Oud 03-12-2021, 17:39
theo933
theo933 is offline
Ik ben 16 jaar oud en al mijn hele middelbare schooltijd heb ik een crush (understatement) op een meisje. Ik heb nog nooit echt een vriendin gehad, maar wel wat vaker met meisjes gesnapt en gepraat maar daar bleef het bij. Ik zit nu in het vijfde en in het eerste durfde ik niet naar haar toe te gaan omdat ik onzeker was. We zitten ook maar 2 uur in een week in hetzelfde lokaal. Ik heb veel aan mezelf gewerkt, sport elke dag gedisciplineerd, ik ben heel blij met mijn lichaam en heb eigenlijk niks om onzeker over te zijn. Een aantal weken geleden heb ik het uit mezelf gekregen om haar te snappen en dat verliep prima. We snappen niet elke dag, maar hebben het wel gezellig met elkaar. De enige momenten dat ik echt op haar af kan stappen zijn als ik haar tegenkom in de gang, in de pauze of in die twee uur dat we samenzitten. Ik heb haar al twee keer eventjes gesproken maar de laatste 1,5 week niet meer in het echt, wel op snap. Ik blijf mezelf maar zeggen dat ik het moet doen, maar op het moment dat ik haar zie kan ik het vaak niet. Ze is vaak met vriendinnen. Ik blijf soms even wat langer bij mijn kluisje hangen met de hoop dat ik haar tegenkom en als ik haar zie kijk ik haar even aan en loop door. Ik heb zelfs in mijn telefoon een aantal onderwerpen geschreven, zodat ik iets heb om over te praten, terwijl ik eigenlijk helemaal geen awkward persoon ben om mee om te gaan. Ik denk dat ik het aan het overthinken ben. vandaag was het ideale moment om een gesprek te starten met haar, maar toen ik haar zag met haar vriendinnen liep ik door en ben ik naar huis gefietst. ik neem het mezelf kwalijk
Deze is echt speciaal en ik ben het aan het verpesten maar ik heb het gevoel dat ik het gewoon niet kan.

Laatst gewijzigd op 03-12-2021 om 18:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2021, 17:48
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Gwn doen dan
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 15-01-2022, 00:42
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Ik leef heel erg met je mee. Als je verliefd bent lijkt het alsof er vanalles mis kan gaan.
Maar er is een kans dat zij je ook leuk vindt. En als ze je afwijst heb je het in ieder geval geprobeerd.
Stap gewoon op haar af als je er niet bij over nadenkt, dat helpt goed. En zeg het recht voor de raap.
Ik geloof in je en weet dat je het kunt. Nog veel succes!
__________________
Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb. 😄
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd
zoeke1
7 25-07-2015 22:10
Liefde & Relatie Verkering maar te verlegen
Verwijderd
0 20-05-2015 17:04
Liefde & Relatie Erg verliefd maar erg verlegen
aliasrolator
4 14-03-2014 00:58
Liefde & Relatie verliefd maar te verlegen :(
exoticking1998
4 24-11-2013 17:21
Liefde & Relatie Verliefd.. en nu?
eline7711
4 15-05-2006 20:25
Liefde & Relatie verliefd, maar...
~fiesta~
6 09-05-2002 16:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.