Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 17:14
Hypocrisy_Female
Hypocrisy_Female is offline
waar is dat topic over windir gebleven?

maar eu deadlocked waar heb je die info vandaan

mijn dank is groot
Advertentie
Oud 19-01-2004, 17:17
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
windir is wat naar onderen toch?
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 19-01-2004, 17:20
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Citaat:
telluriet schreef op 19-01-2004 @ 17:19:
Inderdaad. Volgens mij waren er eerder wel promootjes van uitgegeven ofzo.
Klopt, heb er hier nog één.


kutband.
kutsound.
kutposers.

nee, geef mij maar de echte black metal zoals blasphemy, beherit, von en gbk (wel een heel basic lijstje!)
Oud 19-01-2004, 17:33
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
VON is een ontiegelijke kutband ik snap niet wat mensen daar zo geslaagd aan vinden, omdat vargje een shirt van ze droeg tijdens zijn proces?

En omdat ik de achterkant van de Nattefrost cd geniaal blijf vinden:
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 19-01-2004, 17:40
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
En waar is dat Windir topic nu gebleven?
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 19-01-2004, 17:43
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 19-01-2004 @ 18:33:
VON is een ontiegelijke kutband ik snap niet wat mensen daar zo geslaagd aan vinden, omdat vargje een shirt van ze droeg tijdens zijn proces?
Aangezien ik mezelf totaal niet bezig houd met sensatie verhalen en andere troep uit norgay wist ik dit niet eens.

Waarom ik VON zo goed vindt? De duivelse sfeer van de muziek die slechts evenaard wordt door Beherit.

De vocals van dhr. Goat/VON, zijn uiterst kwaad.

En de riffs brengen je onderand in een trance.

Hoe kan je dit slecht vinden en wel van black metal houden?

Von IS black metal!
Oud 19-01-2004, 17:45
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ik heb nog nooit een zo monotone drum gehoord, die gast drumt t hele album hetzelfde
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 19-01-2004, 17:47
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 19-01-2004 @ 18:33:
VON is een ontiegelijke kutband ik snap niet wat mensen daar zo geslaagd aan vinden, omdat vargje een shirt van ze droeg tijdens zijn proces?

En omdat ik de achterkant van de Nattefrost cd geniaal blijf vinden:
[afbeelding]
Beetje jammer dat deze uber dork een solo album heeft gemaakt.

Bekijk die track list toch eens, wat een zwakke puberale tracktitels.

En vooral de quote 'there are no keyboards on this cd' is al helemaal een lachertje. Aangezien keyboard een hele goede sfeer in black metal kan brengen, zo nemen wij een Countess en een Galgeras.
Oud 19-01-2004, 17:49
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 19-01-2004 @ 18:45:
Ik heb nog nooit een zo monotone drum gehoord, die gast drumt t hele album hetzelfde
Dit laat dus al zien dat jij geen verstand van VON of black metal hebt. Snake drumt op elk nummer weer anders, ik kan begrijpen dat jou tederen oortjes het niet opvalt maar dan moet je niet zeggen dat het zo is.

Ik vindt fenriz trouwens ook niet erg creatief qua drum op transilvanian hunger.

En zo kan ik er nog 100.
Oud 19-01-2004, 17:51
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
gothicboy666 schreef op 19-01-2004 @ 18:47:
Beetje jammer dat deze uber dork een solo album heeft gemaakt.

Bekijk die track list toch eens, wat een zwakke puberale tracktitels.

En vooral de quote 'there are no keyboards on this cd' is al helemaal een lachertje. Aangezien keyboard een hele goede sfeer in black metal kan brengen, zo nemen wij een Countess en een Galgeras.
nattefrost is gewoon iemand die over een flinke dosis zelfrelativering beschikt, en zichzelf niet zo serieus neemt als andere denken wel te moeten doen.
__________________
Richtiger Manner
Oud 19-01-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 19-01-2004 @ 18:33:
VON is een ontiegelijke kutband ik snap niet wat mensen daar zo geslaagd aan vinden, omdat vargje een shirt van ze droeg tijdens zijn proces?

