Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 14:17
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-11-2003 @ 15:17:
Er zit veel tussen een beetje een buikje en een vette bierpens in.
Het was een grapje
__________________
Eternal Path of Euphoria
Advertentie
Oud 08-11-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 08-11-2003 @ 15:16:
Zo'n vette bierpens..iew Doe mij maar een mooie glade harde six-pack (niet dat ik die heb, altans nog niet)

Maar dat is mijn mening whe he he
Gewoon plat vind ik net zo mooi, hoor. Het mag gaan van dat je de spieren nog net kan voelen (zoveel vet erop dus) tot dat je ze net kan zien, tenminste, dat vind ik het mooist. Maar goed, zoals ik al zei, er zitten hier meiden die meer vet juist veel mooier vinden...
Oud 08-11-2003, 14:27
Morbello
Morbello is offline
Uw vriend is een eikel...

check dit:
http://perswww.kuleuven.ac.be/~u0000...ageren/bmi.htm

body mass index berekenen. Jouw gewicht is ideaal. Je BMI is 21, dat is ideaal, pas als je BMI tussen 25 en 30 is, dan heb je overgewicht.

Wat een bruut is jouw vriend, als hij je 'de kans' heeft om af te vallen anders moet hij je niet meer hebben. Zegt veel over hem, hij gaat blijkbaar voor je lichaam, en niet voor wie dat je bent...

Ik zou rap weten wat gedaan moest ik in jouw plaats zijn!
Oud 08-11-2003, 14:34
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
En besides vrouwen moeten geen 8/6 pack hebben.. Dat is pas iew ... Vrouwen moeten gewoon een glad buikje hebben of een beetje buikje mag ook wel waarom niet!? Als ze maar een lief gezichtje heeft! En Grooveline ook jij krijgt je buikje nog wel or tegen de 40 of 50.. Zelf heb ik nu wel een 6-packie maar dat komt omdat ik er hele dagen meej bezig ben.. Ik fitness nu ook best veel, maar het wordt wel wat eentonig na 2 jaar .. Was vroeger echt heel smal en daar heb ik gelukkig nu wat verandering aangebracht.. Toen kreeg ik ook van die nare opmerkingen van je bent zo smal/dun en weet ik veel wat.. En door al die opmerkingen heb ik me proberen te veranderen.. En jaa deze opmerkingen deden me goed gelukkig. Nu hebben mensen geen commentaar meer maar zeggen ze wow een lekkere 6 pack.. En dat doet me dan weer wel goed .. Denk ik zo haha wat zei je 2 jaar geleden ook al weer.. Voor de rest ben ik niet zo gespierd overigens, het moet niet overdreven zijn...

En fff nog ontopic..: je kan je BMI inderdaad uitrekenen zoals hierboven beschreven en het klopt nog ook! Misschien als je er echt wat aan wilt doen wat volgens mij niet nodig is.. Is gewoon wat meer op je eetstijl letten.. Altijd gezond.. `s morgens het meest eten en dan op het laatst avondeten het minst en zo vroeg mogelijk.. Voor de rest veel beweging zal je goed doen.. Ga gewoon een eindje lopen met je vriend en pak zo vaak mogelijk de fiets
Gr,
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 14:37.
Oud 08-11-2003, 14:36
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
Morbello schreef op 08-11-2003 @ 15:27:
Zegt veel over hem, hij gaat blijkbaar voor je lichaam, en niet voor wie dat je bent...

Er staat dat die vriend seskueel niet meer tot haar aangetrokken voelt, en een relatie zonder seks werk meestal niet. Je kan nog zon goed innerlijk hebben, maar als je parter niet geil vanb je wordt is het snel gedaan met je relatie
__________________
Eternal Path of Euphoria

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 17:25.
Oud 08-11-2003, 14:39
Morbello
Morbello is offline
Die vriend zei "Als je nog 3 kg bijkomt, wil ik geen seks meer met je"
op wat slaat dat nu... Moest het 10kg zijn, ok, dan kan ik er nog inkomen. Die kerel is gewoon veel te kieskeurig...
Oud 08-11-2003, 15:07
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sooz schreef op 06-11-2003 @ 21:52:
Wat is hij oppervlakkig dan.. je kan wel zeggen van niet maar hij is het wel.

Wat verwacht hij dan van jou? Dat jij hem straks nog wèl aantrekkelijk vindt als 'ie kaal is en een enorme bierpens heeft gekweekt?

En als je er zelf zo erg mee zit ga je toch gewoon lekker fitnessen?
onzin. Een beetje binnen proporties blijven kun je ook zien als lichamelijk verzorging, en kan in dat geval onder dezelfde categorie vallen als "niet stinken", "beetje verzorgd kleden" etc.

