Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2002, 22:46
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Wat zouden jullie doen als je pas 2x met een jongen (of meisje) hebt afgesproken, het heel gezellig was, jullie ook al met elkaar gezoend hebben en het wel overduidelijk is dat de ander jou heel erg leuk vindt, maar jij het eigenlijk een beetje te snel vindt gaan en (nog) niet weet wat je van diegene vindt?

Ik zit op dit moment in zo'n situatie en ik vind t nogal moeilijk. Hij is wel heel lief en aardig enzo maar voor mij is het allemaal nieuw (was mn 1e date ooit en 1e zoen dus) en ik heb ook het idee dat hij verder wil gaan dan zoenen maar ik dus niet omdat ik nog niet eens weet wat ik van diegene vind en hem nog maar zo 2x ontmoet heb.

Ik wil dit dus tegen hem gaan zeggen maar ik weet niet wat de beste manier is om dit te doen... En kan dit via msn of e-mail of moet ik hem opbellen of als we weer afgesproken hebben? Want over het algemeen kan ik mijn gevoelens beter in tekst dan in gesproken woord uiten en dit moet wel duidelijk over komen, maar dan weet ik weer niet hoe hij reageert...moeilijk dus, wat zouden jullie in zo'n situatie doen?

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2002, 23:03
SCiENTiST
Avatar van SCiENTiST
SCiENTiST is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Ik wil dit dus tegen hem gaan zeggen maar ik weet niet wat de beste manier is om dit te doen... En kan dit via msn of e-mail of moet ik hem opbellen of als we weer afgesproken hebben? Want over het algemeen kan ik mijn gevoelens beter in tekst dan in gesproken woord uiten en dit moet wel duidelijk over komen, maar dan weet ik weer niet hoe hij reageert...moeilijk dus, wat zouden jullie in zo'n situatie doen?
Ik zou eerst ff duidelijk onder woorden brengen wat je nou eigenlijk wil zeggen, hoe je het wil zeggen, evt. opschijven, en dan bellen (met papiertje erbij).
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 08:44
Herrie
Herrie is offline
Dit vind ik geen dingen die je even via MSN of de telefoon zegt. Ik zou dit zeker face-2-face tegen hem zeggen.

Gewoon tegen hem zeggen dat je hem eerst beter wilt leren kennen voordat je verder gaat!

Je zou hem ook kunnen zeggen dat hij pas de eerste voor jou is en dat je dus gewoon rustig aan wilt doen! Als hij niet alleen op sex uit is zou hij dat gewoon moeten begrijpen en respecteren!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Wat zouden jullie doen als je pas 2x met een jongen (of meisje) hebt afgesproken, het heel gezellig was, jullie ook al met elkaar gezoend hebben en het wel overduidelijk is dat de ander jou heel erg leuk vindt, maar jij het eigenlijk een beetje te snel vindt gaan en (nog) niet weet wat je van diegene vindt?
Als zoiets mij zou gebeuren (not likely), dan laat ik haar gewoon weten dat het allemaal nog onbekend terrein voor me is. Als ze daarop afknapt: jammer. En als ze het niet erg vindt, mag ze mijn docente zijn op het gebied van de liefde
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:28
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als jij niet meteen het gevoel hebt dat het wel wat zou kunnen worden, moet je er niet aan beginnen denk ik. Dat je niet meteen verliefd bent wil niks zeggen, maar je moet toch wel positieve gevoelens bij die jongen hebben. Tenminste, dat is bij mij zo.
Er was een keer een wat jongere jongen stapelgek op mij, en ik wist niet wat ik moest doen. Ik ben daarna niks met hem begonnen, gewoon omdat die 'klik' er niet was, en die moet er bij mij wel zijn voordat ik iets met iemand begin.
Dus denk er goed over na, en bij twijfel niet doen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:20
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou het ff rustig aan doen tot dat ik zeker zou weten wat ik zou willlen en dus geen overhaaste beslissingen nemen of zo, want daar krijg je misschien alleen maar spijt van..
Ik zou er pas voor gaan als ik er voor 100% achter stond.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:43
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Bedankt voor jullie reacties...maar ik weet nog steeds niet hoe ik het ga zeggen. Ik vind het ook heel leuk om bij hem te zijn en hij is dus ook een hartstikke lieve jongen maar ik wil hem eigenlijk eerst beter leren kennen voordat we echt 'close' worden zeg maar. Dan kan ik er rustig achterkomen of ik hem echt zó leuk vind, wat ik nu dus nog niet weet (zou ik dit trouwens al moeten weten na 2 afspraakjes?) Ik weet t gewoon echt niet op dit moment, alles is helemaal nieuw voor mij, ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine wat zouden jullie doen?
yannin
49 24-09-2011 00:04
Algemene schoolzaken Wat zouden jullie doen?
Balpen
12 27-05-2011 12:48
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen...
Heleeeeen
78 15-01-2006 15:25
De Kantine Mannen: wat zouden jullie doen als je voor een dag een vrouw was?
Muchacha
44 18-05-2005 17:28
Liefde & Relatie Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn???
Imke_BF
100 22-06-2003 22:42
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen???????
MissMorena
17 10-04-2003 09:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.