Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2013, 18:35
Verwijderd
Ola!
Advertentie
Oud 14-08-2013, 18:37
Verwijderd
Hoi Siggy!
Oud 14-08-2013, 18:39
Verwijderd
Hallo Etmy!
Oud 14-08-2013, 18:41
Verwijderd
Hallo allemaal!
Oud 14-08-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Hallo Etmy!
Wat gedrochtelijk.
Oud 14-08-2013, 22:23
Verwijderd
Ik kijk Big Fish, maar wat een vreemde film. Raarrrrrr
Oud 14-08-2013, 22:25
Verwijderd
Big Fish een rare film? Dan ben je weinig gewend

Ik vind het één van de weinige mooie Burtons. Moet er nog steeds vaak bij huilen
Oud 14-08-2013, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Big Fish een rare film? Dan ben je weinig gewend

Ik vind het één van de weinige mooie Burtons. Moet er nog steeds vaak bij huilen
Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden, ik vind het geloof ik een zenuwachtige film waar ik m'n rust niet goed in kan vinden, ofzo.
Noem nog eens wat rare films! Mijn lijstje ia nog niet compleet genoeg en ben op zoek naar nieuwe films!
Oud 14-08-2013, 22:38
Verwijderd
Maarrrrr Billy Crudup, mooie vent. Al issie in Almost Famous nog veel mooier
Oud 14-08-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden, ik vind het geloof ik een zenuwachtige film waar ik m'n rust niet goed in kan vinden, ofzo.
Noem nog eens wat rare films! Mijn lijstje ia nog niet compleet genoeg en ben op zoek naar nieuwe films!
Ik weet zo even geen superrare films en ik geloof dat ik de echt rare/obscure films ook niet zie Evt. een Kusturica ofzo. Black cat white cat is één van mijn lievelings, maar heel raar is die niet. Mulholland drive was trouwens ook wel raar natuurlijk.
Oud 14-08-2013, 22:50
Verwijderd
Godver, dat einde wat een vreemde film, pas de laatste twintig minuten dacht ik WTF WTF WTF wat gebeurt er alsnog moeten janken.
Oud 14-08-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Ik weet zo even geen superrare films en ik geloof dat ik de echt rare/obscure films ook niet zie Evt. een Kusturica ofzo. Black cat white cat is één van mijn lievelings, maar heel raar is die niet. Mulholland drive was trouwens ook wel raar natuurlijk.
Genoteerd!
Oud 14-08-2013, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Godver, dat einde wat een vreemde film, pas de laatste twintig minuten dacht ik WTF WTF WTF wat gebeurt er alsnog moeten janken.
Ik snap serieus niet zo goed wat je er zo ontzettend vreemd aan vindt
Oud 14-08-2013, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik snap serieus niet zo goed wat je er zo ontzettend vreemd aan vindt
Ik kende het verhaal helemaal niet en hou over het algemeen van films waar een beetje structuur in zit. Dit vloog voor mijn gevoel van hot naar her. Ik vond het vrij onrustig, op de een of andere manier. En misschien ook omdat ik niemand van de hoofdpersonages heel erg interessant vond. Maar dit is wel een film die ik nog een keer wil zien, over een hele tijd. Mijn vriend zei: als je deze drie keer hebt gezien, vind je hem wel heel goed. en ik denk dat dat wel klopt.
Oud 14-08-2013, 23:28
Verwijderd
Maar hij is in mijn ogen juist behoorlijk rechttoe rechtaan. Een man die sterke verhalen vertelt over zijn leven en een zoon die daar nogal genoeg van krijgt. De film is gewoon een ode aan de fantasie en een portret van vader en zoon.
Oud 14-08-2013, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Maar hij is in mijn ogen juist behoorlijk rechttoe rechtaan. Een man die sterke verhalen vertelt over zijn leven en een zoon die daar nogal genoeg van krijgt. De film is gewoon een ode aan de fantasie en een portret van vader en zoon.
Zo had ik het nog niet bekeken. Ik laat t nu wel bezinken en kijk 'm over een tijd nog een keer, met dot in m'n achterhoofd

Ik ga slapen, de whiskey komt aan. Truste!
Oud 15-08-2013, 00:46
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Nachtploeg? Is daar iemand?
__________________
Yeezy taught me
Oud 15-08-2013, 00:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nachtploeg? Is daar iemand?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Ads door Google
Oud 15-08-2013, 01:04
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Nou, wat een enthousiaste begroeting
__________________
Yeezy taught me
Oud 15-08-2013, 01:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jouw begroeting was anders ook niet echt enthousiast hoor!

