Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2018, 23:24
df
Avatar van df
df is offline
Wat vinden we ervan tot nu toe?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2018, 23:28
Verwijderd
Hij heeft sowieso de grootste knop.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 02:11
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Als die van die knop afblijft gebeurt er niet veel meer...

Ik vind het overigens een zeer sympathieke man met wel een gevoel voor humor
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Als die van die knop afblijft gebeurt er niet veel meer...

Ik vind het overigens een zeer sympathieke man met wel een gevoel voor humor
Je bent een racist en je hebt een bloedhekel aan vrouwen en emancipatie
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 10:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind hem irritant en dom. Hij zal vast hersenen hebben, je wordt niet zomaar rijk en succesvol, maar nu weet hij gewoon niet wat hij aan het doen is. Daarbij is zijn ego gewoon veel te groot en daardoor houdt hij zich bezig met de verkeerde dingen. Soms weet ik niet of ik moet lachen of huilen van zijn acties en/of uitspraken.
En weet je, half Hollywood raakt zijn baan kwijt door beschuldigingen van seksueel misbruik en hij is gewoon president, niks aan de hand.

En ook dat constante kinderachtige gedoe om maar zoveel mogelijk van Obama kwijt te raken. Obama heeft 8 jaar shit van Bush opgeruimd en het vrij netjes achter gelaten en Trump komt binnen en wil zoveel mogelijk ongedaan maken wat Obama heeft ingevoerd, naar mijn idee gewoon omdat Obama het heeft ingevoerd. Kleuter.

Ik kan niet wachten tot hij afgezet wordt, al weet ik niet of Mike Pence een betere optie is. Die man is gewoon evil en zijn blik op de wereld is nogal middeleeuws.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 10:45
Verwijderd
Ik heb nu al een paar keer over Kim Jong-Un gelezen dat hij geen idioot is en niet eens gek is of echte grootsheidswaanzin heeft, maar gevangen zit in een ingewikkeld systeem (en wellicht bezig is dat systeem om te gooien, maar dat ter zijde). Soms vraag ik me af of voor Trump niet grotendeels hetzelfde geldt. Als Kim op welk gebied dan ook (gepercipieerde) zwakte toont wordt hij vervangen door militaire leiders of zo. Voor die militaire leiders geldt hetzelfde. Iedereen houdt elkaar in de gaten en op het verkeerde moment iets doen betekent zelfmoord. Zwaar versimpelde versie uiteraard.

Nu is het bij Trump niet zo extreem maar zodra hij zich - naar "onze maatstaven" - normaal zou gedragen, is hij zijn mandaat van zijn kiezers kwijt en het vertrouwen van de mensen om hem heen. De wat "normalere" republikeinen staan klaar om hem pootje te lappen. Hij heeft die populistische stemmen en medewerkers nodig om aan de macht te blijven zonder een trekpop te worden.

Verschil is natuurlijk sowieso dat Trump hier zelf voor gekozen heeft en Kim er vanaf zijn geboorte in verstrikt gezeten en is geïndoctrineerd tot en met.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 10:50
Verwijderd
Daarnaast is de berichtgeving ook wel heel bepalend. Nu wil ik niet zeggen dat de objectieve versie van Trump fantastisch is, maar hier in Europa wordt hij wel heel eenzijdig neergezet.
Datzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor Putin, daar heb ik van de week deze interessante podcast over geluisterd: https://open.spotify.com/episode/2ge...Tt6PkRqmWwBa6A
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 10:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kijk ook soms gewoon op zijn Twitter. Zegt genoeg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 11:48
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Het nieuws moet zn bronnen tot twitter verlagen om erachter te komen wat de president wil
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast is de berichtgeving ook wel heel bepalend. Nu wil ik niet zeggen dat de objectieve versie van Trump fantastisch is, maar hier in Europa wordt hij wel heel eenzijdig neergezet.
Datzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor Putin, daar heb ik van de week deze interessante podcast over geluisterd: https://open.spotify.com/episode/2ge...Tt6PkRqmWwBa6A
Ik vorm mijn mening naar aanleiding van wat hij doet en zegt en daaruit kan je alleen concluderen dat het een racistische misogynistische klootviool is, politiek simpelweg niet snapt en totaal geen idee heeft wat het ambt betekent.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 12:11
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Citaat:
Je bent een racist en je hebt een bloedhekel aan vrouwen en emancipatie
Dat laatste meen ik niet...