In dat geval is het best te begrijpen en niet oppervlakkig, integendeel.
Oud 08-11-2003, 15:41
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik vind t toch best een behoorlijke eikel zoals ik dit hoor. ik ben 1,75 lang en weeg 72 kilo (wel alles in proporties) en jah, zelf ben ik er niet zo heel erg blij mee, maar mn vriend neemt me zoals ik ben. ik vind niet dat je je uiterlijk aan je partners eisen moet aanpassen. je bent wie je bent, met een kilootje meer of minder dus ook.
maar als jij jezelf er ook niet meer prettig bij voelt, kun je misschien toch meer gaan sporten of je eetpatroon veranderen al zou dat nodig zijn?
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Oud 08-11-2003, 15:54
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
sas_andrea schreef op 08-11-2003 @ 16:41:
nou, ik vind t toch best een behoorlijke eikel zoals ik dit hoor. ik ben 1,75 lang en weeg 72 kilo (wel alles in proporties) en jah, zelf ben ik er niet zo heel erg blij mee, maar mn vriend neemt me zoals ik ben. ik vind niet dat je je uiterlijk aan je partners eisen moet aanpassen. je bent wie je bent, met een kilootje meer of minder dus ook.
maar als jij jezelf er ook niet meer prettig bij voelt, kun je misschien toch meer gaan sporten of je eetpatroon veranderen al zou dat nodig zijn?
Moet je je vriend(in) nemen als ze:
- te dik is
- zich nooit wast (hey je kunt iemand niet dwingen als die water niet fijn vindt)
- zich kleedt als een zwerver

en om nog verder te gaan:
- uiterlijk in het algemeen, je hebt die persoon zo maar te nemen.

nog een stap erger?
- zelfs innerlijk moet je zomaar accepteren.

Dan moet je iederen dus maar accepteren zoals die is... hmm beetje rare manier van denken krijg je dan.
Oud 08-11-2003, 16:05
Verwijderd
Dumpen die hap!
Goed, nu even wat serieuzer.
Jouw vriend heeft geen enkele reden om dit tegen jou te zeggen.
Ten eerste, je bent absoluut niet dik, en ten tweede zou ik me als ik jou was niet zo laten behandelen door hem. Het is jouw lichaam en jouw leven.
Zeg hem dat hij niet moet zeiken over jou, en als het hem niet bevalt, zoekt hij toch maar lekker iemand anders?
Lekker complexje is hij aan het aanpraten bij je zeg!





Offtopic: *gromt*
Ja ik ben boos, stelletje eikels zijn sommige mannen toch ook.
Oud 08-11-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 08-11-2003 @ 15:36:
Er staat dat die vriend seskueel niet meer tot haar aangetrokken voelt, en relatie zonder seks werk meetsla niet. Je kan nog zon goed innerlijk hebben, maar als je parter niet geil vanb je wordt is het snel gedaan met je relatie
*zit minutenlang te kijken naar het woord 'meetsla'*
Oud 08-11-2003, 16:49
Angeles
Angeles is offline
Je mag best tegen je partner zeggen dat je vindt dat hij of zij dikker wordt, maar niet op zo'n botte manier, bovendien ook niet zo drammerig. Als je het hebt gezegd is het toch aan je partner om daar wel of niet iets mee te doen, dan ga je toch niet door blijven zeuren en zelfs een ultimatum stellen. Je kunt niet eisen dat je partner precies doet wat jij zegt.

Daarbij mist hij zelf kennelijk ook de wilskracht om ergens mee te stoppen (roken en blowen), waarom dan wel van een ander eisen dat zij eventjes vijf kilo afvalt? Dat lijkt mij nou niet zo redelijk.
__________________
Susan
Oud 08-11-2003, 19:26
Faery
Faery is offline
Voer je vriend meer bier of ga veel roken.
__________________
Genocidealisme.
Oud 10-11-2003, 13:47
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-11-2003 @ 16:54:
Moet je je vriend(in) nemen als ze:
- te dik is
- zich nooit wast (hey je kunt iemand niet dwingen als die water niet fijn vindt)
- zich kleedt als een zwerver

en om nog verder te gaan:
- uiterlijk in het algemeen, je hebt die persoon zo maar te nemen.

nog een stap erger?
- zelfs innerlijk moet je zomaar accepteren.

Dan moet je iederen dus maar accepteren zoals die is... hmm beetje rare manier van denken krijg je dan.
Ik verzorg mn lichaam verder prima hoor: ik douche elke dag, was elke dag mn haar, scheer mezelf vaak voordat ik naar hem toe ga (ook van onderen omdat hij dat mooi vind), maak me vaak op (niet overdreven ofzo) en kleed me normaal....niet ubersexy, maar dat past ook niet bij mij...vroeger kocht ik wel eens sexy lingerie ofzo maar dat doe ik nu echt niet meer aan.

Tja.....ik vind mezelf zoals gezegd ook niet 'dik' maar ik vind mezelf niet in proportie en alles begint gewoon te blubberen...sinds een week ben ik mijn voedingspatroon een beetje gaan veranderen (volkoren ipv tarwebrood, niet meer snoepen -niet veel-, soms geen boter op brood en als ik wel boter neem dan light etc.) en ben ik ook buikspieroefeningen en ander fitness gaan doen (ik ga dit echter niet elke dag doen want dat red ik gewoon niet als ik elke dag naar het sportcentrum moet fietsen).....dus......ik denk dat dit idd al wel helpt om wat strakker te worden.

