Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2011, 21:19
Dorien666
Dorien666 is offline
Hallo

Ik vroeg me af... Wanneer je een tampon te vroeg uitdoet (maw hij is bvb nog maar voor 1/8 vol), is het dan mogelijk dat wanneer je hem eruit doet er iets blijft plakken in je vagina? Het gaat altijd zo stroef als ik dit te vroeg doe.. ik vroeg me af of het niet kon dat er watjes ofzo blijven hangen omdat ze nog droog zijn... Is dit mogelijk?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 21:41
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik denk het niet, want dat laagje wat hem in vorm houdt als je hem naar binnen stopt, blijft er zitten en kunnen de watjes niet blijven hangen. Stroefheid komt mijn inziens gewoon door een te droge tampon die 'niet glijdt door de gang'.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 23:01
Verwijderd
Ik gebruik altijd die pro-comfort tampons van OB die zijn wat gladder van buiten, waardoor je geen last hebt bij in-/uitdoen als je licht ongesteld bent. Ik vind ze veel fijner dan die normale tampons iig. Maar volgens mij kunnen die minder gladde verder geen kwaad, het voelt vooral vervelend.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 17:50
Verwijderd
Zelfs al zou er een pluisje katoen achterblijven, dan nog werkt je vagina dat vanzelf wel naar buiten hoor Hij heeft een zelfreinigend systeem. Maar tampons zijn zo gemaakt dat er in principe niks achter kan blijven, tenzij hij bijvoorbeeld kapot was voor je hem indeed..?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.