Hij staat 51-49 in de de senaat en een aantal senatoren van zijn partij keren hem al de rug toe dus veel verandering komt er niet doorheen...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 12:56
Verwijderd
Behalve dan:
- Belastingvoordeel van elfhonderdéénenzestig MILJARD euro voor de allerrijksten
- Vergezeld door een lastenverzwaring van honderden miljoenen vanaf 2023 voor iedereen die niet tot de top 0,4% behoort
- Het intrekken van een memo waardoor bij zaken omtrent cannabis de federale politiediensten niet ingeschakeld wordt maar aan de discretie van de staat overgelaten werd
- Het moeilijker maken van toegang krijgen tot gezondheidszorg voor veruit de meeste Amerikanen maar in het bijzonder kwetsbare groepen zoals veteranen
- Het intrekken van Title II utility protections voor internettoegang
- De aarde praktisch op de rand van een wereldwijde nucleaire oorlog brengen
- Intrekken van massa's aan beschermingen voor natuurgebieden
- Het wegwuiven van problemen rondom infrastructuur en drinkwaterkwaliteit (kraanwater in de VS is niet veilig)

Wat voor grappige dingen zie jij daartussen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 14:34
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Dat hij op puerto rico komt waar net een orkaan is geweest en zegt dat het mooi weer is.

Ik zeg toch dat ik het NIET meen en toch doorzeuren...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 14:51
Verwijderd
Oh dat vind jij grappig. Gezellig gevoel voor humor heb je dan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 14:59
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Oh dat vind jij grappig. Gezellig gevoel voor humor heb je dan.
Ik vind het best grappig hoor
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 15:04
Verwijderd
48 doden, 117 vermisten, ja, heel grappig.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 18:10
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Citaat:
Oh dat vind jij grappig. Gezellig gevoel voor humor heb je dan.
Jij zal het zwaar hebben in het leven
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Jij zal het zwaar hebben in het leven
Niet bepaald!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2018, 18:25
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
geluksvogel
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 18:28
Verwijderd
*fladder*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Jij zal het zwaar hebben in het leven
Hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 21:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Niet capabel en een ramp voor Amerika.
Ik ga als ik thuis kom Fire & Fury bestellen. Al is de helft verzonnen, de andere helft is fascinerende ellende. Verder heb ik genoeg opmerkingen maar geen zin om die per telefoon te plaatsen dus dat volgt wel bij thuiskomst.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 22:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vorm mijn mening naar aanleiding van wat hij doet en zegt en daaruit kan je alleen concluderen dat het een racistische misogynistische klootviool is, politiek simpelweg niet snapt en totaal geen idee heeft wat het ambt betekent.
Dit, ik kan me geen enkele betrouwbare berichtgeving voorstellen die zijn handelen in een positief daglicht zetten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 22:12
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Daarnaast is de berichtgeving ook wel heel bepalend. Nu wil ik niet zeggen dat de objectieve versie van Trump fantastisch is, maar hier in Europa wordt hij wel heel eenzijdig neergezet.
Datzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor Putin, daar heb ik van de week deze interessante podcast over geluisterd: https://open.spotify.com/episode/2ge...Tt6PkRqmWwBa6A
Dit inderdaad. Hij gedraagt zich soms nogal apart, maar veel wordt heel erg overdreven of verdraaid door de media.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Dit inderdaad. Hij gedraagt zich soms nogal apart, maar veel wordt heel erg overdreven of verdraaid door de media.
Wie, Trump? Voorbeelden graag.

