Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 20:43
Verwijderd
Ik stuur mn vriend ook regelmatig kaartjes..
Toen ie ziek was en toen ik ns een leuk kaartje zag en nu een welkom thuis-kaartje. Heb nog twee hele leuke hier liggen dus die ga ik binnenkort versturen. Alleen hij laat nooit weten wanneer hij ze ontvangen heeft.. grrrrr...
Maja, ik zie ze dan wel weer op zn kamer staan
Advertentie
Oud 17-07-2003, 08:22
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 15-07-2003 @ 20:54:
ik denk niet dat het zo iets groots hoeft te zijn als zijn verrassing. Een lekker luchtje of een lief kadootje op z'n kamer leggen als hij weg is, is ook wel leuk. Anders lijkt het alsof je net zo iets groots als hem moet doen, overtreffen. Hij is vast juist zo trots dat hij iets heel gaafs en origineels heeft verzonnen.
Daar heb je ook gelijk in, en dat was ook mijn plan. Ik wil hem iets liefs geven om hem te laten zien dat het een onwijs leuke verrassing van hem was, en dat hij heel veel voor me betekent. Ik weet alleen nog steeds niet wat
Oud 17-07-2003, 16:02
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
een roos met een kaartje eraan? Een persoonlijke bezitting van jou voor hem?
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 17-07-2003, 17:48
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 17-07-2003 @ 17:02:
een roos met een kaartje eraan? Een persoonlijke bezitting van jou voor hem?
Ik heb nu een kaart voor hem waarin ik de tekst van "ons" liedje heb geschreven. Die persoonlijke bezitting is idd ook wel een goed idee!
Oud 17-07-2003, 17:56
*flowertjeuh*
*flowertjeuh* is offline
Citaat:
damaetas schreef op 12-05-2003 @ 19:48:
-love dice (je weetwel zo dobbelstenen, eentje met lichaamsdelen en 1 met diengen die je er mee moet doen )
Waar kan je die dingen krijgen?
__________________
*Make Love Not War*
Oud 17-07-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
*flowertjeuh* schreef op 17-07-2003 @ 18:56:
Waar kan je die dingen krijgen?
Expo
Oud 21-07-2003, 16:24
Verwijderd
Ik weet niet zeker of het hier ook bij hoort, maar hoeveel geld geef je ongeveer aan een cadeautje uit? (voor je vriend/ vrienden/ familie etc).

Ik vind namelijk dat sommige mensen redelijk weinig geven, terwijl andere weer onverdreven duren dingen geven.
Oud 21-07-2003, 19:04
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
weet iemand waar je chocolade bodypaint kan krijgen in een winkel? In de Expo hebben ze 't niet zoals verteld werd in deze topic... beetje jammer, want ik wil het wel kopen voor hem! En het liefst voor de 24e!!!!!
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 21-07-2003, 19:06
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 21-07-2003 @ 17:24:
Ik weet niet zeker of het hier ook bij hoort, maar hoeveel geld geef je ongeveer aan een cadeautje uit? (voor je vriend/ vrienden/ familie etc).

Ik vind namelijk dat sommige mensen redelijk weinig geven, terwijl andere weer onverdreven duren dingen geven.
Voor een niet zo'n goeie vriendin: 7 euro ofzo
Voor een goeie vriend/vriendin: 10 euro of niet wat meer
Voor m'n vriend: alles wat het moet kosten
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 21-07-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-07-2003 @ 20:04:
weet iemand waar je chocolade bodypaint kan krijgen in een winkel? In de Expo hebben ze 't niet zoals verteld werd in deze topic... beetje jammer, want ik wil het wel kopen voor hem! En het liefst voor de 24e!!!!!
in amsterdam hebben ze zeker wel chocoladebodypaint in expo. Maar hoorde dat ie niet zo lekker was. Heb zelf aardbeien gehaald en dat was zeer lekker.
Oud 22-07-2003, 08:29
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
dekbedovertrek

