Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2005, 21:21
confused
Avatar van confused
confused is offline
ik heb laatst gehoord van poppers.
is dat ook drugs en hoe ziet het eruit?
wat doet het met je?
kan je het vergelijken met andere drugs?
ik ben hier benieuwd naar kan iemand me vertellen van hoe of wat?
__________________
Just because I rock, it doesn't mean I'm made of stone!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2005, 22:35
Verwijderd
poppers wordt soms beschouwd als drugs. Maar het duurt amper een minuut. Het is leuk voor even, maar van de hoofdpijn die je ervan krijgt heb je denk ik gauw genoeg. Het is een vloeistof die in een flesje zit en je snuift de geur van het flesje even diep in. Na een paar seconden wordt je hoofd zeer warm en voel je iets wat moeilijk te omschrijven is. Daarna gaat dat gevoel over in een bonkende koppijn die nog een paar minuten aanhoud ofzo.

En dat het je anus open zet als je het zo gebruikt is een fabeltje. Das alleen als je het spul in een gesloten kamer openzet en laat verdampen, want dat doet het nogal snel. Dus altijd je duim op het flesje zetten en snel weer dicht draaien na gebruik. EN niet knoeien want het is best agressief spul
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 01:21
Verwijderd
voor verdere info
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 07:37
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 24-05-2005 @ 23:35 :
Na een paar seconden wordt je hoofd zeer warm en voel je iets wat moeilijk te omschrijven is.
Ik vind het voelen als een groter-wordende-ballon in m'n hoofd
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 08:40
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
..en nog wat gezeur: poppers zijn kwa slechtheid voor je zenuwstelsel (lees: hoeveel zenuwcellen er doodgemaakt worden) vergelijkbaar met xtc (teminste, als je het een paar keer achter elkaar gebruikt). kan je dus maar beter xtc gebruiken, daar heb je nog wat aan.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 08:44
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 25-05-2005 @ 09:40 :
..en nog wat gezeur: poppers zijn kwa slechtheid voor je zenuwstelsel (lees: hoeveel zenuwcellen er doodgemaakt worden) vergelijkbaar met xtc (teminste, als je het een paar keer achter elkaar gebruikt). kan je dus maar beter xtc gebruiken, daar heb je nog wat aan.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 14:03
confused
Avatar van confused
confused is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 24-05-2005 @ 23:35 :
poppers wordt soms beschouwd als drugs. Maar het duurt amper een minuut. Het is leuk voor even, maar van de hoofdpijn die je ervan krijgt heb je denk ik gauw genoeg. Het is een vloeistof die in een flesje zit en je snuift de geur van het flesje even diep in. Na een paar seconden wordt je hoofd zeer warm en voel je iets wat moeilijk te omschrijven is. Daarna gaat dat gevoel over in een bonkende koppijn die nog een paar minuten aanhoud ofzo.

En dat het je anus open zet als je het zo gebruikt is een fabeltje. Das alleen als je het spul in een gesloten kamer openzet en laat verdampen, want dat doet het nogal snel. Dus altijd je duim op het flesje zetten en snel weer dicht draaien na gebruik. EN niet knoeien want het is best agressief spul

nah zware troep dus, ik vind het dan niet vergelijkbaar met xtc want dat duurt langer
__________________
Just because I rock, it doesn't mean I'm made of stone!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 16:10
nijmegenaar
Avatar van nijmegenaar
nijmegenaar is offline
ik heb er weinig lol aan gehad. Je kop explodeert bijna en dan zakt het weer. Dit is gedurende 3 sec.

That's all
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 16:16
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
ik had het laatst over sex met iemand en die zei dat je door poppers makkelijker anaal kon doen? klopt dat...haha weet iemand dat...ben erg benieuwd weet niet wat voor een spul het is....dus...vandaar deze rare vraag
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 16:37
Verwijderd
kijk mijn antwoord daar staat dat in, voor verdere info even bij de sex shop vragen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 16:49
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 25-05-2005 @ 17:37 :
kijk mijn antwoord daar staat dat in, voor verdere info even bij de sex shop vragen.
Citaat:
Gewenste effecten van poppers:

Sexueel: versterken van lustgevoel. Remmingen vallen weg. Als poppers worden genomen vlak voor een een opkomend orgasme wordt het klaarkom-gevoel versterkt.
Omdat de erectie vermindert, kan men met poppers het orgasme ook uitstellen.
Poppers maken dat aanraken prettig -erotisch aanvoelt. Door het spierverslappende effect ontspant de anale kringspier. Dat vergemakkelijkt de penetratie.
Zie de handreiking (site) van Vlierefluiter..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 18:53
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
haha sorry ik was te lui om te lezen dus had gelijk het berichtje geplaatst..!! tnx was het dus toch waar haha lachu
misc maar eens proberen...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol vraagje over poppers
Mariekuh
2 06-11-2003 13:38
Seksualiteit Sex met Poppers
fimmes
46 13-05-2003 15:56
Drugs & Alcohol ervaringen met poppers
Infaustus
8 02-04-2002 21:46
Drugs & Alcohol Poppers....hoe werkt het?
)Vampje(
11 18-01-2002 17:36
Drugs & Alcohol poppers wat heb je eraan?
Wladimir
7 14-01-2002 14:48
Lichaam & Gezondheid Poppers?
dreadje
4 20-11-2001 18:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.