Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2004, 14:40
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie "uitgaansgedrag" als je een relatie hebt. Het is natuurlijk anders dan wanneer je lekker vrijgezel bent.
Als je een relatie hebt, ga je dan altijd uit met je vriend/vriendin of juist alleen met vrienden ? Waarom ?
Als je zonder je "partner" uitgaat kun je de ander vetrouwen dat degene zijn handen thuis houdt ?
Ben je bang dat je vriend/vriendin iemand anders ontmoet tijdens het uitgaan ?
Als je samen uitgaat kijk je dan nog wel rond om te zien of er leuke mensen rondlopen . Wat zijn de voor en nadelen van samen wel of niet uitgaan?
JA ik wil het allemaal graag weten!
alvast bedankt
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2004, 14:41
Mindfields
Mindfields is offline
Vond uitgaan met mn vriend nooit zo super leuk, vind het altijd veel leuker om met vriendinnen/vrienden te gaan. Heb nu net weer een vriend, en tis best wel apart.. eerst kon ik gewoon doen waar ik zin in heb, nu niet meer zo erg..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:14
Verwijderd
mwa ik ga altijd met collega's, en mijn vriendin met die van haar, en soms samen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:25
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Jongens jullie zijn niet echt "spraakzaam" vandaag
Het mag allemaal uitgebreider !
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:46
Prune
Avatar van Prune
Prune is offline
ik vind het altijd wel leuk om uit tegaan met me vriendin, maar ze mag bijna nooit. Met carnaval is ze wel bij mij in het dorp geweest en is ze ook blijven slapen. Maar nog voor dat ik verkering had was het altijd wel dik uit me bol gaan, maar tegenwoordig doe ik het gewoon rustig aan, is ook veel leuker
__________________
Always OutNumberd, Never OutGunned
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 16:41
Madgirl
Avatar van Madgirl
Madgirl is offline
Eigenlijk ga ik altijd uit met me vriend. Vermaak me dan echt wel Zijn vrienden gaan dan ook wel es mee, of de mijne. Voordat ik een vriend had was ik wel meer op de versiertoer, maar dat is nou natuurlijk niet meer nodig. En als hij een keertje met vrienden uitgaat ben ik echt niet bang dat hij iemand anders ontmoet ofzo. En hij vindt het ook geen probleem als ik met andere uitga, geloof ik
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 17:22
HeartandSoul
Avatar van HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Ik ga eigenlijk ook altijd met mijn vriend uit..
maar dan ook met de vrienden van mijn vriend & mijn vrienden..
Ik vind dit totaal geen probleem, het is altijd super gezellig..
en gelukkig kan iedereen goed met elkaar..

Ik ben soms wel bang als hij alleen met zijn jongens-vriendjes uitgaat, maar dat heeft zo zijn reden. Het is al wel een keer mis gegaan op vakantie... Ik vertrouw hem nou wel en ik weet dat hij het niet nog een keertje doet, maar toch hou je dan weleens zo'n vervelend onzeker gevoel als hij alleen op pad is met zijn vriendjes.
__________________
(( G* HVJ ))
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 17:24
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik ga meestal met mn vrienden en mn partner op stap. Nou ja, dat betekent dus dat ik en mn vriendinnen ergens heengaan en hij en zijn vrienden ergens anders zijn, maar we zien elkaar dus wel regelmatig op zon avond. Bovendien zijn mijn vrienden ook zijn vrienden geworden en andersom, dus das wel fijn.

Hij gaat ook wel ns alleen met vrienden als ik thuis ben, of andersom.

Tuurlijk kijk ik nog om me heen, niet met een gedachte erachter maar t is altijd vleiend om nog sjans te hebben van andere mannen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 18:36
Cruz
Cruz is offline
Ik ga niet zo vaak uit, maar als ik eens ga dan ga ik met mijn vriend. Dat is altijd hartstikke leuk Maar onze vrienden gaan dan ook altijd mee, het is dus niet zo dat we met z'n 2en zijn. We kunnen dus gewoon allebei op zo'n avond ook ff met iemand anders ff ergens heen gaan ofzo. Als ik uit ga flirt ik opzich ook wel een beetje met anderen. Vind ik gewoon leuk. Ik wil er verder niks mee en weet ze ook wel op afstand te houden ofzo. Mijn vriend doet dat vast ook wel. Denk ik.

Maar hij gaat sowieso elke week uit, ik dus niet. Hij is dus ook vaak zat helemaal zonder mij, alleen met zijn vrienden. Hij is toen 1x bijna vreemdgegaan. Maja, bijna! Ik maak me nu dus eigenlijk geen zorgen als ie zonder mij gaat. Ik vertrouw hem daarin dan toch wel genoeg, ookal ben ik snel jaloers en onzeker. Het is dus niet zo dat ik dan de hele avond afvraag wat ie doet en dat ik bang ben en hem wil controleren ofzo. Bah, nee, dat is sick! Vlak na die bijna-keer was ik wel een paar keer een beetje ongerust, maar dat is gelukkig weer over gegaan.
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 20:34
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ga eigenlijk zelden met m'n vriend uit: meestal gaan we dan onze eigen weg. Niet dat ik het erg vind om samen met hem weg te gaan, maar het gebeurt gewoon weinig. We willen elk een beetje een eigen leven overhouden en met onze eigen vrienden weggaan. En ja, dan wordt er wel eens geflirt met een ander, maar uiteindelijk weten we dat we een paar uurtjes later naast elkaar liggen te slapen. Ik ben er heel tevreden mee.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 21:45
Verwijderd
Mijn uitgaansgedrag is met vriend ongeveer hetzelfde als zonder vriend, eigenlijk; ik dans en ik probeer met vrienden/bekenden te praten, ik laat me voorstellen aan bekenden van bekenden, dat is het zo'n beetje. Dat doe ik zowel met vriend als zonder vriend, al gaat mijn vriend nooit méé.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 08:24
Verwijderd
Ik ga tegenwoordig altijd met mijn vriend uit. We hebben een hele leuke vriendengroep en daarmee vermaken we ons wel.
Ik ben losser geworden, dans zelf meer, heb meer lol. En hij is helemaal gestoord met uitgaan, springen en doen. Dat mensen hem aankijken kan hem nix schelen, samen met zijn vrienden lekker gek doen.
Dat hij mij beetje kwetst door me alleen te laten en door de aandacht van veel andere vrouwen te trekken, dat zit er nog niet echt in...
Die andere vrouwen denken dan dat ie vrijgezel is trouwens, maken bijvoorbeeld foto's met hun gsm, gaan er tegen aan dansen ..Dan vlieg ik m maar om zn nek.
Das wel een nadeel, maar een voordeel is dat ik hem zie zoals hij eigenlijk is, een beetje net als mij, alleen mis ik het lef om ook zo te doen. Een ander voordeel is dat je lekker samen naar huis kan, bij elkaar kan blijven slapen en als dat niet mag ben je iig lekker lang samen geweest!
Ik denk dat ik mijn vriend wel kan vertrouwen als hij alleen uitgaat. Hij kent enorm veel mensen, ook veel meiden en zoals ik al eerder typte valt hij door zijn gedrag op. Daarbij komt dat hij niet lelijk is. Dus ik twijfel enorm, maar vertrouw hem wel, anders heeft de relatie ook weinig zin meer!
Tuurlijk kijk ik rond naar andere jongens, net zoals hij naar andere meiden kijkt. Maar het liefst kijken we naar elkaar.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 12:17
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
als mijn vriend met zijn vrienden weg zou gaan, zou ik zeker wel bang zijn. ligt niet aan hem, maar aan mijn ex en me vader die beiden vreemdgegaan zijn. Om deze reden heeft mijn vriend tegen me gezegd: als ik uit ga, neem ik je gewoon mee. ik ga de laatste tijd niet zo veel uit, maar mijn vriend ook niet dus dat is niet zo een probleem. maar gelukkig dat hij het zo ziet anders zit ik me thuis alleen maar te ergeren...