iets gappigs of gewoon iets moois
als het goed is lig je er ook zelf onder dus
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 23-07-2003, 18:59
Verwijderd
Ik heb voor mijn vriend een spel gekocht voor zijn verjaardag.
We spelen altijd heel erg veel spelletjes (gezelschapspellen dus he ) en waarschijnlijk vindt hij het leuk om te krijgen. Je kan dit spel met zijn 2en of met zijn meerdere doen.
En natuurlijk, maar das geen cadeau, gaan er slingers mee op vakantie!! Hij is namelijk jarig als hij een weekje bij ons (mijn fam.) op een camping in DL is, en de hele camping mag weten dat hij jarig is
Oud 23-07-2003, 21:47
mrisje
Avatar van mrisje
mrisje is offline
Oh my god dit is zo'n topic die ik wel kan gebruiken

ikheb van mijn vriendje ook al wat dingen gehad
maar wat moet ik in vredesnaam terug geven
Oud 23-07-2003, 22:14
mrisje
Avatar van mrisje
mrisje is offline
Een witte boxer hema bijvoorbeeld
foto van jezelf

laat je die erop zetten je hebt van die winkels
en hoppakee een boxermet je hoofd erop

(voor de man he )
Oud 24-07-2003, 12:03
Anijs
Anijs is offline
Onze droom was samen een dagje naar de zee...

Enk gaf hem een dagje zee met een foto van mij erbij waarop ik op het strand lig en daaromheen is geschreven I (L) <en dan zijn naam>
Oud 24-07-2003, 19:13
Mashedpotato
Avatar van Mashedpotato
Mashedpotato is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 13-05-2003 @ 10:57:
We begonnen wel met cadeautjes in de eerste 3 maanden, nu alleen nog maar kaartjes..
Zomaar krijgt ie van mij ook best vaak cadeautje, als ik geld over heb dan..
Cadeautjes geven is leuk!
Jajaja kadootjes geven is leuk! Mijn vriendje en ik zien elkaar niet zo vaak ( 1 a 2 keer per week) en dan is het wel heel leuk om gewoon af en toe een klein iets mee te nemen voor hem. Ben alleen altijd bang dat hij mij leukere dingetjes gaat geven!

Ik zag al ergens t shirt met eigen opdruk staan, inderdaad een erg leuk kado om te krijgen + om te geven.

En uhmm verder... zo'n jarig 80/90 kubusding met allemaal gekleurde vakjes Die zijn gaaaaaaf!!
__________________
- No such thing as a mashed potato.
Oud 24-07-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Mashedpotato schreef op 24-07-2003 @ 20:13:
Jajaja kadootjes geven is leuk! Mijn vriendje en ik zien elkaar niet zo vaak ( 1 a 2 keer per week) en dan is het wel heel leuk om gewoon af en toe een klein iets mee te nemen voor hem.
ik zie mn vriend alleen int weekend. en ja, dan haal ik ook wel ns wat voor m. als ik gewoon iets leuks zie en dan moet ik aan hem denken en dan haal ik t (als ik geld heb ) maar hij zei laatst: waarom koop je telkens cadeautjes?
ik had echt zoiets van: wees blij! en ik vind t gewoon leuk.
maar we hebben allebei beetje moeite met het reageren op cadeautjes krijgen.. dus snap ook wel waarom ie t zegt, maar vind t geven gewoon zo leuk.
Oud 30-07-2003, 15:33
pudding met vel
Avatar van pudding met vel
pudding met vel is offline
mijn zusje had een keer iets heel liefs voor haar vriend gemaakt. ze had een foto collage gemaakt met boven fotos van haar en onder van hem (ook van toen ze klein waren, gewoon pasfotootjes enzo) en tussenin fotos van hen samen. moet je natuurlijk wel zijn moeder inschakelen als je geen fotos van hem hebt toen ie klein was. dat gaf ze dan samen met een tommy hilfiger trui oid.
dat was echt een succes zei ze
__________________
(\__/)
Oud 30-07-2003, 19:12
Suziewafel
Suziewafel is offline
Citaat:
pudding met vel schreef op 30-07-2003 @ 16:33:
dat gaf ze dan samen met een tommy hilfiger trui oid.
Waarom moet er nou weer zoiets duurs bij? Het gaat toch om het gebaar!
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Oud 30-07-2003, 23:08
Aéquitas
Aéquitas is offline
Ik ben nu een Cadeau aan het knutselen voor mijn Girlfriend. In grote lijnen komt het op het volgende neer:

Heb een schets gemaakt van mijn naam met eromheen/tegenaan getekend Simba's hoofd (lion king weet je wel) en allemaal vlammen achter de letters van mijn naam. Ik ben namelijk sterrenbeeld leeuw en dat vuur omdat het een vuurteken is. En daarnaast een schets gemaakt van haar naam met eromheen/tegenaan getekend 2 zeemeerminnestaarten en een hoop opspattend water. Zij is namelijk het sterrenbeeld vissen en dat is een waterteken.

Deze 2 schetsen heb ik tegenoverelkaar op een wit karton geplakt. 1 linksboven en 1 rechtsonder met ertussen een heel groot hart. Ipv het geheel in een paar verschillende kleuren in te kleuren heb ik allerlei verschillende soorten lagen karton onder het wit geplakt en heb ik steeds de delen die een bepaalde kleur moesten krijgen weggesneden tot de laag met de betreffende kleur. Zo krijg je nog een beetje diepte erin. Rechtsbovenin heb ik toen met sierletters de datum waarop het allemaal begon gezet en helemaal onderin ga ik waarschijnlijk ff een pakkende lieve tekst zetten. Daarna plastificeer i hem met Boeklon ofzo (van dat doorzichtige plakplastic) en snij ik het geheel met een stanley mes in 20 puzzelstukjes om ze daarna op 1 puzzelstukje na op te sturen naar haar. (1e dag 1 , 2e dag 2, 3e dag 3, 4e dag 4,5e dag 5 en de 6e dag 4 puzzelstukjes) na een week neem ik dan het laaste puzzelstukje mee naar haar toe en geef ik die persoonlijk samen met een fotolijst.

De schetsen zijn echt supergoed gelukt dus het is echt een heel erg mooi geheel geworden. Nu alleen nog even een lijst kopen om bij het laaste puzzelstukje te geven. en dat gaat denk ik wel prijzig worden het is namelijk A3 formaat maarruh misschien leuk idee voor iemand die van knutselen houdt of zoals ik de tijd zit te doden to zijn vriendinetje na 2,5 maand Zaterdag 9 augustus eindelijk terugkomt uit Kroatie van een studie/feest vakantie zucht....
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Oud 01-08-2003, 09:00
Verwijderd
Wat gaaaaaaaf! Jeetje, ik wou dat mijn vriend zoiets kon. Ze zal het iig heel erg leuk vinden. Dat kan ik je wel zeggen
Oud 01-08-2003, 12:23
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
dat weet ik haast wel zeker ja! Oh, ik had trouwens op internet gezocht naar choco bodypaint en ik ben uitgekomen op een winkeltje in Heemskerk. Dus ben ik met m'n schoonzus helemaal vanaf Santpoort naar Heemskerk gefietst om 't te halen. Wat ik al niet over heb voor 'm. Maar goed, ik weet niet echt of 't een succes gaat worden want opzich nemen we nooit de tijd om elkaar onder te kliederen . En z'n reactie erop was ook niet echt wat ik had verwacht... Hij zei eigenlijk helemaal nix erop.