Helaas kwam ik dit weekend bij hem en heeft hij weer als verassing marsepein en chocolade muffins gehaald en eten we croisants, gaan we kaasfonduen etc. Daar baal ik dan zo van, zit ik mezelf eindelijk op de goede weg te helpen, vraag ik hem vantevoren om niks in huis te halen krijg ik dit weer.....ik weet dat ik dan gewoon 'nee' moet zeggen....maar ik ben dan ook weer zo zwak om wel een croisant te gaan eten, wel een paar happen marsepein etc.

Verder vind ik mijn vriend gewoon bot zoals hij het brengt (dat ik 'te dik' ben, dat ik 5 kilo MOET afvallen, dat ie geen sex meer met me wil als ik nog dikker wordt, dat ik 'bedolifantje' wordt genoemd etc.), en vreemd wat voor een beeld hij van vrouwen heeft...dat ie alleen op jong en strak valt....maar hij heeft wel een beetje gelijk.....ik vind vrouwen die een normaal gewicht hebben maar wel een dik buikje bijv. (dus net als ik niet in proportie zijn) ook lelijk......en ik val zelf ook op mager......nouja, ik val wel op normale mannen, ze moeten wel gespierd zijn een beetje, geen bonestaken, maar: geen bierbuik, geen uitpuil-buikje, geen dikke bovenbenen, geen ultra-brede borstkas etc.....dus ik herken het wel....ik vind het ook moeilijk om sex te hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind denk ik....hoe lief ie dan ook mag zijn....

Oja, ik ben dan wel niet dik, maar op parkpop werden er van die meetlinten uitgedeeld van het voedingscentrum om je buikomvang/ taille te meten en ik was daar echt te breed...zat in het oranje.....nu een paar maanden later zit ik al in het rood=te dik (op dat punt)...dus afvallen enzo anders krijg ik diabetes of hart-vaatziekten saat er op dat meetlint...kijk maar eens bij mijn taille in het begin van deze topic: das echt niet gezond hoor!! T hoort 60 te zijn ofzo voor een gezonde mooie vrouw en ik zit op 85 dacht ik ergens....ik heb dus echt wel een blubberbuik en dat bij mijn magere onderbeentjes en onderarmen=
Oud 10-11-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 10-11-2003 @ 14:47:
T hoort 60 te zijn ofzo voor een gezonde mooie vrouw en ik zit op 85 dacht ik ergens....ik heb dus echt wel een blubberbuik en dat bij mijn magere onderbeentjes en onderarmen=
ahum... als je taille 60 cm is, dan heb je maat 32/34, even ter indicatie... niet dat dat per se ongezond is, maar dat is toch echt niet het normale beeld van 'een gezonde mooie vrouw', hoogstens het normale beeld van 'een erg slank meisje van 15'. Een normale, gezonde tailleomvang voor volwassen vrouwen (jij mag je met je 21 wel als volwassen vrouw rekenen) is zo'n 70-80 cm.
Oud 10-11-2003, 14:16
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 10-11-2003 @ 14:47:

Helaas kwam ik dit weekend bij hem en heeft hij weer als verassing marsepein en chocolade muffins gehaald en eten we croisants, gaan we kaasfonduen etc. Daar baal ik dan zo van, zit ik mezelf eindelijk op de goede weg te helpen, vraag ik hem vantevoren om niks in huis te halen krijg ik dit weer.....ik weet dat ik dan gewoon 'nee' moet zeggen....maar ik ben dan ook weer zo zwak om wel een croisant te gaan eten, wel een paar happen marsepein etc.

zeg dit dan tegen hem!!
Dan krijgt ie zelf ook last van het feit dat hij dit soort dingen van je eist.
Je mag best op je voeding en je lijn letten, maar het moet wel redelijk zijn en je moet je er niet vreselijk op focussen. Het lijkt wel een obsessie bijna.

Citaat:
Tulpje6 schreef op 10-11-2003 @ 14:47:

Verder vind ik mijn vriend gewoon bot zoals hij het brengt (dat ik 'te dik' ben, dat ik 5 kilo MOET afvallen, dat ie geen sex meer met me wil als ik nog dikker wordt, dat ik 'bedolifantje' wordt genoemd etc.), en vreemd wat voor een beeld hij van vrouwen heeft...dat ie alleen op jong en strak valt....maar hij heeft wel een beetje gelijk.....ik vind vrouwen die een normaal gewicht hebben maar wel een dik buikje bijv. (dus net als ik niet in proportie zijn) ook lelijk......en ik val zelf ook op mager......nouja, ik val wel op normale mannen, ze moeten wel gespierd zijn een beetje, geen bonestaken, maar: geen bierbuik, geen uitpuil-buikje, geen dikke bovenbenen, geen ultra-brede borstkas etc.....dus ik herken het wel....ik vind het ook moeilijk om sex te hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind denk ik....hoe lief ie dan ook mag zijn....
Als jij er echt als een olifant uit zou zijn dat zou 5 kilo ook niet helpen
Je vindt vast dat wij allemaal stom reageren, maar het kan gewoon niet anders.

