Oud 17-06-2009, 13:00
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
en wat word de rol van nederland hier in?

Hetzelfde als wat ie nu is... groter dan de rest.
Niet in de media wereld en cultuur en toneel, dat doen ze nooit.

Bilderberg koningin van ons staat boven de President van America, en gelijk met de Paus en koningin van Engeland.
Allemaal door die "Nazi" Bernard.

(Bernard 2e van links... Zie dat "Nazi" +.. )


Simpsons.. Homer the Great..


Gewoon toeval joh.
Nu zit er ook weer Argentijns "Nazi" bloed bij ons koningshuis... (zoals je weet zijn veel Nazi's naar Argentinië gegaan..) Waarom precies zijn die ouders van Maxima ook alweer nooit naar Nederland gekomen..??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2009, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Gewoon toeval joh.
Nu zit er ook weer Argentijns "Nazi" bloed bij ons koningshuis... (zoals je weet zijn veel Nazi's naar Argentinië gegaan..) Waarom precies zijn die ouders van Maxima ook alweer nooit naar Nederland gekomen..??
Err, de ouders van Maxima zijn hier diverse keren geweest. Ze waren alleen niet op het huwelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 13:30
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
Err, de ouders van Maxima zijn hier diverse keren geweest. Ze waren alleen niet op het huwelijk.
oh hehe excuse me

Neemt niet weg dat het geen gezellige familie is
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 13:52
Verwijderd
Citaat:
oh hehe excuse me

Neemt niet weg dat het geen gezellige familie is
Waarom zou je Maxima aanrekenen wat haar pa tijdens een dictatuur ooit gedaan heeft?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 14:04
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
Waarom zou je Maxima aanrekenen wat haar pa tijdens een dictatuur ooit gedaan heeft?
Ik reken haar helemaal nergens op aan.

Probeer alleen duidelijk te maken dat Nederland een rijke achter de schermen geschiedenis heeft vooral samen met Duitsland, en dat het daarom ook niet zo heel toevallig is dat onze aankomende koning een vrouw uit Argentinië heeft. Het stikt daar van de nazi's, en dus is Maxima daartussen ook opgegroeid, en haar pa is al een crimineel.... dan is 1 + 1 heel snel 2 hè..


Als je er dan ook nog achterkomt dat de elites van deze wereld heel veel geven om welk bloed je in je aderen hebt zitten, is het verhaal helemaal rond.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ik reken haar helemaal nergens op aan.

Probeer alleen duidelijk te maken dat Nederland een rijke achter de schermen geschiedenis heeft vooral samen met Duitsland, en dat het daarom ook niet zo heel toevallig is dat onze aankomende koning een vrouw uit Argentinië heeft. Het stikt daar van de nazi's, en dus is Maxima daartussen ook opgegroeid, en haar pa is al een crimineel.... dan is 1 + 1 heel snel 2 hè..


Als je er dan ook nog achterkomt dat de elites van deze wereld heel veel geven om welk bloed je in je aderen hebt zitten, is het verhaal helemaal rond.
De elites van deze wereld geven juist geen fuck om wat voor bloed er in je aderen zit. Get your N.W.O. stories straight or don't use them!

Ennuh, het stikt daar van de nazi's? Er zijn hooguit enkele duizenden nazi's naar Zuid Amerika gegaan. Op bijna een miljard inwoners aldaar. Dat is verwaarloosbaar. In Nederland zijn er waarschijnlijk meer nazi's relatief gezien.

Zal ik jouw redenering eens omdraaien? In Nederland woont een koninklijke familie. Het stikt er van de adel. Jij komt uit Nederland, 1+1=2 dus jij bent van adel.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 15:44
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
(Bernard 2e van links... Zie dat "Nazi" +.. )
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJzeren_Kruis ?

Citaat:
Probeer alleen duidelijk te maken dat Nederland een rijke achter de schermen geschiedenis heeft vooral samen met Duitsland
Vergeet frankrijk niet.

Maar goed om nou echt je zo druk te maken om 's lands grootste uitkeringtrekkers.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 15:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hetzelfde als wat ie nu is... groter dan de rest. Niet in de media wereld en cultuur en toneel, dat doen ze nooit.

Bilderberg koningin van ons staat boven de President van America, en gelijk met de Paus en koningin van Engeland.
Allemaal door die "Nazi" Bernard.

Gewoon toeval joh.
Nu zit er ook weer Argentijns "Nazi" bloed bij ons koningshuis... (zoals je weet zijn veel Nazi's naar Argentinië gegaan..) Waarom precies zijn die ouders van Maxima ook alweer nooit naar Nederland gekomen..??
Och nee, het is weer tijd voor een conspiracy nut.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 16:07
Verwijderd
Je moet hem eens op Religie zien :')
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 16:15
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Ja dat kruis

Citaat:
Vergeet frankrijk niet.

Maar goed om nou echt je zo druk te maken om 's lands grootste uitkeringtrekkers.
Ja de Franse Merovingers zijn ook flink rijk..

Citaat:
De elites van deze wereld geven juist geen fuck om wat voor bloed er in je aderen zit. Get your N.W.O. stories straight or don't use them!
NWO...??
Dat show verhaal?

Ik noem die term juist zelf niet, omdat ik dat allang achter me gelaten heb, daar zit het vol van negativiteit en halve waarheden.
Met de Vrijmetselaars die denken dat ze alles verteld krijgen maar ook nog steeds dom gehouden worden, t/m 33 graad aan toe.

Naar het bloed word wel degelijk gekeken, hoe meer van het "pure" bloed wat zij willen, er in je aderen zit, hoe meer kans op een goeie behandeling je krijgt. Het meest voor de hand liggende voorbeeld wat ik je kan geven is dat van de Amerikaanse Presidenten. Er zijn er maar 2 geweest die geen bloedlijn hadden die helemaal terug te voeren is naar 2000 jaar geleden, met Caesar en Alexander de Grote erbij... Nog beter zoeken levert je zelfs Ramses 2 op. De Franse Merovingers..

Obama heeft dat ook, ging BBC een docu over maken tijdens de verkiezingen zelfs...

Die mensen hebben de hele wereld om ons heen gemaakt, we leven al in de "NWO" zoals jij het noemt. Er is ook een hele andere taal, met symbolen zoals de Egyptenaren, met kleur, met woorden omdraaien of vertalen van het latijn / grieks... etc

Dat stoppen alle filmmakers ook in hun films, als je dat gaat bestuderen gaat er een hele gekke wereld voor je open en is alles ineens duidelijk.
Het zit overal in, ook in muziek.
Is een soort kennis om het allemaal "mooi" te maken, wat beinvloed kan worden door geometrie, symmetrie of bepaalde "heilige" vormen of woord opvolgingen.

Zo ken je misschien wel de Fibonacci die overal om ons heen voorkomt (1 2 3 5 8 13 21 34 55 etc etc..) of de Gulden Snede..

En mensen zoals Leonardo da Vinci die hun ideeën uit de natuur haalden.
Net als Viktor Schauberger, maar dat was een nazi wetenschapper dus die ken je vast niet, die heeft ontwerpen gemaakt voor vliegende schotels o.a. door de rimpels van het water te bestuderen en de wind, wat later ook allemaal verwerkt is in de B2 Bomber e.d.

Maar wel allemaal gek die mensen natuurlijk.. waren niet voor niets ook allemaal lid van geheime organisaties waar Bernard enzo lid van zijn / waren.

Bernard met zijn esculaap tatoeage... 'Omdat ik vroeger zoveel ziek was laat ik het medische teken met de slang op mijn linker onderarm tatoeëren'.
Komt de Harry Potter serie; alle dooddoeners hebben een tatoeage van hij-die-niet-genoemd-mag-worden op hun linker onderarm, een slang.

