Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2007, 12:07
NEUT
Avatar van NEUT
NEUT is offline
Mensen,

Het is nu sinds 2 maanden uit met me ex na een relatie van 1.5 jaar, de druppel was omdat ik verliefd was geworden op een ander meisje. Dat meisje is nu dus sinds een maand mijn "vriendin". Ik had mezelf nog zo voorgenomen om niks met haar te beginnen maar kon me gevoelens niet tegenhouden en het is dus wel gebeurd...

Nou is het probleem dus dat ze over een maand 5 maanden naar Australië gaat. Het komt steeds dichterbij en waar ik voor vreesde gebeurt dus, ik begin me kut te voelen. Ookal is het eigenlijk nog zo pril. Had me zo voorgenomen om even te genieten van vrijgezel zijn omdat ik wist dat ze wegging, maar helaas...

Moest het gewoon even van me afschrijven, wil heel graag met haar verder als ze terugkomt en zij ook met mij... Maar toch, 5 maanden?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2007, 12:22
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Heb je ook echt een vraag ofzo?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook echt een vraag ofzo?
+1

En verder heel naar voor je, maarja.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 12:27
Verwijderd
Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 12:30
NEUT
Avatar van NEUT
NEUT is offline
Snap die +1 alleen niet...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 12:50
Verwijderd
dat betekent zoiets als "vindikook"
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 12:57
Verwijderd
Tja, ik zou het afkappen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 13:06
Verwijderd
5 maanden zomg
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 13:08
Verwijderd
5 maanden is nog wel te overzien dacht ik zo.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 13:29
NEUT
Avatar van NEUT
NEUT is offline
Tsja ik denk ook dat het wel moet lukken, heb gewoon even een mindere dag
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 13:37
Verwijderd
En je kan lekker vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 14:22
Verwijderd
waarom begin je een relatie als je weet dat je haar na 1 maand een half jaar niet ziet
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 15:11
NEUT
Avatar van NEUT
NEUT is offline
Omdat het eigenlijk niet tegen te houden was...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 15:11
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Die gaat zeker bonkige Australiërs neuken.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 16:01
Verwijderd
ik ben van mening dat, als je haar écht leuk vind, je heus wel 5 maanden kan wachten, ook al is het nog maar pril. msn, mail, telefoon, brieven blabla.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Omdat het eigenlijk niet tegen te houden was...
Jawel.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Omdat het eigenlijk niet tegen te houden was...
Wat een onzin, het is niet zo dat het opeens ontstaat.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 01:48
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Uit het feit dat je haar je 'vriendin' noemt maak ik op dat het nog niet heel serieus is, dus las een pauze in van vijf maanden en kijk of jullie elkaar daarna nog net zo leuk vinden
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-01-2008, 12:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb t zelf meegemaakt, maar mijn "vriendje" ging voor een jaar naar australië. Ik heb hem met opzet gezegd van joh als je daar in verweggistan zit, ga ik niet als een oude vrijster op je zitten wachten, en ik wil ook dat als jij daar en meisje tegenkomt, dat je daar ook mooi achteraan gaat.
vervolgens hebben we het hele jaar lange emails gestuurd, elkaar gebeld als we het moeilijk hadden, valentijnskaartjes en kerstkaartjes gestuurd, en vanaf het moment dat hij terugkwam waren we onafscheidelijk. (dat het vervolgens na 4 maand uitging is een ander verhaal, maar dat is niet de issue hier)

ofwel: het is te doen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 12:39
NEUT
Avatar van NEUT
NEUT is offline
En je vond het geen probleem dat hij met andere meisjes naar bed was gegaan?? En hij ook niet van jou?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 13:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
nou hij is niet met andere meisjes naar bed geweest, hij heeft wel een week daar een soort van vriendinnetje gehad, maar dat was niet zo'n issue. Op zo'n afstand is het gewoon niet écht. Heb later wel foto's gezien van haar, en ze leek op mij, dat vond ik wel grappig
plus dat ik zelf ook wel met andere jongens heb gezoend enzo, en hem dat ook gewoon verteld heb.
toen hij terugkwam zijn we verdergegaan waar we waren gebleven voor hij wegging.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 13:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een pauze nemen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 13:16
NEUT
Avatar van NEUT
NEUT is offline
En hij vond het geen probleem Pluis?!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 14:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee, want we hebben van te voren duidelijk gezegd dat we niet op elkaar gingen zitten wachten, dat we er allebei gewoon een leuk jaar van zouden maken. Ter voorkoming van "oh ik mis je zoooo berichtjes" in plaats van "het is hier leuk en ik heb dat en dat gedaan en je zou het echt moeten zien berichtjes"
praten helpt
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja gaat toch niet maanden zitten wachten tot je het bericht krijgt dat ze een lekkere australiër heeft ontmoet die 'de liefde van haar leven' blijkt te zijn?
laat elkaar los en zie maar hoe het is als ze terug is, er is nog niet echt een basis om op zo'n lange afstand iets te laten werken.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2008, 18:29
Verwijderd
Citaat:
ik ben van mening dat, als je haar écht leuk vind, je heus wel 5 maanden kan wachten, ook al is het nog maar pril. msn, mail, telefoon, brieven blabla.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:33
smiletoyou
smiletoyou is offline
Ik denk dat ook al heb je nog maar 1 maand met haar, als jij egt van haar houd, en zij van jou zal het aan blijven!