eerst zeg je dat hij een vreemd beeld heeft en dan opeens begrijp je hem wel

Dit kan nog leuk worden later met deze relatie. "Ja gut je bent geen 21 meer, nou dan wil een andere hoor"
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 10-11-2003, 14:21
Verwijderd
beetje raar dat je vriend vind dat je af moet vallen en dan croissantjes enzo voor je koopt...

en ik wil nog steeds eerst fotos zien voor ik ga concluderen dat je echt te dik bent ofzo...
Oud 10-11-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 10-11-2003 @ 15:26:
Post eens een ongenadige foto van jezelf op je lelijkst, dan kunnen wij een oordeel vellen.
Mjah, desnoods zonder hoofd als je niet herkend wil worden...
Oud 10-11-2003, 14:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 10-11-2003 @ 14:47:
*verhaal*
Kijk, alles heeft zijn context. Als iemand gewoon veel en slecht eet, nooit sport etc en die persoon wordt daardoor 'dik', dan is het pech voor je als je door sommigen neit aantrekkelijk wordt bevonden. Dan maak je het er zelf naar.

Het is al lulliger als je er niks aan kan doen (wel op voedsel letten en wel sporten) en toch 'dik' wordt/bent. Maar ook dan is het jammer voor je, dat sommige mensen je neit meer aantrekkelijker vinden.

Ook al is het je vriend, dan mag hij nog (al dan niet een STUK subtieler als ik het zo lees) zeggen dat hij je niet aantrekkelijk (meer) vindt. Waarheid spreken is toch oh zo belangrijk in een relatie?
Naast dat zijn subtiliteit niet helemaal ontwikkeld is, is het ook niet erg slim van hem om jou niet geneog te helpen bij het wel afvallen en het zelfs tegen te werken.
Oud 10-11-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 10-11-2003 @ 14:47:
dat ik 'bedolifantje' wordt genoemd etc.
Of je nou dik bent of niet, deze lompe zak moet je gewoon dumpen. Dit is toch verdomme geen manier om met je vriendin om te gaan? Heb toch eens wat zelfrespect mens.
Oud 10-11-2003, 16:22
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Post eens een foto?
__________________
Eternal Path of Euphoria
Oud 10-11-2003, 16:24
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Inderdaad, waarom WIL je nog wat met die gast? Laat 'm vallen, ga lekker sporten en gezond eten, en als je dan volgende zomer nog eens voorbijflaneerd in je zomerjurkje kan je mooi je middelvinger naar 'm opsteken. Wat DENKT die gast wel niet? En wat denk jij wel niet dat je het toelaat dat hij je zo omlaagpraat? Die macht heeft hij echt alleen omdat jij hem die geeft hoor!
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 10-11-2003, 16:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als hij zo graag eerlijk tegen je wil zijn, wees dan ook eerlijk tegenover hem. Zeg hem dat je je gekwetst voelt door die opmerking, dat ie het anders had moeten brengen, dat het niet eerlijk is dat hij foute dingen voor je koopt enz. Wees dan iig dáárover eerlijk. Hij mag op z'n minst beseffen dat ie toch wel erg bot is geweest en dat ie je moet helpen met dit soort dingen.
Anders vrees ik dat ook met 5 kilo minder jullie relatie niet lang stand houdt...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-11-2003, 17:05
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 10-11-2003 @ 17:24:
Inderdaad, waarom WIL je nog wat met die gast? Laat 'm vallen, ga lekker sporten en gezond eten, en als je dan volgende zomer nog eens voorbijflaneerd in je zomerjurkje kan je mooi je middelvinger naar 'm opsteken. Wat DENKT die gast wel niet? En wat denk jij wel niet dat je het toelaat dat hij je zo omlaagpraat? Die macht heeft hij echt alleen omdat jij hem die geeft hoor!
Inderdaad, ja, heel goed gezegd. Gatver, ik zit me echt kwaad te maken op dat figuur. Bedolifantje, hoe haalt hij het in zijn botte hoofd. En dan inderdaad dat eten dat hij voor je in huis haalt, en dan wel zeiken over je figuur. Is hij wel goed wijs?
__________________
Susan
Oud 10-11-2003, 17:14
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-11-2003 @ 17:49:
*zit minutenlang te kijken naar het woord 'meetsla'*
meestal
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Oud 10-11-2003, 17:24
Verwijderd
uit een ander topic..

Citaat:
Tulpje6 schreef op 06-11-2003 @ 22:37:
Ik krijg de indruk dat mijn vriend steeds meer haren op zn rug krijgt (van die zwarte want hijs een halfbloed)...eerst was het lekker glad, maar ik voel het laatste jaar steeds meer haren heb ik het idee. Vooral net na zn nek en op zn schouders.....is het zo dat wanneer een man ouder wordt, hij meer lichaamshaar kan krijgen? (hijs in de dertig by the way)
Beetje over en weer gezeik over uiterlijk vind ik het ook wel.
Oud 10-11-2003, 17:25
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
********** schreef op 10-11-2003 @ 18:24:
uit een ander topic..