Maar zoals ik zeg, gek. Mensen gebruiken symbolen niet meer als belangrijk middel voor communicatie, toch. Of alleen wij niet?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 16:40
Verwijderd
Kom eens met officiële ondersteunende bronnen dan! Ik kan ook wel roepen dat Bakellende een afstammeling van Kublai Kahn is, maar dan verwacht jij toch zeker wel goedonderbouwde bronnen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 17:24
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
Kom eens met officiële ondersteunende bronnen dan! Ik kan ook wel roepen dat Bakellende een afstammeling van Kublai Kahn is, maar dan verwacht jij toch zeker wel goedonderbouwde bronnen.
Hoeft alleen maar goed te gaan kijken... Er is geen klap in je gezicht bewijs voor want dat is juist wat de kracht is van het hele "in het geheim opereren"..

Kan je alleen wat boekjes aanraden..

Secret Doctrine van Helena Blavatsky
alles van Robin de Ruijter.. (zijn laatste boek over die bloedlijnen is verboden is Frankrijk..)
Alles van Aleister Crowley
Principia Discordia
Codex Magica

Alles over filosofie, alles van religie, fantasy films en series.. Daar kun je zo je eigen bewijs uithalen, ik vertel je nu het bewijs, maar dan moet je het nog met eigen ogen en denken ondervinden. Is heel anders dan je normale wereld.


Kan mij het bijvoorbeeld schelen als jij zegt dat Balkenende afstamt van Kublai Kahn, wat dat dan ook voor verzonnen iets mag zijn. Zit je zelf te liegen, zegt dat meer over jou dan over mij.
Maar dan nog, als jij vastberaden en zeker van je zaak overkomt en interessante toelichtingen zou kunnen geven zou ik er wel nader naar gaan kijken.
Ik zal het toch! zelf moeten lezen en zien om het te geloven..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 20:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hoeft alleen maar goed te gaan kijken..
Damn, ik wilde net schrijven dat je wanen creationistische proporties bereiken, en toen schreef je zelf al het eerste dat creationisten roepen als je hen vraagt om het ontbrekende bewijs voor hun verzinsels.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 03:38
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ja dat kruis
Dat is een Pruisisch kruis, die waren toen het nog bestond niet bepaald de grootste vriendjes van de duitsers, overigens heb je hier verder wel een pad gevonden (je hebt niet bepaald gelijk; je beeld is enorm beperkt m.i.) het klopt inderdaad dat nederlands grootste uitkeringstrekkers inderdaad van duits bloed zijn, namelijk nassau, de andere boom komt van het franse hertogdom oranje.

Bernhard was verder zeker niet vies van enige voordeeltrekkerij richting zijn persoon en de manier waarop het koningshuis in de 2e wereldoorlog de benen nam mag ook geen complimenten ontvangen.

Maar op welke manier dat een relatie heeft met wat jij stelt ontgaat me een beetje:
Citaat:
een vrouw uit Argentinië heeft. Het stikt daar van de nazi's
Waaruit blijkt dit?
Citaat:
Neemt niet weg dat het geen gezellige familie is
Waaruit blijkt dit? (overigens ik ben het eens met je over papa maar ik wil toch dat je er verder op in gaat)
Citaat:
Met de Vrijmetselaars
Hoe hebben de vrijmetselaars en hun religieus-politieke geschiedenis betrekking op wat je stelt?
Citaat:
Bilderberg koningin van ons staat boven de President van America, en gelijk met de Paus en koningin van Engeland.
Allemaal door die "Nazi" Bernard.
Gebruik je de term bilderburg hier om een metaforische vergelijking te trekken tussen de bildenburg zwijnen en ons koninghuis of wil je beweren dat ons koningshuis behoort tot de bilderburg groep, hoe moet ik daaruit concluderen dat de koningin boven de president van amerika staat en bedoel je dat mbt invloed of bedoel je dat boven letterlijk of in filosofische zin, wmb. zijn het mensen en staan ze dus boven niemand maar het kan dat je het eerste bedoelt.
Als het over invloed gaat waarom moet ik concluderen dat bernhard's vermeende nazirelaties ons koningshuis die invloed garanderen en bovendien waarom dat nodig zou zijn.

nederland heeft tot het interbellum tussen de 2 wereldoorlogen in zijn vrij jonge bestaan 2 gouden eeuwen gehad en eventueel kan je zelfs ondanks globale crisissen dit de 3e noemen, handelen doen we altijd al zelfs zonder veel effectieve invloed.

Ten 3e, als je het hebt over invloed zou je dan niet zeggen dat het bezitten van zo'n beetje compleet Indonesië, andere eilandengroepen en een aantal enclaves dan niet een grotere invloed is dan de huidige nl; nederland + enige zeggenschap in de antillen door hun schulden af te betalen.

Bovendien wie bepaald er dan wie de meeste invloed heeft?

Citaat:
Ja de Franse Merovingers zijn ook flink rijk..
Die hebben er niets mee te maken.

Citaat:
Naar het bloed word wel degelijk gekeken, hoe meer van het "pure" bloed wat zij willen, er in je aderen zit, hoe meer kans op een goeie behandeling je krijgt. Het meest voor de hand liggende voorbeeld wat ik je kan geven is dat van de Amerikaanse Presidenten. Er zijn er maar 2 geweest die geen bloedlijn hadden die helemaal terug te voeren is naar 2000 jaar geleden, met Caesar en Alexander de Grote erbij... Nog beter zoeken levert je zelfs Ramses 2 op. De Franse Merovingers..
Ik ben benieuwd!

overigens was ramses niet voor de fransen?
Citaat:
Er zijn er maar 2 geweest die geen bloedlijn hadden die helemaal terug te voeren is naar 2000 jaar geleden
Waarvan 1 de pindaboer?

Citaat:
Obama heeft dat ook, ging BBC een docu over maken tijdens de verkiezingen zelfs...
Die mensen hebben de hele wereld om ons heen gemaakt, we leven al in de "NWO" zoals jij het noemt. Er is ook een hele andere taal, met symbolen zoals de Egyptenaren, met kleur, met woorden omdraaien of vertalen van het latijn / grieks... etc
Och uiteraard leven we in een wereld van de elite en ik ken wel enige geschiedenis om dat te kunnen concluderen maar dat heeft allemaal meer met kapitaal dan met bloed te maken.
iaw. heeft die indische staalgigant die pas chelsea (ofzo) kocht dan wel of niet het "juiste" bloed en wie bepaald dat en hoe stelt dat bloed dan invloed in staat, waarom als de koningin van engeland en nederland zo belangrijk zijn gebruiken we dan niet overal guldens en ponden als reserve currency en hoe heeft bovenstaande te maken met nazi-duitsland?

Citaat:
Dat stoppen alle filmmakers ook in hun films, als je dat gaat bestuderen gaat er een hele gekke wereld voor je open en is alles ineens duidelijk.
Het zit overal in, ook in muziek.
Ik ben benieuwd!

Citaat:
Is een soort kennis om het allemaal "mooi" te maken, wat beinvloed kan worden door geometrie, symmetrie of bepaalde "heilige" vormen of woord opvolgingen.
Wat is een soort kennis?

Citaat:
Zo ken je misschien wel de Fibonacci die overal om ons heen voorkomt (1 2 3 5 8 13 21 34 55 etc etc..) of de Gulden Snede..
Uiteraard ken ik de wiskundige fibonacci reeks en de gulden snede.
(begint die rij niet met 0 1?

Citaat:
En mensen zoals Leonardo da Vinci die hun ideeën uit de natuur haalden.
Net als Viktor Schauberger, maar dat was een nazi wetenschapper dus die ken je vast niet, die heeft ontwerpen gemaakt voor vliegende schotels o.a. door de rimpels van het water te bestuderen en de wind, wat later ook allemaal verwerkt is in de B2 Bomber e.d.