Jeus, nagoed, nog meer ideeen? Moet toch maar wat anders verzinnen dan. Heb nog 15 dagen. Het boxershort met foto is opzich wel een gaaf idee!
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 01-08-2003, 12:25
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
mrisje schreef op 23-07-2003 @ 23:14:
Een witte boxer hema bijvoorbeeld
foto van jezelf

laat je die erop zetten je hebt van die winkels
en hoppakee een boxermet je hoofd erop

(voor de man he )
dat kan toch ook bij de Hema?
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 01-08-2003, 16:27
n1ck`
n1ck` is offline
ik heb een week geleden meisje in t zwembad ontmoet
we smsé veel mailen elkaar ect

morgen heb ik met der afgesproken dus kan niet gelijk met iets supers aan komen aangezien we "nog" niets met elkaar hebben kzat zelf te denken aan een mooie rode roos
is dat een goed idee??

respond snel want t is morgen al
Oud 01-08-2003, 20:12
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
ja, is opzich een goed idee, als je zeker weet dat jullie iets meer willen. Wel lief van je trouwens!
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 01-08-2003, 20:54
n1ck`
n1ck` is offline
tis ook een lief meisje
Oud 02-08-2003, 18:38
anoniem17
Avatar van anoniem17
anoniem17 is offline
ik heb aan mijn vriend een kussensloop met een foto van mij erop + een lief tekstje gegeven. Hij vond het echt onwijs lief en leuk, dus misschien een idee? en een roos kan je echt wel aan een jongen geven. Mijn vriend was er iig heeel blij mee
__________________
hope dies last
Oud 03-08-2003, 10:22
Imke_BF
Avatar van Imke_BF
Imke_BF is offline
Mijn vriend is pas 7 oktober jarig... maar ik zit er nu al over in wat ik toch moet gaan kopen, hij heeft mij een ketting gegeven van over de 140 euro maar ik kan dat echt niet betalen... nou wil ik hem ook iets heel speciaals geven maar ringen of armbandjes zijn al zo doorsnee....
__________________
Beter in je mond dan in je kont toch!
Oud 03-08-2003, 13:46
Hop Marianneke
Hop Marianneke is offline
Hallo

toen ik één jaar samen was met mn ex had ik zo'n mooi tekenboek gekocht en een hele boel dagboekfragmenten overgeschreven met foto's, tekeningen, mooie prenten en zo in.

Vond hij echt super


Van een vriendin heb ik voor mn verjaardag een kussensloop gekregen met de tekst

als ik m'n ogen toe doe
ben ik in Honoloeloe
vond ik best wel tof

Nu moetek ook nog iets vindn voor mn vriend... tegen vrijdag
Oud 03-08-2003, 18:12
Aéquitas
Aéquitas is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-08-2003 @ 10:00:
Wat gaaaaaaaf! Jeetje, ik wou dat mijn vriend zoiets kon. Ze zal het iig heel erg leuk vinden. Dat kan ik je wel zeggen
En ik vind het ook erg leuk om te doen ik zit alleen ontzettend vast met mijn gedicht . Ik ben helemaal geen dichter, en zit nu dus met een gedicht die niet helemaal lekker loopt naar mijn idee. Ik heb hem gepost op het dichtersforum maar die zitten meteen weer te zeiken dat ie in het engels is zucht... dus als een van de mensen die hier aan het surfen is misschien wil helpen PLEASE Dan zou ik heel blij zijn. Hij staat als het goed is hier: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=557197 dus als je tips hebt GRAAG Ik zal trouwens kijken of ik foto's kan plaatsen hier van het eindresultaat voor de liefhebbers. Werkt misschien weer inspirerend.
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Oud 05-08-2003, 16:54
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Wat eg een hele goeie was voor mijn vriend was een boxershort met een lieve foto van mij erop! je kan het ook met een kussensloop doen....hij was eg heel blij totdat zijn moeder hem ging wassen: te heet : hele ik onherkenbaar....
__________________
Dromendief
Oud 05-08-2003, 17:02
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik ga een cd'tje maken met alle liedjes waarmee we iets hebben...waarop we het eerst gedanst hebben, wat echt 'ons' liedjes is en de liedjes waarbij ik aan hem moet denken.....bij elk liedje uitleg....
__________________
Dromendief
Oud 05-08-2003, 21:36
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-07-2003 @ 22:45:
in amsterdam hebben ze zeker wel chocoladebodypaint in expo. Maar hoorde dat ie niet zo lekker was. Heb zelf aardbeien gehaald en dat was zeer lekker.