Beetje over en weer gezeik over uiterlijk vind ik het ook wel.
Hm ja, dat is het ook wel, maar ja, zou zij hem dan ook 'behaarde aap' of zoiets dergelijks noemen, of een ultimatum stellen dat hij iedere week zijn rugharen wegharst, dan is ze namelijk echt in zijn stijl bezig.
__________________
Susan
Oud 10-11-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef op 10-11-2003 @ 18:25:
Hm ja, dat is het ook wel, maar ja, zou zij hem dan ook 'behaarde aap' of zoiets dergelijks noemen, of een ultimatum stellen dat hij iedere week zijn rugharen wegharst, dan is ze namelijk echt in zijn stijl bezig.
Dat zou wel de goeie aanpak zijn vind ik En dat een paar weken volhouden zodat zijn zelfvertrouwen ook de grond in is geboord, en dan dumpen

Ik ben zo gemeen..
Oud 10-11-2003, 17:30
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
********** schreef op 10-11-2003 @ 18:27:
Dat zou wel de goeie aanpak zijn vind ik En dat een paar weken volhouden zodat zijn zelfvertrouwen ook de grond in is geboord, en dan dumpen

Ik ben zo gemeen..
Ik ben het er wel mee eens eigenlijk.
__________________
Susan
Oud 10-11-2003, 17:49
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Hij is in de dertig maar eist wel dat z'n (toch al best jonge) vriendin er uit ziet als een meisje van 16? Ikk krijg toch een raar gevoel bij deze relatie zo. Waarom zijn jullie eigenlijk bij elkaar? Wat vinden jullie bij elkaar wat je nergens anders vind?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 10-11-2003, 18:00
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
********** schreef op 10-11-2003 @ 18:24:
uit een ander topic..



Beetje over en weer gezeik over uiterlijk vind ik het ook wel.
Neen, ex-rosmalenaar, dat is niet te vergelijken. Als zij hem "baardaap", "behaarde hond" o.i.d. zou noemen en zij hem niet zo helpen (integendeel...tegenwerken zelfs) met het tegengaan van haargroei (scheren of wat dan ook, al is dat neit echt tegen de groei natuurlijk), dan pas heb je een goede vergelijking.
Oud 10-11-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-11-2003 @ 19:00:
Neen, ex-rosmalenaar, dat is niet te vergelijken. Als zij hem "baardaap", "behaarde hond" o.i.d. zou noemen en zij hem niet zo helpen (integendeel...tegenwerken zelfs) met het tegengaan van haargroei (scheren of wat dan ook, al is dat neit echt tegen de groei natuurlijk), dan pas heb je een goede vergelijking.
Hey, jouw gezicht ken ik ook
Maar natuurlijk is het niet te vergelijken, alleen ik vond het wel een leuk en een beetje cynisch detail dat ze op hetzelfde moment ook een topic over zijn uiterlijk open had.
Oud 10-11-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 10-11-2003 @ 18:14:
meestal
Ik weet het, maar meetsla klinkt gewoon als een woord "Meetsla... oh, dan meet je elke dag of het al groot genoeg is... of je meet het af voor je het opdient..."
Oud 10-11-2003, 20:02
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
maria schreef op 10-11-2003 @ 15:21:

en ik wil nog steeds eerst fotos zien voor ik ga concluderen dat je echt te dik bent ofzo...
'k zou wel willen aan de ene kant (alhoewel je dan niet het 'dril-effect ziet hehe ) maar zoals gezegd heb ik geen scanner en heb ik geen idee hoe ik uberhaupt foto's moet posten in een topic. Bovendien, als ik mijn kleren aanheb zie je er nog niks van, alleen 'an profile' zie je dat ik een buikje heb.
Ik heb wel (naakt)fotos van mezelf gemaakt een paar maanden terug: vooraanzicht, achteraanzicht en zij-aanzichten....plus in een boekje de maten erbij gezet en wat ik had gegeten en gedaan die dag etc.
Heb onlangs weer zulke foto's gemaakt dus ik ben benieuwd of er nu werkelijk verschil in zit...we zullen zien....op de eerste serie foto's zie je overigens van achteren wel een behoorlijke vetrand op mn heupen liggen.
Oud 10-11-2003, 20:59
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 10-11-2003 @ 21:02:
heb ik geen idee hoe ik uberhaupt foto's moet posten in een topic.
stap 1:
uploaden op www.picserver.tk (dacht ik) of www.ietsmettwenteblabla of op mijn site, maar geen nudistische zooi, want dan word ik er dalijk afgemieterd (http://members.lycos.nl/fadeoflight/upload.php)

stap 2:
JE weet nu de url:
http://iets.nogwat.nog/bla/plaatje.jpg

dan zet je dat tussen TAGS [IMG]http://iets.nogwat.nog/bla/plaatje.jpg[/ IMG]

Zonder die spatie tussen [/ en IMG] dus gewoon [/IMG]
Oud 10-11-2003, 21:13
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Waarom heb je het oordeel van een stel willekeurige vreemden op het internet nodig om te beslissen of je dik bent of niet? Waarom laat je je dingen aan praten door je vriend? Waarom schraap je niet wat eigenwaarde bij elkaar, en beslis je ZELF over je lichaam, over hoe je het ziet en of het goed is zo of niet?

