Oud 06-09-2018, 11:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Omdat ik niet zonder dit draadje kan!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Oud 06-09-2018, 11:41
Verwijderd
Hou ons niet langer in spanning, deel wat je wil delen!
Oud 06-09-2018, 16:23
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Nou ja, bij mij is het natuurlijk een ingekakt bende en een sleur! Ik woon immers al bijna een week samen!


(In het echt is het superfijn! Hij ontpopt zich als echte huisman die het heerlijk vindt om voor ons te koken en een wijntje in te schenken als ik thuis kom. En voor de rest is het zoals het al steeds was: we lachen en praten veel, 'kroelen' veel en doen veel leuke dingen. Maar feit is ook wel dat we elkaar nog steeds wel een beetje moeten leren kennen, omdat we natuurlijk ook pas net de status van vriendje en vriendinnetje hebben. Kortom: interessant en fijn!!)
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-09-2018, 16:23
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik bedoel meer: kom maar door met JULLIE verhalen!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-09-2018, 16:46
Verwijderd
Hier is het ook ellende en sleur, we hebben al twee maanden een baby.

(in het echt is het heel erg leuk en gezellig en is hij een leuke papa die liedjes zingt en helemaal met haar wegloopt. En zij begint breed te lachen als hij binnen komt
Oud 06-09-2018, 17:25
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb mijn ex gisteren verteld dat ik serieus verliefd ben. Hij reageerde oké, maar was zeer verbaasd over het tempo
Hij vroeg zich af of het niet zou verwateren als ik juist iedereen erover vertelde.
Gisteravond kwam mijn lover mij nog even romantisch kusjes brengen op de weg van de stad naar huis. Love that
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-09-2018, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn ex gisteren verteld dat ik serieus verliefd ben. Hij reageerde oké, maar was zeer verbaasd over het tempo
Hij vroeg zich af of het niet zou verwateren als ik juist iedereen erover vertelde.
Gisteravond kwam mijn lover mij nog even romantisch kusjes brengen op de weg van de stad naar huis. Love that
Wat een rare vraag van je ex. Je hebt gewoon geluk gehad denk ik, kan snel komen of kan nog jaren duren.
Oud 06-09-2018, 20:14
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
In context begrijp ik die vraag wel hoor. Ik kan me niet anders voorstellen dat je reactie op zo'n bericht op dat moment ook gekleurd is door emotie. Omdat ik het heel goed zou begrijpen als je toch een soort primaire steek door je hart voelt wanneer je ex heel snel een ander leuk iemand lijkt te vinden.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-09-2018, 20:47
Verwijderd
Sterker nog, waarom vertel je dat aan je ex.
Oud 06-09-2018, 21:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Omdat je bijvoorbeeld ook bevriend kunt zijn met je ex.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-09-2018, 21:51
Verwijderd
dan nog?
Oud 06-09-2018, 21:59
Verwijderd
Het is echt wel iets wat ik met mijn exen zou bespreken als het zo kort erna is.

Beter van mij dan van een gemeenschappelijke kennis.
Oud 06-09-2018, 22:01
Verwijderd
Oke, nou ik zou dat echt niet doen, zie de toegevoegde waarde niet.
Oud 06-09-2018, 22:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke, nou ik zou dat echt niet doen, zie de toegevoegde waarde niet.
Ik zou t altijd liever zelf vertellen dan dat hij het via een ander moet horen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-09-2018, 22:13
Verwijderd
Oke, nou nu weten we het wel hè!
Oud 06-09-2018, 22:13
Verwijderd
Ik zou het wel delen als je goed met elkaar omgaat. En hij mag dat ook best kut vinden.

Maar een soort steek onder water van 'het zal wel verwateren' vind ik echt lafjes. Het is nu niet meer zijn zaak toch. Mijn ex had ook na een paar maanden alweer een heel serieuze vaste relatie, ik was juist ook wel blij dat hij nu daarmee gelukkig kon zijn en mij het uitmaken niet meer kwalijk nam of zo.
Oud 06-09-2018, 22:40
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
In context begrijp ik die vraag wel hoor. Ik kan me niet anders voorstellen dat je reactie op zo'n bericht op dat moment ook gekleurd is door emotie. Omdat ik het heel goed zou begrijpen als je toch een soort primaire steek door je hart voelt wanneer je ex heel snel een ander leuk iemand lijkt te vinden.
Citaat:
Het is echt wel iets wat ik met mijn exen zou bespreken als het zo kort erna is.