En omdat ik de achterkant van de Nattefrost cd geniaal blijf vinden:
[afbeelding]
ooohhh
wat een lekker mokkeltje <3
dat buikje
Oud 19-01-2004, 17:54
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Inderdaad,

Waarom maakt hij dan van die 'true' black metal, hij zet zichzelf en anderen slechts voor shut.

Als ie voor de lol black metal wilt spelen gaat ie toch lekker in cradle of filth of dino burger.
Oud 19-01-2004, 17:57
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ja als je helemaal kvlt, grim, nekro en arysk bent zoals jij mag je natuurlijk geen gevoel voor humor hebben
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 19-01-2004, 17:58
Verwijderd
Ik vind Dimmu Borgir echt toffe muziek
Oud 19-01-2004, 17:58
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Gevoel voor humor is prima, maar wordt dan stand up comedian ipv een black metal muziekant.

Black metal is geen geintje.
Oud 19-01-2004, 17:59
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
@exo Dat ben ik met je eens

Shit nu ben ik niet meer true
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 19-01-2004, 18:00
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 19-01-2004 @ 18:40:
En waar is dat Windir topic nu gebleven?
Ik zal het hier even melden voor de duidelijkheid. Ik heb geen flauw idee hoe of waarom maar dat topic is verwijderd aangezien ie ook niet per ongeluk op een van de andere fora is terechtgekomen. Hij is dus niet per ongeluk verplaatst dus ik ga uit dat een van de fbs het per ongeluk heeft verwijderd of misschien de topicstarter zelf...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 19-01-2004, 18:01
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
gothicboy666 schreef op 19-01-2004 @ 18:54:
Inderdaad,

Waarom maakt hij dan van die 'true' black metal, hij zet zichzelf en anderen slechts voor shut.

Als ie voor de lol black metal wilt spelen gaat ie toch lekker in cradle of filth of dino burger.
maar dan praat je wel over bands die muzikaal gezien weinig meer met old-school 'echte' black te maken hebben.

Ik vind het persoonlijk niet eens zo verkeerd dat iemand als nattefrost een statement als dit maakt. Black-metal neemt zichzelf veel te serieus qua image en trueheid. Al die paint, spikes, grimmige bostrollen en doodsbedreigingen mogen wat mij betreft ff de ijskast in. De muziek spreekt voor mij altijd voor zich.
__________________
Richtiger Manner
Oud 19-01-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
gothicboy666 schreef op 19-01-2004 @ 18:58:

Black metal is geen geintje.
Hahaha, vent _________ .

(vul zelf maar een belediging in)

ik ben het met CL1 eens het gaat om de muziek
Oud 19-01-2004, 18:03
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 19-01-2004 @ 19:01:
maar dan praat je wel over bands die muzikaal gezien weinig meer met old-school 'echte' black te maken hebben.

Ik vind het persoonlijk niet eens zo verkeerd dat iemand als nattefrost een statement als dit maakt. Black-metal neemt zichzelf veel te serieus qua image en trueheid. Al die paint, spikes, grimmige bostrollen en doodsbedreigingen mogen wat mij betreft ff de ijskast in. De muziek spreekt voor mij altijd voor zich.
Vandaar dat je ook steeds meer bands van dit image ziet afstappen, zoals Satyricon, die geen standaard corpsepaint etc meer gebruiken, maar wel nog steeds een echte black metal band zijn
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 19-01-2004, 18:55
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 19-01-2004 @ 19:03:
Vandaar dat je ook steeds meer bands van dit image ziet afstappen, zoals Satyricon, die geen standaard corpsepaint etc meer gebruiken, maar wel nog steeds een echte black metal band zijn
Dat je het allemaal nog zo serieus kan nemen... Satyricon is het slechts om de muziek te doen. Nattefrost is een debiel die zijn tijd niet beter te besteden heeft dan slechte muziek maken met een "hilarisch" tintje. Zo he, dat is echt respect-waardig. Satyricon is muzikaal trouwens nog steeds erg sterk en een van de weinigen die daarin nog over zijn gebleven. Kijk naar Darkthrone of de rest van de Norgay-scene.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 19-01-2004, 19:09
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 19-01-2004 @ 19:01:
maar dan praat je wel over bands die muzikaal gezien weinig meer met old-school 'echte' black te maken hebben.

