Oud 06-07-2011, 19:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het gesprek ging best goed naar mijn idee. Uit de nieuwe scan werden de exacte plaatsen van de tumoren bekend. Een van de tumoren zit zo dat het bijna onmogelijk is die te verwijderen zonder dat mijn rug permanente schade oploopt... de twee andere zitten zo dat ze grotendeels te verwijderen zijn zonder schade aan te richten. We zijn aan het kijken wanneer ik het beste de operatie kan ondergaan en het ziet er naar uit dat ik over 1/2 of 1 week al onder het mes ga.
wow, spannend zeg! zit die ene tumor op een rotplek omdat dan de bot/zenuwstructuren dan kapot gaan? Sterkte met de operatie iig, lijkt me niet niks nu je al een flinke mep gehad hebt van de chemo
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 19:30
Vluggertje
Vluggertje is offline
denk dat het me heel erg helpt met verwerken als ik er hier over kan vertellen en gewoon veel over praat.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 10:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Succes met de operatie, sterkte.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 12:40
DaCherryBlossom
Avatar van DaCherryBlossom
DaCherryBlossom is offline
Shit, ik heb alles net gelezen.
Echt kut, maar je moet echt positief blijven.
Er was een of ander onderzoek waaruitbleek
dat als je positief denkt er een of ander stofje word aangemaakt
waardoor je je echt beter gaat voelen.
Muziek luisteren heplt natuurlijk ook tijdens verveling..

Nja, veel sterkte!!

XXX Blossom
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 20:26
Vluggertje
Vluggertje is offline
@DaCherryBlossom: Probeer alles zo positief mogelijk in te zien. Positief blijven is tijdens deze ziekte heel belangrijk anders gaat het heel snel bergafwaarts met je gevoelens enzo
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 10:19
Vluggertje
Vluggertje is offline
Vorige week woensdag gesprek gehad bij de chirurg en komende woensdag al operatie, eerst gebeurt er even niks en dan gaat ineens alles heel erg snel! Morgen begin van de middag opname om een aantal laatste onderzoeken te doen en dan hopen dat die uitslag goed genoeg is om de operatie door te laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 11:23
sjappie123
sjappie123 is offline
Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 11:36
Italiano0570
Italiano0570 is offline
Ik las net voor het eerst deze topic en ...
Wat moet het enorm moeilijk voor je zijn om dit mee te maken.
Het is wel positief dat je er zo open over kan zijn en er regelmatig met mensen over praat. Op deze manier maak je het voor jezelf misschien ook wat makkelijker. Ook al kan ik me voorstellen dat dat met de dag moeilijker wordt, je moet vooral proberen om positief te blijven.
Heel veel succes, sterkte en beterschap.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 12:32
Vluggertje
Vluggertje is offline
@ sjappie123: thanks!!
@Italiano0570: het helpt absoluut dat ik er hier zo open over kan praten zonder rottige reacties te krijgen. Want op school werd ik al raar aangekeken toen tussen 2 chemo's door op school kwam in rolstoel, met voedingssonde en een kort geschoren hoofd. ik hoorde op de achtergrond ook mensen fluisteren: waarom ik m'n haar zo kort had laten scheren.... als die mensen nou gewoon naar me toe waren gekomen dan had ik het kunnen vertellen. gelukkig gingen m'n vrienden zo om me heen lopen dat ik geen last meer had van die mensen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 14:10
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
@ sjappie123: thanks!!
@Italiano0570: het helpt absoluut dat ik er hier zo open over kan praten zonder rottige reacties te krijgen. Want op school werd ik al raar aangekeken toen tussen 2 chemo's door op school kwam in rolstoel, met voedingssonde en een kort geschoren hoofd. ik hoorde op de achtergrond ook mensen fluisteren: waarom ik m'n haar zo kort had laten scheren.... als die mensen nou gewoon naar me toe waren gekomen dan had ik het kunnen vertellen. gelukkig gingen m'n vrienden zo om me heen lopen dat ik geen last meer had van die mensen
He wat naar. Echt vervelend, heb het zelf ook meegemaakt toen ik ernstig ziek was op school, dat andere scholieren daar gewoon niet goed op reageren. Zal een deel angst zijn / niet weten wat te zeggen maar toch. Goed om te horen dat je vrienden voor je op komen!
Heel veel sterkte met je operatie, ik wens je alvast een goed herstel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 15:07
Vluggertje
Vluggertje is offline
@Nebel: tjah die mensen houd je altijd. Als ik merk dat mensen naar me kijken kijk ik gewoon de andere kant op. heb er op school toen wel wat van gezegd tegen die mensen, maar als ik nu met vriendinnen op pad ben, of eigenlijk zij met mij dan voel ik me zo op m'n gemak dat ik er helemaal niet op let wat andere mensen doen als ze mij zien. Ik heb bijvoorbeeld twee weken terug het slangetje van m'n sonde moeten laten vervangen, maar daar zaten een paar dagen tussen dus tussendoor was ik op pad met vriendinnen en toen had ik doordat de slang van de sonde met een soort gelpleisters op m'n wang zaten door de zon een bruin gezicht met 2 witte cirkels doordat de zon daar niet kon komen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 16:02
justine1997
Avatar van justine1997
justine1997 is offline
respect, dat je zo open bent over je nieuws, echt waar.
veeeeeel beterschap man!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 17:54
Vluggertje
Vluggertje is offline
@justine1997: thanks. Ik heb er eigenlijk vanaf het begin af aan zo open over gedaan en zoveel mogelijk over gepraat om het minder moeilijk te hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 15:00
Verwijderd
ik denk dat dat ook goed is! Als dat in je karakter zit tenminste,, & zoals je ziet volgen genoeg mensen jou,, ik zet nooit reactie neer maar ik lees het wel:$,, en het is knap dat je zo open doet natuurlijk, maar het is ook beter vooro de emotionele verwerking denk ik!
Ik wens je gewoon heel veel sterkte,, en ik blijf je volgen hoor
je kunt het girl !!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 16:11
Aybike
Avatar van Aybike
Aybike is offline
Een vriendin van mij had dat ook Sterkte !
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 18:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
als het goed is ben je vandaag onder het mes gegaan. ik hoop dat de operatie goed is gegaan en dat je er snel van herstelt!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 13:45
Vluggertje
Vluggertje is offline
Hay iedereen,

Ben uiteindelijk maandag al opgenomen voor de onderzoeken en dinsdag al geopereerd, vanmorgen mocht ik voorzichtig weer een paar stappen zetten onder begeleiding van de fysiotherapeut alleen ging het al mis bij het opstaan. tijdens het opstaan knapten er een aantal hechtingen in een van de wonden en moest ik dus eerst opnieuw gehecht worden... het gaat naar omstandigheden redelijk goed, heb nog redelijk veel last van m'n rug maar ja wat wil je zo vlak na zo'n operatie. Van de 3 tumoren hebben ze er 1 compleet verwijderd en een gedeeltelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 17:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zo, dan moet er wel flink wat spanning op die hechtingen staan zeg. succes met revalideren! en dat is dan mooi weer 1,5 tumor minder om tegen te knokken
Moet je hierna nog weer chemo of bestraling?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 20:18
Vluggertje
Vluggertje is offline
@ Pluis: De spanning op die hechtingen komt doordat ik niet helemaal recht loop en dus mijn rug tijdens het opstaan iets moet draaien om op te kunnen staan en lopen. Ik ga nu eerst bezig met revalideren en als dat allemaal ver genoeg is gaan we kijken hoe het verder gaat. waarschijnlijk gaan we verder met chemo alleen nu met een andere chemokuur dan de eersten
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 21:14
Verwijderd
Wat is het verschil tussen de chemo's dan?

/leest hier regelmatig hoe het is.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 21:30
Vluggertje
Vluggertje is offline
@ Lusi: andere medicatie dan tijdens de eerste kuren omdat deze even goed werkt maar minder bijwerkingen heeft en dus voor mij beter is.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 09:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, fijn dat de operatie op zich goed ging, succes met revalideren, hopelijk blijven die hechtingen nu op hun plek!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 13:16
Vluggertje
Vluggertje is offline
Hey iedereen,

Ik ben de oudere broer van Vluggertje, ik schrijf voor haar omdat ze terwijl ik dit schrijf opnieuw geopereerd wordt...
Ze wordt geopereerd omdat in het operatiegebied van afgelopen maandag een infectie is opgekomen. tijdens de operatie wordt er vandaag geinfecteerd weefsel weggehaald en ze plaatsen een drain om zo het overtollige vocht een weg naar buiten te geven.
Leek het gisteren allemaal zo goed te gaan, werd ze vandaag wakker met koorts en wordt ze met spoed geopereerd.
We hopen met iedereen dat ze er weer bovenop komt en haar strijd tegen kanker kan winnen!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 13:47
Verwijderd
Oef. Hoe lang duurt de operatie denk je? Sterkte daar zo.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 16:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
he getver, wens haar maar veel sterkte van het forum dan! Wel fijn dat je ons op de hoogte houdt, broer van vluggertje.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 18:15
koekje97
Avatar van koekje97
koekje97 is offline
heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 20:15
Vluggertje
Vluggertje is offline
Hey

Heb nu even tijd voor een kleine update.
Iris (vluggertje) is goed uit de operatie gekomen, ze werd om half 11 met spoed naar de operatiekamer gebracht en om 2 uur lag ze uiteindelijk op de uitslaapkamer. Ze wordt vandaag en morgen nog in slaap gehouden om te kijken hoe het lichaam reageert op de nieuwe operatie en de antibiotica tegen de infectie. nooit verwacht dat ze na een geslaagde operatie zo'n ingrijpende terugval zou krijgen. Ze is vanmiddag voordat werd besloten haar weer in slaap te brengen, maar ze had zoveel pijn dat ze eigenlijk meteen een dosis morfine kreeg toegediend waardoor ze vrijwel meteen weer behoorlijk van de wereld was. Zondag wordt een belangrijke dag, dan gaan ze langzaamaan bezig met wakker maken van Iris. Het zal uiteindelijk nog tot volgende week dinsdag gaan duren voordat Iris weer voorzichtig zal beginnen met rechtop zitten en opstaan/lopen.

Ik heb geen flauw idee wanneer er weer iets op komt te staan... ik wil er nu zoveel mogelijk bij zijn.
Hebben jullie nog aanraders voor rustige maar mooie muziek die ik voor Iris op haar Ipod kan zetten zodat ze zo gauw ze weer bij kennis is, iets te doen heeft behalve tv kijken en met ons praten?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 20:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Oh wauw wat heftig moet dat voor je zijn! Hopen maar dat als ze over 2 dagen wakker wordt, dat ze dan minder pijn heeft. Ze zal nu vast een hoop toeters en bellen aan haar lijf hebben.

Qua rustige muziek is het eerste wat me in me opkomt de muziek van yann tiersen, die heeft de pianomuziek van de film amelie gemaakt, en ik vind vooral het nummer Comptine d'un autre étée echt heel erg mooi.
Verder zou ik ook eens kijken naar wat ze er al op heeft staan aan muziek, dat is waarschijnlijk toch al de muziek die ze mooi/prettig vindt. Luisterboeken met korte verhaaltjes zijn ook een optie natuurlijk.
Iris vroeg zelf op pagina 1 van dit topic al naar dingen om te doen tijdens de chemokuren als ze zich niet lekker voelde, en we hebben daar heel wat geopperd en ze heeft daar al gezegd wat ze leuk vond en wat niet. misschien dat je daar iets mee kunt?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 20:45
Vluggertje
Vluggertje is offline
Ik vroeg dit vooral omdat ze de eerste paar dagen buiten de revalidatie om niet erg veel mag doen en zoveel mogelijk rust moet houden en dus zelfs lezen al redelijk moeilijk wordt.
Heb daarnet even haar Ipod aan de laptop gehangen en daar staat al redelijk veel rustige muziek op dus daar ga ik niet veel aan doen. Luisterboeken zijn inderdaad nog een goede optie.

We merken dat ze terwijl ze diep in slaap wordt gehouden ze toch erg veel pijn heeft, af en toe hoor je haar zelf kreunen van de pijn...
Vanmiddag lag ze alleen aan de hartmonitor maar sinds de beslissing om haar weer in slaap te brengen wordt ze zelfs geholpen met ademhalen...
Om het uur wordt haar bloeddruk gecontroleerd en elke 30 minuten controleren ze haar temperatuur om te kijken of ze goed reageert op de infectiebestrijding.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 22:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jeetje, wat vervelend zeg Hoop dat het allemaal goed verloopt en ze weer goed hersteld. Sterkte ook voor jou en je ouders en eventuele anderer broers/zussen. Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt

Zelf vind ik de muziek van de cd Spirit van Bryan Adams erg fijn om te luisteren in bed ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 21:19
Vluggertje
Vluggertje is offline
weer een kleine update:
@ Daantje_0705: die cd heeft ze al op haar Ipod staan en die hebben we nu ook op een bandje gezet zodat ze als ze geen zin heeft in haar Ipod ze toch muziek kan luisteren. het is nu wel telkens vervelend stil op de kamer, eerst hoorde je af en toe langs komen op de radio maar nu Iris niet bij kennis is staat die ook niet aan...
Sinds de operatie en de beslissing is de pijnbestrijding alleen nog maar omhoog bijgesteld omdat Iris toch nog pijn lijkt te hebben in haar slaap. Ze lijkt wel goed te reageren op de antibioticakuur tegen de infectie. we hebben ook een aantal luisterboeken op cd en op haar ipod zodat ze naast muziek ook nog wat anders kan luisteren.
Morgen wordt erg spannend voor ons, want dan gaan ze Iris Langzaam minder slaapmedicatie toedienen waardoor ze langzaam weer bij zal komen, als ze morgen helder genoeg is gaat de arts haar toestand beoordelen om te kijken hoe ze de revalidatie gaan aanpakken
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 01:31
alisonnn
alisonnn is offline
echt? sterkte!
echt balen, heb hier verder geen evaring mee,
hoop dat het goed te behandelen is!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 19:53
Verwijderd
woww,, wat heftig zeg voor jullie allemaal,, en wat naar voor Iris, het leek so goed te gaan=(.
nou heel veel sterkte jij(kweetneit hoe je heet:$),, en iris ookin haar revalidatie!!!
En hopen dat alles nu wel goed gaat!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 21:36
Vluggertje
Vluggertje is offline
Hey,

Weer even een update: Vanmiddag rond 4 uur is de slaapmedicatie stop gezet om Iris langzaam weer bij te laten komen, inmiddels is ze een paar keer even wakker geweest maar daarna toch nog weer weggezakt om rustig door te slapen. De beoordeling die voor vandaag gepland stond is overgezet naar morgen omdat Iris telkens kort wakker was en dan weer in slaap viel en ze haar niet wilden dwingen om echt wakker te worden en het uiteindelijk ook beter voor Iris is om de slaapmedicatie zo goed mogelijk uit haar systeem te krijgen. we merkten vandaag dat uit de tijdens de spoedoperatie geplaatste drain niet alleen vocht maar ook kleine beetjes bloed kwamen, na dit na te vragen aan de arts bleek dit normaal en kon dit dus geen kwaad. Ook merkten we dat ze minder pijn had en naarmate de slaapmedicatie werd verminderd Iris onrustiger werd in haar slaap en nog meer in de gaten werd gehouden dan eerst...

We hebben vandaag tijdens de wisseling van het verband gezien dat de genezing van het operatiegebied minder snel gaat als verwacht
We gaan nu eerst kijken hoe ze morgen uit de nacht komt en dan kijken we dan wel weer verder.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 22:40
Verwijderd
Ik lees al een tijdje mee, en ik wil jou, en Iris uiteraard, heel erg veel sterkte wensen!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 10:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
He wat machteloos moet dat voelen, om steeds maar toe te moeten kijken en niks te kunnen doen. Hou je het zelf nog wel een beetje vol, broer van Iris? Ik hoop dat het gauw beter gaat met Iris.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 13:25
Verwijderd
wat pluis zegt,, als familie sta je er so machteloos bij, je wil alles wel van haar afnemen maar dat gaat niet,,
Hopelijk gaat het snel weer wat beter met Iris en heeft ze minder pijn. Dan kunnen jullie miss ook nog wat voor haar betekenen door met haar te praten e.d.,,, want op dit moment kun je helemaal niks!! We blijven(denk ik) met zn allen hopen dat het snel beter gaat!!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:42
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Heel veel sterkte. Ben er verder even een beetje woordeloos van...

Nogmaals sterkte voor jullie allemaal.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 21:17
chiara_
Avatar van chiara_
chiara_ is offline
Dit moet een ontzettend moeilijke tijd voor jullie zijn, daar kan ik me bijna geen voorstelling van maken.
Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal en ik hoop dat het met Iris snel weer wat beter gaat.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 19:50
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Ai, wat een vervelende bijkomstigheid is zo'n infectie

Qua rustige muziek zou ik, als ze van piano houdt, composities van Erik Satie aanraden.
Als er behoefte zou zijn aan kaartjes e.d., misschien kan het ziekenhuis adres aan Pluis doorgegeven worden voor de verdere distributie aan belangstellenden?

Veel sterkte toegewenst, iig!
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 10:10
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
O ja Erik Satie is mooi <3

Een kaartjesadres zou idd fijn zijn, daar wil ik als fb wel op passen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 19:04
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Wat verschrikkelijk naar van die infectie (ook dat nog!)

Heel veel sterkte gewenst voor Iris en ook voor jou, als broer
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 08:59
Verwijderd
Wat een rottijd maken jullie mee zeg! Echt heel veel veeel veeel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 16:06
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 15:32
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Veel sterkte!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 14:53
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Hoe gaat het inmiddels met je vluggertje / broer van vluggertje?

veel veel sterkte iig!

*ook meeleest*
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 16:41
Vluggertje
Vluggertje is offline
Heeft een tijd geduurd voordat ik weer even een momentje heb gevonden om wat te kunnen schrijven.
De dagen nadat Iris weer van de slaapmedicatie af was waren erg onrustig. Met Iris ging het elke dag een beetje beter, maar de dagen werden onrustig doordat onze opa gevallen was en dus ook in het ziekenhuis terecht kwam en we dus een beetje tussen beide familieleden moesten pendelen om ze allebei hun aandacht te geven. de eerste paar dagen was dat niet erg moeilijk omdat iris nog vrij veel sliep en als ze wakker was voornamelijk een beetje tv lag te kijken en nog niet erg spraakzaam was. de hele planning van de chemo's is aangepast om Iris eerst helemaal te laten herstellen van de 2 operaties en de heftige infectie (die nog steeds niet helemaal weg is.). Na een week vrij rustig weer een beetje ritme vormen is de revalidatie langzaam in gang gezet en is Iris begonnen met kleine stukjes lopen en steeds wat langer rechtop zitten. het enige echt vervelende is dat het er tijdens het lopen op lijkt dat er toch schade is in het operatiegebied waardoor Iris minder goed loopt en niet helemaal goed rechtop kan zitten maar een beetje scheef zit. De revalidatie gaat wel steeds beter en Iris maakt vorderingen wat betreft zelf weer stukjes lopen zonder ondersteunt te moeten worden door een zuster of familielid. tot overmaat van ramp is er nog een tumor ontdekt en wordt het chemoprogramma dus vrij drastisch aangepast om allebei de gebieden te kunnen bestrijden op een effectieve manier. We hebben nu even drie weken geen gepland ziekenhuisbezoek staan en hebben daarom een vakantiehuis geboekt om Iris ook de kans te geven weer even iets anders te zien dan ons huis, onze achtertuin en haar ziekenhuiskamer.

Heel veel bedankt voor alle steun. Iris is blij dat er op zo'n warme manier gereageerd wordt met steunbetuigingen maar ook met allerlei tips en ervaringsverhalen van andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 17:05
Verwijderd
Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 22:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Och jeetje zeg, het is ook echt wel klap na klap hè? Het wordt nu toch eens hoog tijd dat jullie ook weer wat geluk gaan krijgen, want zoals ik het nu lees is het maar oneerlijk verdeeld

Wat fijn dat jullie wel de mogelijkheid hebben om even als gezin er op uit te gaan. Ik denk dat alle partijen dat wel kunnen gebruiken en dat je op deze manier ook heel even weer de fijne kant van het leven ziet. Ik hoop dat het je lukt om tijdens je vakantie écht even vakantie te houden. Natuurlijk zullen de gedachten aan het ziekenhuisgebeuren wel duizend keer de kop op steken, maar ik bedoel: dat er ook momenten zijn waarop je jezelf toe staat om te genieten.
Veel sterkte, zowel Iris als broer van Iris!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 10:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Oh wat naar dat ze er nog een gevonden hebben. Des te meer reden om inderdaad maar eens lekker op vakantie te gaan en de zinnen wat te verzetten. Sterkte met het herstel, en ook heel veel sterkte voor de familie toegewenst
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 25-02-2006 23:17
Software & Hardware [O/S] Broncode Windows uitgelekt via internet?
Gatara
28 13-02-2004 19:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen.
the atmosfere
154 17-08-2003 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.