Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2004, 10:49
Verwijderd
Hoihoi, ik vraag me weer iets af

Het word weer zomer, het water word weer warm.... het is dus weer tijd voor "skinny dipping".
Nu is dus mijn vraag:
Hebben jullie het ooit gedaan? Waarneer (leeftijd bv) was dit? Vond je het leuk? Met wie deed je het? Waar deed je het (geef niet teveel details, anders komen mensen je opzoeken )....
Zou je het bijvoorbneeld ook met een stel vrienden doen.... ik ben benieuwd.
Oud 22-05-2004, 10:55
Verwijderd
Nog nooit gedaan.. Of tenminste, dat telt dan niet. Weleens onder water even mijn bikini uitgetrokken omdat er allemaal zand in zat enzo, maar dat valt niet onder skinny dippen natuurlijk

Ik zou het wel willen doen met mijn vriend, en ik zou het ook wel doen met sommige vriendinnen van me. Niet met allemaal, echter.
Oud 22-05-2004, 10:56
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
ik wil dat ook <3

nog nooit gedaan dus, nooit echt gelegenheid voor gehad/aanleiding toe geweest
__________________
hoi
Oud 22-05-2004, 11:06
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Tja, echt bewust naaktzwemmen was het niet. Maar een tijdje geleden was ik samen met een vriendin van mij naar een (naakt)sauna, waarbij je ook toegang had tot heerlijke turkse stoombaden, jacuzzies, bubbelbaden en kruidenbaden. Dit was ook geheel naakt uiteraard, en het complex was best wel groot, dus je had ook wel redelijk wat ruimte om naakt te zwemmen (en naakt rond te hobbelen). Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vond om naakt te zwemmen, het paste gewoon perfect bij die hele sfeer van relaxing daar. Heb uiteindelijk zelfs naakt liggen zonnen op het dakterras daar . Na een tijdje heb je echt niet meer in de gaten dat je naakt loopt en bovendien loopt iedereen daar naakt, dus je valt echt niet meer op ofzo.

Conclusie: best wel voor herhaling vatbaar eigenlijk
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-05-2004, 11:07
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
en dat was met enkel vrouwen?

serieus als ik daar als man zou rondlopen... hoe de fuk moet je dan ooit je seksuele gevoelens in bedwang houden en zorgen dat je dus niet voor schut loopt? :+

onmogelijk volgens mij
__________________
hoi
Oud 22-05-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 12:07 :
en dat was met enkel vrouwen?

serieus als ik daar als man zou rondlopen... hoe de fuk moet je dan ooit je seksuele gevoelens in bedwang houden en zorgen dat je dus niet voor schut loopt? :+

onmogelijk volgens mij
Oud 22-05-2004, 11:40
Verwijderd
Ja, vaak genoeg gedaan, zo van mijn nulde tot mijn 17e. Sindsdien niet meer, want gebrek aan gelegenheid. Zou het op zich ook best samen met vrienden doen, ja; ook vaak genoeg gedaan.

(waarom staat dit op seksualiteit, eigenlijk?)
Oud 22-05-2004, 11:51
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Nog nooit gedaan. Er is nog nooit een goede gelegenheid voor geweest, misschien dat het ooit nog gebeurd. Het lijkt me wel leuk.
Oud 22-05-2004, 12:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Yup. In de zomer gingen we wel eens na het uitgaan 's nachts zwemmen in een buitenzwembad in de buurt, en op vakantie hebben we 't ook wel een paar keer gedaan.
Oud 22-05-2004, 12:07
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 12:07 :
en dat was met enkel vrouwen?

serieus als ik daar als man zou rondlopen... hoe de fuk moet je dan ooit je seksuele gevoelens in bedwang houden en zorgen dat je dus niet voor schut loopt? :+

onmogelijk volgens mij
de temperaturen daar zijn dusdanig dat je echt heeeeel erg geil moet zijn wil je een stijve krijgen, dus wees gerust.
Oud 22-05-2004, 12:10
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 12:07 :
serieus als ik daar als man zou rondlopen... hoe de fuk moet je dan ooit je seksuele gevoelens in bedwang houden en zorgen dat je dus niet voor schut loopt? :+
Ach, zo erotisch is het niet, en als je het toch moeilijk krijgt kun je je altijd focussen op een vrouw van 55 ofzo
Oud 22-05-2004, 12:29
Soullar
Soullar is offline
Is naaktzwemmen zo gek dan?

