Oud 20-09-2008, 14:40
Verwijderd
hopelijk wordt het dat ja. helaas heb ik een crappy oven die niet meer draait dus dan worden de achterste te zwart en de voorste te licht en bij cake kun je tussendoor niet de oven opendoen om de plaat te draaien want dan zakt het in ;x
Advertentie
Oud 20-09-2008, 14:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
en, goeiemorgen, mijn leven is vandaag 10 minuten geleden begonnen bij het verlaten van mijn bed <3
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-09-2008, 14:41
Verwijderd
Citaat:
hopelijk wordt het dat ja. helaas heb ik een crappy oven die niet meer draait dus dan worden de achterste te zwart en de voorste te licht en bij cake kun je tussendoor niet de oven opendoen om de plaat te draaien want dan zakt het in ;x
dat doe ik altijd
Oud 20-09-2008, 14:41
Verwijderd
Citaat:
en, goeiemorgen, mijn leven is vandaag 10 minuten geleden begonnen bij het verlaten van mijn bed <3
wat een enthousiasme!
Oud 20-09-2008, 14:42
Verwijderd
heeeej dropje goedemorgen!!

@katje, ik wil ook cake Wil je niet een keer een worteltaart (zie e&d) maken??: D
Oud 20-09-2008, 14:42
Verwijderd
Citaat:
dat doe ik altijd
ik stiekem ook hoor maar wel pas aan het eind, als ze niet meer zo kwetsbaar zijn
Oud 20-09-2008, 14:43
Verwijderd
Citaat:
heeeej dropje goedemorgen!!

@katje, ik wil ook cake Wil je niet een keer een worteltaart (zie e&d) maken??: D
dat lijkt me niet zo lekker eigenlijk
Oud 20-09-2008, 14:43
Verwijderd
Citaat:
dat lijkt me niet zo lekker eigenlijk
verdorie ik wil nou wel eens weten hoe worteltjestaart smaakt
Oud 20-09-2008, 14:44
Verwijderd
ik had geluk! soms als je de oven door elkaar rammelt draait de plaat een halve slag \o/
Oud 20-09-2008, 14:45
Verwijderd
Citaat:
ik had geluk! soms als je de oven door elkaar rammelt draait de plaat een halve slag \o/
Oud 20-09-2008, 14:48
Verwijderd
hahaha katje is gek
Oud 20-09-2008, 14:48
Verwijderd
Citaat:
hopelijk wordt het dat ja. helaas heb ik een crappy oven die niet meer draait dus dan worden de achterste te zwart en de voorste te licht en bij cake kun je tussendoor niet de oven opendoen om de plaat te draaien want dan zakt het in ;x
Ik doe heel vaak de oven open tijdens 't bakken van een cake (vind 't leuk om goed te kijken en te snuffen ) en hij is nog nooit ingezakt
Oud 20-09-2008, 14:49
Verwijderd
OMG wat ik net heb meegemaakt Door wat er net gebeurd was leek het net een teken van God!

Ik zat in de zon in het park, en toen liep er een negert voorbij. Ik lachtte vriendelijk naar hem, zoals dat hoort met negers. Even later kwam hij weer voorbij, en toen kwam hij naast me zitten. Ik dacht; omg nu krijgen we het hoor.
Toen ging hij vragen waar ik vandaan kwam, omdat ik zo leek op een meisje uit Noorwegen, door mijn houding en mijn gezicht. Daarna begon hij over hoe mooi ik was, en dat ik leek op Kate Winslet!
Hij sprak trouwens best slecht Nederlands. (hij kwam uit Niger zei hij, en hij woonde nu 2 jaar in Nederland) We hebben echt vet lang zitten praten, omdat ik maar niet van hem afkwam. Toen wilde hij me meenemen naar een of andere piano-bar, en heb ik me er minutenlang eronderuit proberen te praten. En daarna begon hij weer, dat hij het zo raar vond dat hij me nog nooit gezien had hier in Utrecht,omdat ik straal als de zon, met mijn mooie lach.

En hij zei dat ik echt actrice of zoiets kon worden. En toen maakte ik de fout dat ik zei dat ik wel kan zingen, en toen moest ik voor hem zingen. "Dat zou me zo blij maken, weetje."

Nou ja, ik kreeg in ieder geval heel veel levenslessen en complimentjes van hem.

Ohja, en toen stonden we op en liepen we weg, en toen zei hij: oh, je laat iets vallen! Dus ik helemaal kijken. "wat dan?" "Je glimlach!"

Oh my.
Oud 20-09-2008, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ik doe heel vaak de oven open tijdens 't bakken van een cake (vind 't leuk om goed te kijken en te snuffen ) en hij is nog nooit ingezakt
Geluksvogel.. Ik heb het wel gehad Ik wist niet dat de oven niet open mocht en toen stortte zo mijn cake in.
Oud 20-09-2008, 14:50
Verwijderd
Citaat:
hahaha katje is gek
niet

Citaat:
Ik doe heel vaak de oven open tijdens 't bakken van een cake (vind 't leuk om goed te kijken en te snuffen ) en hij is nog nooit ingezakt
oh. hm. wat vreemd.
Oud 20-09-2008, 14:50
Verwijderd
Citaat:
OMG wat ik net heb meegemaakt Door wat er net gebeurd was leek het net een teken van God!

Ik zat in de zon in het park, en toen liep er een negert voorbij. Ik lachtte vriendelijk naar hem, zoals dat hoort met negers. Even later kwam hij weer voorbij, en toen kwam hij naast me zitten. Ik dacht; omg nu krijgen we het hoor.
Toen ging hij vragen waar ik vandaan kwam, omdat ik zo leek op een meisje uit Noorwegen, door mijn houding en mijn gezicht. Daarna begon hij over hoe mooi ik was, en dat ik leek op Kate Winslet!
Hij sprak trouwens best slecht Nederlands. (hij kwam uit Niger zei hij, en hij woonde nu 2 jaar in Nederland) We hebben echt vet lang zitten praten, omdat ik maar niet van hem afkwam. Toen wilde hij me meenemen naar een of andere piano-bar, en heb ik me er minutenlang eronderuit proberen te praten. En daarna begon hij weer, dat hij het zo raar vond dat hij me nog nooit gezien had hier in Utrecht,omdat ik straal als de zon, met mijn mooie lach.

En hij zei dat ik echt actrice of zoiets kon worden. En toen maakte ik de fout dat ik zei dat ik wel kan zingen, en toen moest ik voor hem zingen. "Dat zou me zo blij maken, weetje."

Nou ja, ik kreeg in ieder geval heel veel levenslessen en complimentjes van hem.

Ohja, en toen stonden we op en liepen we weg, en toen zei hij: oh, je laat iets vallen! Dus ik helemaal kijken. "wat dan?" "Je glimlach!"

Oh my.
Oud 20-09-2008, 14:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
omg :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-09-2008, 14:50
Verwijderd
hahaha@ stefenootje wat grappig
Oud 20-09-2008, 14:50
Verwijderd
@katje heus wel een beetje
Oud 20-09-2008, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Geluksvogel.. Ik heb het wel gehad Ik wist niet dat de oven niet open mocht en toen stortte zo mijn cake in.
Oh, ik ben er al heel vaak voor gewaarschuwd (door m'n moeder vooral), maar 't is nog nooit misgegaan
Oud 20-09-2008, 14:51
Verwijderd
Ohja, en weet je hoe hij heette? Abibou!
Oud 20-09-2008, 14:51
Verwijderd
Nu wil ik een cake bakken...
Oud 20-09-2008, 14:51
Verwijderd
WooW Ik wil ook cake
Ik wil cake cake cake
Oud 20-09-2008, 14:52
Verwijderd
Citaat:
@katje heus wel een beetje
sssst
Oud 20-09-2008, 14:53
Verwijderd
Ik vertrouw dat soort mannen niet
Oud 20-09-2008, 14:53
Verwijderd
oke katje dan niet!

@stefenootje, je kunt beter je post quoten in het andere topic, want zie wsz is een beetje lastig voor mensen die het over een paar uur lezen (dan kunnen ze het niet mer vinden)
Oud 20-09-2008, 14:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
abibou de negert..

was het wel een beetje een mooie neger?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-09-2008, 14:53
Verwijderd
welk soort mannen, negermannen of mannen die zomaar gaan praten of mannen die zo slijmen?
Oud 20-09-2008, 14:54
Verwijderd
Nee, ik eerst eigenlijk ook niet hoor. Op een gegeven moment moest hij z'n fiets ergens vandaan halen (hij wilde met me meerijden omdat hij ook die kant op moest) en toen ben ik snel weggefietst.

Ik heb nog wel z'n mobiele nummer, nou, daar ga ik dus mooi niks mee doen!
Oud 20-09-2008, 14:54
Verwijderd
Citaat:
oke katje dan niet!

