Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2003, 19:20
Carintjuh
Carintjuh is offline
Kzit een beetje met een kwestie. Misschien kunnen jullie helpen? M'n ouders zijn dus nu al bezig met het boeken van de zomervakantie, want dan hebbe nog veel keus enzo. Maar ze gaan er al helemaal vanuit dat ik mee wil, omdat ik dat een poos geleden ook zei. Nu begin ik daar dus over te twijfelen, want vorig jaar miste ik iedereen ook heel erg. Ik vin het nou een beetje stom om te zeggen, op het laatste moment, dat ik liever heb dat mijn vriend of een vriendin meegaat, of dat ik thuisblijf. Ze zouden het sowieso heel jammer vinden als ik thuisblijf, en dan voel ik me weer schuldig enzo. Mijn vriendje wil ik opzich wel mee hebben maar wie zegt dat het over een half jaar nog aan is?? Wat zouden jullie doen??

Mssn vinden jullie dit een zeikprobleem maar ik wil tog ff weten wat jullie in zo'n geval zouden doen! Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2003, 19:25
aansteker
aansteker is offline
Ik zou het er gewoon met je ouders over hebben. Vraag of er nog iemand mee mag, en ga in eerste instatie uit van je vriendje en stel dat het uit gaat dan kun je nog altijd een vriendin meenemen.

Veel succes
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 19:43
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hoe lang heb je al wat met je vriend dan? Als het nog maar kort is, kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar als jullie nou al een hele tijd een relatie hebben, dan is er toch geen reden om ervan uit te gaan dat het uit gaat? Het is dan toch juist leuk om nu al te plannen dat jullie in de zomer weggaan? En anders kan je inderdaad nog een vriendin meenemen, mocht het toch uit gaan.

Maar als het je wel gezellig lijkt om met je ouders mee te gaan als je vriend of een vriendin meegaat, dan zou ik zeker meegaan! Met je ouders doe je vaak leuke dingen, en hoef je ook niet zo te letten op de kosten (zij betalen toch ).
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 19:52
Carintjuh
Carintjuh is offline
we hebben 8,5 maand wat
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 19:54
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Je kunt dat beter zelf beslissen. Als jij echt het gevoel hebt dat het goed gaat (blijft gaan), dan kun je het overwegen. Als je twijfelt moet je het ECHT niet doen!!! Volg je hart zou ik zeggen. En als je dus wil dat hij mee gaat zou ik inderdaad een back-upje nemen Wel zo slim...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 20:11
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik zou denk ik vragen of er iemand mee mag. En dan zou je er nu van uit kunnen gaan dat dat je vriend is, en als het tegen die tijd uit is dat je een vriendin kan mee nemen.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 20:12
Verwijderd
Je kunt het er beter nu over hebben dan dat je vlak voor de vakantie zegt dat je niet mee gaat. Dat heb ik gedaan en dat is pas lullig. Vraag anders idd of er iemand mee mag, je kunt later nog wel beslissen wie dat wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 08:31
Carintjuh
Carintjuh is offline
ik heb gevraagd of er iemand mee mag maar de reis is volgens mijn ouders te duur om iemand mee te kunnen vragen. We gaan waarschijnlijk met t vliegtuig naar de canarische eilanden dus jaah... Misschien ga ik wel helemaal niet mee... maar dat gaan ze iig nie leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 09:50
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Carintjuh schreef op 18-12-2003 @ 09:31:
ik heb gevraagd of er iemand mee mag maar de reis is volgens mijn ouders te duur om iemand mee te kunnen vragen. We gaan waarschijnlijk met t vliegtuig naar de canarische eilanden dus jaah... Misschien ga ik wel helemaal niet mee... maar dat gaan ze iig nie leuk vinden
Maar kan je vriend/ een vriendin dan niet zijn eigen reis betalen? Op hun ouders?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 12:47
Thomas
Thomas is offline
Blijf gewoon thuis. Maak er zelf een leuke vakantie van.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 13:05
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Mijn ouders hadden dit ook.
Nu hebben ze voor 3 personen geboekt ( hun en mn broertje) en mn vriendje en ik kunnen dan gewoon kijken of we mee gaan. Mensen er op het laatste moment bij kost niet veel maar afzeggen wel, dus je kan ze beter voor 2 of evt 3 personen laten boeken dan kan je altijd nog alleen mee ( als het uti is) of samen.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 13:51
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 18-12-2003 @ 10:50:
Maar kan je vriend/ een vriendin dan niet zijn eigen reis betalen? Op hun ouders?
Dit is ook wel een goede oplossing ja.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 18:48
Lieverd17
Avatar van Lieverd17
Lieverd17 is offline
hai hai

zo'n soort probleempjuh heb ik ook gehad deze zomer ( werd ook een half jaar van teore geboekt enz)
Maarjah, ik wou natuurlijk me vriendje mee, heel leuk natuurlijk en die is uit eidenlijk mee gweest was egt super leuk!
maar jij zegt: 'stel dat het uit ga' ..dat kan natuurlijk..nou dan kan je als nog je vriendin mee nemen tog???
Zodra het definitief uit is kan je je vriendin mee vragen, en als het niet uitgaat gewoon je vriendje..als je dat wil natuurlijk !

