Oud 03-01-2006, 22:54
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik zie regelmatig topics waar mensen niet op een bep. titel van een bep. film kunnen komen en ze toch graag willen weten welke film het is. Op het muziek forum is er al een soortgelijk topic, dus ik dacht: waarom kunnen we dat niet op het FTR forum hebben? Zo heb je geen pagina halfvol met dit soort topics en weet toch iedereen welke titel ze bedoelen. Iedereen wint zo, toch?

Website waar je ook op keywords kan zoeken en ook meteen regisseurs, acteurs etc. kan opezken: IMDB. De meeste mensen zullen de grootste internet movie database wel kennen, maar er zijn altijd mensen die het nog niet weten. Daarom dus toch maar even vermelden.

Met dank aan Ino-chan: www.retrojunk.com Voor het opzoeken van oude series en films.

Dus: weet je het even niet meer, kan je even niet op die ene titel komen die je op de eerste date met je vriendin gezien hebt en jullie het beide niet meer weten, loop je je al weken kapot te ergeren, weten je boezemvrienden het ook niet meer: vraag het ons!

Ik kon het zo snel niet vinden, als dit al eens gedaan is enzo, zet er maar lekker een slotje op!
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 07:46.
Advertentie
Oud 03-01-2006, 23:00
Verwijderd
Zo'n topic is een tijdje geleden idd ook al eens gedaan

Maar het werkte niet echt, omdat het steeds wegzakte en dan dus niet meer opviel en de leden er dus niet het bestaan van wisten.

Ik was net nog aan het denken om het er nog eens met mn collega fb's over te hebben, dus ik sluit deze
Oud 04-01-2006, 08:23
Verwijderd
We hebben besloten om een sticky topic te maken voor vragen over titels van films en series. Ik kan die oude ook niet meer terug vinden, dus ik maak deze sticky
Oud 05-01-2006, 13:05
Saarah
Saarah is offline
Hey,
Ik zoek een film waar ik als kind verzot op was . Het was een film die geloof ik ging over 4 kinderen of tieners, ik denk 3 jongens en een meisje. Er is één dikkere jongen bij die heel graag eet.
Het begint bij één van hen thuis, waarvan de ouders weg zijn. Daar vinden ze op de zolder een schatkaart en oude munten, geloof ik. Ze gaan dus op zoek naar die schat en ze beginnen in een louche restaurant in de buurt. De buitenkant van dat restaurant staat vol met kogelgaten enzo, en in de kelder van dat restaurant zit een soort gedrocht verborgen. Het wordt opengehouden door een rare vrouw, samen met twee mannen (haar zonen ofzo?)
Dan gaan ze via een waterput onder de grond ofzo? En moeten ze geloof ik door ondergrondse grotten en gangen enzo. Ze vinden daar ook allerlei gouden munten en doen een wens.
Dan komen ze uit bij een piratenschip.
Een jongen en een meisje worden dan ook een koppel (of waren ze dat al ) en kussen dan terwijl ze in het water rond het schip zwemmen geloof ik.

Mja, de rest weet ik echt niet meer
Is er iemand die weet/vermoed over welke film ik het heb? Als kind heb ik hem echt duizenden keren gezien
Oud 05-01-2006, 13:19
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Ik zoek een serie uit Scandinavië waarin een meisje/jongetje (?) onzichtbaar kon worden als hij/zij over haar navel wreef.
Hoe heet ie ook al weer??
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 05-01-2006, 13:24
PV
PV is offline
Citaat:
Laen schreef op 05-01-2006 @ 13:19 :
Ik zoek een serie uit Scandinavië waarin een meisje/jongetje (?) onzichtbaar kon worden als hij/zij over haar navel wreef.
Hoe heet ie ook al weer??
Google is your friend Deze denk ik?

Als Lotte onzichtbaar wordt (1988)

Omschrijving: Deense kinderserie over een meisje dat onzichtbaar wordt als ze op haar navel drukt.
Uitgezonden door: NCRV
Oud 05-01-2006, 13:31
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Ik zoek al jaren een zombie film. Het heeft een getekend voorkantje, met een groot zombiehoofd, en daaronder een jongen die met een soort van doos, met een laser op zombies schiet. De film gaat over een tiener die een doos uitvind waarmee hij zombies dood, en dat gata heel makkelijk ofzo.
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Oud 05-01-2006, 13:59
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
PV schreef op 05-01-2006 @ 13:24 :
Google is your friend Deze denk ik?

Als Lotte onzichtbaar wordt (1988)

Omschrijving: Deense kinderserie over een meisje dat onzichtbaar wordt als ze op haar navel drukt.
Uitgezonden door: NCRV
Ja, cool!
Dankjewel
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 05-01-2006, 16:48
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Lotte ja! <3
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 05-01-2006, 21:55
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
En Saarah is op zoek naar "The Goonies". Geweldig leuke film trouwens!

Rohit zou ik zo 1,2,3 niet kunnen helpen, misschien weet Puta Madre het wel.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 06-01-2006, 01:07
Darth Lotteke
Avatar van Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
Rohit schreef op 05-01-2006 @ 13:31 :
De film gaat over een tiener die een doos uitvind waarmee hij zombies dood, en dat gata heel makkelijk ofzo.
.................wow.
__________________
Als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin!
Oud 06-01-2006, 12:39
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 06-01-2006 @ 01:07 :
.................wow.
Citaat:
Rohit schreef op 05-01-2006 @ 20:32 :
Je kan ook gewoon niets typen
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Oud 06-01-2006, 18:42
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
How2Pk schreef op 05-01-2006 @ 21:55 :
En Saarah is op zoek naar "The Goonies". Geweldig leuke film trouwens!

Die film zocht ik idd! Bedankt
Oud 07-01-2006, 14:28
Verwijderd
Ik zoek een film waarin er een soort schaakspel wordt gespeeld, maar dan in het echt, met echte mensen. Als een schaakstukken geslagen worden, wordt de persoon die dat stuk speelt vermoord.
Uhm, ja.. veel meer herinner ik mij niet. Het speelt zich geloof ik vroeger af, in het Engels en de personages zijn koning, koningin en edelen.
Oud 07-01-2006, 15:37
Verwijderd
Ondanks dat het een Nederlandse film is: Lang leve de koningin?





Oud 07-01-2006, 17:36
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 07-01-2006 @ 14:28 :
Ik zoek een film waarin er een soort schaakspel wordt gespeeld, maar dan in het echt, met echte mensen. Als een schaakstukken geslagen worden, wordt de persoon die dat stuk speelt vermoord.
Uhm, ja.. veel meer herinner ik mij niet. Het speelt zich geloof ik vroeger af, in het Engels en de personages zijn koning, koningin en edelen.
Ik heb toevallig net deze week een boek gelezen dat over precies hetzelfde gaat!
Het boek is van Katherine Neville, en heet De Acht. Weet niet of het ook verfilmd is, maar misschien kun je wat googlen met de schrijfster en titel

Engelse titel van het boek is trouwens The Eight.

Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 17:53.
Oud 07-01-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 07-01-2006 @ 17:36 :
Ik heb toevallig net deze week een boek gelezen dat over precies hetzelfde gaat!
Het boek is van Katherine Neville, en heet De Acht. Weet niet of het ook verfilmd is, maar misschien kun je wat googlen met de schrijfster en titel

Engelse titel van het boek is trouwens The Eight.
pff.. ik wist echt zeker dat het dat boek zou zijn. En ik heb even gezocht, maar met google kon ik niks vinden, op de site van de schrijfster niet, en zelfs als ik de namen van personages uit het boek intypte op imdb, kwam er niks uit..
Oud 07-01-2006, 21:16
Verwijderd
Hoe heet die serie nou ook alweer dat vroeger op kindernet kwam en ging over kinderen die contact hadden via een wereldwijd netwerk. En de leidster was en kleine meid met zo,n brilletje op..... hoe het ie nu ook al weer??
Ads door Google
Oud 07-01-2006, 22:52
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 07-01-2006 @ 15:37 :
Ondanks dat het een Nederlandse film is: Lang leve de koningin?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nee, die ken ik.. die is ook wel leuk, maar hij is het niet. Het is niet echt een film voor kinderen geloof ik..

Citaat:
Pebbles schreef op 07-01-2006 @ 20:09 :
pff.. ik wist echt zeker dat het dat boek zou zijn. En ik heb even gezocht, maar met google kon ik niks vinden, op de site van de schrijfster niet, en zelfs als ik de namen van personages uit het boek intypte op imdb, kwam er niks uit..
Jammer.. ik heb ook gezocht, maar hij is het inderdaad niet. Ik dacht eerst nog dat ik gewoon het boek had gelezen en met mijn levendige fantasie verzonnen had dat het een film was maar de rest van het verhaal klopt niet.
Ziet er wel een leuk boek uit, kga het eens zoeken in de bib.
Oud 09-01-2006, 10:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 07-01-2006 @ 21:16 :
Hoe heet die serie nou ook alweer dat vroeger op kindernet kwam en ging over kinderen die contact hadden via een wereldwijd netwerk. En de leidster was en kleine meid met zo,n brilletje op..... hoe het ie nu ook al weer??
Hm bedoel je dat ene dat ze spionnen of zoiets zijn?? Daar ben ik ook al tijden naar op zoek...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-01-2006, 14:36
Verwijderd
Is dat niet runaway bay, met die spionnen? Dat was australisch en kwam altijd bij Kindernet.
Oud 09-01-2006, 17:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-01-2006 @ 14:36 :
Is dat niet runaway bay, met die spionnen? Dat was australisch en kwam altijd bij Kindernet.
Nee dat bedoel ik niet... Dat was btw echt heel leuk

Ik bedoel een serie over een netwerk van kinderen over de hele wereld die samen de misdaad bestrijden. Ze hebben dus overal contacten en kunnen daardoor op de hele wereld kinderen inzetten tegen de bad guys.

Hoe belachelijk klinkt dat wel niet Maar toch was het gaaf
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-01-2006, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 09-01-2006 @ 17:08 :
Nee dat bedoel ik niet... Dat was btw echt heel leuk

Ik bedoel een serie over een netwerk van kinderen over de hele wereld die samen de misdaad bestrijden. Ze hebben dus overal contacten en kunnen daardoor op de hele wereld kinderen inzetten tegen de bad guys.

Hoe belachelijk klinkt dat wel niet Maar toch was het gaaf
Ja, ik geloof dat ik dat wel eens gezien heb. Ik herinner me een aflevering met een computersysteem dat handen en stemmen herkende... en toen was er iemand die binnen probeerde te komen met een nagemaakte hand en toen zei de computer 'dat is jouw stem niet' en toen zei ze: "Ja, maar ik ben verkouden"

Verder herinner ik me nog iets met vervuilde rivieren in Australië geloof ik, dat van die kiddo's monsters gingen nemen en een rivier loosde dan vuil in die rivier.

Maar ik weet niet of één van de twee Runaway Bay was. Ik dacht eerst van wel, maar nu weet ik het niet meer.
Oud 09-01-2006, 18:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-01-2006 @ 17:52 :
Ja, ik geloof dat ik dat wel eens gezien heb. Ik herinner me een aflevering met een computersysteem dat handen en stemmen herkende... en toen was er iemand die binnen probeerde te komen met een nagemaakte hand en toen zei de computer 'dat is jouw stem niet' en toen zei ze: "Ja, maar ik ben verkouden"

Verder herinner ik me nog iets met vervuilde rivieren in Australië geloof ik, dat van die kiddo's monsters gingen nemen en een rivier loosde dan vuil in die rivier.

Maar ik weet niet of één van de twee Runaway Bay was. Ik dacht eerst van wel, maar nu weet ik het niet meer.
Dat laatste is idd van Runaway Bay, één van de leukste afleveringen

Dat eerste herken ik niet zo...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-01-2006, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 09-01-2006 @ 18:08 :
Dat laatste is idd van Runaway Bay, één van de leukste afleveringen

Dat eerste herken ik niet zo...
Haha, toch Runaway Bay... dat kwam altijd op zondagochtend elf uur ofzo toch?

Ja, dat eerste, ik herinner me ook alleen maar dat, en dat het kinderen van een jaar of twaalf - vijftien waren denk ik... en ik dacht dat het misschien wat jij bedoelde was, vanwege de computers en het hoge spionnengehalte (zat er volgens mij ook in.) Maar ik weet het niet.
Advertentie
Oud 09-01-2006, 22:44
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 07-01-2006 @ 21:16 :
Hoe heet die serie nou ook alweer dat vroeger op kindernet kwam en ging over kinderen die contact hadden via een wereldwijd netwerk. En de leidster was en kleine meid met zo,n brilletje op..... hoe het ie nu ook al weer??
Om even iemand te citeren uit het welke serie wil je terug op de buis topic. Heb het hier maar even voor je gezet, misschien lees je het andere topic niet. Alle eer enzo natuurlijk naar Boeing 747-400

Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 09-01-2006 @ 22:41 :
Mission Top Secret, kwam vroeger ook op Kindernet, ik keek er iedere zondag naar
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 09-01-2006, 23:13
Verwijderd
Jaaaaaaah volgens mij is dat em


tenminste dit komt mij wel bekend voor.

Citaat:
A series about a group of kids who are actually spies connected in an organization called Centauri around the world. The gadgets that the kids had were extremely modern for that time. Each story covers four episodes. In the Netherlands it was shown on Kindernet .
http://www.tv.com/mission-top-secret...8/summary.html

Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 23:16.
Oud 10-01-2006, 10:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Halleluyah! Dat was het!

Ik heb er bijna wakker van gelegen omdat ik niet op die naam kon komen...

Ik was echt fan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-01-2006, 14:06
Verwijderd
laat me ook maar iets posten. vroeger kwam zo'n tekenfilm, op kindernet ofzo, met dieren die eruitzien als mensen (ze staan dus op twee benen, je kent dat wel) het enige die dat ik me nog herinner is een konijn. het konijn was vrouwelijk en de tekenfilm begon met o.a haar in het filmpje. ze liepdan over weilanden met bloemetjes.
Oh ik herhinner me ook nog een wolf, hij was slecht. één aflevering was hij vermomd in een hotel om iets te stelen. maar hij gaf het terug omdat de hotelbazin in zijn onschuld geloofde.
sorry, maar meer weet ik niet.
wie o wie weet wat dit is?
Oud 11-01-2006, 14:57
Verwijderd
een hele wilde gok, maar Maple Town?
Oud 11-01-2006, 19:27
Verwijderd
w8 ff hoor, even dat woord googlen
Oud 11-01-2006, 19:38
Verwijderd
OMG, dat is'm ja, had nooit verwacht nog te weten hoe het heet, vooral niet met zo'n belabberde omschrijving. Nu weet ik waarom iedereen "omg" zegt. OMG, bedankt, héél erg bedankt. OMG.

dit is dus die konijn.

en dit die wolf.

Er was dus toch wel een beer die ook de hoofrol had, maar dat wist ik niet zekr, dus ik zei het niet.

en de weilanden
Oud 11-01-2006, 19:41
Verwijderd
oh pics doen niet, deze misschien:

Oud 11-01-2006, 20:38
Verwijderd
Het was vroeger mijn lievelings tekenfilm
Oud 11-01-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 11-01-2006 @ 20:38 :
Het was vroeger mijn lievelings tekenfilm
mijne ook
zulke mooie tekenfilms maken ze tegenwoordig niet meer(klinkt echt oud)maar de tekenfilms van deze tijd zijn echt kwaliteitsloos
Oud 11-01-2006, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 11-01-2006 @ 21:08 :
mijne ook
zulke mooie tekenfilms maken ze tegenwoordig niet meer(klinkt echt oud)maar de tekenfilms van deze tijd zijn echt kwaliteitsloos
Inderdaad, alhoewel ik Maple Town niet zo heel erg leuk vond, mis ik de 'jongenstekenfilms' als G.I. Joe, Transformers et all
Ads door Google
Oud 12-01-2006, 10:49
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 07-01-2006 @ 14:28 :
Ik zoek een film waarin er een soort schaakspel wordt gespeeld, maar dan in het echt, met echte mensen. Als een schaakstukken geslagen worden, wordt de persoon die dat stuk speelt vermoord.
Uhm, ja.. veel meer herinner ik mij niet. Het speelt zich geloof ik vroeger af, in het Engels en de personages zijn koning, koningin en edelen.
Zoek ik nog altijd en het is niet 'lang leve de koningin' of 'the eight'..
Oud 14-01-2006, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 10-01-2006 @ 10:28 :
Halleluyah! Dat was het!

Ik heb er bijna wakker van gelegen omdat ik niet op die naam kon komen...

Ik was echt fan
hehe, kwam er ook niet op. bedankt iedereen
Oud 20-01-2006, 11:15
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
doezel schreef op 07-01-2006 @ 14:28 :
Ik zoek een film waarin er een soort schaakspel wordt gespeeld, maar dan in het echt, met echte mensen. Als een schaakstukken geslagen worden, wordt de persoon die dat stuk speelt vermoord.
Uhm, ja.. veel meer herinner ik mij niet. Het speelt zich geloof ik vroeger af, in het Engels en de personages zijn koning, koningin en edelen.
waarschijnlijk niet hoor, maar: Alice through the Looking Glass?
Oud 20-01-2006, 11:24
*Sbien
Avatar van *Sbien
*Sbien is offline
Maple Town <3333

Heb ik nog een video van liggen, af en toe kijk ik m nog
__________________
"Hun liever als mij"
Oud 20-01-2006, 17:49
Verwijderd
klei/animatie over een wetenschapper een boek en de komeet halley waar ze met een raket heen willen ofzo

hoe heet die
Oud 20-01-2006, 18:57
Verwijderd
Hoe heet dat programma ook alweer dat jaren geleden na Rockzone op TMF kwam, en waarin voornamelijk allerlei soorten metal werden gedraaid?

Ik moest daar laatst ineens aan denken, en ik kan niet op de naam komen, en dat is irritant, ook al boeit het eigenlijk niks om te weten
Oud 20-01-2006, 19:27
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Hoe heette dat programma ook alweer dat vroeger eens om de zoveel tijd op Ned 3. kwam, het was een soort van serie voor kinderen, Lex van Sesamstraat speelde er in mee en verder was er een jongen (ik kan me herinneren dat hij net was verhuisd) en ze moesten één of ander mysterie met pyramides oplossen?
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 20-01-2006, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 20-01-2006 @ 18:57 :
Hoe heet dat programma ook alweer dat jaren geleden na Rockzone op TMF kwam, en waarin voornamelijk allerlei soorten metal werden gedraaid?

Ik moest daar laatst ineens aan denken, en ik kan niet op de naam komen, en dat is irritant, ook al boeit het eigenlijk niks om te weten
alter 8?
Oud 21-01-2006, 10:36
Verwijderd
Citaat:
zoemzoem schreef op 20-01-2006 @ 11:15 :
waarschijnlijk niet hoor, maar: Alice through the Looking Glass?
Het zou hem kunnen zijn, maar ik kan er niet veel over vinden op internet

Citaat:
It chases Alice back to a strange land where life appears to be one giant game of chess with pieces portrayed by the likes of Carol Channing and Harvey Korman.
Dit stond op amazon, dus het zou wel fijn zijn als het klopte. Ik ga in ieder geval eens op zoek naar een dvd
Bedankt!
Oud 21-01-2006, 12:26
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 20-01-2006 @ 19:32 :
alter 8?
of Wet & Wild
Oud 25-01-2006, 00:50
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik zoek de film die zondag 22 januari rond half 3, 3 uur werd uitgezonden op volgens mij RTL4.
Het ging over een jongen uit Hawaii die moest leren om te snowboarden.

Vroeger heb ik de film al eens gezien, die toen grote indruk op mij achterliet. In de Troskompas stond ie al niet, en op filmtotaal ook al niet, heb internet er al voor afgestruind.

Wie kan me helpen?
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 00:54.
Oud 25-01-2006, 10:23
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 25-01-2006 @ 00:50 :
Ik zoek de film die zondag 22 januari rond half 3, 3 uur werd uitgezonden op volgens mij RTL4.
Het ging over een jongen uit Hawaii die moest leren om te snowboarden.

Vroeger heb ik de film al eens gezien, die toen grote indruk op mij achterliet. In de Troskompas stond ie al niet, en op filmtotaal ook al niet, heb internet er al voor afgestruind.

Wie kan me helpen?
Breaking Free? Dat was de enige film die zondag o RTL 4 kwam, het tijdstip klopt ook ongeveer.

Beschrijving in de gids.

"Drama. London als een tiener die niet wil deugen. Tot hij een baantje krijgt in een blindeninstituut."

Volgens mij gaat het meer over paardrijden en blinde mensen dan surfen.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 10:26.
Oud 25-01-2006, 11:46
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
How2Pk schreef op 25-01-2006 @ 10:23 :
Breaking Free? Dat was de enige film die zondag o RTL 4 kwam, het tijdstip klopt ook ongeveer.

Beschrijving in de gids.

"Drama. London als een tiener die niet wil deugen. Tot hij een baantje krijgt in een blindeninstituut."

Volgens mij gaat het meer over paardrijden en blinde mensen dan surfen.
Nee, helaas is hem dat niet. Breaking free had ik zelf ook al gevonden, maar deze film ging echt over een jongen uit Hawaii die moest leren snowboarden. Hij had als mentor zo'n oude, langharige chinees. En volgens mij, maar dat weet ik dus niet zeker, was die film op RTL4, maar het kan net zo goed een andere Nederlandse zender zijn, want er was iig NL ondertiteling. Die jongen had een gebronsde huid (hoe zeg je dit anders) en er speelde ook een negroide jongen in mee. De film was iig zondag op tv, ik kwam net terug van FC Twente () en kon er nog net een stukje van meepikken.

Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 25-01-2006, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 25-01-2006 @ 11:46 :
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel.
ik kan tot nu toe niks vinden, de tvgidsen gaan slechts tot gisteren. Als je het maandag had gepost was het wel gelukt.
Maar er is toch wel iem, met een tv-gids thuis?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 18:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 15:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 14:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.