Je hebt altijd nog sms, msn, chat, telefoon en brieven!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ook al heb je nog maar 1 maand met haar, als jij egt van haar houd, en zij van jou zal het aan blijven!

Je hebt altijd nog sms, msn, chat, telefoon en brieven!
Houden van na 1 maand .
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:47
Verwijderd
Citaat:
ja gaat toch niet maanden zitten wachten tot je het bericht krijgt dat ze een lekkere australiër heeft ontmoet die 'de liefde van haar leven' blijkt te zijn?
laat elkaar los en zie maar hoe het is als ze terug is, er is nog niet echt een basis om op zo'n lange afstand iets te laten werken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Houden van na 1 maand .
egt houden van zelfs
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 10:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Houden van na 1 maand .
ik hou mezelf graag voor dat zulke filmliefde bestaat, dat je na een maand echt onafscheidelijk bent en blijft.

de realiteit zegt alleen iets anders
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 12:23
Verwijderd
Citaat:
ik hou mezelf graag voor dat zulke filmliefde bestaat, dat je na een maand echt onafscheidelijk bent en blijft.

de realiteit zegt alleen iets anders
Denk ook niet dat je dat moet willen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 16:15
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
moet eerlijk zeggen dat dat 'na 1 maand houden van' bij mij bijzonder dicht in de buurt van de realiteit komt XD
__________________
Keep me safe inside your arms like towers.. <3
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 17:03
Verwijderd
Ligt ook maar net aan je idee van houden van natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:09
Verwijderd
Citaat:
ik hou mezelf graag voor dat zulke filmliefde bestaat, dat je na een maand echt onafscheidelijk bent en blijft.

de realiteit zegt alleen iets anders
'mijn' realiteit bevestigt nochtans...

never give up hope, girl! true love exists, and -please- don't ever settle for less...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 19:18
frost
frost is offline
Citaat:
'mijn' realiteit bevestigt nochtans...

never give up hope, girl! true love exists, and -please- don't ever settle for less...
Waarom zou het geen 'true love' zijn als je niet binnen een maand het gevoel van 'houden van' hebt?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2008, 22:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Denk ook niet dat je dat moet willen.
waarom niet? Lekker makkelijk toch? Kan je daarna lekker samen gelukkigerwijs oud, dik en rimpelig worden

Citaat:
'mijn' realiteit bevestigt nochtans...

never give up hope, girl! true love exists, and -please- don't ever settle for less...
Jij hebt een semi-liefde op het eerste gezicht verhaal? Nice
en ja ik weet het "no man is worth your tears, and the one who is won't make you cry"
kom maar op met die filmliefde
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 22:21
Verwijderd
Citaat:
waarom niet? Lekker makkelijk toch? Kan je daarna lekker samen gelukkigerwijs oud, dik en rimpelig worden
Omdat juist samen iets opbouwen mooi is, verschillende fases van liefde doorlopen. Denk ook dat dat veel makkelijker is. Na 1 maand al in het houden van zitten, onafscheidelijk zijn e.d. lijkt me niet gezond. Maargoed, dit is alleen mijn mening en offtopic .
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 06:24
Verwijderd
Citaat:
Omdat juist samen iets opbouwen mooi is, verschillende fases van liefde doorlopen. Denk ook dat dat veel makkelijker is. Na 1 maand al in het houden van zitten, onafscheidelijk zijn e.d. lijkt me niet gezond. Maargoed, dit is alleen mijn mening en offtopic .
Oh, dat is ook wel erg extreem gesteld.. maar zo een romantisch beeld kan best echt gebeuren hoor. Na 3 dates zijn ik en mijn vriend er maar voor gegaan, terwijl ik na de derde date weer terug moest naar Finland waar ik destijds woonde en nog 6 maanden zou wonen. We made it en wonen inmiddels alweer een half jaar samen.

