Oud 09-12-2003, 20:23
Verwijderd
Rafael van der Vaart verlaat Ajax komende zomer! 'Tijdens de winterstop bekijk ik de opties. Vorig jaar beloofde ik Ajax nog tot de zomer te blijven. maar voor het EK wil ik getekend hebben,' zegt hij op de dag van Club Brugge-Ajax in Het Laatste Nieuws, waarin hij ook zegt dat het Ajax-bestuur zich niet aan haar beloften gehouden heeft door in de zomer Cristian Chivu en Andy van der Meyde te verkopen.

Afgesproken zou zijn, volgens de speler, dat Ajax met het team van vorig jaar zou gaan bouwen aan een nieuw gouden hoofdstuk in de clubhistorie. Van der Vaart: 'Dat was de bedoeling, maar ineens waren Van der Meyde en Chivu weg. Dit is profvoetbal, en een bepaald moment moet je aan jezelf denken.'

Ook de financien maken dat Van der Vaart bij Ajax wil vertrekken. 'Dat speelt, maar er zijn nog andere dingen. In Engeland of Spanje is het elke week een topmatch. daar denk je aan als je tegen Groningen speelt voor lege tribunes. maar het voornaamste is, ik moet het naar mijn zin hebben.'


Als dit doorgaat wordt heel Ajax leeggekocht. Voor Zlatan en Trabelsi is er ook al interesse en ik denk dat Sneijder en Heitinga ook niet meer zo lang zullen blijven. Kortom: ik denk dat we een zelfde situatie krijgen als in 95-96 toen Ajax ook werd leeggekocht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2003, 20:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Als je zegt dat als je tegen Groningen voor half volle tribunes speelt wordt het tijd dat je naar oprot naar een Europese topclub.
Oosterpark uitverkocht laatste jaren tegen ajax en de arena zaten laatse jaren ook meer dan 45000 mensen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 21:04
Verwijderd
misschien volgende topaankoop van real?

Ik vind het niet meer dan logisch dan dat ie weggaat aan het eind van dit seizoen. Hij is hier een van de topspelers en kan in het buitenland veel meer leren en ook veel beter worden. Plus het geld, dat speelt natuurlijk ook een grote rol.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 07:34
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 09-12-2003 @ 21:04:
misschien volgende topaankoop van real?

Ik vind het niet meer dan logisch dan dat ie weggaat aan het eind van dit seizoen. Hij is hier een van de topspelers en kan in het buitenland veel meer leren en ook veel beter worden. Plus het geld, dat speelt natuurlijk ook een grote rol.
Klopt, maar toch is het jammer.
Het zit er inderdaar dik in dat Ajax weer leeggekocht gaat worden. Misschien dat de spelers nu nog niet zo ontzettend goed zijn, maar ze zijn wel allemaal talenten en nog heel jong. Dat is natuurlijk een goede investering voor een Europese topclub. En omdat de spelers nu ook nog niet helemaal tot de wereldtop behoren, zal Ajax er ook wel niet bijzonder veel geld voor gaan krijgen .

@Nixje: Waar heb je dit bericht trouwens vandaan?
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 08:09
secrit_D
Avatar van secrit_D
secrit_D is offline
Citaat:
@Nixje: Waar heb je dit bericht trouwens vandaan? [/B]
precies.. ajax.nl en vi.nl (allebei toch aardig betrouwbare site's in transfer-gevallen) rappen er met geen woord over... natuurlijk is vdv 1 van de toppers op de nederlandse velden, en van wat hierboven staat zal ook zeker iets waarzijn, maar vergeet de sluwheid van journalisten niet. ik denk dat het een storm in een glas water is.. (btw: ALS hij zou vertrekken zou dat een verlies voor nederlands vetbal zijn)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
AragornElessar schreef op 10-12-2003 @ 07:34:
@Nixje: Waar heb je dit bericht trouwens vandaan?
Van een ander forum en die hadden het van Het Laatste Nieuws.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:24
checko
Avatar van checko
checko is offline
Ik geloof dit ericht eerlijk gezegd niet helemaal. VdV zal zeker wel binnen nu en een paar jaar weggaan, maar dit bericht vlak na Ajax Brugge, nee, volgens mij gewoon verzonnen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:32
memory
Avatar van memory
memory is offline
Het laatste nieuws staat nu niet direct bekend als de meest betrouwbare krant, dat wil niet zeggen dat het onwaar is, maar je moet er mee opletten.
__________________
Laten we de dingen bij hun naam noemen. Laat ons, als het slecht is, zeggen: slecht.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
checko schreef op 10-12-2003 @ 11:24:
Ik geloof dit ericht eerlijk gezegd niet helemaal. VdV zal zeker wel binnen nu en een paar jaar weggaan, maar dit bericht vlak na Ajax Brugge, nee, volgens mij gewoon verzonnen
Het was ervoor.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:54
Verwijderd
bron???????//

vind het namelijk een redelijk onzin verhaal.