Ik ben opgegroeid met naturisme als heel normaal zijnde, niet dat we thuis altijd naakt rondlopen, eerder bepaalde vakanties. Maar ik stoor me echt niet aan anderen als ik mij bijv. om ga kleden tussen mensen.

Thuis loop ik dikwijls ook naakt rond, alleen vergeet ik soms als ik wil gaan douchen, wat ik alleen op de zolder kan doen, ik door een winkelruimte heen moet, nu is die gelukkig niet elke dag open, maar 'tis best een drukke straat.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Oud 22-05-2004, 12:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Even in je blootje het water in is ideaal als je geen zin hebt in natte spullen en het is wel snoeiheet.

Ik hannes zowieso al niet met handdoekjes om me heen op het strand. Ik heb niks wat iedereen daar niet zelf al heeft, en dat geschutter valt alleen maar op. Daar ga ik altijd eens even goed voor liggen, kijken wanneer die handdoek op de grond valt, en dan zo'n hoogrooie kop erboven.

Ik loop zelf ook makkelijk bloot rond, zeker na al die jaren studentenhuis. Ik heb geen inkijk, en wie zich eraan stoort kijkt maar gewoon even niet.
Oud 22-05-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 22-05-2004 @ 13:36 :
Ik loop zelf ook makkelijk bloot rond, zeker na al die jaren studentenhuis.
Ik vind het nu juist erg lastig dat ik geacht wordt wanneer ik uit bed kom vallen eerst een kamerjasje aan te doen voor ik ontbijt ga maken enzo
Oud 22-05-2004, 12:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-05-2004 @ 13:38 :
Ik vind het nu juist erg lastig dat ik geacht wordt wanneer ik uit bed kom vallen eerst een kamerjasje aan te doen voor ik ontbijt ga maken enzo
Onze kamerjassen hingen aan de badkamerdeur, dus voor we die hadden waren we al bloot op de plaats van bestemming gearriveerd. Maar voor brood smeren was het toch wel handig, want de verwarming was vaker uit dan aan.
Oud 22-05-2004, 12:49
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-05-2004 @ 12:40 :
Ja, vaak genoeg gedaan, zo van mijn nulde tot mijn 17e. Sindsdien niet meer, want gebrek aan gelegenheid. Zou het op zich ook best samen met vrienden doen, ja; ook vaak genoeg gedaan.

(waarom staat dit op seksualiteit, eigenlijk?)
gezien je reactie vind jij dit meer op lifestyle passen natuurlijk...echter is naturisme en verwanten denk ik niet voor iedereen zo weggelegd
__________________
hoi
Oud 22-05-2004, 12:50
Verwijderd
Net als Sarah vaak genoeg, vanaf mijn nulde tot 15/16 zoiets. Nu niet meer zo vaak, ook wegens gebrek aan gelegenheid.
Oud 22-05-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 13:49 :
gezien je reactie vind jij dit meer op lifestyle passen natuurlijk...echter is naturisme en verwanten denk ik niet voor iedereen zo weggelegd
Dus naakt = seksualiteit voor niet-naturisten?

Kijk, als het nu een soort van erotisch naaktzwemmen is, ok. Maar gewoon naakt zwemmen... daar is toch voor niemand ook waar iets seksueels aan?
Oud 22-05-2004, 12:55
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-05-2004 @ 13:52 :
Dus naakt = seksualiteit voor niet-naturisten?

Kijk, als het nu een soort van erotisch naaktzwemmen is, ok. Maar gewoon naakt zwemmen... daar is toch voor niemand ook waar iets seksueels aan?
ik denk voor mannen wel
__________________
hoi
Oud 22-05-2004, 13:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-05-2004 @ 13:52 :
Dus naakt = seksualiteit voor niet-naturisten?
Ik reken mezelf niet als naturist, maar ik vind naakt niet perse erotisch nee.

Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 13:55 :
ik denk voor mannen wel
Spreek voor jezelf
Oud 22-05-2004, 13:13
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-05-2004 @ 14:05 :
Ik reken mezelf niet als naturist, maar ik vind naakt niet perse erotisch nee.
nee, naakte mannen vind ik ook niet erotisch...
mooie naakte vrouwen wel...
Citaat:

Spreek voor jezelf
ja dat doe ik maar wel,
__________________
hoi
Oud 22-05-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 14:13 :
nee, naakte mannen vind ik ook niet erotisch...
mooie naakte vrouwen wel...
Maar als je gaat skinnydippen met een groepje vrienden, waar het nu min of meer over gaat... ben jij dan alleen maar bevriend met mooie vrouwen?
Oud 22-05-2004, 13:22
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-05-2004 @ 14:14 :
Maar als je gaat skinnydippen met een groepje vrienden, waar het nu min of meer over gaat... ben jij dan alleen maar bevriend met mooie vrouwen?
ik zou het dus niet doen met zomaar wat vrienden, maar meer met een select gekozen gezelschap. bijv slechts 1 persoon; mijn vriendin.

maar als het bijv. vriendinnen van mij zouden zijn kan ik dat naakt nog wel erotisch vinden, het is alleen waar je voor jezelf de grens legt van hoe ver. je kunt het naakt zwemmen dan fijn vinden denk ik omdat je het doet, en met hun. maar dan ligt daar dan ook de grens van het erotieke denk ik. of mag ik dat dus al geen erotiek noemen?
__________________
hoi
Oud 22-05-2004, 13:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-05-2004 @ 14:14 :
Maar als je gaat skinnydippen met een groepje vrienden, waar het nu min of meer over gaat... ben jij dan alleen maar bevriend met mooie vrouwen?
Tuurlijk, wat heb je aan lelijke vriendinnen?
Oud 22-05-2004, 13:35
hippie jesse
hippie jesse is offline
ik zou niet zo snel naar een echte naturisten plek gaan, omdat ik denk dat ik dan inderdaad misschien sexuele gevoelens zou kunnen krijgen. Wel zwem ik vaak naakt, en dan ook waar ondbekende mensen bij zijn. Als het warm is en ik wil mijn kleren niet nat, dan spring ik er overal hopsake naakt in. Geen enkelprobleem en erg lekker.
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Oud 22-05-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 14:22 :
ik zou het dus niet doen met zomaar wat vrienden, maar meer met een select gekozen gezelschap. bijv slechts 1 persoon; mijn vriendin.
Ha, maar dan is het natuurlijk ook anders; dan is het met iemand die je toch al geil vindt en met sex associeert, tja, als diegene naakt is, dan wordt dat nog versterkt natuurlijk. Als ik zou gaan naaktzwemmen met alleen mijn vriend, dan zou dat, naturistische opvoeding of niet, toch wel erotisch zijn.

Citaat:
maar als het bijv. vriendinnen van mij zouden zijn kan ik dat naakt nog wel erotisch vinden, het is alleen waar je voor jezelf de grens legt van hoe ver. je kunt het naakt zwemmen dan fijn vinden denk ik omdat je het doet, en met hun. maar dan ligt daar dan ook de grens van het erotieke denk ik. of mag ik dat dus al geen erotiek noemen?
Ik volg je hier niet helemaal geloof ik . Maar als je gaat naaktzwemmen met een groepje vriendinnen, dan zul je natuurlijk best naar ze kijken en dingen denken als 'goh, mooi' of 'oei, dat valt tegen', enzo, maar ik neem aan dat je er dan niet zo gauw echt geil van zult worden, omdat het niet zo'n context heeft... toch?
Oud 22-05-2004, 13:46
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
@sarah, en als je naaktzwemmen nou juist associeert met geiligheid? probleempje denk ik ?
__________________
hoi
Oud 22-05-2004, 13:48
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ja lijkt me best wel leuk een keer bijna gedaan in zwembad van vriendin, samen met vriendjes.. beetje zat enhsow maar wilk nog we een keer doen ja, al meerdere malen voorgesteld aan me vriend
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-05-2004, 14:03
Verwijderd
Ik zal zelf ook maar eens reageren....