Maar wel allemaal gek die mensen natuurlijk.. waren niet voor niets ook allemaal lid van geheime organisaties waar Bernard enzo lid van zijn / waren.
Davinci was lid van welke geheime organisatie waar bernard lid van vermeend werd te zijn?
(ik ken schauberger overigens wel hoor , ik wil een schaubergerboer worden )

Citaat:
Bernard met zijn esculaap tatoeage... 'Omdat ik vroeger zoveel ziek was laat ik het medische teken met de slang op mijn linker onderarm tatoeëren'.
Komt de Harry Potter serie; alle dooddoeners hebben een tatoeage van hij-die-niet-genoemd-mag-worden op hun linker onderarm, een slang.
De esculaap komt als ik mij niet vergis uit het klassieke griekenland waar de eerste serieuze pogingen tot medische wetenschap gehouden werden, echter als ik me niet vergis meent ook de klassieke chinese cultuur dat slangen medische eigenschappen bezitten.
(grappig; ik ben het wel een deel met je eens dat de farmaceutica voor een groot deel oplichting is)

Citaat:
Maar zoals ik zeg, gek. Mensen gebruiken symbolen niet meer als belangrijk middel voor communicatie, toch. Of alleen wij niet?
Grappig dat je in deze zin een symbool gebruikt ter communicatie , ik ook trouwens.

Citaat:
Hoeft alleen maar goed te gaan kijken... Er is geen klap in je gezicht bewijs voor want dat is juist wat de kracht is van het hele "in het geheim opereren"..
Kan je alleen wat boekjes aanraden..
Secret Doctrine van Helena Blavatsky
alles van Robin de Ruijter.. (zijn laatste boek over die bloedlijnen is verboden is Frankrijk..)
Alles van Aleister Crowley
Principia Discordia
Codex Magica
Komt je idee voort uit een documantaire, iets met het oog en piramide op het dollarbiljet enzo?

Citaat:
Alles over filosofie, alles van religie, fantasy films en series.. Daar kun je zo je eigen bewijs uithalen, ik vertel je nu het bewijs, maar dan moet je het nog met eigen ogen en denken ondervinden. Is heel anders dan je normale wereld.
"je eigen bewijs" tja dat is een beetje het probleem, ik kan ook "mijn eigen bewijs" uit de bijbel halen echter daar heb je niet zo veel aan, graag wil ik voetnoten zien, nogmaals ik ben benieuwd!
(de codex magica hoef je niet te tonen verder die heb ik in familiebezit)

Citaat:
Kan mij het bijvoorbeeld schelen als jij zegt dat Balkenende afstamt van Kublai Kahn, wat dat dan ook voor verzonnen iets mag zijn. Zit je zelf te liegen, zegt dat meer over jou dan over mij.
Maar dan nog, als jij vastberaden en zeker van je zaak overkomt en interessante toelichtingen zou kunnen geven zou ik er wel nader naar gaan kijken.
Ik zal het toch! zelf moeten lezen en zien om het te geloven..
Prima maar zou je dan je stellingen willen verdedigen met voorbeelden en een uiteenzetting.

Vriendelijk bedankt.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 18-06-2009 om 04:35.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 00:53
bartieboy
bartieboy is offline
dat kruis van dat plaatje hier boven is van de orde van hospitaal ridders! denk eens na bij wat je zegt!
en waarom gaan de laatste 30 reacties helemaal nergens over?! kom op mensen!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 10:57
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
dat kruis van dat plaatje hier boven is van de orde van hospitaal ridders! denk eens na bij wat je zegt!
en waarom gaan de laatste 30 reacties helemaal nergens over?! kom op mensen!
Niet alleen daarvan hoor

Dat plaatje wat ik gepost heb met dat kruis erbij is de Orde van Maltezer. Wel een soort van voortgezet Tempelridder/Hospitaalridder ordetje idd.

Maar dat kruis komt ook van de Pruisen zoals iemand anders zei, maar ook nog meer organisaties en ordes hebben dat kruis gebruikt door de geschiedenis heen, wel allemaal terug te voeren naar de machtigste mensen ter wereld, die ook nog weleens in de kling gelegen hebben met elkaar.

Ik vind deze ook wel leuk, als je het gordijn van onze "Coat of Arms" optilt dan zit daarachter....:

Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 12:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Zou je op m'n vragen in kunnen gaan, deze discussie herinner ik als 1 van m'n eerste met T en toendertijd was het inconclusief, ik zou graag meer er over weten maar wel in een goede uiteenzetting.

Citaat:
maar ook nog meer organisaties en ordes hebben dat kruis gebruikt door de geschiedenis heen, wel allemaal terug te voeren naar de machtigste mensen ter wereld, die ook nog weleens in de kling gelegen hebben met elkaar.
Dit dus, welke organisaties, hoe valt het terug te voeren, welke mensen, wat maakt die mensen "het machtigst van de wereld" hoe heeft dat effect op wat en waarom.

Kijk ik ben all for het afzeiken van rothschild, de monarchen en de bilderberg groep maar wat plaatjes posten en er iets over beweren is leuk maar voegt niet toe.

Dat op die munt is overigens een kaartpasser wat mij eerder zou doen denken aan een maritieme orde dan een katholieke.

Ook ben ik erg benieuwd hoe schaubergers indrukwekkende wateronderzoek hier iets mee te maken heeft.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 12:29
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Je vraagt je wel af hoe iemand zo ver heen kan raken dat ze een verband zien tussen twee plaatjes die vrijwel totaal verschillend zijn, terwijl schildwapens toch echt vrij nauw gedefinieerde symboliek hebben, en je dus veel overeenkomsten zou moeten zien.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2009, 12:42
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ja het heeft een beetje een hoog:
omg deze leeuwen steken ook hun tong uit waarde.
http://www.gemaalhaastrecht.nl/site/.../lim_1b_02.jpg

Ik kan ook gaan stellen dat bemoteph weer de klassieke gekloven hoef / geit / hoorns heeft en dan connecties gaan leggen tussen de andere verbeeldingen van gedemoniseerde karakters in culturen en/of ordes maar dan blijkt die connectie veel logischer te zijn dan het nogal incoherente verhaal dat hier gepresenteerd wordt.
Verder komt een groot deel van z'n betoog woordelijk overeen met een docu.

Secret Doctrine van Helena Blavatsky
Citaat:
H.P. Blavatsky en de Theosofische Beweging
Charles J. Ryan
Door zijn schets van haar idealen, haar manier van werken en de belangrijkste gebeurtenissen in haar leven werpt Ryan een ander licht op HPB. We lezen over de moeilijkheden die zij als lichtbrenger ondervond, en die ze met grote moed en onzelfzuchtigheid onder ogen zag. Ze gaf belangeloos alle tijd van haar leven aan haar taak om de oude wijsheid opnieuw onder de aandacht van de mensheid te brengen.
Citaat:
Zo is dan het eerste grondaxioma van de Geheime Leer dit metafysische ENE ABSOLUTE – ZIJN – dat door het eindige verstand wordt gesymboliseerd als de drieëenheid van de theologie.
http://www.theosofie.net/onlineliter...eel1.html#drie
Dat je er doorheen kan komen.

hoe heeft dit bijvoorbeeld weerslag op bovenstaande en waarom zou ik Helena als theosofiste in iets wat me over doet komen als een roman serieus moeten nemen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 19-06-2009 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 19:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Nou, het grappige, of triest natuurlijk, is dat samenzweringstheoriën werken als een religie. En als die vergelijking ons iets kan leren, dan is het dat rationeel argumenteren tegen de discipelen ervan geen zin heeft. ;-)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 19:38
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
Zou je op m'n vragen in kunnen gaan, deze discussie herinner ik als 1 van m'n eerste met T en toendertijd was het inconclusief, ik zou graag meer er over weten maar wel in een goede uiteenzetting.
Als je vragen stelt wil ik best mijn best doen om die te beantwoorden
Ik ben alleen lang niet lang genoeg bezig met dit alles om er alles over te weten, niet dat dat mogelijk is in je eentje, daarvoor moet je een ingewijde zijn bij één van de vele ordes, zo één als op dat plaatje met Bernard en dat kruisje.