als ik uit zou gaan zonder mijn vriend (ja, heel oneerlijk maar binnenkort een meidenavond waar hij niet bij mag zijn... en dan zeg ik dat ik het niet leuk vind als hij met ze vrienden gaat... slecht ik weet het!) dan zou ik nog wel een beetje kijken naar andere jongens, misschien beetje mee praten maar niemand krijgt me telefoon nummer meer! dat is wel veranderd, en met dansen is het een beetje anders, maar verder kan ik nog steeds leuk uit gaan hoor!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:30
Verwijderd
Ik ga vrijwel altijd met mijn vriend uit. Er gaan wel eens vriendinnen van mij mee of vrienden van hem, maar lang niet altijd tijd.
Wij zijn niet van die types om uit te gaan met grote groepen mensen, dan moeten we teveel rekeningen houden met anderen en daar hebben we geen zin in
Hij gaat ook wel es doordeweeks alleen (of met vrienden) uit en dat moet ook kunnen vind ik. Ik vertrouw hem dat hij niet aan iemand anders zit o.i.d., want andersom zou hij dat ook niet leuk vinden.
Hij vertelt ook heel eerlijk of er veel leuke mensen (meisjes) waren of als er gekke dingen zijn gebeurd. Niet altijd leuk om te horen, maar wel zo fijn als iemand eerlijk is.
Ben ook niet bang dat hij iemand leukers ontmoet (ook al ziet hij er goed uit) omdat hij het idee heeft dat weinig mensen hem begrijpen en hij vertrouwt mensen niet snel.
Maar goed tuurlijk kijk ik rond naar leuke en mooie jongens en hij naar meisjes, we praten er samen gezellig over en dat vind ik heel normaal, kijken mag en is leuk!
Ben er wel mee eens dat uitgaan met vriendinnen anders is dan dat je met je vriend bent. Hij houd je toch wel in de gaten (uit bezorgheid) en de omgeving erom heen. Ik vind mijn vriend uitgaan leuker, omdat hij van veel verschillende muziek en dingen houd net zoals ik.
Maar eens in de zoveel tijd met alleen vriendinnen uitgaan is ook heel leuk, je hoeft nergens op te letten, de aandacht die je krijgt van anderen is leuk enz.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:38
beestje
beestje is offline
ik ging eigenlijk maar zelden uit met mijn vriend. op de een of andere manier kon ik niet echt "loskomen" als hij erbij was. dus meestal stond ik dan bij hem in de buurt een beetje te kijken. en de keren dat ik wel loskwam en het echt naar mijn zin had zat hij naar mijn idee de hele tijd heel kritisch te kijken... dus ik ging zonder vriend uit, als ik al ging.

tis dus niet voor niks uitgegaan
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:43
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-03-2004 @ 15:40:
Als je een relatie hebt, ga je dan altijd uit met je vriend/vriendin of juist alleen met vrienden ? Waarom ?
Soms alleen met vrienden, maar vaak juist met m'n vriend plus mijn of zijn vrienden. Omdat samen uitgaan gewoon leuker is

Als je zonder je "partner" uitgaat kun je de ander vertrouwen dat degene zijn handen thuis houdt ?
Ja, ik kan hem vertrouwen. Natuurlijk maak ik me stiekem wel altijd een beetje zorgen dat hij niet door een of andere bloedmooie meid versierd wordt

Ben je bang dat je vriend/vriendin iemand anders ontmoet tijdens het uitgaan?
Zie vorige vraag. Ik ga er van uit dat hij meiden kan ontmoeten, maar hij zal niet vreemdgaan. Denk ik, en hoop ik.

Als je samen uitgaat kijk je dan nog wel rond om te zien of er leuke mensen rondlopen.
Haha, cliche, maar nee. Dan heb ik alleen maar oog voor hem.