Ik vind Putin trouwens ook een despoot, met z'n geschatte vermogen van honderden miljarden dollars, eerder beginnend met een 3 of hoger dan met een 2, allemaal verkregen door corruptie, maar daar is in ieder geval nog een taal- en culturele barrière.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2018, 13:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Trump heeft zojuist getweet dat hij een 'very stable genius' is
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-01-2018, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Trump heeft zojuist getweet dat hij een 'very stable genius' is
Met citaat reageren
Oud 06-01-2018, 14:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Trump heeft zojuist getweet dat hij een 'very stable genius' is

Toevallig enkele minuten nadat hier een item over was op Fox News.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-01-2018, 15:08
Verwijderd
"Toevallig".

Zou hij dat in bed kijken?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2018, 15:39
Verwijderd
Het is allemaal nog debieler dan ik verwacht had, maar stiekem geniet ik van de shitshow

Met citaat reageren
Oud 06-01-2018, 15:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Trump heeft zojuist getweet dat hij een 'very stable genius' is
Oh JFC
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 17:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
"Toevallig".

Zou hij dat in bed kijken?
Of vanaf het toilet tijdens z'n morning dump.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 18:07
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 18:09
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline


__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 08-01-2018, 11:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik denk dat we stiekem blij moeten zijn dat het een incapabele, ogenschijnlijk dementerende en luie dikzak is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 08-01-2018, 11:54
Verwijderd
Als ooit iemand tegen je zegt dat Trump een succesvol zakenman is, moet je ze even deze link sturen.

http://www.independent.co.uk/news/wo...s-7173666.html

Mijn favoriete stukje?

Citaat:
Also in 2006, Trump unveiled Trump Vodka, predicting that the T&T (Trump and Tonic) would become the most requested drink in America (he also marketed it to his friends in Russia, land of some of the world’s greatest vodkas); within a few years, the company closed because of poor sales.
T&T
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2018, 12:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Als ooit iemand tegen je zegt dat Trump een succesvol zakenman is, moet je ze even deze link sturen.

http://www.independent.co.uk/news/wo...s-7173666.html


Kan even snel de originele bron niet vinden maar ik geloof dat als hij zijn 'erfenis' in 1976 in een index fund had gestopt ipv in shady investeringen dat ie bijna twee keer zoveel vermogen zou hebben nu.

Ben dus ook erg benieuwd naar welke lijken met gaat vinden bij Deutsche
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 08-01-2018, 18:01
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Ik vind niet dat we zo moeten praten over zo'n "stabiel genie"
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 08-01-2018, 18:14
Verwijderd
Citaat:


Kan even snel de originele bron niet vinden maar ik geloof dat als hij zijn 'erfenis' in 1976 in een index fund had gestopt ipv in shady investeringen dat ie bijna twee keer zoveel vermogen zou hebben nu.

Ben dus ook erg benieuwd naar welke lijken met gaat vinden bij Deutsche
http://fortune.com/2015/08/20/donald-trump-index-funds/
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 07:38
Verwijderd
Woa...

Citaat:
The Trump administration has waived part of the punishment for five megabanks whose affiliates were convicted and fined for manipulating global interest rates. One of the Trump administration waivers was granted to Deutsche Bank — which is owed at least $130 million by President Donald Trump and his business empire, and has also been fined for its role in a Russian money laundering scheme.

The waivers were issued in a little-noticed announcement published in the Federal Register during the Christmas holiday week. They come less than two years after then-candidate Trump promised “I'm not going to let Wall Street get away with murder.”
http://www.ibtimes.com/political-cap...mpression=true


Nou vind ik dat dat soort boetes vooral symboolpolitiek zijn, maar het blijft bizar.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 07:40
Verwijderd
Ja, want die boetes hadden gewoon een keer de jaaromzet moeten zijn terwijl de banken onder curatele stonden en de topmensen hadden uitgekleed moeten worden, evenals de investeerdersvehikels uitkleden uiteraard. Maargoed.