Citaat:
Dit dus, welke organisaties, hoe valt het terug te voeren, welke mensen, wat maakt die mensen "het machtigst van de wereld" hoe heeft dat effect op wat en waarom.
Vooral die ordes waar ik het over heb de hele tijd zijn van groot belang.
Waarom.. nou daarin zitten alle mensen die wat te betekenen hebben in deze wereld; kunstenaars, journalisten, presidenten, bankieren, oliesjeiks, tsaren, CIA mensen etc etc etc

Daarin heb je "rangen".. en er zijn veel meetings, die zijn het belangrijkst, want daar komen al die gasten bijeen, en dan kun je de beste contacten op doen, en hoe vaker je op zo'n bijeenkomst komt, hoe hoger je rang word en hoe meer informatie je krijgt, eeuwenoude informatie van dat spul wat in de Bibliotheek van het Vaticaan staat o.i.d. En dan ook met toelichting op alle symbolen en "verborgen" boodschappen tussen de regels..

Ik hoop dat je begrijpt wat voor macht en invloed je dan hebt als je één van zo'n select elite clubje met verborgen kennis van zo'n beetje bent..
Iedereen in de Geschiedenis die wat betekende heeft te maken gehad met deze mensen.



Citaat:
Kijk ik ben all for het afzeiken van rothschild, de monarchen en de bilderberg groep maar wat plaatjes posten en er iets over beweren is leuk maar voegt niet toe.
Mja.. ik ben juist niet in voor het afzeiken van die mensen, schiet ik niets mee op, ik ben juist bezig om alles over ze te weten te komen... Know Your Enemy.. zong Rage Against the Machine ooit eens.. leuke teksten hebben die.

Citaat:
Dat op die munt is overigens een kaartpasser wat mij eerder zou doen denken aan een maritieme orde dan een katholieke.
Kaartpasser..??

Je kent het symbool van de Vrijmetselaars niet eens?


Maar wel een kaartpasser idd, en een meetlatje en de G voor Geometrie.
Is dus een symbool en is niet alleen een "kaartpasser"..


Citaat:
Ook ben ik erg benieuwd hoe schaubergers indrukwekkende wateronderzoek hier iets mee te maken heeft.
Hetzelfde als wat bv de onderzoeken van Leonardo da Vinci ermee te maken hebben.. kennis...

En met Schaubergers draaibeweging observaties hebben ze vliegende schotels ontworpen.. Eerst de Nazi's in Duitsland en daarna zijn ze verder gegaan in Amerika, nadat ze met "Operation Paperclip" daarnaartoe getransporteerd waren.
Samen met Tesla's werk en dat van Einstein..

Hebben ze mooie Haunebu's ontworpen...
Werken op "Free Energy".. Voornamelijk door Schauberger.

Later heeft Amerika daarvan de B2 Bomber gemaakt..


Citaat:

hoe heeft dit bijvoorbeeld weerslag op bovenstaande en waarom zou ik Helena als theosofiste in iets wat me over doet komen als een roman serieus moeten nemen.
Roman?


The Secret Doctrine, the Synthesis of Science, Religion and Philosophy
in particular because of its claim to reconcile ancient eastern wisdom with modern science.

Alice Bailey wrote about the Secret Doctrine: But those of us who really studied it and arrived at some understanding of its inner significance have a basic appreciation of the truth that no other book seems to supply. H.P.B. said that the next interpretation of the Ageless Wisdom would be a psychological approach, and A Treatise on Cosmic Fire, which I published in 1925, is the psychological key to The Secret Doctrine. None of my books would have been possible had I not at one time made a very close study of The Secret Doctrine


* Blavatsky and The Secret Doctrine by Max Heindel (1933; from Max Heindel writings & with introduction by Manly Palmer Hall): THE SECRET DOCTRINE is one of the most remarkable books in the world... Behind her [H.P.B.] stood the real teachers, the guardians of the Secret Wisdom of the ages, who taught her all the occult lore which she transmitted in her writings.


Klinkt echt als een Roman ja..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 10:27
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Dit topic heb ik even verplaatst van Nieuws en Actualiteit. Het was daar off-topic en dit gaat niet over nieuws en feiten, maar persoonlijke overtuigingen.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 11:18
Verwijderd
Verschrikkelijk topic.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 12:05
Zoidberg M.D.
Avatar van Zoidberg M.D.
Zoidberg M.D. is offline
Citaat:
...Het meest voor de hand liggende voorbeeld wat ik je kan geven is dat van de Amerikaanse Presidenten. Er zijn er maar 2 geweest die geen bloedlijn hadden die helemaal terug te voeren is naar 2000 jaar geleden...

...Er is ook een hele andere taal, met symbolen zoals de Egyptenaren, met kleur, met woorden omdraaien of vertalen van het latijn / grieks... etc

Dat stoppen alle filmmakers ook in hun films, als je dat gaat bestuderen gaat er een hele gekke wereld voor je open en is alles ineens duidelijk.
Het zit overal in, ook in muziek.
Is een soort kennis om het allemaal "mooi" te maken, wat beinvloed kan worden door geometrie, symmetrie of bepaalde "heilige" vormen of woord opvolgingen.

Zo ken je misschien wel de Fibonacci die overal om ons heen voorkomt (1 2 3 5 8 13 21 34 55 etc etc..) of de Gulden Snede...
Zal ik nog de moeite nemen? Meh.

Citaat:
Viktor Schauberger, maar dat was een nazi wetenschapper dus die ken je vast niet, die heeft ontwerpen gemaakt voor vliegende schotels o.a. door de rimpels van het water te bestuderen en de wind, wat later ook allemaal verwerkt is in de B2 Bomber e.d.
Vliegende schotels. Ja hoor, kan er ook nog wel bij je bent nu toch al lekker bezig.

Citaat:
Maar wel allemaal gek die mensen natuurlijk.. waren niet voor niets ook allemaal lid van geheime organisaties waar Bernard enzo lid van zijn / waren.
Slechte geheime organisaties waren dat dan. Jij weet wie lid waren. Laat ik maar niet vragen hoe jij dit weet, en waarom jij nog leeft ondanks dat je dit weet.

Citaat:
Bernard met zijn esculaap tatoeage... 'Omdat ik vroeger zoveel ziek was laat ik het medische teken met de slang op mijn linker onderarm tatoeëren'.
Komt de Harry Potter serie; alle dooddoeners hebben een tatoeage van hij-die-niet-genoemd-mag-worden op hun linker onderarm, een slang.

Maar zoals ik zeg, gek. Mensen gebruiken symbolen niet meer als belangrijk middel voor communicatie, toch. Of alleen wij niet?
Ik ben een beetje teleurgesteld dat je Harry Potter er wel bijhaalt maar niet the Lord of The Rings. Maar goed. Ieder z'n favoriet.
__________________
"Extraordinary claims require extraordinary evidence."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Vliegende schotels. Ja hoor, kan er ook nog wel bij je bent nu toch al lekker bezig.
Dit stukje klopt dan weer. Maar het is ongeveer hetzelfde als zeggen dat ze ooit chocolade hebben moeten uitvinden om chocoladevla te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2009, 14:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
(Bernard 2e van links... Zie dat "Nazi" +.. )
[afbeelding]


Simpsons.. Homer the Great..
[afbeelding]
Wat hebben The Simpsons ermee te maken? Die aflevering gaat over de Vrijmetselaars.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 15:39
Zoidberg M.D.
Avatar van Zoidberg M.D.
Zoidberg M.D. is offline
Citaat:
Dit stukje klopt dan weer. Maar het is ongeveer hetzelfde als zeggen dat ze ooit chocolade hebben moeten uitvinden om chocoladevla te maken.
Kom maar op met vliegende schotels. (Ik denk gelijk aan aliens als iemand het over vliegende schotels heeft. Misschien hebben we het nu over iets anders. ;P)
__________________
"Extraordinary claims require extraordinary evidence."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 16:29
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
Kom maar op met vliegende schotels. (Ik denk gelijk aan aliens als iemand het over vliegende schotels heeft. Misschien hebben we het nu over iets anders. ;P)
Over één en hetzelfde, helemaal omdat jij precies zegt wat de bedoeling is:

"(Ik denk gelijk aan aliens als iemand het over vliegende schotels heeft"