haha heel vet, waar kun je die aardbeien bodypaint halen dan???
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Oud 07-08-2003, 17:42
AlcoHooL
Avatar van AlcoHooL
AlcoHooL is offline
Wie kan mij dan helpen ? Mijn vriendin wordt dinsdag (12e) 18. Maar ik heb echt geen flauw idee wat ik haar kan kopen, bosje bloemen, luchtje vind ik persoonlijk zeer zwaar afgezaagd. Ik zoek iets waarmee je het juiste snaartje raakt.


!! HELP ME !!
__________________
Ik drink niet meer, maar ook niet minder
Oud 07-08-2003, 18:14
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Imke_BF schreef op 03-08-2003 @ 11:22:
Mijn vriend is pas 7 oktober jarig... maar ik zit er nu al over in wat ik toch moet gaan kopen, hij heeft mij een ketting gegeven van over de 140 euro maar ik kan dat echt niet betalen... nou wil ik hem ook iets heel speciaals geven maar ringen of armbandjes zijn al zo doorsnee....
Ik heb mijn vriendin ook een armband uit die prijsklasse gegeven, en ik verwacht niets terug. Je hoeft hem echt niet een duur cadeau te geven. Het liefst heb ik zelfs geen cadeau van mijn vriendin anders dan iets persoonlijks ofzo, omdat ik weet hoe moeilijk het is een leuk cadeau te vinden... Maar al het zelf gemaakte vind ik geweldig! En ik neem aan jou vriend ook...
Oud 07-08-2003, 18:16
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
AlcoHooL schreef op 07-08-2003 @ 18:42:
Wie kan mij dan helpen ? Mijn vriendin wordt dinsdag (12e) 18. Maar ik heb echt geen flauw idee wat ik haar kan kopen, bosje bloemen, luchtje vind ik persoonlijk zeer zwaar afgezaagd. Ik zoek iets waarmee je het juiste snaartje raakt.


!! HELP ME !!
Als je geld hebt een zilveren armbandje of kettingje, de meeste meisjes houden van niet te veel opvallende dingetjes eraan, beetje simpeler of iets waarvan je zeker weet dat het echt wat voor haar is (had ik).
Oud 07-08-2003, 18:21
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Even een vraagje, houden meisjes van zelfgemaakte dingen en zo ja, wat bijvoorbeeld?
Oud 07-08-2003, 18:54
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 05-08-2003 @ 17:54:
Wat eg een hele goeie was voor mijn vriend was een boxershort met een lieve foto van mij erop!
Mja, ook dat vind mijn vriend nix, anders had ik 't wel gedaan. Maar nee, ook dat vind ie niet leuk.

