Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2011, 19:25
16girl
16girl is offline
Ik ben een meisje van bijna 17 en heb echt heel erg ongelijke borsten. mijn linker is heel erg groot. ik weet dat iedereen zegt dat dit uiteindelijk wel goed groeit, maar toch. links is cup D/E en rechts net een cupje C of zo. wat kan ik hieraan doen? het is echt lelijk als ik een strak truitje aan heb. ik hoop op goed advies !!!!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 19:35
Catch
Catch is offline
Het kan zijn dat het altijd zo blijft. (Bijna) iedere vrouw heeft ongelijke borsten, maar als ze een cupmaat of zelfs 2 verschillen is dat veel. Als het altijd zo blijft kun je je ene borst laten verkleinen (of de andere vergroten), maar misschien trekt het bij zoals je zelf zegt. Ik zou in ieder geval nog even afwachten, of met je ouders/huisarts overleggen over wat je eraan kan doen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 20:07
Verwijderd
Je kunt naar de dokter gaan?!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 00:10
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik heb wel eens gehoord als je het beha-bandje rechts wat korter laat dan links, dat het dan al scheelt qua beeld.
Wat je aan de ongelijkheid zelf kunt doen, ik denk op dit moment niet heel erg veel. Ik zou het nog even afwachten, sowieso tot aan je 18e/19e. Het kan inderdaad nog wel wat bijtrekken. En onthoudt, niemand is symmetrisch
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 19:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Oei, das lastig. Zo lang je borsten nog groeien zijn dingen als operaties geen opties. Om het wat te verbloemen moet je bh's kopen voor je grootste borst, en dan de andere cup wat opvullen. Er zijn van die speciale "kipfilets" voor (de normale term weet ik niet eens meer, ik noem ze al jaren kipfilet )
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 20:26
Verwijderd
Ik denk inderdaad wat Pluis zegt. Wat je dan ook zou kunnen doen is gewoon een goede lingerie winkel binnenstappen en om hulp vragen. Daar kijken die mensen echt niet van op. Leg gewoon het probleem uit, en dat je graag bijvoorbeeld een bh wil die dit wat verbloemt. Dan komen zij wel met goede opties aanzetten. (Of kipfilets )
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid ongelijke borsten
brunettespy
22 08-05-2013 17:16
Lichaam & Gezondheid Ongelijke borsten
Mimuna
17 25-07-2012 20:44
Seksualiteit ongelijke borsten
redbloodedwoman
61 11-07-2011 10:59
Seksualiteit ongelijke borsten, seksueel afstotend?
*zingzing*
51 23-02-2004 16:22
Seksualiteit ongelijke schaamlippen,afstotend?
deesmees
6 23-02-2004 15:30
Seksualiteit ongelijke borsten
conchita_caourdina
6 17-01-2002 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.