Was een slimme jongen die Kenneth Arnold... Misinformatie is leuker en makkelijker als de waarheid..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 17:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Trouwens, al dat gedoe over de tempeliers en die presidenten is volgens mij afkomstig uit de Illuminatus!-trilogie van Robert Shea en Robert Anton Wilson, een satirisch(!) science-fiction(!)boek. Ik snap niet waarom mensen het serieus zijn gaan nemen terwijl de bedenkers ervan het gewoon als grap bedoelden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 17:16
Zoidberg M.D.
Avatar van Zoidberg M.D.
Zoidberg M.D. is offline
Citaat:
Over één en hetzelfde, helemaal omdat jij precies zegt wat de bedoeling is:

"(Ik denk gelijk aan aliens als iemand het over vliegende schotels heeft"


Was een slimme jongen die Kenneth Arnold... Misinformatie is leuker en makkelijker als de waarheid..
Vertel eens een keer duidelijk waar je het over hebt.
__________________
"Extraordinary claims require extraordinary evidence."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Kom maar op met vliegende schotels. (Ik denk gelijk aan aliens als iemand het over vliegende schotels heeft. Misschien hebben we het nu over iets anders. ;P)
Er zijn een aantal discovery documentaires over deze wetenschapper. Ze hebben wel degelijk geprobeerd om dergelijke dingen te doen maar het werkte allemaal met een interne propellor. Heel mooi bedacht maar niet bruikbaar. Dat bedoelt hij er mee.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kruis



Ja de Franse Merovingers zijn ook flink rijk..



NWO...??
Dat show verhaal?

Ik noem die term juist zelf niet, omdat ik dat allang achter me gelaten heb, daar zit het vol van negativiteit en halve waarheden.
Met de Vrijmetselaars die denken dat ze alles verteld krijgen maar ook nog steeds dom gehouden worden, t/m 33 graad aan toe.

Naar het bloed word wel degelijk gekeken, hoe meer van het "pure" bloed wat zij willen, er in je aderen zit, hoe meer kans op een goeie behandeling je krijgt. Het meest voor de hand liggende voorbeeld wat ik je kan geven is dat van de Amerikaanse Presidenten. Er zijn er maar 2 geweest die geen bloedlijn hadden die helemaal terug te voeren is naar 2000 jaar geleden, met Caesar en Alexander de Grote erbij... Nog beter zoeken levert je zelfs Ramses 2 op. De Franse Merovingers..

Obama heeft dat ook, ging BBC een docu over maken tijdens de verkiezingen zelfs...

Die mensen hebben de hele wereld om ons heen gemaakt, we leven al in de "NWO" zoals jij het noemt. Er is ook een hele andere taal, met symbolen zoals de Egyptenaren, met kleur, met woorden omdraaien of vertalen van het latijn / grieks... etc

Dat stoppen alle filmmakers ook in hun films, als je dat gaat bestuderen gaat er een hele gekke wereld voor je open en is alles ineens duidelijk.
Het zit overal in, ook in muziek.
Is een soort kennis om het allemaal "mooi" te maken, wat beinvloed kan worden door geometrie, symmetrie of bepaalde "heilige" vormen of woord opvolgingen.

Zo ken je misschien wel de Fibonacci die overal om ons heen voorkomt (1 2 3 5 8 13 21 34 55 etc etc..) of de Gulden Snede..

En mensen zoals Leonardo da Vinci die hun ideeën uit de natuur haalden.
Net als Viktor Schauberger, maar dat was een nazi wetenschapper dus die ken je vast niet, die heeft ontwerpen gemaakt voor vliegende schotels o.a. door de rimpels van het water te bestuderen en de wind, wat later ook allemaal verwerkt is in de B2 Bomber e.d.

Maar wel allemaal gek die mensen natuurlijk.. waren niet voor niets ook allemaal lid van geheime organisaties waar Bernard enzo lid van zijn / waren.

Bernard met zijn esculaap tatoeage... 'Omdat ik vroeger zoveel ziek was laat ik het medische teken met de slang op mijn linker onderarm tatoeëren'.
Komt de Harry Potter serie; alle dooddoeners hebben een tatoeage van hij-die-niet-genoemd-mag-worden op hun linker onderarm, een slang.

Maar zoals ik zeg, gek. Mensen gebruiken symbolen niet meer als belangrijk middel voor communicatie, toch. Of alleen wij niet?
De slang is een eeuwenoud symbool dat voor heel veel dingen gebruikt wordt. Daar is niets mysterieus aan.

Er kan veel gezegd worden over Prins Bernard, maar hem gelijkstellen aan de bad guys uit een kinderboekenreeks omdat ze beide een tatoeage van een bepaald symbolisch dier hebben is nogal vergezocht.

Als je geheime boodschappen ziet in alle films die je kijkt en alle muziek die je luistert wordt het tijd voor een bezoekje aan een psycholoog, daar is namelijk een uitstekende verklaring voor.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 18:55
Verwijderd
Ik wilde jou eigenlijk aal naamzoeken hier
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 21:04
PatoLoco
PatoLoco is offline
Niet slecht bedoeld hoor, maar van te veel blowen, kan je écht heel raar beginnen doen!


't is maar een subtiele tip...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 23:11
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
Niet slecht bedoeld hoor, maar van te veel blowen, kan je écht heel raar beginnen doen!


't is maar een subtiele tip...



Citaat:
De slang is een eeuwenoud symbool dat voor heel veel dingen gebruikt wordt. Daar is niets mysterieus aan.

Er kan veel gezegd worden over Prins Bernard, maar hem gelijkstellen aan de bad guys uit een kinderboekenreeks omdat ze beide een tatoeage van een bepaald symbolisch dier hebben is nogal vergezocht.

Als je geheime boodschappen ziet in alle films die je kijkt en alle muziek die je luistert wordt het tijd voor een bezoekje aan een psycholoog, daar is namelijk een uitstekende verklaring voor.
Zal ik nu maar even duidelijk maken dat ik niet alles geloof wat ik o.a. hier allemaal vertel, maar ik ben er wel van overtuigd inmiddels dat er een gezellig groepje hele invloedrijke gasten met "vage" bezigheden bezig zijn..

Voordat ik achter al deze dingen kwam was ik een luilak die alleen maar met kunst en muziek bezig was..
Nu vind ik al die "dingen die niet waar zijn" ook wel erg kunstig, dus boeit het me eerlijk gezegd niet zoveel of het waar is of niet.. is gewoon leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 23:22
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nou, het grappige, of triest natuurlijk, is dat samenzweringstheoriën werken als een religie. En als die vergelijking ons iets kan leren, dan is het dat rationeel argumenteren tegen de discipelen ervan geen zin heeft. ;-)
Ach zeker en vast maar je zit toch al op f.s.com dus dan kan je net zo goed een beetje slap wauwelen ook.

Citaat:
Als je vragen stelt wil ik best mijn best doen om die te beantwoorden
Ik ben alleen lang niet lang genoeg bezig met dit alles om er alles over te weten, niet dat dat mogelijk is in je eentje, daarvoor moet je een ingewijde zijn bij één van de vele ordes, zo één als op dat plaatje met Bernard en dat kruisje.
Ik vraag je niet om er alles over te weten ik vraag om de verbanden tussen jouw uiteenlopende beweringen aan te tonen en te beargumenteren waarom die verbanden tot die conclusie lijden die jij beweert.

Citaat:
Vooral die ordes waar ik het over heb de hele tijd zijn van groot belang.
Waarom.. nou daarin zitten alle mensen die wat te betekenen hebben in deze wereld; kunstenaars, journalisten, presidenten, bankieren, oliesjeiks, tsaren, CIA mensen etc etc etc
Kunstenaars hebben wat te betekenen?

Kijk natuurlijk heb je clubjes prima, en ik weet er een en ander van dus dat bv. de bilderbergjes zitten te overleggen over hoe ze kapitaal vooral in hun elitaire handen kunnen houden wil ik je best geven maar tot welk clubje behoort bernhard, zitten daar ook de mensen in die je hierboven noemt, zo niet wat is dan de connectie, zo ja wat maakt die mensen dat "ze iets te betekenen hebben", en op welke gronde; kapitaal, filosofie, intellect.