Wat zijn de voor en nadelen van samen wel of niet uitgaan?
Ik spreek andere vrienden en kennissen minder, omdat ik ook veel bij hem in de buurt ben. Ik gedraag me iets netter
En ik zou niet de slet uit kunnen hangen, maar daar heb ik toch geen behoefte aan
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 16:30
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-03-2004 @ 15:40:
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie "uitgaansgedrag" als je een relatie hebt. Het is natuurlijk anders dan wanneer je lekker vrijgezel bent.
Als je een relatie hebt, ga je dan altijd uit met je vriend/vriendin of juist alleen met vrienden ? Waarom ?
Ehm zonder andere vrienden omdat ik op het moment geen vrienden heb (alleen vage kennissen) behalve mijn vriendin.


Citaat:
ZerO schreef op 28-03-2004 @ 15:40:
Als je zonder je "partner" uitgaat kun je de ander vetrouwen dat degene zijn handen thuis houdt ?
Dat wel, ik vertrouw de omgeving alleen niet zo. Maar aan de andere kant hoef ik me er ook geen zorgen over te maken...

Citaat:
ZerO schreef op 28-03-2004 @ 15:40:
Ben je bang dat je vriend/vriendin iemand anders ontmoet tijdens het uitgaan ?
Ja, maar ik vertrouw haar wel en anders is het EXIT.

Citaat:
ZerO schreef op 28-03-2004 @ 15:40:
Als je samen uitgaat kijk je dan nog wel rond om te zien of er leuke mensen rondlopen .
Ja hoor, ook waar zij bij is, maar daar laat ik het ook bij. Andersom mag dat natuurlijk ook.


Citaat:
ZerO schreef op 28-03-2004 @ 15:40:
Wat zijn de voor en nadelen van samen wel of niet uitgaan?
JA ik wil het allemaal graag weten!
alvast bedankt
Voordelen:
-Als je het niet naar je zin hebt hoef je niet de enige te zijn die zo 'ongezellig' weggaat.
-Gezelliger

Nadelen:
-Je dient rekening te houden met de ander
-Je zit als het ware vast aan de ander
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:12
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Ja, ik kan hem vertrouwen. Natuurlijk maak ik me stiekem wel altijd een beetje zorgen dat hij niet door een of andere bloedmooie meid versierd wordt
Ik herken dit helaas
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2004, 17:42
Verwijderd
Ok, kan alleen over mn ex praten, maar dat zal ook wel goed zijn. Hij woont in Amsterdam en ik in een rotdorp. Zelf ben ik niet zo'n echt heftig uitgaanstype. Gewoon omdat ik daar niet echt de behoefte toe heb en ja, de weekenden waren we samen en dan vulden we onze tijd anders in. We gingen dus nooit uit. Hij wel eens door de weeks. Dat vond ik af en toe wel moeilijk. Waarom niet met mij? Nee, zei hij: op die avonden is het niet leuk. (het is net uit en op welke avond gaat hij... maar ok hij moest ook zn tijd invullen natuurlijk ) We zouden een keer samen uitgaan, maar dat ging dan niet door etc etc. Naja, we gaan nog wel een keer uit.
Maarja, ik vond t stiekem toch wel een beetje moeilijk als hij uitging. Straks kwam ie iemand tegen die veel leuker was dan ik etc.. Maarja, daar ben ik een onzeker meisje voor
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:31
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ga meestal zonder mijn vriendje uit, maar we gaan wel eens naar dezelfde kroeg/discotheek, maar dan is hij met zijn vrienden en ik met de mijne. Gewoon omdat we dat leuker vinden en onze vrienden toch al niet zo vaak zien.
Ik ben niet bang voor dat hij vreemdgaat of wat dan ook. Ik vind dat je dan ook geen gezonde relatie hebt: 1 van de belangrijkste dingen is juist dat je elkaar vrij kan laten en kan vertrouwen.
Bovendien vind ik dat je best naar anderen mag kijken/flirten met uitgaan: dat is juist leuk en zolang het daarbij blijft is er niks aan de hand toch?
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:54
Slettelina *
Slettelina * is offline
Tja we gaan bijn altijd samen uit. Meestal met zijn vrienden en daar kan ik me prima mee vermaken. Eigenlijk gaan we niet uit zonder elkaar. Maar soms ben ik wel bang dat hij een veel leuker meisje tegenkom Maar ik vertrouw hem wel volkomen
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik gedraag me hetzelfde als ik uitga met mijn vriendin als zonder mijn vriendin. Tuurlijk zijn er momenten als ik met mijn vriendin ben (en haar vriendinnen en mijn vrienden daarbij) ff niet aanspreekbaar ben, dat we dus aan het zoenen zijn of ff intiem zijn, maar ik praat in het bijzijn van haar nog genoeg met anderen.
Zij vindt het zelf niet erg als ik met mijn vriendin ergens anders heen ga, ze is dus niet snel jaloers. Daar ben ik blij om, ik wil namelijk geen vriendin die zegt: "En jij gaat altijd met mij mee en mag niet meer met anderen weg." want dan is het denk ik snel over, dat pik ik niet, dan verlies ik op lange termijn sociale contacten en stel ik me helemaal op haar is. En het belangrijkste is dat ze me op deze manier (dat ik ergens anders zonder haar mag gaan) dat we elkaar vertrouwen. Ik vertrouw haar ook. Ze is vorige week ook op stap zonder mij geweest, zo had ze dat ook afgesproken met haar vriendinnen (meidenavond) en trouwens was ik die avond wat moe dus wilde eigenlijk niet op stap.
Ik kijk ook nog best wel naar andere meiden. Maar ik leef onder het motto "Kijken mag, maar handjes thuis!" en daar hou ik me ook aan. Tuurlijk praat ik wel eens met een goede vriendin van me die mijn vriendin niet goed kent, maar zij kent meer jongens die ik niet ken dan dat ik meiden ken die zij niet kent. En ze danst ook wel eens met mijn vrienden. Maar daar word ik totaal niet jaloers van.
Verder kan ik ook heel makkelijk uit zonder mijn partner, dus wat uitgaansgedrag zit het wel snor
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 00:08
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
wij kennen elkaar via uitgaan en muziek, dat we samen uitgaan is daarom logisch.