Ik vind het persoonlijk niet eens zo verkeerd dat iemand als nattefrost een statement als dit maakt. Black-metal neemt zichzelf veel te serieus qua image en trueheid. Al die paint, spikes, grimmige bostrollen en doodsbedreigingen mogen wat mij betreft ff de ijskast in. De muziek spreekt voor mij altijd voor zich.
Ik geef je groot gelijk, de hedendaagse black metal is één groot karnaval. Maar ikzelf luister slechts old school bm, niet zoals die gayband darkthrone maar meer zoals blasphemy.

in die tijd was black metal nog iets om bang voor te zijn, de dag vandaag zie je kinderen van 14 met gesmienkte hoofd over straat gaan met dimmu en burzum shirtjes.

Zonde.
Oud 19-01-2004, 19:21
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 19-01-2004 @ 19:55:
Dat je het allemaal nog zo serieus kan nemen... Satyricon is het slechts om de muziek te doen. Nattefrost is een debiel die zijn tijd niet beter te besteden heeft dan slechte muziek maken met een "hilarisch" tintje. Zo he, dat is echt respect-waardig. Satyricon is muzikaal trouwens nog steeds erg sterk en een van de weinigen die daarin nog over zijn gebleven. Kijk naar Darkthrone of de rest van de Norgay-scene.
Ik snap je punt, alleen vraag ik me af waarom je het als reactie op mijn post neerzet
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 19-01-2004, 19:26
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 19-01-2004 @ 19:55:
Dat je het allemaal nog zo serieus kan nemen... Satyricon is het slechts om de muziek te doen. Nattefrost is een debiel die zijn tijd niet beter te besteden heeft dan slechte muziek maken met een "hilarisch" tintje. Zo he, dat is echt respect-waardig. Satyricon is muzikaal trouwens nog steeds erg sterk en een van de weinigen die daarin nog over zijn gebleven. Kijk naar Darkthrone of de rest van de Norgay-scene.
Ik heb mezelf nooit in die 'uber trueé rauwe norgay' black metal geinterreseerd (ben slechts uber fanaat van mayhem t.e.m DMDS)

Finland! dat is het black metal land, en canada!
Oud 19-01-2004, 19:40
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
gothicboy666 schreef op 19-01-2004 @ 20:26:
Ik heb mezelf nooit in die 'uber trueé rauwe norgay' black metal geinterreseerd (ben slechts uber fanaat van mayhem t.e.m DMDS)

Finland! dat is het black metal land, en canada!
ik ben nog altijd van mening dat Noorwegen de bakermat voor kwaliteitsmuziek is alleen heeft dat meestal niks of weinig meer met rauwe black te maken. Satyricon, Emperor, Dodheimsgard, Thorns, Solefald, Disiplin, Ulver.. stuk voor stuk exponenten van de ouwe scene maar allemaal muzikaal en textueel uitgegroeid tot intelligente bands die echt wat te melden hebben ipv doelloos over Satan brullen.
__________________
Richtiger Manner
Oud 19-01-2004, 19:58
lifeafterdeath
Avatar van lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 19-01-2004 @ 20:40:
ik ben nog altijd van mening dat Noorwegen de bakermat voor kwaliteitsmuziek is alleen heeft dat meestal niks of weinig meer met rauwe black te maken. Satyricon, Emperor, Dodheimsgard, Thorns, Solefald, Disiplin, Ulver.. stuk voor stuk exponenten van de ouwe scene maar allemaal muzikaal en textueel uitgegroeid tot intelligente bands die echt wat te melden hebben ipv doelloos over Satan brullen.
idd de meeste (goeie) black metal is van noorweegse bodem.
__________________
I live in the black, have no guiding lights and I'm whispering in your dreams....
Oud 19-01-2004, 20:23
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Hypocrisy_Female schreef op 19-01-2004 @ 18:14:
waar is dat topic over windir gebleven?

maar eu deadlocked waar heb je die info vandaan

mijn dank is groot
Van iemand die de bassist van Windir kent:

Het klopt dat Valfar dood is.Ik heb effe Jarle gebeld om te vragen hoe het werkelijk zit.Maar zoals het op heavymetal.no staat klopt het niet en zijn gewoon geruchten/speculaties.Er is dus niets bekend van zelfmoord en zover het er nu naar uitziet wijst er ook niks op zelfmoord.De band heeft al gevraagd het geplaatste bericht op die site aan te passen.
Valfar bleek al 3 dagen vermist en hij is enkele uren geleden doodgevroren gevonden in het bos.Meer info is nog niet bekend momenteel omdat het slechts enkele uren geleden bekend is geworden.Ik word op de hoogte gehouden door Jarle binnen enkele dagen.Komende maandag heeft Windir een "bijeenkomst" om te kijken hoe het verder moet.


http://www.heavymetal.no/show.articl...uid=&artid=945

er was ook nog ergens een link naar blabbermouth in het engels, ff zoeken.

Ik ben het trouwens met celewan eens, Noorwegen is DE bakermat van de blackmetal, en ik vind dat Darkthrone en Satyricon nog steeds de vaandel van True Black Metal hoog houden.

Gothicboy: Je von cd komt eraan, je zult hem mogen wel hebben, heb je de vargsang ook opgestuurd?
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 19-01-2004, 20:41
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 19-01-2004 @ 20:40:
ik ben nog altijd van mening dat Noorwegen de bakermat voor kwaliteitsmuziek is alleen heeft dat meestal niks of weinig meer met rauwe black te maken. Satyricon, Emperor, Dodheimsgard, Thorns, Solefald, Disiplin, Ulver.. stuk voor stuk exponenten van de ouwe scene maar allemaal muzikaal en textueel uitgegroeid tot intelligente bands die echt wat te melden hebben ipv doelloos over Satan brullen.
Elke imbeciel weet dat dat niet de ouwe scene is.

De oude scene is (zoals ik al 100x heb verteld) beherit, sadistik exekution, blasphemy, von etc etc.
Oud 19-01-2004, 21:11
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
gothicboy666 schreef op 19-01-2004 @ 21:41:
Elke imbeciel weet dat dat niet de ouwe scene is.

De oude scene is (zoals ik al 100x heb verteld) beherit, sadistik exekution, blasphemy, von etc etc.
we are death f.u.k.k you

sinds wanneer is die (overigens erg vermakelijke) tyfusherrie blackmetal?

ik zeg toch ook exponenten... en boeit mij het wat exact de oude scene is. Goeie muziek is goeie muziek.
__________________
Richtiger Manner
Oud 19-01-2004, 21:13
gothicboy666
gothicboy666 is offline
sadistik exekution is niet black metal, dat geef ik toe, het is iets speciaals.

slipknot on drugs? haha
Oud 19-01-2004, 21:32
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
gothicboy666 schreef op 19-01-2004 @ 22:13:
sadistik exekution is niet black metal, dat geef ik toe, het is iets speciaals.

slipknot on drugs? haha
die zanger (of de gitarist, don't know for sure) scheen altijd een wandelende infectie te zijn omdat ie zichzelf volpinde met veiligheidsspelden tijdens shows.
__________________
Richtiger Manner
Oud 19-01-2004, 21:41
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Ze deden wel meer onstage

Je bedoeld Dave Slave?
Oud 19-01-2004, 21:43
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
gothicboy666 schreef op 19-01-2004 @ 22:41:
Ze deden wel meer onstage

Je bedoeld Dave Slave?
die langharige krullebol iig
__________________
Richtiger Manner
Oud 19-01-2004, 21:48
gothicboy666
gothicboy666 is offline
rok
Oud 20-01-2004, 00:13
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 19-01-2004 @ 22:11:
we are death f.u.k.k you

sinds wanneer is die (overigens erg vermakelijke) tyfusherrie blackmetal?