Maar als het wel zo is dan rot hij maar lekker naar spanje op, om iedere week een topwedstrijd te spelen tegen Real Murcia of Albacete.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:00
checko
Avatar van checko
checko is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-12-2003 @ 11:36:
Het was ervoor.
Maar wel heel vlak ervoor
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:13
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
VDV mag van mij weg. Hij presteert alleen in oranje, dit seizoen hebt ie op enkele wedstrijden na geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Je ziet hem nooit opstaan in topwedstrijden. Hij is hele wedstrijden onzichtbaar, verdedigt niet mee. Ik vind VDV een goede speler maar hij wordt door iedereen overschat. Vorig seizoen presteerde ajax wel in de champions leaque, zonder VDV, en nu met VDV lukt het tegen mindere tegenstanders niet. Hij moet eerst maar eens beter bij ajax gaan presteren, de ploeg als aanvaller op sleeptouw nemen, ipv weglopen nu het moeilijk wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:31
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 10-12-2003 @ 11:54:
bron???????//
laatse nieuws²
en die hebben het weer van van der vaart
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 10-12-2003 @ 12:13:
VDV mag van mij weg. Hij presteert alleen in oranje, dit seizoen hebt ie op enkele wedstrijden na geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Je ziet hem nooit opstaan in topwedstrijden. Hij is hele wedstrijden onzichtbaar, verdedigt niet mee. Ik vind VDV een goede speler maar hij wordt door iedereen overschat. Vorig seizoen presteerde ajax wel in de champions leaque, zonder VDV, en nu met VDV lukt het tegen mindere tegenstanders niet. Hij moet eerst maar eens beter bij ajax gaan presteren, de ploeg als aanvaller op sleeptouw nemen, ipv weglopen nu het moeilijk wordt.
Iedereen hemelt hem zo op.. Zelf vind ik dat ie eerst maar eens wat meer mag laten zien..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:03
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 10-12-2003 @ 12:13:
VDV mag van mij weg. Hij presteert alleen in oranje, dit seizoen hebt ie op enkele wedstrijden na geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Je ziet hem nooit opstaan in topwedstrijden. Hij is hele wedstrijden onzichtbaar, verdedigt niet mee. Ik vind VDV een goede speler maar hij wordt door iedereen overschat. Vorig seizoen presteerde ajax wel in de champions leaque, zonder VDV, en nu met VDV lukt het tegen mindere tegenstanders niet. Hij moet eerst maar eens beter bij ajax gaan presteren, de ploeg als aanvaller op sleeptouw nemen, ipv weglopen nu het moeilijk wordt.
Toen hij net debuteerde, was hij heel goed en viel hij erg op. Daarom heeft iedereen zulke hoge verwachtingen van hem. Natuurlijk is hij een hele goede speler, maar hij is geen god ofzo. Hij wordt dus inderdaad overschat, maar ik vind niet dat hij echt heel slecht speelt. Hij is nogsteeds gewoon een goede speler, alleen hij valt niet meer zo ontzettend op en als hij dan een keer iets goeds doet, dan zegt iedereen: "Ja, dat mocht ook wel een keer."
Hij speelt best wel aardig op het middenveld, maar dat is gewoon moeilijker dan in de spits. Ik denk dat hij in Ajax het beste voorin kan spelen (achter Ibrahimivic ofzo), omdat Ajax toch wel genoeg middenvelders heeft en minder goede spitsen (hoe triest was het dat Van Damme in de spits moest ).
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 00:56
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Hij gaat een beetje op Van Persie lijken
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 05:04
Verwijderd
Het kan best dat hij weggaat in de zomer. Maar haal dat alsjeblieft niet uit zulke stomme berichtjes.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 18:02
josjuh
Avatar van josjuh
josjuh is offline
zien we komende zomer wel weer...of ie blijft of nie
__________________
I love you Feline!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2003, 19:11
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
je kunt de toppers nu eenmaal niet in nederland houden.
deze competitie is op een dermate laag niveau dat je je wedstrijden voortaan met 7-0 kunt winnen, en dan hoef je nog niet eens zoveel kracht te gebruiken.
ik kan me voorstellen dat dit niet bepaald motiverend is voor spelers met het tallent alla vd vaart, robben, van persie. die spelers willen elke week een topwedstrijd kunnen spelen. dat is niet alleen leuker voor ze, maar ze leren er ook veel meer van.