vanaf het moment dat we elkaar hebben leren kennen (op een feest) gingen we eigenlijk alleen nog maar samen uit. we houden immers van dezelfde muziek...

daarom als er ergens een dj draait die we allebei graag willen zien of er een of ander concept is bedacht voor een feest dat ons bijzonder lijkt gaan we daar heen. en als de een verhinderd is, gaat de ander toch, of we blijven eens samen thuis..
soms bezoeken we verschillende feestjes, maar dan komen we elkaar wel weer tegen op de after.

wat ik net las bij iemand: fijn dat je niet in je eentje ´ongezellig´ naar huis gaat als je het niet leuk vind...
ik ga best wel eens in mijn eentje naar huis als ik me niet helemaal okee voel, hij trouwens ook. ik wil hem niet, en hij mij niet belemmeren in een muzikale belevenis of gewoon een leuk feestje, het is namelijk ook heel fijn als je in je bed ligt en er komt een paar uurtjes later iemand bij je gekropen die je heel lief vind.

alleen de afgelopen 2 maanden zijn we totaal niet met elkaar uit geweest, ja één weekendje wel. dat komt omdat ik voor een halfjaar in het buitenland zit.
nu gaan we afzonderlijk van elkaar uit, en vertellen na afloop de verhalen van onze verschillende feestjes en vage belevenissen en mooie muziek en gekke vrienden.

ik ben nooit bang dat hij iets doet waar ik het niet mee eens ben. als hij namelijk op een feestje is en die éne dj draait die hij zo geweldig vind, heeft hij helemaal geen oog voor niemand niet en staat hij alleen maar de hele tijd te dansen.
bovendien vertrouw ik hem volkomen, dat is nog wel belangrijker. soms verteld ie me dat iemand hem probeerde te versieren, meestal homo´s en dan lachen we daar samen om.

hmmm... wat heb ik toch een fijn vriendje
__________________
hieperdepiepp!

Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 00:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.