Ik kan hier echt niet bij met m'n verstand. We leven toch niet in de jaren 50? Waar is je zelfrespect? Waar is je eigenwaarde?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 10-11-2003, 21:42
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 10-11-2003 @ 22:13:
Waarom heb je het oordeel van een stel willekeurige vreemden op het internet nodig om te beslissen of je dik bent of niet? Waarom laat je je dingen aan praten door je vriend? Waarom schraap je niet wat eigenwaarde bij elkaar, en beslis je ZELF over je lichaam, over hoe je het ziet en of het goed is zo of niet?

Ik kan hier echt niet bij met m'n verstand. We leven toch niet in de jaren 50? Waar is je zelfrespect? Waar is je eigenwaarde?

Doel van deze topic was dan ook niet om vreemden te laten bepalen of ik nu dik ben ja of nee, maar of er meer meiden waren die dit probleem hebben met hun vriend (blijkbaar dus niet) en of er jongens waren die hun vriendin ook te dik vinden etc.
Echter, deze topic is uitgelopen op gediscussier over mij en dat ik niet dik ben en over dat mn vriend een eikel is..overigens ben ik wel blij hoor dat ik reacties kreeg en snap ik de reactie van de meesten hier wel...al had ik gehoopt dat dit probleem misschien herkenbaar was voor sommigen...
Oud 10-11-2003, 22:29
Verwijderd
Bizar.. wat m'n vriendje van mij en m'n lijf vindt, daar doe ik eigenlijk nooit uitspraken over. Hij kan soms zo vaag doen en daardoor ongeloofwaardig overkomen.

Anyway, jouw vriend hecht blijkbaar nogal veel waarde aan uiterlijk. Ik kan dat zelf zo slecht begrijpen. Als ik sex heb dan heb ik dat met een persoon, met wie hij is, hoe hij is. En niet in eerste instantie met een lichaam. M'n vriend weegt zelf niet bepaald veel voor z'n lengte, eerst vond ik dat niet mooi. Ik viel juist op mollig. Maar toen ik veel voor hem ging voelen maakte dat me niets meer uit. Ik ging alles aan hem juist ontzettend aantrekkelijk en mooi vinden en ik weet dat dat zo blijft. Of hij nou iets afvalt of dat hij nou 50 kg aan zou komen, of wat dan ook. Het maakt me echt niet uit, ik blijf hem hartstikke mooi vinden!

Volgens mij hoort dat zo te zijn als je echt van iemand houdt. En tsja, ik vind het wel bizar dat je vriend op zo ontzettend mager valt, op ongezond mager bijna. Want het lijkt me wel normaal om als man op kenmerken van vrouwelijkheid te vallen, daar horen toch ook rondingen bij, brede heupen, enz.
Maarjah over smaak valt niet te twisten.

Maar hoe kan hij nou zeggen dat hij geen sex meer met je wil als je aankomt? Hij houdt toch van je.. hij voelt zich als het goed is tot JOU aangetrokken, niet tot een lichaam..

En dan tot slot nog over je gewicht: Ik ben 1.63 en 52 kg (ongeveer) en ik zou juist graag 10 kg zwaarder worden ofzo.
En dat je hem anders zou pletten, wat is dat nou voor onzin. Er zijn toch zat grote, brede jongens die een kleine vriendin hebben.. ikzelf vind dat lengteverschil juist mooi. Nou, die jongens pletten hun vriendin als het goed is heus niet..
Het is echt niet een must dat de jongen en het meisje even groot zijn en evenveel wegen. Dat zou toch raar zijn.. (vind ik althans).

Als hij jou al leuk vond toen je 16 was en blijkbaar nogal mager en strak, dan viel hij daar dus op. Wat wil hij nou? Als je ooit kinderen wilt dan zul je ook wel uitdijen en daarna niet meer zo strak zijn als eerst. En dan wil hij nooit meer sex met je? Nou lekker dan.

En het is echt onzin dat je voor geen enkele jongen meer aantrekkelijk bent. Veel jongens vallen juist op wat molliger.. anders zou 95% van de vrouwen nooit een vriend krijgen.
Wat jij moet doen is gewoon de kleren kopen die je leuk vindt. Als jij zin hebt om iets aan te doen dat sexy is: gewoon doen! Je zult heus wel merken dat er jongens naar je kijken. Misschien merkt je vriend het ook wel en zit hij hoe stom hij bezig is. Koop gewoon leuke lingerie voor jezelf. Ookal is je vriend te stom om het leuk te vinden, doe het dan voor jezelf. Tuurlijk zal het je hartstikke leuk staan, wat boeit een klein vetrolletje nou
En als je je mooi voelt dan straal je dat ook uit..
Koop een keer sexy lingerie en trek dat aan.. kleed je een beetje nonchalant uit in zijn bijzijn en kijk hoe hij reageert.
Als dat nog niet werkt dan heb je er echt niets meer aan.