Er zijn nog veel choquerender dingen gebeurd gisteren: https://np.reddit.com/r/politics/com...usion/dsfe6kk/
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 10:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Woa...

http://www.ibtimes.com/political-cap...mpression=true


Nou vind ik dat dat soort boetes vooral symboolpolitiek zijn, maar het blijft bizar.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 15:37
Verwijderd
Hey Mark52, kom je nog met voorbeelden over wat wij zo verkeerd zien in Trump en Putin?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2018, 23:33
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Hey Mark52, kom je nog met voorbeelden over wat wij zo verkeerd zien in Trump en Putin?
Ik had het alleen over de media. Ik word er een beetje ziek van dat het mediakartel probeert te beïnvloeden wie wij als goed of slecht moeten zien door het verspreiden van hele en halve leugens. Zij bepalen wie de bad guys zijn en helaas trappen veel mensen erin. Wilders, Baudet, Trump, Poetin en vele andere "bad guys" worden regelmatig met leugens zwart gemaakt. Hier kun je dagelijks voorbeelden van zien als je een beetje je best doet, maar het lastig om dit zo even te tonen, want het is niet altijd ergens vastgelegd. Maar ik zal voorbeelden voor je opzoeken van wat ik bedoel. Of deze personen ook daadwerkelijk "slecht" zijn doet er niet toe. De media horen feiten te tonen.













http://media.tpo.nl/2017/01/23/nepni...k-inauguratie/
Met citaat reageren
Oud 14-01-2018, 00:03
Verwijderd
Okay liefje, laten we even het laatste filmpje pakken. Je komt met een clip van Infowars? Verwacht je nou oprecht dat mensen je serieus nemen? Dat heeft niets met CNN/NOS te maken maar met spin van DE ANDERE KANT. En waar het om gaat is het principe dat Trump zei dat er nog nooit een grotere menigte op de been was geweest en dat Priebus riep dat het FAKE NEWS was om te zeggen dat het wat anders was, hoe fucking sick in je hoofd ben je als je dat koppelt aan NOS=Fake News?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2018, 00:05
Verwijderd
Draai het eens om, ik vraag je met klem:
- Wat is er goed aan Trump?
- Wat is er goed aan Putin?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2018, 00:07
Verwijderd
Wtf is er demoniserend of desinformerend aan het één na laatste filmpje trouwens, het is reclame voor FVD ffs.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2018, 00:08
Verwijderd
De NOS kan trouwens manipuleren wat ze willen, dat neemt niet weg dat Putin een grotere despoot is dan Maduro, alleen veel subtieler.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2018, 15:07
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Draai het eens om, ik vraag je met klem:
- Wat is er goed aan Trump?
- Wat is er goed aan Putin?
Leuk dat je mij in de pro Trump en pro Putin hoek probeert te duwen, maar daar ga ik niet in mee.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2018, 15:10
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
De NOS kan trouwens manipuleren wat ze willen, dat neemt niet weg dat Putin een grotere despoot is dan Maduro, alleen veel subtieler.
Dit is precies mijn punt. Als het echt zo'n despoot zou zijn, dan zouden de feiten toch voor zich moeten spreken? Maar het mediakartel is van mening dat nieuws niet hoeft te kloppen met de feiten, zolang het maar de mensen betreft die zij zelf als bad guys hebben bestempeld. Nou prima, doe dat vooral lekker. Maar noem jezelf dan geen journalist en doe het ook niet van mijn belastinggeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin trump gaat het gewoon flikken
Verwijderd
92 05-03-2022 15:31
Onzin Namen noemen Trump cabinet begonnen
df
4 10-11-2016 23:43
Onzin Trump drijft Dow Jones naar record hoogte
Mark52
0 10-11-2016 22:18
De Kantine Anders gaan we even generalisaaien #1952
ecnelis
500 28-09-2016 13:16
Muziek Schnappi
Voda
295 16-02-2005 19:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.