Maar, hooooooooi Slome Kameel, hoe is het met jou? Heb je een leuke avond / nacht? Wat heeft jou vandaag aan het lachen gemaakt?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-08-2013, 01:13
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb net mijn nagels gelakt dus nu kun je het vergeten.
__________________
Yeezy taught me
Oud 15-08-2013, 02:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net mijn nagels gelakt dus nu kun je het vergeten.
ik had het druk, reageer morgen op je mail dushiiiiiii. Ik zit nu op werk.
Oud 15-08-2013, 03:51
Verwijderd
Ik was naar GY!BE en nu ga ik slapen maar ik wilde graag vertellen dat het Vondelpark vannacht bijzonder lekker ruikt
Oud 15-08-2013, 03:57
Verwijderd
slaap lekker. Ik lees je berichten wel op skype maar heb hier slecht bereik dus reageer later, ik val de hele tijd weg. Alle amsterdam meisjes moeten het met die boodschap doen vandaag.
Oud 15-08-2013, 05:56
Verwijderd
Vandaag naar Utrecht
Advertentie
Oud 15-08-2013, 07:27
Verwijderd
ik werd net op zo'n kutmanier aangesproken door een manager, waar iedereen bij was ook nog eens. Gatverdamme ik was zo flabbergasted dat ik niets wist uit te brengen, ging koken van binnen dat het maar beter was m'n mond te houden en niets heb gezegd. Maar intussen is er wel een signaal afgegeven door haar dat zij me zo mag behandelen.
Nu twijfel ik of ik haar moet bellen of haar morgen face to face moet aanspreken. In elk geval ik ga hier niet mee akkoord. ben echter nog te agressief nu om te reageren, dan ga ik een stortvloed van al mijn irritaties van haar kutafdeling wat niet loopt op haar uitsmeren, terwijl dat niet relevant is voor dit verhaal.
Misschien beter morgen dan heb ik ook geslapen.
Oud 15-08-2013, 07:34
Verwijderd
Schrijf alvast op wat je wil zeggen, in grote lijnen, anders kun je vast niet slapen.
Oud 15-08-2013, 07:40
Verwijderd
Wat is de reden dat ze je zo aansprak dan? En verder wat Lusi zegt.
Oud 15-08-2013, 07:42
Verwijderd
Pip, geen irrelevante zaken er bij halen en beschrijf vooral hoe jij je er bij voelde. Dat kan namelijk niemand je ooit kwalijk nemen, dat kan nooit tegen je gebruikt worden.
Oud 15-08-2013, 07:43
Verwijderd
En megagrote kusjes voor onzer pip
Oud 15-08-2013, 07:44
Verwijderd
Op Geld&Recht had iemand een topic gemaakt over "belasting terug" bij aankoop laptop. Hij kon bij het aankopen van de laptop nergens bij de webshop aangeven dat hij de belasting terugwilde/de naam van zijn bedrijf invullen. Iemand anders ging daar nog serieus op in ook. Ik reageer dus dat het zo niet werkt, dat als hij die laptop voor zijn bedrijf gebruikt hij dit bij de belastingaangifte kan verrekenen.

Nu is zijn reactie

Citaat:
dus je gaat me aan geven ofzo o.o., maar ik gebruik het voor mijn werk en studie hoor
omg als je denkt dat "belastingaangifte" betekent dat iemand naar de politie stapt, vergeet dan alsjebleift gewoon het hele idee van "belasting terug" bij aankoop laptop, gaat hem niet worden
Oud 15-08-2013, 07:45
Verwijderd
Hahahahaha
Oud 15-08-2013, 07:45
Verwijderd
Ik las net dat topic. Weirdo's.
Oud 15-08-2013, 07:47
Verwijderd
Zal toch wel trollebol?
Oud 15-08-2013, 07:54
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post33245740

Die nutcase beweerde toch 12 te zijn ofzo? Juist daardoor werd ie nog af en toe gespaard
Oud 15-08-2013, 07:55
Verwijderd
Ik vrees dat het serieus is. dat soort mensen hebben toch wel een buurman of zo die dit soort dingen voor ze kan doen?
Ads door Google
Oud 15-08-2013, 07:56
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post33245740

Die nutcase beweerde toch 12 te zijn ofzo? Juist daardoor werd ie nog af en toe gespaard
Omg omg het was op koninginnedag he, waarom dankt hij prinses Beatrix niet?
Oud 15-08-2013, 08:14
Verwijderd
Ja maar die post is een fractie van zijj normale werk. Maar ik denk vooral Jezus, wat onnoemelijk zielig als je écht 12 doet om maar een kans te maken in discussies..? Misschien is het wel een inmiddels getrouwde t id.
Oud 15-08-2013, 08:39
Verwijderd
Zijn ongeluk was in 2001, zou hij bedoelen dat hij op die dag herboren is en de Heer omarmd heeft?
Oud 15-08-2013, 08:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Op Geld&Recht verhaal
Haha, wat een figuur. Een "oei." is op zijn plaats.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-08-2013, 09:05
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post33245740

Die nutcase beweerde toch 12 te zijn ofzo? Juist daardoor werd ie nog af en toe gespaard
Troll.
Oud 15-08-2013, 09:09
Verwijderd
Nee jouw hoofd is leuk
Oud 15-08-2013, 09:10
Verwijderd
Integendeel.
Oud 15-08-2013, 09:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik luister stiekum muziek op mijn werk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-08-2013, 09:50
Verwijderd
Wohh, wat is Les Voyages de L'Âme een fijn album van Alcest zeg Liefhebbers van (atmosferische en melodieuze) shoegaze/postrock met een vleugje blackmetal moeten dit echt eens proberen
Oud 15-08-2013, 09:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pip, geen irrelevante zaken er bij halen en beschrijf vooral hoe jij je er bij voelde. Dat kan namelijk niemand je ooit kwalijk nemen, dat kan nooit tegen je gebruikt worden.
Dit zeg ik ook altijd tegen mijn collega ja, die heeft ook issues met zijn debiele baas ik voel, ik denk, ik krijg het idee..
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-08-2013, 10:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wohh, wat is Les Voyages de L'Âme een fijn album van Alcest zeg Liefhebbers van (atmosferische en melodieuze) shoegaze/postrock met een vleugje blackmetal moeten dit echt eens proberen
Hmm, vond Ecailles de Lune een stuk beter Maar niet slecht nee.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-08-2013, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Hmm, vond Ecailles de Lune een stuk beter Maar niet slecht nee.
Die kan ik me niet zo goed voor de geest halen. Als dit schijfje klaar is ga ik die eens draaien.
Oud 15-08-2013, 10:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, dat was het gesprek met de onafhankelijke arts. Nu een paar weken wachten op het oordeel dat mogelijk van grote invloed is op mijn leven
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 10:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, en m'n vakantie was superleuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.