
Vind jij spontane cadeau´s ook niet het leukste wat er is??
juh
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 14-05-2003, 17:57
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
mn vriendje is vandaag jarig en hij krijgt van mij badschuim van marco polo en wierook
en natuurlijk 2fopkado's, nmk een roze string (voor mezelf natuurlijk, maar hij mag het uitpakken) en rode haarverf (die heb ik ooit eens gekocht en nooit gebruikt :/)
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Oud 15-05-2003, 12:02
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-05-2003 @ 19:19:
Hee mensen... vraagje he?

Op wat voor gelegenheden geven jullie een cadeautje? Natuurlijk verjaardag enzo. Maar ook bij 3 maand samen, of gewoon, zomaar?
Ik geef geen cadeautjes als we een bepaald aantal maanden hebben. Ik geef ze als hij bijvoorbeeld van iets zegt: " dat wil ik ook nog wel eens hebben".
Natuurlijk geef je dat dan niet de volgende dag, maar twee of drie weken later, want dan verwacht ie het niet meer (en hij vindt het leuk "Dat je dat onthouden hebt!")

Ehm... ook is het leuk om gewoon zomaar een beertje of een foto te geven. maar dat moet dan wel volkomen spontaan zijn!

Hope I've helped you!

*knff* Inge
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 15-05-2003, 12:03
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 14-05-2003 @ 14:44:
Vind jij spontane cadeau´s ook niet het leukste wat er is??
Zeker weten!!!
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 15-05-2003, 17:34
Verwijderd
Bloemen geven kan ik echt niet, ik denk dat ze het prima zou vinden maar ik kan me echt geen houding geven dan....

Mgoed daar gaat dit topic niet over..... ik ben meestal van de onzinnige cadeau's, gewoon als ik iets leuks tegenkom dat ik het meeneem en d'r dan een week lang gek ga zitten maken en dan pas geven
- ijsklontjesvorm voor 16 hartjes bij de IKEA gevonden
- knuffelbeest
- kheb een keer een bosje hartjes gemaakt, van die kleine opblaashartjes een stuk of 10/15 bij mekaar gebonden
- nog meer dingen met hartjes
- dingen om foto's in te doen
- en toen ook maar de foto's gegeven waar ze om zeurde
- kheb een keer een CD gebrand met tussendoor af en toe een geluidje (fragment uit een liedje van één seconde) waar alleen wij van weten wat het betekent
- en een keer een computerprogrammaatje geschreven dat op zich niet heel moeilijk te maken was maar wel origineel (ik durf te wedden dat als ik het op S&M zou posten dat ik zou worden verbeterd of uitgekafferd maar ik heb er iig mn best op gedaan ) (misschien post ik nog wel een keer een URL ernaartoe)

(die badeend vond ik ook een leuk idee trwns )
(ze heeft alleen geen bad )

hopen dat iemand er wat aan heeft......

~JOOST
Oud 15-05-2003, 19:55
Danielle263
Danielle263 is offline
k heb eigenlijk ook nie echt een idee....


iets van kleding ofzo??
een leuk overhemd?
Oud 16-05-2003, 14:53
miepmier
miepmier is offline
ik heb wel een bad
__________________
of niet natuurlijk
Oud 18-05-2003, 11:08
Thomas
Thomas is offline
Een ruggenkrabbertje.

Mijn vriendin en ik hebben vandaag precies een jaar verkering. Als cadeautje heb ik dus een ruggenkrabbertje gekocht, omdat ze het ontzettend fijn vindt als ik haar rug kriebel. Daarom heb ik nu dit doe-het-zelfkit gekocht.
Oud 18-05-2003, 13:33
stier
stier is offline
Vaak zie ik hier van die onderwerpen die gaan over de vraag wat je je vriend(in) moet geven als cadeau. Wat ik daarbij dan nooit zie staan, is lingerie, alhoewel dat misschien meer van toepassing is op geschenken die mannen aan vrouwen geven dan andersom. Als ik een vriendin zou hebben , zou ik haar, als ik haar een tijd ken althans, wel lingerie geven. Wat vinden de vrouwen hiervan eigenlijk, om lingerie te krijgen als cadeau?
Ads door Google
Oud 18-05-2003, 16:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
stier schreef op 18-05-2003 @ 13:33:
Vaak zie ik hier van die onderwerpen die gaan over de vraag wat je je vriend(in) moet geven als cadeau. Wat ik daarbij dan nooit zie staan, is lingerie, alhoewel dat misschien meer van toepassing is op geschenken die mannen aan vrouwen geven dan andersom. Als ik een vriendin zou hebben , zou ik haar, als ik haar een tijd ken althans, wel lingerie geven. Wat vinden de vrouwen hiervan eigenlijk, om lingerie te krijgen als cadeau?
ik vind t wel leuk om lingerie te krijgen. Sowieso vind ik lingerie fijn, en tis zo duur Verder geef ik m'n vriend ook wel s boxershorts, ofzow dus...
__________________
Tsja
Oud 19-05-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
stier schreef op 18-05-2003 @ 13:33:
Vaak zie ik hier van die onderwerpen die gaan over de vraag wat je je vriend(in) moet geven als cadeau. Wat ik daarbij dan nooit zie staan, is lingerie, alhoewel dat misschien meer van toepassing is op geschenken die mannen aan vrouwen geven dan andersom. Als ik een vriendin zou hebben , zou ik haar, als ik haar een tijd ken althans, wel lingerie geven. Wat vinden de vrouwen hiervan eigenlijk, om lingerie te krijgen als cadeau?
leuk! (als het past natuurlijk )
Oud 19-05-2003, 20:22
Verwijderd
Citaat:
stier schreef op 18-05-2003 @ 13:33:
Vaak zie ik hier van die onderwerpen die gaan over de vraag wat je je vriend(in) moet geven als cadeau. Wat ik daarbij dan nooit zie staan, is lingerie, alhoewel dat misschien meer van toepassing is op geschenken die mannen aan vrouwen geven dan andersom. Als ik een vriendin zou hebben , zou ik haar, als ik haar een tijd ken althans, wel lingerie geven. Wat vinden de vrouwen hiervan eigenlijk, om lingerie te krijgen als cadeau?
mah 'k weet nie.. 'k heb altijd zelfde soort bh's en wil geen andere drage.. want die zitte nooit zo lekker.. dusja.. nee hoeft van mij niet
Oud 21-05-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
miepmier schreef op 16-05-2003 @ 14:53:
ik heb wel een bad
w00t!!!

