Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2)17 3)VWO 4)Vooral niet in kunnen slapen. Soms ook niet door kunnen slapen en dan weer niet in kunnen slapen. ![]() 5)Nee, er is iets verstoord in m'n ritme en bij het aanmaken van melatonine. Het heeft niets met piekeren of stress of lawaai of zo te maken. 6)Ik ga niet meer naar school. Maar met m'n thuisstudie gaat het wel goed. 7 a 8 7)Ik heb wel een slechte concentratie enzo. Maar ik heb sowieso een vermoeidheidsziekte dus ik heb sowieso een slechte concentratie, ook als ik goed slaap. 8) N.v.t. Hm, ik weet niet of je echt iets aan m'n antwoorden hebt, aangezien ze grotendeels over school gaan. ![]()
||
Citaat:
![]() |
|
Verwijderd
|
me blackrose schreef op 18-03-2005 @ 09:38 :
Ik houd mijn profielwerkstuk over slaapproblemen bij jongeren. daarom wil ik graag een enquête houden onder jongeren met slaapproblemen. Als jij wel eens last hebt (gehad) van slaapproblemen, zou je dan de enquête willen invullen? alvast bedankt! 1. ben je een meisje of een jongen? jongen 2. Hoe oud ben je? 13 jaartjes nog maar 3. wat is je studieniveau? brugklas havo/vwo 4. heb/had je last van niet in kunnen slapen, niet door kunnen slapen of vroeg wakker worden? nope 5. hoe denk je dat het komt dat je slaapproblemen hebt/had (pieker je veel of is er veel lawaai in de buurt enz.)? geen gehad 6. hoe gaat het/ ging het toen op school (1-10)? geen problemen gehad 7. denk je dat je prestaties op school erdoor achteruit zijn gegaan? geen gehad 8. als je er al overheen bent, zijn je resultaten op school dan ook weer beter geworden? geen gehad Ik vind wel dat je niet goed duidelijk kan maken (in 1 vraag of zo) dat je geen slaapproblemen hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |