Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 17:13
tiktoktak
tiktoktak is offline
Mijn "vriendinnen" zeurden al voordat ik zeker wist dak geslaagd was, al om een examenfeest. Ik was ook van plan om die te geven en zat dus datums te bedenken. Ze konden geen van de datums, en ik blijf niet bezig dus ik doe het nu samen met mijn 2 nichtjes en mijn vriend. We hebben toch grotendeels dezelfde vriendenkring. Ik zou dan nog mijn "vriendinnen" erbij uitnodigen.

Ik stuurde leuk een mailtje, uitgelegd waarom ik het samen geef(voordeliger enzo), stuurt iedereen mij terug dat een andere vriendin dan al haar verjaardag geeft. Ik zou dat ook moeten weten!
Ik wist dat niet, ik wist wel dat zij ook nog een datum zocht, maar ik had gezegd dat de datum waarop ik dus me examenfeest geef, niet kon. Ik had nog niet gezegd dat ik dan mijn examenfeest zou gaan geven. Maar het was dus blijkbaar haar datum al

Al in al kom het erop neer dat ze een van allen op mijn examenfeest komen en ze allemaal naar haar gaan. Want die vriendin had al eerder haar verjaardag gepland. Ik ben nu ook de slechterik omdat ik haar datum wou afpikken . Maar wie zeuren er nou steeds om een examenfeest???????? Ik kan moeilijk mijn examenfeest nog ergens in september gaan houden

Ik ben nu vreselijk teleurgesteld , dat ze gewoon makkelijk mijn examenfeest, die je niet elk jaar geeft, afzeggen. Ze hoeven ook geen extra feest te verwachten speciaal voor hun, die kunnen ze in hun reet stoppen. Ik ben ook echt boos op hun
Ze zeiden ook al dat ze op mijn diplomauitreiking zouden komen, en daar zijn ze ook nooit geweest. Ze kunnen van mijn part diep in de stront zakken. Ik baal er verschrikkelijk van dat ze dit gewoon flikken, een verjaardag geef je elk jaar, en die kun je best tot na de vakantie uitstellen vin ik. Maar je slaagt niet elk jaar en een examenfeest kun je niet tot september uitstellen, dat vindt ik niet kunnen. En ik wil ze zo graag laten weten hoe ik hier over denk, maar ze laten alleen niets meer van hun horen. Dat was dus weer 4 jaar vriendschap
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2002, 18:36
kirsten
kirsten is offline
Er is duidelijk iets mis maar wat... Vraag het hen eens op de man af wat er scheelt met hen, want zomaar opeens kwaad worden op iemand omdat ze haar feest toevallig op de zelfde dag doet als een vriendin is nou ook wel wat overdreven...
__________________
Ge moet lachen voor ge gelukkig zijt, anders loopt ge het gevaar dat ge sterft voordat ge gelachen hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 21:30
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik zou me ook teleurgesteld voelen in ze. ze vroegen zelf om een examenfeest. wat ik ook stom vind is dat ze zeiden dat ze op je diploma uitreiking zouden komen en niet gekomen zijn. Ik noem dat eigenlijk niet echt vriendinnen.Maak het beste van je feest en zijn warschijnlijk genoeg andere mensen die komen en die jou niet teleurstellen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 22:08
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
ja, laat ze je lol niet verpesten, en ga gewoon lekker feesten op je feestje, met mensen die wél de moeite nemen om te komen..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 11:14
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik vin da jij die vriendinne nie waard bent..
hun wille gwoon per see een exame feest en dan moet de datum hun ook nog precies goed uitkome en ze zijn ook nog eens nie bij je diploma uitreiking geweest.. lijkt me duidelijk:
gwoon da feest houden zonder hun!
ik weet zeker da ut dan super gezellie word want die andere 'vriendinne' gebruike je gwoon (hoe hard da ook klinkt na 4 jaar vriendschap)
alvast veel plezier op je feest!
en je moet je helemaal niet schuldig gaan voele ofzo voor die andere want da zijn ze nie waard!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:34
Angeloes
Avatar van Angeloes
Angeloes is offline
Hey!

Dat soort zeikerds heb je altijd!!"viendinnen"noemen ze zich jaja, but ofcourse...

Heb vaak genoeg mee gemaakt met verschillende meiden. Nu zit ik op een school waar niemand me kende, nix van me afwist en na een jaar met de meiden te hebben opgetrokken weet ik zeker: zo moet vriendschap zijn!
Ik hoop dat jij ze ook vind, die andere meiden kunnen echt oppleuren, laat je er niet mee door slepen met mooie praatjes.

kus en veel succus Loes
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 12:03
Mevrouwtjuh
Mevrouwtjuh is offline
Jah, ik heb der ook best wel last van.
Vorig jaar waren mijn 'vriendin' en ik allebei verliefd op dezelfde jongen. Na 2 maanden had ze met m gezoent. Ik vond het niezo erg, want sja ze was men beste vriendin en ik gunde het dr wel..
Het was nix geworen tussen hun en een maand daarna zoende ik 'prongeluk' met 'm.. 'Vriendin' was helemaal over de rooie! Maandje later had ik iets met 'm.. (Nu, na een jaar nogsteeds) Ze zei dat ze t niezo erg vond en ze late zich erbij.. 2 maanden heeft t geduurd.. ze begon met stoken en andere meiden erbij te halen om het uit te maken.. ze is nu nog bezig maarjah.. Tis voor mij geen beste vriendin meer....

Owjah.. Ben vorig jaar naar een andere school verhuisd en mn vriendinnen van mn oude school zien me ook niemeer staan. Ik moet er maar achter aan lopen enzow.. Ook lekkur...
__________________
School is Practice 2 Be Perfect, But No One Is Perfect... So Why Practice?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 12:06
Faery
Faery is offline
Niet om te stoken, maar was het die 4 jaar lang überhaupt wel vriendschap? :]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.