Ik ben met mijn huidige vriend al een paar keer gaan zwemmen (naakt dan natuurlijk) , hier in de buurt is een lekker natuurpark. Het nadeel is dat dit hier echt 's avondfs moet, want overdag ligt het vol met mensen...
Het is 's avonds ook wel leuker hoor, daar niet van .
Ik heb het nog niet met vrienden gedaan, denk dat niet te gaan doen ook. Ik ben erg onzeker over mijn lichaam en zeker tegenover vrienden.
Ik geef toe dat het wel een erotisch tintje heeft, maar dat ligt meestal wel aan het moment, en het gezelschap
Oud 22-05-2004, 14:08
scalle
Avatar van scalle
scalle is offline
been there done that...

meestal 's avonds met vrienden/vriendin, nog stiekem ff in het duistere van de dacht gaan skinnydippen... wel oppassen om het niet in zatte toestand te doen, maar het is best wel leuk...
alleen met je vriendin kan het natuurlijk best een erotisch tintje hebben maar zoals velen, bij gebrek aan gelegenheid (in mijn geval gebrek aan vriedin... )
dan erna ff opwarmen bij een kampvuurtje op het strand... *droomt al weg naar beter tijden
__________________
Dont eat me.I'm a mighty pirate!
Oud 22-05-2004, 15:15
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 12:07 :
en dat was met enkel vrouwen?

serieus als ik daar als man zou rondlopen... hoe de fuk moet je dan ooit je seksuele gevoelens in bedwang houden en zorgen dat je dus niet voor schut loopt? :+

onmogelijk volgens mij
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Oud 22-05-2004, 16:16
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 12:07 :
en dat was met enkel vrouwen?

serieus als ik daar als man zou rondlopen... hoe de fuk moet je dan ooit je seksuele gevoelens in bedwang houden en zorgen dat je dus niet voor schut loopt? :+

onmogelijk volgens mij
Nee, hoor. Mannen, vrouwen, kinderen, ouderen, alles liep daar rond.
En ja, ik moet je ook weer eerlijk bekennen dat ik opgegeven moment redelijk opgewonden raakte.... Zeker toen die vriendin van mij en ik uitgebreidt ons seksleven zaten te bespreken terwijl we in de sauna op het houtenbankje lagen (we hadden een sauna voor ons alleen). Bedacht me toen ook dat ik heel graag een keertje seks in de sauna zou willen hebben

Voordeel bij vrouwen is dat het nooit zo heel duidelijk is als ze opgewonden raken. Bij mannen is het veel duidelijker te zien in bijvoorbeeld de sauna.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 16:18.
Oud 22-05-2004, 16:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 22-05-2004 @ 17:16 :
Voordeel bij vrouwen is dat het nooit zo heel duidelijk is als ze opgewonden raken. Bij mannen is het veel duidelijker te zien in bijvoorbeeld de sauna.
Mwoa, je kunt 't dus wel zien...
Oud 22-05-2004, 16:25
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 22-05-2004 @ 17:16 :
Voordeel bij vrouwen is dat het nooit zo heel duidelijk is als ze opgewonden raken. Bij mannen is het veel duidelijker te zien in bijvoorbeeld de sauna.
ja daarom, dat suckt!! ik wil ook naar dat soort oorden ofzo..lekker relaxen genieten.. maar ik weet zeker dat ik heus wel opgewonden raak ofzo als ik iets moois qua vrouwelijk schoon voorbij zie huppelen... en dan sta je toch ff mooi voor 'paal' ;-)
__________________
hoi
Oud 22-05-2004, 16:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 17:25 :
maar ik weet zeker dat ik heus wel opgewonden raak ofzo als ik iets moois qua vrouwelijk schoon voorbij zie huppelen...
Je moet 't gewoon een keer proberen, 't valt echt best mee. Ik heb maar 1 keer gehad dat ik wel opgewonden begon te raken, maar toen lag d'r in zo'n stoombad een hele mooie meid 1 bank je lager, en kon ik zegmaar zo naar binnen kijken
Oud 22-05-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 17:25 :
ja daarom, dat suckt!! ik wil ook naar dat soort oorden ofzo..lekker relaxen genieten.. maar ik weet zeker dat ik heus wel opgewonden raak ofzo als ik iets moois qua vrouwelijk schoon voorbij zie huppelen... en dan sta je toch ff mooi voor 'paal' ;-)
Dan ga je toch lekker op je buik liggen, of in kleermakerszit zitten, met een handdoekje en een boekje er voor? Of werkt dat niet?
Oud 22-05-2004, 16:51
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Doe ik al zolang ik me kan herinneren, mijn ouders zijn al heel lang naturisten, en ik ben er dus ook mee opgegroeid, en heb het met gigantisch veel mensen gedaan
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 22-05-2004, 17:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
barbelle schreef op 22-05-2004 @ 17:51 :
en heb het met gigantisch veel mensen gedaan
Anything you say will be misquoted and used against you
Oud 22-05-2004, 17:36
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
ja, misschien moet ik het gewoon maar een keer doen zo'n kuuroordje..