ik zeg toch ook exponenten... en boeit mij het wat exact de oude scene is. Goeie muziek is goeie muziek.
Ik raad jou trouwens k.a.o.s aan van Sad-Ex, is niet zo super snel gespeeld en zorgt voor een orgasmes in je oren.
Oud 20-01-2004, 10:50
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 19-01-2004 @ 20:21:
Ik snap je punt, alleen vraag ik me af waarom je het als reactie op mijn post neerzet
Omdat jij en co. Nattefrost afschilderen als iemand die zijn punt stevig neer heeft gezet. Ik vind dat Nattefrost zijn tijd verdoet.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 20-01-2004, 10:53
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 19-01-2004 @ 20:40:
ik ben nog altijd van mening dat Noorwegen de bakermat voor kwaliteitsmuziek is alleen heeft dat meestal niks of weinig meer met rauwe black te maken. Satyricon, Emperor, Dodheimsgard, Thorns, Solefald, Disiplin, Ulver.. stuk voor stuk exponenten van de ouwe scene maar allemaal muzikaal en textueel uitgegroeid tot intelligente bands die echt wat te melden hebben ipv doelloos over Satan brullen.
Daar heb je wat betreft enkele bands gelijk in. Ik ben zelf een ontzettende Ulver-liefhebber, maar als je kijkt naar de huidige bands in 't hoge Noorden die reeds bestaande dingen doen die gewoonweg niets meer kunnen toevoegen aan een geheel, dan moet je toegeven; dat is behoorlijk triest. (En volgensmij doel je daar ook op met "doelloos over Satan brullen)
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 20-01-2004, 10:55
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Slipknot was toch een CoF side-project?
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 20-01-2004, 11:06
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 20-01-2004 @ 11:50:
Omdat jij en co. Nattefrost afschilderen als iemand die zijn punt stevig neer heeft gezet. Ik vind dat Nattefrost zijn tijd verdoet.
Dat heb ik niet beweerd, ik vind het alleen wel humor hoe hij met bepaalde black metal cliche's omgaat en zijn plaat is muzikaal bovendien best goed vind ik
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 20-01-2004, 11:08
Sadistik_Fukk
Avatar van Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 20-01-2004 @ 11:55:
Slipknot was toch een CoF side-project?
Ja
Oud 20-01-2004, 11:09
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 20-01-2004 @ 12:08:
Ja

haha
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 20-01-2004, 11:09
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 20-01-2004 @ 12:08:
Ja
nieuwe nick?

ik kende k.a.o.s trouwens al, die is idd vet.
__________________
Richtiger Manner
Oud 20-01-2004, 11:29
Sadistik_Fukk
Avatar van Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Oud 20-01-2004, 11:36
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
godver ik snap het niet meer

damn you blekkies
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 20-01-2004, 11:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 20-01-2004 @ 11:55:
Slipknot was toch een CoF side-project?
ja, met Adrian Erlandsson achter de DJ-desk!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-01-2004, 21:29
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Vandaag in de 2de hands bak Leviathan - Far beyond the Light gekocht, best n goeie plaat
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 20-01-2004, 21:34
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Roxy schreef op 19-01-2004 @ 19:00:
Ik zal het hier even melden voor de duidelijkheid. Ik heb geen flauw idee hoe of waarom maar dat topic is verwijderd aangezien ie ook niet per ongeluk op een van de andere fora is terechtgekomen. Hij is dus niet per ongeluk verplaatst dus ik ga uit dat een van de fbs het per ongeluk heeft verwijderd of misschien de topicstarter zelf...
Ik heb niks verwijderd hoor. Maar 't was geen slecht idee geweest, gezien de oh zo serieuze reacties

Verder: Doe je goed Jan. Hebben ze in die bakken nog meer gave tweedehandsjes?
Oud 20-01-2004, 21:37
Verwijderd
Haha
omg
Canada

je zou maar van een muzieksoort heten die oorsprong heeft in Canada
Oud 20-01-2004, 21:40
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
telluriet schreef op 20-01-2004 @ 22:34:


Verder: Doe je goed Jan. Hebben ze in die bakken nog meer gave tweedehandsjes?
Die heb ik er allemaal al uitgevist hadden laatst nog 2 ophthalamia cd's etc, dr lag zelfs spear of longinus maar die heb ik maar laten liggen
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 20-01-2004, 21:42
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Sowieso is Spear of Longinus niet echt gaaf ofzo.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Het grote blasfemische en truie black metal topic
telluriet
114 06-03-2004 12:25
Muziek De toekomst van Rock / Metal
Carn
55 14-06-2003 13:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.