Hij wil trouwens een tepelpiercing, al een tijdje. Dus die krijgt ie van me! Eindelijk een cadeautje!!!!
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 07-08-2003, 19:30
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Jech... Moet er niet aan denken persoonlijk
Oud 08-08-2003, 06:37
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
WB schreef op 07-08-2003 @ 19:21:
Even een vraagje, houden meisjes van zelfgemaakte dingen en zo ja, wat bijvoorbeeld?
Oud 08-08-2003, 10:26
rasta_rochelli
Avatar van rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Ja hoor daar houden we wel van (ik dan)...het is persoonlijk en je weet gewoon dat je vriend ook echt moeite voor je heeft gedaan. Moet dan wel een beetje fatsoenlijk zijn hè, niet iets te simpels! Een gedichtje of zoiets is bijvoorbeeld erg leuk om te krijgen.
__________________
Why do we kill people to show them that killing people is wrong?
Oud 08-08-2003, 11:42
Aéquitas
Aéquitas is offline
Haha nou dan ben ik op de goede weg met mijn knutselproject waar ook nogeens een gedicht opgeschreven staat .
Hij is nu zo goed als af alleen ff hopen dat hij niet verneukt raakt met plastificeren... Foto's binnenkort hier...
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Oud 08-08-2003, 13:09
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik ben benieuwd!
Oud 08-08-2003, 20:46
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
ik ben zeker wel benieuwd! Meisjes/vrouwen houden wel van zelfgemaakte dingen. Alleen al omdat er moeite voor ze wordt gedaan.

Citaat:
WB: Jech... Moet er niet aan denken persoonlijk
Ik ook niet. Maar hij wil 'm graag, dus krijgt ie 'm van me. Ben allang blij dat ik wat voor hem heb.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 09-08-2003, 11:16
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
'n favo-broodbeleg met een strikje eromheen
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Oud 09-08-2003, 22:30
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Ik geef em binnenkort twee kadertjes met in het ene een foto van ons tweetjes op het gala en eentje van mezelf in de tuin helemaal uitgedost voor het gala. Zonder reden.

Prijs was ong. 3,50 euro.
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Oud 11-08-2003, 09:18
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik wilde voor mijn vriendje een parachutsprong (duur!!!) regelen maar het is toch wel heeeeel erg veel geld dus denk ik dat het kitesurfles of wakeboardles ofzo wordt want dat is niet zo duur....! Leuk?
__________________
Dromendief
Oud 11-08-2003, 22:10
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Geweldig! Als hij er van houd, maak je hem heeeel gelukkig...
Oud 14-08-2003, 13:09
alanis
alanis is offline
Ik heb mijn vriendje vorig jaar voor zijn verjaardag de video 'Don't say a word' gegeven, omdat dat de eerste film was die we samen in de bios hadden gezien, toen we elkaar al heel erg leuk vonden en er niks gebeurde...Dat vond hij wel leuk ja.
Toen we een jaar hadden hebben we vriendschapsringen gekocht...hij kreeg die van hem van mij...en nam hij mij mee naar de musical Drie Musketiers....(alleen was dat twee maanden later, omdat hij op 9 febr. niet draaide).
Voor mijn verjaardag en slagen voor de havo had ik van hem een hele mooie vaas gekregen, met een bos hele mooie rode rozen, en een flesje Baileys, omdat ik dat zo lekker vind...
Verder stuur ik hem soms wel zomaar eens een kaartje, dat vind ie wel leuk.
En had laatst mijn schaamhaar helemaal afgeschoren.....als cadeautje...dat vond ie ook wel leuk (maar ik een paar dagen later minder....want: jeuk!)
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Oud 15-08-2003, 08:51
cutie_ik
Avatar van cutie_ik
cutie_ik is offline
ik heb dus ook geen flauw idee wat ik elke keer moet kopen voor een jongen....en ze geven zelf ook geen aanwijzingen he
__________________
MIJN NAAM IS MIRANDA*LOL*voordat je het nog niet wist...en ik hou van me moppiej jobbiej:D*LOL*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau-Topic #3
snoopy
501 27-01-2010 14:59
Liefde & Relatie Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.)
Verwijderd
500 31-05-2007 17:32
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic # 2
Chloe Siere
499 23-10-2005 18:15
Liefde & Relatie Het Ultieme Kerstcadeau? (voor je liefde?)
Evolution
18 08-12-2003 20:02
Beleidszaken [L&R] Het grote waar gaan we heen topic
Verwijderd
10 20-06-2003 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.