maar stel dat het nou wel gebeurt hé..en het wordt opgemerkt..wordt je dan niet afgeschildert als een enorme perv? of denkt men over het algemeen, ongelukje..kan gebeuren?

(kan me namelijk iets herinneren van jambers of ton ofzo? van een kerel die zo'n pomp dingetje in zijn lul had ofzo...en dus eigenlijk altijd met een halve stijve pik rond loopt... maar dan op een naturisten camping...en dan zijn ouders van kleine kindertjes bijv. vaak geschokt ofzo, en wordt die man een beetje 'gepest' ) ...of is dit dus echt bs :+ zou namelijk wel het laatste zijn waar ik op zit te wachten :+


verder lijkt het me wel dope..lekker in je nakie rondhuppelen enzo hoor..lekk0r zwemmen ..etc...,verdorie ik leer nog wat van dit topic
__________________
hoi
Oud 22-05-2004, 17:54
pinokio
pinokio is offline
Vorig jaar op vakantie naar Portugal geweest met ex en dr familie. Ze hadden een eigen huisje gehuurd, mét zwembad... dus wij waren wel eens naakt aan t zwemmen ja. Was erg leuk

Kep eigenlijk nooit zoveel moeite met 'naakt zijn'. Waarom zou ik eigenlijk? Als Eva niet van die appel had gegeten....
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Oud 22-05-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 18:36 :
ja, misschien moet ik het gewoon maar een keer doen zo'n kuuroordje..

maar stel dat het nou wel gebeurt hé..en het wordt opgemerkt..wordt je dan niet afgeschildert als een enorme perv? of denkt men over het algemeen, ongelukje..kan gebeuren?

(kan me namelijk iets herinneren van jambers of ton ofzo? van een kerel die zo'n pomp dingetje in zijn lul had ofzo...en dus eigenlijk altijd met een halve stijve pik rond loopt... maar dan op een naturisten camping...en dan zijn ouders van kleine kindertjes bijv. vaak geschokt ofzo, en wordt die man een beetje 'gepest' ) ...of is dit dus echt bs :+ zou namelijk wel het laatste zijn waar ik op zit te wachten :+


verder lijkt het me wel dope..lekker in je nakie rondhuppelen enzo hoor..lekk0r zwemmen ..etc...,verdorie ik leer nog wat van dit topic
Ik heb zelf nog nooit iemand met een stijve zien rondlopen, wel liepen mijn neven 's ochtends altijd nog in een korte broek rond... om het te verbergen dus. Iedereen wist dat, niemand kon het iets schelen.

Wel een perv meegemaakt, dat was een vent die áltijd een broek aan hield, áltijd naar alle meisjes keek en op een gegeven moment aan verschillende meisjes vroeg of ze op de foto wilden. Die werd dus meteen van de camping getrapt.

Wanneer het een keertje gebeurd, zullen misschien wat mensen je raar aankijken, maar ze zullen je het echt niet kwalijk nemen.
Oud 22-05-2004, 18:33
Verwijderd
Ik heb het als kind vaak gedaan in de sauna, en nog steeds. De laatste keer dat ik ben geweest is afgelopen herfstvakantie, dus ik ben er wel weer eens aan toe.