Citaat:
Daarin heb je "rangen".. en er zijn veel meetings, die zijn het belangrijkst, want daar komen al die gasten bijeen, en dan kun je de beste contacten op doen, en hoe vaker je op zo'n bijeenkomst komt, hoe hoger je rang word en hoe meer informatie je krijgt, eeuwenoude informatie van dat spul wat in de Bibliotheek van het Vaticaan staat o.i.d. En dan ook met toelichting op alle symbolen en "verborgen" boodschappen tussen de regels..
Ok het zijn dus kerkgemeenschappen? of is het een karateclub?

Citaat:
Ik hoop dat je begrijpt wat voor macht en invloed je dan hebt als je één van zo'n select elite clubje met verborgen kennis van zo'n beetje bent..
Iedereen in de Geschiedenis die wat betekende heeft te maken gehad met deze mensen.
Nee dat begrijp ik niet, in mijn leven is er maar 1 ding wat invloed heeft en dat is geld, heb je de rocks dan maak je de dienst uit, ben je arm dan heb je niets.

En zoals ik al zei ik ben all for het afzeiken van elitaire rothschilds en heel de mik en ik ben absoluut een meestander wanneer je zegt dat 3/4 van de wereld het kut heeft doordat een klein groepje meer bezit dan waar ze redelijkerwijs recht op hebben.

Citaat:
Mja.. ik ben juist niet in voor het afzeiken van die mensen, schiet ik niets mee op, ik ben juist bezig om alles over ze te weten te komen... Know Your Enemy.. zong Rage Against the Machine ooit eens.. leuke teksten hebben die.
Je schiet er wel wat mee op om over ze te ouwehoeren op een forum?

De enige vijand van de mens is de mens zelf, dat zet je "know your enemy" in een ander licht, ik weet niet meer wie het precies zei, kan een plato geweest zijn.

Citaat:
Kaartpasser..??

Ja een kaarpasser, een passer waarmee geografen legerleiders en zeevarenden afstanden op hun kaart afpassen

Citaat:
Je kent het symbool van de Vrijmetselaars niet eens?
Jawel ik wil dat jij beargumenteerd hoe je het linkt aan de vrijmetselaars en hoe het iets anders verklaard dan dat de vrijmetselaars wat te maken hadden met kaarten.

Dat laatste is overigens logisch het was namelijk een katholieke eliteorde van ridders met de opdracht de grenzen van het imperium te bezoeken, waarbij kaarten uiteraard komen kijken.

Dit was voordat de paus ervan af wilde en ze "heidens" noemde en aanhangers van de duivel waarbij uiteraard weer de hoeven de geitenkop en de horens langs komen zoals van de grieken gekaapt door de katholieken.

Leuk verder katholieke smeuige geschiedenis maar wat bewijst het?

Citaat:
[afbeelding]

Maar wel een kaartpasser idd, en een meetlatje en de G voor Geometrie.
Is dus een symbool en is niet alleen een "kaartpasser"..
O nee je hebt gelijk naast een kaartpasser is er een pleinschaal zoals hier te zien in moderne variant:


Wat uiteraard enorm ongebruikelijk is bij carthografie, ook een symbool voor geometrie is in het geheel echt een enorme afwijking, immers wat hebben geometrie een kaartpasser en een pleinschaal nou te maken met religieuze ridders in een tijdperk waarbij religie de effectieve politieke macht bezit en afstanden afleggen naar "de nieuwe wereld" aan de orde van de dag is.

Citaat:
Hetzelfde als wat bv de onderzoeken van Leonardo da Vinci ermee te maken hebben.. kennis...
Ja op die manier heeft alles met alles te maken.

Hoe heeft specifieke kennis van bv. leonardo da vinci te maken met bernhard en de effectieve invloed op de wereld via een schaakclubje.

Citaat:
En met Schaubergers draaibeweging observaties hebben ze vliegende schotels ontworpen..
Dat werd beweerd aan de hand van wat obscure plaatjes in 3 minuten van een totaal 3 kwartier durend stuk over waterbewegingen en schaubergers onderzoek daarnaar.

Citaat:
Eerst de Nazi's in Duitsland en daarna zijn ze verder gegaan in Amerika, nadat ze met "Operation Paperclip" daarnaartoe getransporteerd waren.
Och ik geloof best dat ze geprobeert hebben een vliegmachien te maken welk stil kan hangen en gebruikt maakt van eigenschappen die eigen zijn aan water lucht en zelfs sterrenstelsels, als de natuur het doet kan je het het best proberen na te apen.

Citaat:
Samen met Tesla's werk en dat van Einstein..
Wederom onderbreekt enige onderbouwing of relevantie tot genoemde NWO.

Citaat:
Hebben ze mooie Haunebu's ontworpen...
Werken op "Free Energy".. Voornamelijk door Schauberger.
Later heeft Amerika daarvan de B2 Bomber gemaakt..
Van leonardo davinci of van water?

En sinds wanneer vliegt de B2 gratis dan?

Maargoed je komt hier weer met een uiteenlopende hgoeveelheid fenomenen zonder daar enige connectie tussen te leggen en te argumenteren waarom die connecties daartussen leiden tot rechtvaardiging van de stelling:
Bernhard zit in de vrijmetselaars en dat zijn de belangrijkste mensen op wereld.

Dit terwijl;
Mensen met geld maken de dienst uit, een veel logischere verklaring is en ook nog verklaard waarom die rijke mensen bij elkaar komen in o.a. maar niet beperkt tot de bilderberggroep.



Citaat:
Roman?
The Secret Doctrine, the Synthesis of Science, Religion and Philosophy
in particular because of its claim to reconcile ancient eastern wisdom with modern science.

Alice Bailey wrote about the Secret Doctrine: But those of us who really studied it and arrived at some understanding of its inner significance have a basic appreciation of the truth that no other book seems to supply. H.P.B. said that the next interpretation of the Ageless Wisdom would be a psychological approach, and A Treatise on Cosmic Fire, which I published in 1925, is the psychological key to The Secret Doctrine. None of my books would have been possible had I not at one time made a very close study of The Secret Doctrine

* Blavatsky and The Secret Doctrine by Max Heindel (1933; from Max Heindel writings & with introduction by Manly Palmer Hall): THE SECRET DOCTRINE is one of the most remarkable books in the world... Behind her [H.P.B.] stood the real teachers, the guardians of the Secret Wisdom of the ages, who taught her all the occult lore which she transmitted in her writings.

Klinkt echt als een Roman ja..
Een van de meest "remarkable" op de geschiedenis gebaseerde romans dan.

Hoe dan ook vroeg ik je een connectie te leggen tussen wat er in dat boek staat en de andere zaken die je beweert, dat stukje wat ik citeer bijvoorbeeld komt behalve vaag woordgebruik en vreemde zinsconstructies niets overeen met de voorbeelden en fenomenen welk je beschrijft.

Citaat:
Zal ik nu maar even duidelijk maken dat ik niet alles geloof wat ik o.a. hier allemaal vertel, maar ik ben er wel van overtuigd inmiddels dat er een gezellig groepje hele invloedrijke gasten met "vage" bezigheden bezig zijn..
O niet, ok, maar verhaaltjes horen op letteren.

Er zijn altijd wel invloedrijke gasten met vage dingen bezig.
Met name hun kapitaal uitbreiden dan wel behouden over de ruggen van de rest van de mensheid.

is daar nou echt een complotverhaal voor nodig met de meest vergezochte connecties?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 20-06-2009 om 23:35.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2009, 11:28
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
Ik vraag je niet om er alles over te weten ik vraag om de verbanden tussen jouw uiteenlopende beweringen aan te tonen en te beargumenteren waarom die verbanden tot die conclusie lijden die jij beweert.
Ok..
Maar dat kan ik niet zomaar in een paar berichtjes hier uitleggen daar gaan maanden of jaren overheen, ligt eraan hoeveel je wilt weten..