Ten eerste: jij hier!? whiiiiiii
Ten tweede: o ja *schaamschaam*
Ten derde: welkom
Oud 22-05-2003, 10:05
Cattus
Avatar van Cattus
Cattus is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 14-05-2003 @ 11:33:
Niet zomaar...omdat ik gewoon van hem hou! Daarom!
Cadeautip: Net heb ik op een internetsite allemaal ballonnen besteld met ´i love you´erop! Is wel leuk idee toch?

Wel redelijk duur hoor..
Welke site??????????
__________________
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!!!!!! ~~*I think...God gave me this sign... I'm sorry!*~~
Oud 22-05-2003, 11:30
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb voor mijn vriendje omdat we maandag 6 maanden wat hebben een ID plaatje gekocht met mn gegevens erop en 1tje met een klein gedichtje.

je kan ze hier bestellen 7,95 inclusief ketting en verzendkosten.
www.idplaatjes.nl

punkygirl.. die hoopt dat dr vriendje niet leest wat hij maandag krijgt..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 22-05-2003, 11:31
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
stier schreef op 18-05-2003 @ 13:33:
Vaak zie ik hier van die onderwerpen die gaan over de vraag wat je je vriend(in) moet geven als cadeau. Wat ik daarbij dan nooit zie staan, is lingerie, alhoewel dat misschien meer van toepassing is op geschenken die mannen aan vrouwen geven dan andersom. Als ik een vriendin zou hebben , zou ik haar, als ik haar een tijd ken althans, wel lingerie geven. Wat vinden de vrouwen hiervan eigenlijk, om lingerie te krijgen als cadeau?


Wel leuk vooral als het heel uitdagende en sexy lingerie is
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 22-05-2003, 13:15
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Cattus schreef op 22-05-2003 @ 10:05:
Welke site??????????
www.kadoballon.nl
Oud 22-05-2003, 13:17
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Oja, ik zou geen boeket bestellen bij die site, want een echt boeket is het niet..Het zijn dan maar 3 ballonnen. alleen is dat op die site nergens te lezen..

Beetje weg gegooid geld..
Oud 22-05-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 22-05-2003 @ 11:30:
Ik heb voor mijn vriendje omdat we maandag 6 maanden wat hebben een ID plaatje gekocht met mn gegevens erop en 1tje met een klein gedichtje.

je kan ze hier bestellen 7,95 inclusief ketting en verzendkosten.
www.idplaatjes.nl

punkygirl.. die hoopt dat dr vriendje niet leest wat hij maandag krijgt..
dat is echt leuk!
ga ik denk ik voor mn vriend oden..
wat vond je vriend ervan?
Oud 22-05-2003, 16:26
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-05-2003 @ 15:29:
dat is echt leuk!
ga ik denk ik voor mn vriend oden..
wat vond je vriend ervan?
eeh wete ik nog niet

HELP!! moet het komende maandag aan hem geven.. ben bang dat ie het niet leuk vind
offee dat ie het al van te voren leest
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 22-05-2003, 17:58
Verwijderd
denk wel dat ie t leuk vind hor
Oud 22-05-2003, 18:27
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
ik wou binnenkort voor als mijn vriend met zijn examens geslaagd is.. het is een ketting kopen die we toen beide eens zagen hangen, hij vond m wel mooi geloof ik...en ik zelf ook
wel tijdje geleden... dus van '' gohh k heb dr aan gedacht ''
Oud 22-05-2003, 18:57
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
mn vriend en ik gaan een postzegel van ons laten maken, dat kan tegenwoordig lol
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 15:00
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau-Topic #3
snoopy
501 27-01-2010 15:59
Liefde & Relatie Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.)
Verwijderd
500 31-05-2007 18:32
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic # 2
Chloe Siere
499 23-10-2005 19:15
Liefde & Relatie Het Ultieme Kerstcadeau? (voor je liefde?)
Evolution
18 08-12-2003 21:02
Beleidszaken [L&R] Het grote waar gaan we heen topic
Verwijderd
10 20-06-2003 19:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.