En één keer aan het strand, 's nachts, nadat ik met wat vrienden naar de bioscoop was geweest.
Oud 22-05-2004, 18:43
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-05-2004 @ 17:25 :
Mwoa, je kunt 't dus wel zien...
Ja, oke. Dat is wel waar, aan vrouwen kun je het vaak ook wel zien, zeker als je erop gaat letten. Maar mij ging het er nu meer even om, dat het bij mannen wel héél duidelijk is, aangezien zij een paal krijgen. Bij vrouwen blijven dat soort veranderingen toch wat meer bedekt, en is het meer een innerlijk gebeuren.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-05-2004, 18:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 22-05-2004 @ 19:43 :
Bij vrouwen blijven dat soort veranderingen toch wat meer bedekt, en is het meer een innerlijk gebeuren.
Gelukkig kun je als je blijft zitten/liggen wel aardig voorkomen dat die stijve opvalt. Gewoon netjes met 1 been opgetrokken en een arm d'r tussen zitten. Nja, niet dat dat NIET opvalt, maargoed

Punt is dat het wel mee zal vallen. Als iedereen daar gewoon in z'n nakie rondloopt is er ook weinig erotisch meer aan.
Oud 22-05-2004, 18:52
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-05-2004 @ 19:48 :
Gelukkig kun je als je blijft zitten/liggen wel aardig voorkomen dat die stijve opvalt. Gewoon netjes met 1 been opgetrokken en een arm d'r tussen zitten. Nja, niet dat dat NIET opvalt, maargoed



Punt is dat het wel mee zal vallen. Als iedereen daar gewoon in z'n nakie rondloopt is er ook weinig erotisch meer aan.
Ja, ook dat is waar. En al zou het wél gebeuren... Nouja, jammer dan, maar niet veel bijzonders aan. Blijft toch gewoon een natuurlijk proces .
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-05-2004, 19:55
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Haha, doet me even ergens aan denken. Vooral aan opmerking van Sarah dat ze geacht wordt kamerjas te dragen als ze bed uit rolt.

Ik woon dus nu ook al een tijdje in een studentenhuis met 2 andere meiden en 2 heren. En toen ik daar voor het eerst ging douchen kwam ik dus ook gewoon net als thuis met niets dan een handdoekje om me heen de douche uitlopen (grenst aan de keuken), Anton stond in de keuken eten te maken en liet van schrik zijn spatel in een pan met kokend water vallen hihi Was hij niet gewend dat iemand zonder badjas oid de douche uit kwam stampen En dat vond ik dan weer raar haha

En skinnydippen... ach ja. Op z'n tijd is dat best leuk
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 22-05-2004, 22:22
Verwijderd
@ dextor: ik denk dat de meeste mensen het op zich geen ramp vinden als ze zien dat je een erectie hebt, zo lang ze maar ook zien dat je probeert om 't min of meer te verbergen, en je 'm niet in hun gezicht gaat lopen duwen enzo
Oud 22-05-2004, 22:41
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik was 2 jaar geleden op vakantie met een vriend in Italië. We zaten daar bij zijn ouders in een huisje, bij dat huisje was een privézwembad. Zijn ouders (en vrienden + zoons, die daar ook waren) zwommen regelmatig zonder kleren. Ikzelf vond dat maar niets, ik hou er niet zo van om mezelf bloot te geven. Maar toen iedereen weg was, en ik alleen bij het zwembad was heb ik ff gezwommen zonder zwembroek Moet zeggen dat het wel een vrij gevoel geeft, maar ik heb mijn zwembroek toch weer snel aangetrokken...
Oud 23-05-2004, 09:18
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Lijkt me wel wat ja.
Ik heb weleens naakt gezwommen in Frankrijk met wat mensen die ik daar had leren kennen.
We waren alleen behoorlijk aangeschoten en het was donker.
Alleen het idee was gelukkig al genoeg
Ik zou het ook weleens overdag of aan het begin van de avond willen doen, ik heb ook geen moeite met naakt zijn, dus wie weet... Alleen dan wel met vrienden/vriendinnen of het lieft met mijn vriend.
Oud 23-05-2004, 10:09
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
het lijkt me wel leuk eens te doen.
__________________
Boe.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd naaktzwemmen
janplezier
11 07-10-2016 13:55
Seksualiteit Naaktzwemmen
naamvergeten!
12 22-04-2010 11:07
Seksualiteit Wat heb je nu nog nooit gedaan maar wil je wel eens proberen ?
Raven
82 09-07-2009 07:47
De Kantine Heb je ooit wel eens aan skinnydippen gedaan?
Verwijderd
41 11-06-2006 14:22
Verhalen & Gedichten Spel III
Saarah
77 14-05-2006 09:52
Seksualiteit hij wil niet mee naar de sauna :(
*mystery*
52 25-06-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.