Enne.. dat hij dreigt om geen sex meer met je te willen.. wat denkt hij nou? Dat hij je een ontzettende gunst verleent als hij sex met je heeft? Pff.. hij mag juist hartstikke blij zijn dat je sex met hem wil hebben. Als hij weer eens zoiets zegt moet je zeggen "ik weet niet meer of ik eigenlijk nog wel sex met jou wil als je zo doorgaat".

Maar als hij echt wil dat je afvalt, waarom laat hij je dan zoveel snoep eten.. of er klopt iets niet aan dit verhaal, of hij speelt een raar spelletje met je..
Oud 11-11-2003, 07:18
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik zeg maar gelijk dat ik niet het hele topic heb gelezen..
voor het geval dat mijn reactie al 20x gezegt is

Maar als ik zo je maten lees kan ik me al slecht voorstellen dat je echt dik bent ofzo... Ik ben 1.69 en weeg 60 kilo...
Dus dat ten eerste...

Maar al laten we veronderstellen dat je wel wat aan de stevige kant bent dan vind ik de reactie van je vriend nog uit de lucht gegrepen Ik zou geloof ik geen vriend willen die alleen maar met me naar bed wil als ik strak van figuur ben.. der is toch wel meer lijkt me zo

Ik vind het echt een bizarre reactie dat hij kan zeggen dat hij niet meer met je naar bed wil als het zo verder gaat.. komop zeg dat getuigt niet van heel erg diepgaande liefde... en het komt ook zo lomp over alsof hij alleen jou een dienst bewijst door met je naar bed te gaan

Nouja, ik zou zeggen, al ben je het nou met je vriend eens dan kan het geen kwaad om wat af te vallen, maar doe het alsjeblieft niet voor je vriend hoor... dat heeft hij geloof ik nergens aan verdiend.. en misschien zijn het maar dreigementen maar al zou hij het nou echt doorzetten zou ik toch ernstig overwegen of je nog wel met deze jongen verder wilt

Sorry tzal ook wel een schat zijn, maar das mijn mening
Oud 11-11-2003, 11:39
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Tjee, als mijn vriend zoiets zou zeggen zou ik echt ontzettend kwaad worden!

En ik vind ook dat jij bijhoorlijk negatief over jezelf praat..
"Alles blubbert enzo.. " Ik denk zelf dat dit nogal meevalt,
omdat ik het me niet kan voorstellen bij jouw maten.
Een buikje? Meid, bijna alle meisjes hebben een buikje!
Als je er zelf mee zit, en er wat vanaf wilt, snoep dan gewoon wat minder en doe elke dag wat oefeningen.
Maar ga niet serieus op dieet, je bent er sowieso nog veel te jong voor en ik denk ook niet dat het echt nodig is.

Als jou vriend echt dingen zegt zoals.. "Je krijgt een half jaar om 5 kilo af te vallen.. ", "Die 5 kilo MOET er van af.. ", en "Als je nog dikker wordt, wil ik niet meer met je naar bed.. " zou ik toch maar eens bij jezelf nagaan of je nog verder met hem wilt.
Ik vind, zoals ik jou verhaal lees, dat jou vriend een ontzettende botte lul is!
Ik bedoel, als je sex met iemand hebt, dan maak je je toch niet druk om een vetrol meer of minder?
Mij interesseert het niet echt hoe het lichaam van mijn vriend er uit ziet.. Ik hou namelijk gewoon van hem, en ik wil op elle mogelijke manieren samen met hem zijn. Als je begrijpt wat ik bedoel..

Ik ben voor nu even uitgepraat.. Ik wil toch nog wel even kwijt dat als je gaat lijnen, doe dit dan wel voor jezelf.. En niet voor die vriend van je.
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Oud 11-11-2003, 16:38
Verwijderd
Ik wee tniet waar hij het over heeft, maar als ik de getallen zo zie zou je zeker niet te dik zijn...
ik zou toch een prettig woordje met hem gaan praten want dit gaat nergens over...
Je bent zn vriendin en hij houd van je om de binnenkant, en de buitenkant is een leuke bijkomstigheid...
en ik vind dat jij de enige bent die mag zeggen dat je te dik bent of voelt van mij part, en daar heb je hem niet bij nodig...

