Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2008, 19:36
Edana
Avatar van Edana
Edana is offline
De laatste twee keren dat ik ongesteld was, was ik dat steeds te vroeg. De eerste keer zaten er maar drie weken tussen en de tweede keer maar twee!? Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 19:46
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja, ik weet niet hoe lang je al menstrueert, maar het kan door vanalles komen. Misschien ben je ziek geweest, of heb je veel stress gehad, of misschien ben je de laatste tijd (veel) afgevallen? Het zou ook best kunnen dat het vanaf nu wel weer normaal is, twee keer te vroeg zijn is niet zo heel vreemd.

ik was zelf altijd eens in de 3 weken ongesteld in plaats van eens in de 4 weken, totdat ik aan de pil ging. Ik denk niet dat er iets heel verkeerds aan ten grondslag ligt, iedere vrouw heeft gewoon een ander "ritme"
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 19:50
Edana
Avatar van Edana
Edana is offline
Ik ben nu denk ik zo'n 2 of 3 jaar ongesteld en ik heb dit nog nooit eerder gehad. De laatste tijd had ik juist minder stress dan normaal omdat het schooljaar nu voorbij is, ik ben ook niet ziek geweest, en ik ben wel afgevallen maar dat omdat ik minder eet door mijn nieuwe beugel. Ik hoop dat je gelijk hebt en het bij deze twee keer blijft, want 1 keer in de vier weken vind ik meer dan genoeg!

Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 22:13.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 22:54
Verwijderd
2/3 jaar is nog niet heel erg lang, toen was het bij mij ook een stuk onregelmatiger dan nu. Toen was het of om de 6 weken, of om de 3 ofzo. Nu is het braaf om de 4, 4,5 weken...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 17:52
Verwijderd
Ik ben er voor aan de pil gegaan, heerlijk die regelmaat!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 13:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
het ligt eraan hoelang je ongesteld bent. sowieso de eerste 5 jaar van je menstruatie kan het heel onregelmatig zijn, maar dat hoeft niet persé. Een keer ergens gelezen. Bij mij is het ook zo onregelmatig als wat
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 13:32
Verwijderd
Precies een van de redenen waarom ik aan de pil ging; in het begin was ik vrij regelmatig ongesteld, maar toen ineens om de 2 weken al en ook nog eens erg lang en hevig. Pil maakte het heerlijk regelmatig
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 17:54
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
het kan inderdaad zijn omdat je nog niet echt lang ongesteld bent. Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien kan het zijn dat je lichaam zich nog aan het ontwikkelen is en dat je hormoonhuishouding een beetje 'in de war' omdat het nog bezig is met andere dingen?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:00
Verwijderd
Tel je wel vanaf je eerste dag?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 09:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar is dat de enige oplossing die een dokter geeft, dat je maar aan de pil moet gaan? Ervan uitgaande dat ik niets engs heb, dan.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid ongesteldheid
stylish91
31 15-09-2011 10:02
Lichaam & Gezondheid Ik ben ondanks alles bang dat ik zwanger ben.
Arampa
8 01-12-2007 20:25
Lichaam & Gezondheid té snel weer ongesteld
Verwijderd
10 13-07-2006 19:44
Lichaam & Gezondheid n week te vroeg..
oesterpoester
8 10-09-2005 17:12
Lichaam & Gezondheid ongesteldheid te vroeg
XQseMe2
13 11-06-2005 15:17
Lichaam & Gezondheid Te vaak ongesteld...
Angel Of Faith
6 24-08-2003 10:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.