de enige manier om de toppers in nederland te houden is: luisteren naar Dhr. van Raay, voorzitter van PSV. hij heeft ideen over een euroleage. een competitie met de topclubs uit de b-landen. ik zie dat wel zitten want de volgende namen spreken toch wel aan:
the rangers, celtic, anderlecht, club brugge, aek athene, galatasaray, fenerbache, besiktas, ajax, feyenoord, psv, sparta praag, kopenhagen, rosenburg, astria wien.

een prachtig rijtje waarmee je de toppers wel in nederland houd en de leegloop kunt voorkomen
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 20:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Doe nou niet of elke topclub in Nederland met 7-0 van Volendam wint want dat is dus niet zo.
In Engeland, Italië en Spanje winnen de topclubs ook wel eens met grote cijfers van een mindere ploeg.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 11-12-2003 @ 19:11:
de enige manier om de toppers in nederland te houden is: luisteren naar Dhr. van Raay, voorzitter van PSV. hij heeft ideen over een euroleage. een competitie met de topclubs uit de b-landen. ik zie dat wel zitten want de volgende namen spreken toch wel aan:
the rangers, celtic, anderlecht, club brugge, aek athene, galatasaray, fenerbache, besiktas, ajax, feyenoord, psv, sparta praag, kopenhagen, rosenburg, astria wien.

een prachtig rijtje waarmee je de toppers wel in nederland houd en de leegloop kunt voorkomen
Krijgen we alweer die euroleague?? Zal niet veel goeds opleveren:
- je speelt in eens tegen allemaal onbekende clubs, waar je niks mee hebt. Ik vind ADO Den Haag - Ajax bijvoorbeeld interessanter klinken, dan Rosenborg - Ajax.
- Nederlandse competitie wordt helemaal waardeloos Europees gezien. Zelfde geldt dan voor De Schotse, de Griekse, de Belgische, De Turkse, enz...
- Wie zegt dat toppers bij Nederlandse clubs zullen blijven? Misschien wordt die Euro-League dus wel een grote mislukking.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 23:30
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 11-12-2003 @ 20:58:
Krijgen we alweer die euroleague?? Zal niet veel goeds opleveren:
- je speelt in eens tegen allemaal onbekende clubs, waar je niks mee hebt. Ik vind ADO Den Haag - Ajax bijvoorbeeld interessanter klinken, dan Rosenborg - Ajax.
- Nederlandse competitie wordt helemaal waardeloos Europees gezien. Zelfde geldt dan voor De Schotse, de Griekse, de Belgische, De Turkse, enz...
- Wie zegt dat toppers bij Nederlandse clubs zullen blijven? Misschien wordt die Euro-League dus wel een grote mislukking.
Dit zijn 1 van de 1000 redenen waarom die euroleage gedoemt is te mislukken, sterker nog, waarom het voor altijd fantasie zal blijven en nooit werkelijkheid zal worden.

Voordat toppers in NL zullen blijven en toppers hierheen komen zal eerst het belastingstelsel moeten veranderren. Maar ik ben tegen discriminatie dus ook hiertegen, want als een voetballer minder belasting betaald, waarom heeft een putjeschepper daar dan geen recht op?...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:47
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Was toch wel duidelijk datie weg zou...
Trouwens over dat Euroleague..Ik zeg als Ned-Belgische competitie...maja, die is hier al een keer helemaal afgezeken, zonder dat ik maar 1 moment overtuigd was..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:39
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=687869


Waarom deze wel dicht??


Transfertopic????
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:55
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 13-12-2003 @ 18:39:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=687869


Waarom deze wel dicht??