Er was genoeg tussen ons om een poging te wagen en samen in het diepe te springen en er bleek genoeg te zijn om die afstand te overbruggen. Ik ben daarin nog 1 keer een paar dagen in Nederland geweest en hij 1 keer een weekje in Finland, vlak voor ik terug zou komen. En die fases doorloop je alsnog wel hoor, ik zou ook zeker niet zeggen dat we al van elkaar hielden toen ik terugging.. wel smoorverliefd though!

Tsja, mensen verklaarden ons voor gek.. maar het werkte gewoon Aan TS: Als je elkaar echt ziet zitten, ja.. je kunt het een kans geven. Als blijkt dat je je alleen maar kut voelt, dan houdt het gewoon alsnog op..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is ook wel erg extreem gesteld.. maar zo een romantisch beeld kan best echt gebeuren hoor.
Dat ontken ik ook niet, een romantische beeld gebeurd als het goed is bijna altijd door verliefdheid. Ik denk alleen dat je niet moet willen dat je binnen een maand in het houden van zit en continu bij elkaar bent. In jouw situatie is dat niet aan de orde .
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou het geen 'true love' zijn als je niet binnen een maand het gevoel van 'houden van' hebt?
heb ik dat ergens gezegd? als dat zo overkwam bedoelde ik dat uiteraard niet
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Omdat juist samen iets opbouwen mooi is, verschillende fases van liefde doorlopen. Denk ook dat dat veel makkelijker is. Na 1 maand al in het houden van zitten, onafscheidelijk zijn e.d. lijkt me niet gezond. Maargoed, dit is alleen mijn mening en offtopic .
'houden van' heb je ook niet in de hand hé... en ook als je onafscheidelijk bent valt er nog veel op te bouwen en te leren kennen. 't is maar gewoon hoe je het aanpakt, denk ik

om er even verder op in te gaan: mijn vriend en ik hielden al van elkaar toen we nog niets hadden. we leerden elkaar kennen, en dat was liefde op het eerste gezicht. oké goed, "aantrekkingskracht, beestachtig verlangen, en verliefdheid op het eerste gezicht", maar na een kleine maand van 'elkaar leren kennen' hadden we allebei goed genoeg door dat dat al was omgeslagen in liefde - we wisten gewoon allebei dat dit 'het' was. toen is het eigenlijk redelijk snel gegaan... de eerste keer dat we kusten was de eerste keer dat we aan elkaar beloofden voor altijd samen te zijn, niet meer en niet minder.

dit is mijn versie van 'true love', maar daarmee heb ik dus niét gezegd dat er geen sprake kan zijn van 'true love' als je elkaar al jaaaren kent en dan pas langzaamaan verliefd wordt ofzo, of als je een heleboel strubbelingen kent in de loop der tijd, of ...
ik wil alleen maar zeggen dat je nooit mag denken 'hier zullen we het dan maar mee doen' als je niet 100% zeker bent van je relatie (been there, done that), maar dat je het echt wel voelt als je je ware ontmoet, en dat je er dan gewoon voor moet durven gaan...

Laatst gewijzigd op 07-01-2008 om 11:20.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 11:13
Verwijderd
Citaat:
'houden van' heb je ook niet in de hand hé... en ook als je onafscheidelijk bent valt er nog veel op te bouwen en te leren kennen. 't is maar gewoon hoe je het aanpakt, denk ik
True, true. Kan me er alleen niet zoveel bij voorstellen. Maar zoals ik al eerder zei ligt het misschien ook aan je definitie van houden van..die is voor iedereen natuurlijk anders.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Dat ontken ik ook niet, een romantische beeld gebeurd als het goed is bijna altijd door verliefdheid. Ik denk alleen dat je niet moet willen dat je binnen een maand in het houden van zit en continu bij elkaar bent. In jouw situatie is dat niet aan de orde .
Oh sorry. In dit topic waarbij het gaat over het standhouden van liefde op afstand na slechts een korte periode als basis, dacht ik dat jouw reactie daar ook nog iets mee te maken had
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.