vind het nogal lomp van hem en ik zou het hem duidelijk maken...
Oud 12-11-2003, 12:27
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 10-11-2003 @ 23:29:
En tsja, ik vind het wel bizar dat je vriend op zo ontzettend mager valt, op ongezond mager bijna. Want het lijkt me wel normaal om als man op kenmerken van vrouwelijkheid te vallen, daar horen toch ook rondingen bij, brede heupen, enz.
Maarjah over smaak valt niet te twisten
Mijn vriend zegt wel eens dat hij meer een 'maatje', een 'gelijke' zoekt dan een vriendin. Dat hij soms op jongensachtige meisjes valt (daardoor). Ik denk dat dat het dus is: vrouwelijke vormen, vooral DIKKE vrouwelijke vormen, passen daar dan niet echt bij.
Het moet wel een vrouw zijn, maar niet met erg geaccentueerde rondingen....
Oud 12-11-2003, 12:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 12-11-2003 @ 13:27:
Mijn vriend zegt wel eens dat hij meer een 'maatje', een 'gelijke' zoekt dan een vriendin.
Reden te meer om 'em maar eens een maandje of wat van seks te laten afzien
Oud 12-11-2003, 12:42
Zazoo
Zazoo is offline
Ik kan echt niet geloven dat jij erg te dik bent. Als ik kijk naar je lengte en gewicht zou je hooguit een klein beetje dik kunnen zijn, maar zelfs dat zou ik niet denken als ik je lengte en gewicht lees. dat je een dikke buik en blubberkont hebt en een bedolifant bent lijkt me echt zwaar overdreven. Volgens mij overdrijven jij en je vriend omdat je vroeger slank of zelfs dun bent geweest. Ik ben zelf 1.69m lang en weeg 64 kg, of 62, daar ben ik nog steeds niet goed achter. Ik ben in een jaar wel aangekomen ja, ik heb dikkere bovenbenen en mijn buik is iets te dik. Ik ben er zelf niet zo blij mee, maar als ik mensen zeg dat ik een beetje lijn vinden ze dat meestal niet zo nodig.

mijn vriend zou het leuker vinden als ik een plat buikje had maar vindt dat zeker niet belangrijk. Hij is zelf ook te dik. We houden van elkaar en dat we allebei een beetje dik zijn maakt echt niet uit voor de seks. Ik geil op hem omdat ik hartstikke gek op hem ben, niet om zijn lichaam.
Oud 12-11-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 12-11-2003 @ 13:27:
Mijn vriend zegt wel eens dat hij meer een 'maatje', een 'gelijke' zoekt dan een vriendin. Dat hij soms op jongensachtige meisjes valt (daardoor). Ik denk dat dat het dus is: vrouwelijke vormen, vooral DIKKE vrouwelijke vormen, passen daar dan niet echt bij.
Het moet wel een vrouw zijn, maar niet met erg geaccentueerde rondingen....
hij wil dus gewoon niet toegeven dat ie homo is?

zo klinkt dat voor mij wel...
Oud 12-11-2003, 15:15
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ohja. Je mag wel niet meer aankomen, maar ondertussen haalt hij wel marsepein en kaasfondue in huis. Jaja. Wat dacht hij? Hij gaat zitten smikkelen en jij eet maar een boterham met kaas ofzo?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 16-11-2003, 21:10
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
je vriend is aso en als ie je niet neemt zoals je bent dan issie een dikke egotripper
die zwembandjes en het blubberige heeft meer te maken met spiertrening
mijn moeder is onder de 60 klio en heeft ook n buikje, die voert gwoon nix uit
maar sporten is altijd goed en als je dat zelf wil zou ik t zeker doen
maar niet voor hem iig,
hij is aso dat ie t zo brengt en ik zal als k jou was hem dit topic laten lezen of zeggen dattie je heel erg kwets door zich als een baviaan te gedragen, egt raar die gast
he maar heel veel suc6 meis, hoop dat btje goed gaat
ik vind dat innerlijk en ook uitstraling belangrijker zijn dan iterlijk, als dat bij hem niet zo werk, moet je je afvragen of hij wel egt zoveel van je houd
heel veel suc6 iig
hoop dat je wat aan hebt

Liefs, Sara
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 17-11-2003, 09:19
stier
stier is offline
Als hij met je naar bed gaat omdat hij je mooi vindt en niet omdat hij van je houdt, is hij je niet waard.
Oud 17-11-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
stier schreef op 17-11-2003 @ 10:19:
Als hij met je naar bed gaat omdat hij je mooi vindt en niet omdat hij van je houdt, is hij je niet waard.
ehem, dat vind ik onzin. Als je iemand wilt laten mekren dat je van diegene houdt, dan ga je diegene knuffelen, niet neuken. Neuken doe je om iemand te laten merken dat je op hem of haar geilt.
Oud 17-11-2003, 11:49
Verwijderd
Volslagen on-topic maar weer, heb je die vent nu al gedumpt???
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hij vindt mij te dik, dat trek ik niet meer.
fib
270 25-01-2007 12:07
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #21
MieX
481 18-05-2004 15:07
Lifestyle bloot op TMF
Tulpje6
106 01-12-2003 14:44
Psychologie internetgeneraties
Verwijderd
26 26-11-2003 12:36
Psychologie dipje? depri enz ik weet niet wat het is
anonieme_teddybeer
21 12-10-2003 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.