Byee

Miej
__________________
Walk a little Slower..And open-up youre eyes!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
aansteker schreef op 17-12-2003 @ 20:25:
Ik zou het er gewoon met je ouders over hebben. Vraag of er nog iemand mee mag, en ga in eerste instatie uit van je vriendje en stel dat het uit gaat dan kun je nog altijd een vriendin meenemen.

Veel succes
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 19:20
COELEN
Avatar van COELEN
COELEN is offline
Gewoon je ouders laten kiezen! Zeg ze dat je of met je ouders mee gaat en je vriend dan dus ook, of dat je thuisblijft met je vriend(of op vakantie gaat) (dit is trouwens alleen goed als je graag met je ouders mee wil!!!ze zullen nl toch eerder zeggen dat ze je mee willen hebben!)
__________________
~=Wie niet trekt is een mietje=~ :D
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 17:10
Carintjuh
Carintjuh is offline
heb dikke ruzie gehad met mn ouders. Ben eg ff over de zeik. Ze vinden me een verwend nest omdak me nie eens 15 dagen in de zomervakantie aan kan passen om met hun op vakantie te gaan. Toen hadden ze me eindelijk zo'n groot schuldgevoel aangepraat dat ik jankend zei dak wel mee zou gaan, maar nie langer dan 9 dagen ofzo. Maar toen wast weer nie goed omdak dan met mn tegenzin mee ging. Kortom we gaan nou helemaal niet op vakantie en iedereen hier doet boosig en nou voelk me zo superschuldig want ze hadden er eg zin in.


ben die lui eg zat af en toe
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 14:35
SSgNgirl
SSgNgirl is offline
[URL=http://SSgNgirl.msnfriends.nl]hoihoi mense ik heb een probleempje mijn vriendin en ik zijn allebei op de zelfde jongen en die jongen is op mijn vriendin dus nu hebbe ze samen en ik baal er heel erg van en ik zie ze ook iedere dag klef doen en zo en als ik vraag of ze minder klef wille doen worde ze boos maar mijn vreindin wil nog wel vriende blijven maar ze negeerd me wel de hele tijd wat moet ik nu doen wete jullie het
__________________
hak maar iemand om van te houwe 2 zagte arme om me heen die mij altijd besgerme zouwe kvoel me zow verdomd alleen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
SSgNgirl schreef op 22-12-2003 @ 15:35:
[URL=http://SSgNgirl.msnfriends.nl]hoihoi mense ik heb een probleempje mijn vriendin en ik zijn allebei op de zelfde jongen en die jongen is op mijn vriendin dus nu hebbe ze samen en ik baal er heel erg van en ik zie ze ook iedere dag klef doen en zo en als ik vraag of ze minder klef wille doen worde ze boos maar mijn vreindin wil nog wel vriende blijven maar ze negeerd me wel de hele tijd wat moet ik nu doen wete jullie het
Wat doet dat in deze topic...? Open dan een nieuwe...
(Kan alleen vanuit de indexpagina van een forum, niet in een nieuwe topic.)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-12-2003, 14:45
Verwijderd
Gewoon gaan, later in je leven kijk je terug en denk je "oh ik had de mogelijkheid om daar heen te gaan maar..' Je zult je vrienden enzo wel missen, maar kom op! Zolang duurt het niet, en idd mischien is het dan wel uit met je vriendje, mischien niet. 15 dagen is leefbaar, de wereld staat niet stil.
En ook nog: je ouders willen graag dat je gaat en ze hebben er zelf veel zin in, ik zou het niet zo'n probleem vinden... een zomervakantie is tenslotte niet maar 15 dagen.... heel wat langer om andere plannen te maken en dingen te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Weer een topic: 'Wat zouden jullie doen in deze situatie?'
sojamelk
17 30-04-2009 19:54
Psychologie Situatie..wat zouden jullie doen?
J'Landa
10 18-10-2005 11:20
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen?
poezewoefke
2 07-05-2004 14:28
Liefde & Relatie Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn???
Imke_BF
100 22-06-2003 22:42
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen als...
Missy1234567890
6 24-09-2002 17:43
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen?
Examen-boy
3 12-07-2002 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.