@stefenootje, je kunt beter je post quoten in het andere topic, want zie wsz is een beetje lastig voor mensen die het over een paar uur lezen (dan kunnen ze het niet mer vinden)
dat klopt sorry
Oud 20-09-2008, 14:54
Verwijderd
Ik had een keer een man die ook heel slecht Nederlands kon en die vroeg of we vrienden konden worden. Ik zei van niet en hij bleef maar achter me aan lopen Hij zei dat hij wilde weten waar ik woonde zodat we vrienden konden worden, nou, dus niet
Oud 20-09-2008, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ohja, en weet je hoe hij heette? Abibou!
maak je hem nou belachelijk?
Oud 20-09-2008, 14:55
Verwijderd
Citaat:
maak je hem nou belachelijk?
Haha nee tuurlijk niet, maar dat is toch een prachtige naam voor een neger?
Oud 20-09-2008, 14:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik had een keer een man die ook heel slecht Nederlands kon en die vroeg of we vrienden konden worden. Ik zei van niet en hij bleef maar achter me aan lopen Hij zei dat hij wilde weten waar ik woonde zodat we vrienden konden worden, nou, dus niet
Huhu, als je een OV hebt, moet je een random bus instappen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-09-2008, 14:57
Verwijderd
Ik was tijdens het ek in wenen met een vriendinnetje en er waren twee jongens/10 jaar ouder dan wij zijn en die kwamen met ons praten.
Opzich praat ik altijd tegen iedereen aan, maar wij gingen weg dus we zeiden gedag, maar ze liepen mee. Na een paar subtiele hints hebben we rechtstreeks gevraagd of ze aub niet meer met ons mee wilde lopen, maar ze deden het toch. Toen ehbben we gedreigd tegen de bewaking (we waren in zo'n fanzone) te gaan klagen, maar nog gingen ze niet weg. PAs toen we echt met zo'n bewaker stonden te praten draaiden ze zich om..

Dat was best eng!
Oud 20-09-2008, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Huhu, als je een OV hebt, moet je een random bus instappen
Ik ben een willekeurig advocatenkantoor ingestapt want ik vond 't een beetje eng worden dat hij achter me aan bleef wandelen
Oud 20-09-2008, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik had een keer een man die ook heel slecht Nederlands kon en die vroeg of we vrienden konden worden. Ik zei van niet en hij bleef maar achter me aan lopen Hij zei dat hij wilde weten waar ik woonde zodat we vrienden konden worden, nou, dus niet
Hij was niet zo'n engerd hoor. Hij zei ook dat hij zo is opgegroeid, dat als hij buiten loopt dat hij dan per se met mensen wil praten enzo. Hij heeft z'n hele leven in Afrika gewoond.

Maar goed, deep down wilde hij me vast gewoon alleen palen natuurlijk.
Oud 20-09-2008, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Haha nee tuurlijk niet, maar dat is toch een prachtige naam voor een neger?
nou
Oud 20-09-2008, 15:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ben een willekeurig advocatenkantoor ingestapt want ik vond 't een beetje eng worden dat hij achter me aan bleef wandelen
Oh, dat werkt ook wel ja
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-09-2008, 15:00
Verwijderd
Hij zei dat hij Abib heette, dus ik schreef het op bij z'n mobiele nummer () en toen vroeg ik: schrijf je het zo? En toen zei hij, met ou erachter.

Abibou! hihi.
Oud 20-09-2008, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Hij zei dat hij Abib heette, dus ik schreef het op bij z'n mobiele nummer () en toen vroeg ik: schrijf je het zo? En toen zei hij, met ou erachter.

Abibou! hihi.
Oud 20-09-2008, 15:02
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Maar goed, deep down wilde hij me vast gewoon alleen palen natuurlijk.
Wie wil dat nou niet?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 20-09-2008, 15:03
Verwijderd
Dit is de enige abibou op hyves
http://94.100.113.174/97400001-97450...99_6_ZLu1.jpeg
Oud 20-09-2008, 15:03
Verwijderd
Citaat:
verdorie ik wil nou wel eens weten hoe worteltjestaart smaakt
Worteltjestaart smaakt geweldig. En niet eens naar worteltjes. Het is lekker zoet.
Oud 20-09-2008, 15:04
Verwijderd
Wortelsap is ook heel lekker
Oud 20-09-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Worteltjestaart smaakt geweldig. En niet eens naar worteltjes. Het is lekker zoet.
Taart is altijd zoet
Oud 20-09-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Taart is altijd zoet
Hartige taart niet
Oud 20-09-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Worteltjestaart smaakt geweldig. En niet eens naar worteltjes. Het is lekker zoet.
hm
er staat een lekker recept van worteltjestaart op e&d!! Als jij het nou maakt..?
Oud 20-09-2008, 15:06
Verwijderd
Hij lijkt er wel op hoor!
Oud 20-09-2008, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Taart is altijd zoet
Behalve hartige taarten zijn er ook ránzige zoete taarten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.