Transfertopic????
omdat ik de FB'ers er attent op heb gemaakt.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 19:28
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Mooi, en dan in het buitenland op de bank
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 20:59
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Waar haalt die gast deze bullshit vandaan? Denk echt niet dat Koeman zou blijven als ie er al vanuit zou gaan dat Raffie, Zlatan, Hatem, Wesley, Johnny, Maxwell weggaan heur.. Maar alstie gaat moet ie Sylvie maar hier houden.. Zoals die elke week weer stuntelt op TMF.. HEERLIJK gewoon!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
secrit_D schreef op 10-12-2003 @ 08:09:
precies.. ajax.nl en vi.nl (allebei toch aardig betrouwbare site's in transfer-gevallen) rappen er met geen woord over... natuurlijk is vdv 1 van de toppers op de nederlandse velden, en van wat hierboven staat zal ook zeker iets waarzijn, maar vergeet de sluwheid van journalisten niet. ik denk dat het een storm in een glas water is.. (btw: ALS hij zou vertrekken zou dat een verlies voor nederlands vetbal zijn)
werd vorig jaar ook totaal NIET over van Hooijdonk gepraat.
Tot 2 dagen voor hij tekende
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:17
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
www.voetbalkrant.com

daar stond dat ook op, en ik denk dat vd vaart volgende zomer wel weggaat, en binnen de komende 3 jaar zullen alle goede talenten/spelers weg zijn bij ajax denk ik (vd vaart, zlatan, pienaar, maxwell, trabelsi, sneijder, heitinga, stekelenburg, escude, grygera, sonck, mitea), dat soort lui een beetje

en dit is beter dan in 1995 enzo want toen gingen ze allemaal gratis naar AC Milan, laf dat het was toen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:28
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
Citaat:
mmmm schreef op 14-12-2003 @ 14:17:
www.voetbalkrant.com

daar stond dat ook op, en ik denk dat vd vaart volgende zomer wel weggaat, en binnen de komende 3 jaar zullen alle goede talenten/spelers weg zijn bij ajax denk ik (vd vaart, zlatan, pienaar, maxwell, trabelsi, sneijder, heitinga, stekelenburg, escude, grygera, sonck, mitea), dat soort lui een beetje

en dit is beter dan in 1995 enzo want toen gingen ze allemaal gratis naar AC Milan, laf dat het was toen
sonck lijkt me niet echt een kerel die carriere gaat maken in spanje ofzo hoor, veel verder dan ajax zal die wel niet komen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:39
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
nilsholgersson schreef op 14-12-2003 @ 14:28:
sonck lijkt me niet echt een kerel die carriere gaat maken in spanje ofzo hoor, veel verder dan ajax zal die wel niet komen
hij kan mss wel naar een clubje als leeds ofzo, of liverpool mss (maar het is niet echt een talent als zlatan)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:22
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 11-12-2003 @ 20:58:
K
- Nederlandse competitie wordt helemaal waardeloos Europees gezien. Zelfde geldt dan voor De Schotse, de Griekse, de Belgische, De Turkse, enz...
Celtic in UEFA Cup Finale
Galatasaray won UEFA Cup tijdje terug, net zoals Feyenoord.
België, maar 2 toppers en te weinig Europese plekken.
Griekenland is hopeloos, maar vond Panathinaikos/Olympiakos altijd wel goed.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 22:23
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
de euro leage is voor vele dus gedoomt om te mislukken. dta wil zeggen dat galataseray, anderlecht, celtic. ik noem maar een paar namen, niet als topclub worden aangezien.
zo word in het buitenlans ook naar de nederlandse 'top'clubs gekeken.
je moet wel heel nationalistisch zijn om te zeggen dat de nederlandse competitie nog interesant is voor topspelers. je zag robben weer met een paar individuele acties heel rkc wegspelen. Ibrahimovitsh kwam er in bij ajax en utrecht was meteen verdoemd tot verliezen. dit zegt toch genoeg?
nattuurlijk vervallen nu de streek derby's (waarbij de uitslag trouwens altijd al zeer voorspelbaar is), maar grote geldschieters zien toch veel meer in een internationale competitie dan in een micky mouse competitie!
de derby's tussen ajax, psv en feyenoord blijven ook bewaard en er komen mooie wedstrijden bij tegen celtic, the rangers, besiktas, club brugge. die zijn toch net wat leuker dan: ajax-groningen, psv-volendam of feyenoord-zwolle.

je moet de minnen tegen de plussen afwegen en niet alleen nationalistisch denken. of heb ik het nu bij het foute eind??
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 15:48
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Vanaf nu alle geruchten, transfers in dit topic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd EURO 2008 Zwitserland/Oostenrijk
Stom Konijn
264 26-06-2008 00:12
Vrije tijd Moet koeman weg???
AJACIED
55 02-03-2005 09:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.