Maar als ik jou was zou ik eerst wat beginnen met mediteren..
Daarmee open je de weg naar "verlichting" of, om in de trant van de "conspiracies" te blijven, "illuminated"..


Citaat:
Verlichting is een boeddhistisch begrip dat letterlijk 'ontwaking' en 'begrijpen' betekent
....




Citaat:
Kunstenaars hebben wat te betekenen?
Oh sorry, kunstenaars hebben niet meegeholpen onze wereld te vormen...

Overal om je heen is kunst, zelfs op een sleutelhanger zit kunst, en in je sleutel staat kunst gegraveerd.... Om maar wat simpels te noemen.
Dus reken maar dat die invloed hebben..

Citaat:
Kijk natuurlijk heb je clubjes prima, en ik weet er een en ander van dus dat bv. de bilderbergjes zitten te overleggen over hoe ze kapitaal vooral in hun elitaire handen kunnen houden wil ik je best geven maar tot welk clubje behoort bernhard, zitten daar ook de mensen in die je hierboven noemt, zo niet wat is dan de connectie, zo ja wat maakt die mensen dat "ze iets te betekenen hebben", en op welke gronde; kapitaal, filosofie, intellect.
De orde waar Bernard bij zat was de "Orde van Maltezer"...

Dezelfde orde waar die ene "anti-NWO" gozer inzit, Alex Jones... als de naam van die orde valt tijdens zijn radio programma noemt ie je een mafkees en kapt je af e.d... Tik maar bij YouTube "Maltezer Alex Jones" in, zal je vast wel wat vinden denk ik..

Dat is dus een hele geheime en hoge Orde, een deel van "het verhaal" wat "wij" niet mogen weten, want die Alex Jones brengt ook gewoon min of meer echte informatie naar buiten verder...

Bij zo'n docu van hem "EndGame" zie je Beatrix met alle hoge piefen in Canada chillen, met dikke bewaking eromheen, geblindeerde zwarte wagens etc..


en kijk:

Als datum waarop hij (Bernard) in deze Orde werd opgenomen, geldt officieel 14 juni 1949. Ook Koningin Beatrix maakt sedert 22 juni 1960 als Dame ere- en devotiegrootkruis deel uit van de Souvereine Orde van Malta, onder het nummer 6531/5532 en met de titel S.A.R. Madame la Princesse Beatrice des Pays Bas.

De oprichting van de Maltezer Orde vond plaats rond het jaar 1090 met als eerste Vorst-Grootmeester Gerard Thom (1090-1120) die in latere jaren zalig werd verklaard.


Paar andere leden:

Lee Iaocca, voormalig topman van Chrysler.
James Farrel, voormalig President van US-Steel,
Konrad Adenauer, oud Bondskanselier van West-Duitsland,
William Colby, oud-CIA directeur ,
Benito Mussolini, oud Facistenleider van Italie gedurende de Tweede Wereldoorlog, Francis Joseph Spellman, oud-Kardinaal en Aardsbisschop van New York,
Joseph Patrik 'Joe' Kennedy Sr. Patriarch van de Kennedy-familie, waaruit John Fitzgerald Kennedy voormalig en vermoord US-President afkomstig is.
Tenslotte de Hotelmagnaat William Barron Hilton Sr.



Citaat:
Ok het zijn dus kerkgemeenschappen? of is het een karateclub?
Geen van beide...het is een "Geheime Orde". Wat wel enigszins in de beurt komt van een kerkgemeenschap, omdat het de Tempeliers van deze tijd zijn...


Citaat:
Nee dat begrijp ik niet, in mijn leven is er maar 1 ding wat invloed heeft en dat is geld, heb je de rocks dan maak je de dienst uit, ben je arm dan heb je niets.
Ja.. precies.. Geld... Dat maken die mensen en dat lenen zij uit aan landen, daarom heb je dus o.a. ook die Ordes, bij bijvoorbeeld de Vrijmetselaars zitten wereldwijd 6 miljoen leden (is gewoon algemeen bekend, geen geheim), allemaal mensen met invloed, sommige veel sommige weinig, en dan heb je van die meetings en dan kun je contacten opdoen, dan begeef je je tussen de beste contacten die je kunt krijgen in deze wereld...
(had ik al een keer gezegd op het forum..)

Maar die jaarlijkse Bilderberg Meeting is weer wat anders, daar komen alleen de rijkste van de rijkste en de invloedrijkste van de invloedrijkste van alle verschillende ordes om de stand van zaken in de wereld te bespreken en de toekomst ervan.

Citaat:
En zoals ik al zei ik ben all for het afzeiken van elitaire rothschilds en heel de mik en ik ben absoluut een meestander wanneer je zegt dat 3/4 van de wereld het kut heeft doordat een klein groepje meer bezit dan waar ze redelijkerwijs recht op hebben.
Ik ben dus niet voor het afzeiken van de Rothschilds, en dat zou jij ook niet moeten zijn want je weet niet eens wat je nou eigenlijk precies afzeikt.. ja je hebt een richting..
Ik ook, maar iets meer richting..


Citaat:
Je schiet er wel wat mee op om over ze te ouwehoeren op een forum?
Ja, want ik wil dat mensen dit weten zodat het geen geheim meer is, dan kunnen ze niet zoveel lijkt mij..

Citaat:
De enige vijand van de mens is de mens zelf, dat zet je "know your enemy" in een ander licht, ik weet niet meer wie het precies zei, kan een plato geweest zijn.
Ja maar zij zijn toch ook mensen..?


Citaat:
[afbeelding]
Ja een kaarpasser, een passer waarmee geografen legerleiders en zeevarenden afstanden op hun kaart afpassen


Jawel ik wil dat jij beargumenteerd hoe je het linkt aan de vrijmetselaars en hoe het iets anders verklaard dan dat de vrijmetselaars wat te maken hadden met kaarten.
Moet ik nog gaan beargumenteren dat dat teken met kaartpasser - G - meetlat het teken van de Vrijmetselaars is?

Dat is ook gewoon een algemeen geaccepteerd feit...

Kijk dit is een hele goeie en hele beknopte uitleg van Wikipedia over de Vrijmetselaars, hier leggen ze gelukkig nog wel de Rangen boven de 3e uit..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijmetselaars


Citaat:
zoals van de grieken gekaapt door de katholieken.
Veel te dicht bij huis man echt... Er was een hele wereld voor het Romeinse en Griekse rijk hè.. alles wat de Griekse filosofen en wetenschappers weten hebben ze ook ergens anders vandaan gehaald, en dat hebben ze toen hun eigen gemaakt allemaal, als ordinaire dieven... Allemaal uit Egypte, Sumerië, Babylon etc

En dan nog.. komt die Baphomet gewoon uit de sterrenhemel...




Citaat:
immers wat hebben geometrie een kaartpasser en een pleinschaal nou te maken met religieuze ridders in een tijdperk waarbij religie de effectieve politieke macht bezit en afstanden afleggen naar "de nieuwe wereld" aan de orde van de dag is.
Zoals nogmaals, kennis...
Niet dat wat je op school leert o.i.d. Die kennis kun je alleen leren bij voorgenoemde Ordes.


Citaat:
Ja op die manier heeft alles met alles te maken.
Alles heeft ook met elkaar te maken.

Citaat:
Hoe heeft specifieke kennis van bv. leonardo da vinci te maken met bernhard en de effectieve invloed op de wereld via een schaakclubje.
Nogmaals, kennis, die je alleen kunt leren in voorgenoemde Ordes, waar Bernard dus lid van was.
Leuk dat je schaakclubje zegt trouwens, schaken is door één van hun ontworpen.


Citaat:
Dat werd beweerd aan de hand van wat obscure plaatjes in 3 minuten van een totaal 3 kwartier durend stuk over waterbewegingen en schaubergers onderzoek daarnaar.
Nee hoor, heeft Discovery zelfs in hun docu gezet. Volgens mij heet ie Nazi UFO's, kun je torrent van downloaden, of via Google Video ofzo.