Beter van mij dan van een gemeenschappelijke kennis.
Nou dit!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-09-2018, 22:53
Verwijderd
Trouwens, met twee niet, maar de eerste die sneed zichzelf dezelfde avond het ziekenhuis in en daar bleef ik dus maar ver weg van, en de tweede die heeft me drie weken gestalkt.
Ads door Google
Oud 06-09-2018, 23:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Beetje friemelen in de cinema Mevrouw doet lingerie aan. Ik vind het wel fijn die extra dingetjes.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2018, 23:36
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Hoiiiii dat is lang geleden. Hoe gaat het hier? Mijn relatie is dus uit
Oud 07-09-2018, 08:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik werd gister door een collega op date gevraagd. Het was heel casual en hij maakt vaak grapjes, dus ik begon te lachen. Toen hij niet lachte, zei ik “nee, ik date niet”. Hij is ook totaal niet aantrekkelijk. En ik weet nog steeds niet of hij serieus was, ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-09-2018, 08:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh ja, en hij heeft een kind! Alsof ik daar op zit te wachten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-09-2018, 10:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
In de categorie "Wat ben je lief als je (half) slaapt" was hij vanochtend weer zo cute!

Dat je 'm nog even een kus gaat geven als je naar je werk gaat terwijl hij nog slaapt, dat hij dan wakker wordt en mompelt: "Owwwwwww ik ben zo trots op jou, je bent zo'n bikkel (ik had weer eens veel te kort geslapen omdat we Penoza aan 't kijken zijn) en ik hou heel veel van je".
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-09-2018, 11:11
Verwijderd
Oud 07-09-2018, 22:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoiiiii dat is lang geleden. Hoe gaat het hier? Mijn relatie is dus uit
Ah nee

Hoe gaat t nu met jou?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 08-09-2018, 11:00
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Aaaahh shit!!!

Ik zou mijn lover pas zondag zien, maar zo lang konden allebei niet wachten. Ik hou van nachtelijke bezoekjes
__________________
I'll be your fantasy friend forever

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:09. Reden: Op verzoek
Oud 08-09-2018, 23:23
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Ah nee

Hoe gaat t nu met jou?
Ja ik weet het eigenlijk niet. Ik ben de hele tijd ziek En ik mis H.
Oud 08-09-2018, 23:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik weet het eigenlijk niet. Ik ben de hele tijd ziek En ik mis H.
*Knuffels* dan maar. En helemaal niet raar dat je hem mist!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-09-2018, 11:23
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
*Knuffels* dan maar. En helemaal niet raar dat je hem mist!
Dankje . Hoe is het met jou??
Oud 09-09-2018, 11:46
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Pffrrrttttt
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:09. Reden: Op verzoek
Oud 09-09-2018, 11:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dankje . Hoe is het met jou??
Gaat wel goed, beetje druk op het moment. Ik heb sinds augustus mijn eerste grote-mensen-baan, en ben daarnaast druk met fotografie. De eindexamenopdrachten van mijn fotografie-opleiding moeten binnenkort ingeleverd, en september is ook een drukke maand wat bruiloften betreft.

Oh, en m'n vriend woont weer in Nederland
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 09-09-2018 om 11:59.
Oud 09-09-2018, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Pffrrrttttt
Het ergste van alles is dat nu dus weer op tinder zit sinds gisteravond, er drie jongens met me willen afspreken maar ik daar geen tijd in wil stoppen en ik eigenlijk gewoon m’n huis moet schoonmaken en m’n eigen dingen moet doen
Oud 09-09-2018, 16:28
Verwijderd
Maar dat kan je toch combineren?

Je eigen ding doen en toch een drankje doen met iemand om een uur of negen 's avonds? Zelfs ik kan het
Oud 09-09-2018, 20:04
Verwijderd
Oke, misschien sta ik toch weer open voor nieuwe dingen, ik had echt een gezellige date met een heel leuke jongen!
Oud 09-09-2018, 21:53
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Maar dat kan je toch combineren?

Je eigen ding doen en toch een drankje doen met iemand om een uur of negen 's avonds? Zelfs ik kan het
Of gewoon met alledrie afspreken en ze dan het huis laten schoonmaken.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 09-09-2018, 23:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben vandaag spontaan een dagje meegenomen naar de Efteling met mijn date en het was zo leuk!! Iedere keer dat ik hem zie, wordt het steeds leuker (terwijl ik iedere keer denk dat dat niet kan, omdat leuker bijna niet kan, maar dus toch wel). Woeiiii vlinders overal, bam!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Ads door Google
Oud 10-09-2018, 02:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Aww, liev. Good for you, gurl. <3

ot: Ik vond van de week ineens een donkere haar in m'n bed. Ik heb geen donker haar (Wrs is bij het verschonen van m'n bed wat losgekomen uit het frame). Niet zo chill, want ik merk dat ik nog steeds issues heb met het hele gebeuren, en dat na een jaar. Now I am a sad.
Universe, stop reminding me!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-09-2018, 08:39
Verwijderd
Wat leuk Loezzel!

En kusje en whisky voor HO. Kut is dat.
Oud 14-09-2018, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Of gewoon met alledrie afspreken en ze dan het huis laten schoonmaken.
hahahahhaa
Oud 16-09-2018, 12:50
Verwijderd
Gisteravond had ik een date waarvan ik niet helemaal wist dat het een date was maar het was echt superleuk en we zaten van 20:00 tot 2:00 op café en we hebben heel veel gepraat en gelachen en ik deed superklungelig want dat doe ik altijd en hij gaf me het gevoel dat hij dat allemaal wel leuk vond. En we hadden fijne gesprekken en ik vond het superleuk wanneer hij zo wegkeek en me dan weer aankeek en hoe zijn ogen bewogen als hij een grapje maakte. Hij is wel ruim 10 jaar ouder dan ik, waardoor ik er in eerste instantie ook niet echt meer achter zocht. Maar het was echt zo fijn en nu wil ik ‘m weer zien
Oud 16-09-2018, 12:53
Verwijderd
En ik wiebel altijd en hij doet dat dus blijkbaar ook
Oud 17-09-2018, 23:35
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik was chill met iemand aan het praten en toen stuurde hij out of the blue ineens een dickpic echt wtf
Oud 18-09-2018, 03:54
Verwijderd
Heb je een foto van een castratie terug gestuurd? Of "ieuw, heb je een naaktrat? Gadver."
Oud 18-09-2018, 10:24
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
dat wordt batsen
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 19-09-2018, 20:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik blijk ineens vrijdag al voor de MRI te moeten, maar nu heeft hij geregeld dat hij toch mee kan. Eigenlijk is het nergens voor nodig, maar na de vorige ronde vind ik het stiekem wel heel fijn dat hij erop staat toch mee te gaan
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 20-09-2018, 10:02
Verwijderd
Als je een afspraak een dag van tevoren moet afzeggen omdat je iets dubbel gepland hebt, prima, maar dan heb je in mijn ogen 2 opties; i) voorstellen om een nieuwe afspraak te plannen of ii) helemaal afzeggen omdat je toch eigenlijk niet zoveel zin hebt of om wat voor reden dan ook. Niet het gewoon in het midden laten. Waarschijnlijk vindt hij me wel leuk om als date achter de hand te hebben tot er iemand anders leuker voorbij komt of zo. Om in de woorden van kabouter Plop te spreken; ik word daar zo moe van.
Oud 20-09-2018, 13:02
Verwijderd
Stop met er moe van worden, deze mannen veranderen toch niet. Scheelt een hele hoop als je er niet meer druk om maakt. Een keer afzeggen is ok, maar als een man daarna vaag laat lopen doen is het bij mij al gauw next.
Oud 20-09-2018, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Stop met er moe van worden, deze mannen veranderen toch niet. Scheelt een hele hoop als je er niet meer druk om maakt. Een keer afzeggen is ok, maar als een man daarna vaag laat lopen doen is het bij mij al gauw next.
Ja, je hebt zoals altijd weer gelijk 😉
Oud 20-09-2018, 14:39
neardo
neardo is offline
Ik snap wel dat je er moe van wordt. Het is een nogal kinderachtige manier om te zorgen dat je alle opties open kan houden en niet hoeft te investeren. Maar zoals Straatmeid al zei: deze types gaan toch niet veranderen. Al heb ik er ook wel een handje van om zo iemand te bellen en gewoon op de man af te vragen: wat is er nou precies aan de hand? Dat schept iig voor jezelf duidelijkheid.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 20-09-2018, 21:43
Verwijderd
Jaaaa, ik snap het ook zeker wel. Ja ik heb ook al een paar keer gewoon op de man af gevraagd en dingen gezegd. Voelt wel vaak beter, want dan duidelijkheid en is de NEXT! makkelijker.

Uiteindelijk was het toch niks geworden met zo'n man, ik zou dan ook al geen FWB's ofzo willen zijn en dan vraag ik me af waarom ik nog überhaupt zou afspreken. Maar ik heb het heel druk met werk en sport en word steeds nonchalanter.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.