Citaat:
Van leonardo davinci of van water?
De eerste ontwerpen voor vliegmachines of iets in die richting komen van da Vinci (iig, van deze cyclus..)..
Maar het werk aan de vliegende schotels heeft met Schauberger te maken, maar die is vast wel beinvloed door da Vinci's werk.. dus in a way.. beide.

Citaat:
En sinds wanneer vliegt de B2 gratis dan?
Sinds altijd?


Citaat:
Maargoed je komt hier weer met een uiteenlopende hgoeveelheid fenomenen zonder daar enige connectie tussen te leggen en te argumenteren waarom die connecties daartussen leiden tot rechtvaardiging van de stelling:
Bernhard zit in de vrijmetselaars en dat zijn de belangrijkste mensen op wereld.
Ik vind dat ik nog aardig wat dingen uitgelegd heb ondertussen... dat het misschien vaag is kan ik ook niets aan doen..

Maar Bernard zat dus niet bij de Vrijmetselaars... Hij zat bij de Maltezer orde.. Wel vriendjes van elkaar.

Citaat:
Dit terwijl;
Mensen met geld maken de dienst uit, een veel logischere verklaring is en ook nog verklaard waarom die rijke mensen bij elkaar komen in o.a. maar niet beperkt tot de bilderberggroep.
Nu doe je net alsof Bernard en ons koningshuis geen geld hebben.

Nederland is rijk hoor... Bernard heeft de Bilderberg Groep opgericht (samen met nog een paar anderen), hier in Nederland (Oosterbeek, Four Seasons Hotel), en Beatrix is de bezitster van Shell... Dat zegt vast niets voor zo'n klein landje..?
(Kun je weer gewoon op die simpele site Wikipedia lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_groep)




Citaat:
Een van de meest "remarkable" op de geschiedenis gebaseerde romans dan.

Hoe dan ook vroeg ik je een connectie te leggen tussen wat er in dat boek staat en de andere zaken die je beweert, dat stukje wat ik citeer bijvoorbeeld komt behalve vaag woordgebruik en vreemde zinsconstructies niets overeen met de voorbeelden en fenomenen welk je beschrijft.
Ik heb het de hele tijd over kennis... dan heb ik het over een boek wat de "Geheime Leer" heet, waarbij ik een stukje recensie plaats
Citaat:
But those of us who really studied it and arrived at some understanding of its inner significance have a basic appreciation of the truth that no other book seems to supply.
*In dat boek staat dus veel van die kennis, als je hem goed bestudeert*


Citaat:
Er zijn altijd wel invloedrijke gasten met vage dingen bezig.
Met name hun kapitaal uitbreiden dan wel behouden over de ruggen van de rest van de mensheid.
Ah!
"dan wel behouden over de ruggen van de rest van de mensheid."

En hoe wilt u dat het beste doen??

Door de rest van de mensheid alles te leren wat we weten, of door ze een beetje dom te houden door de meest heilige kennis vergaart door de hele geschiedenis van de wereld beperkt te houden voor de slimste koppen van deze wereld?

Citaat:
is daar nou echt een complotverhaal voor nodig met de meest vergezochte connecties?
Blijkbaar... Ik zou ook wel willen dat het niet zo was, zou het lekker makkelijk zijn. Jammer genoeg niet dus, ben ik achter gekomen de afgelopen 2 jaar.



Wil je nog een leuke Quote van Goethe?

Citaat:
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 11:59
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Dus de samenvatting is dat je het gewoon heel erg moeilijk vindt om in toeval te geloven, dus je bedenkt er maar samenzweringen bij... Ik vind dat nogal... vreemd.

__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 12:41
Verwijderd
Volgens mij heeft het gewoon een sci fi versie gezien van zeitgeist en zijn de genomen paddo's nog niet helemaal uitgewerkt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 13:36
Verwijderd
lol?

Misschien ga ik er nog op in, kijken of ik tijd heb. Want geschiedkundig crash ik die gast.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 15:13
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
Dus de samenvatting is dat je het gewoon heel erg moeilijk vindt om in toeval te geloven, dus je bedenkt er maar samenzweringen bij... Ik vind dat nogal... vreemd.

[afbeelding]
Heb het niet zelf bedacht hoor... Ik ging en ga alleen maar graven naar de waarheid.

Citaat:
Volgens mij heeft het gewoon een sci fi versie gezien van zeitgeist en zijn de genomen paddo's nog niet helemaal uitgewerkt.
Yep ik heb maar 1 film gezien, en ik heb altijd paddo's op...

Haal mijn informatie niet eens uit films en docu's in de eerste plaats, doe ik pas nadat ik al wat weet erover, dan zie ik de propaganda beter en zie ik wat er uitgelaten word..


Citaat:
lol?

Misschien ga ik er nog op in, kijken of ik tijd heb. Want geschiedkundig crash ik die gast.
Stort maar neer zou ik zeggen dan..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 15:25
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Heb het niet zelf bedacht hoor... Ik ging en ga alleen maar graven naar de waarheid.
En waar/wanneer is dat compleet mis gegaan?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 16:01
Verwijderd
Ensenata, heb je deel 2 van de documentaire ook gekeken? Die is zo ongelofelijk ongeloofwaardig dat deel 1 bijna per direct invalide is geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 16:41
Verwijderd
Och. Beide vind ik ze wel interessant. 2 begon heel redelijk maar werd opeens belachelijk utopisch. Helaas helaas. Maar volgens mij is er een complot die die complottheorieen comploteert dus uiteindelijk heb je er weinig aan.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 17:56
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
En waar/wanneer is dat compleet mis gegaan?
Sinds het een complete warboel is die niemand snapt, behalve de mensen aan de top..

Of zoals Reverend zegt
Citaat:
Maar volgens mij is er een complot die die complottheorieen comploteert dus uiteindelijk heb je er weinig aan.
Dat is ook wat ik bedoelde met dat Maltezer Orde en Alex Jones (bekendste conspiracy theorist ongeveer..) z'n reacties daarop in zijn radioprogramma.


Citaat:
Ensenata, heb je deel 2 van de documentaire ook gekeken? Die is zo ongelofelijk ongeloofwaardig dat deel 1 bijna per direct invalide is geworden.
Ja ik heb ze beide wel gekeken, 2 was vele malen slechter idd, net als vele stukjes bij 1 ook wel moet ik zeggen. Het zijn nog steeds allemaal maar halve waarheden... En écht ver gezochte theorieën dat 2/3 van de bevolking dood gaat o.i.d... daar ben ik ook niet van.. En mediums en channelings evenmin...

Die stukjes in deel 2 m.b.t. Saddam e.d. zijn wel interessant..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 18:09
Verwijderd
Daarom vraag ik me af waarom je in hemelsnaam dat soort dingen gelooft.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 18:15
Ensenata
Avatar van Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
Daarom vraag ik me af waarom je in hemelsnaam dat soort dingen gelooft.
Omdat ik meer gezien heb dan een paar gehypte documentaires Ook meer gelezen en mensen gesproken..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 18:26
Verwijderd
ldskfkdsfh
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik meer gezien heb dan een paar gehypte documentaires Ook meer gelezen en mensen gesproken..
Dus?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 01:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Omdat ik meer gezien heb dan een paar gehypte documentaires Ook meer gelezen en mensen gesproken..
Nee, eigenlijk heb je helemaal niet meer gezien dan die paar onzinnige documentaires. Die mensen zocht je namelijk niet uit vanwege de diverse informatie, maar omdat ze in hetzelfde geloofden. Een kerkdienst van conspiracy nuts als het ware. Tegenwoordig vinden die hoofdzakelijk online plaats, op youtube e.d., omdat dergelijke gevoelens uiten op straat er al snel toe zal leiden dat mensen de paranoïde aard ervan inzien en het afkeuren.

Je hebt dus gewoon dezelfde informatie keer op keer bezocht. Da's helemaal niet 'meer lezen en meer mensen spreken'.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 22-06-2009 om 01:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht The Money Masters (de waarde van geld)
Verwijderd
48 29-12-2006 15:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.