Oud 02-11-2018, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ach kom op....zoals ik hier doe....zo gedraag ik mij in het echte leven natuurlijk niet he. Denk je dat nou echt?
Ik heb in het begin heel aardig gedaan tegen mijn colegga's toen ik daar net werkte. Hele tijd nep lachen naar ze als ze weer eens een (niet grappige) mop vertelden.
Ik heb al die tijd (4 maanden, want zo lang werk ik daar al) staan luisteren naar al die bulshit die ze te vertellen hadden. Ook al had ik daar helemaal geen zin in.
Tis wel een keer goed hoor.
Het komt over alsof je je collega's maar vervelend vindt en dat vanaf het begin ook hebt gevonden. Dat is op zich niet erg, maar als je dat uitstraalt, wordt dat opgepikt door collega's en daar reageren ze op. Het leven met vervelende collega's wordt een stuk makkelijker als je je niet zoveel aantrekt van wat ze van je vinden en een manier vindt om zo met hen om te gaan dat het jou weinig energie kost en de relatie evengoed functioneel blijft. En wat ze van je denken is niet belangrijk, al helemaal niet als jij hen ook niet leuk vindt.

Daarnaast kun je natuurijk gewoon zeggen dat je geen zin hebt in geroddel en hen doorverwijzen naar degene waar ze over roddelen als ze nog meer kwijt willen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 21:13
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Het komt over alsof je je collega's maar vervelend vindt en dat vanaf het begin ook hebt gevonden. Dat is op zich niet erg, maar als je dat uitstraalt, wordt dat opgepikt door collega's en daar reageren ze op. Het leven met vervelende collega's wordt een stuk makkelijker als je je niet zoveel aantrekt van wat ze van je vinden en een manier vindt om zo met hen om te gaan dat het jou weinig energie kost en de relatie evengoed functioneel blijft. En wat ze van je denken is niet belangrijk, al helemaal niet als jij hen ook niet leuk vindt.

Daarnaast kun je natuurijk gewoon zeggen dat je geen zin hebt in geroddel en hen doorverwijzen naar degene waar ze over roddelen als ze nog meer kwijt willen.
Ik roddel helemaal over niemand hoor. Zij doen dat. Vooral ook over de klanten.
Ja, ik vind een aantal van mijn colegga's inderdaad erg vervelend. Dat klopt. En een paar daarvan mag ik echt gewoon helemaal niet. En een paar vind ik dan wel weer aardig. Maar dat zijn er helaas niet veel.
Ze doen ook gewoon geen ene fuck, en dat irriteert mij ook behoorlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 23:43
Verwijderd
Zeg dat dan of stoor me er niet langer aan. Nu kost het alleen jou energie.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ach kom op....zoals ik hier doe....zo gedraag ik mij in het echte leven natuurlijk niet he. Denk je dat nou echt?
Ik heb in het begin heel aardig gedaan tegen mijn colegga's toen ik daar net werkte. Hele tijd nep lachen naar ze als ze weer eens een (niet grappige) mop vertelden.
Ik heb al die tijd (4 maanden, want zo lang werk ik daar al) staan luisteren naar al die bulshit die ze te vertellen hadden. Ook al had ik daar helemaal geen zin in.
Tis wel een keer goed hoor.
Neplachen is dom. Ik houd ook niet van mensen die nep doen. Als iemand een grap maakt en ik vind hem niet grappig dan blijft mij gezicht stoïcijns.
Wees gewoon lekker jezelf joh.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 01:04
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Neplachen is dom. Ik houd ook niet van mensen die nep doen. Als iemand een grap maakt en ik vind hem niet grappig dan blijft mij gezicht stoïcijns.
Wees gewoon lekker jezelf joh.
Ja je hebt gelijk. Neplachen is inderdaad niet zo slim. Bovendien is het gewoon van mijn gezicht af te lezen dat het mij echt werkelijk geen ene dikke vette moer interesseert.

Dat stoïcijnse wat jij doet is inderdaad een beter idee. Volgende keer ga ik dat ook doen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 11:37
Verwijderd
Nou je bent niet zomaar een stoïcijn hoor! Vergt veel oefening.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 12:34
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Nou je bent niet zomaar een stoïcijn hoor! Vergt veel oefening.
Dat wou ik net zeggen inderdaad. Het zal niet makkelijk zijn om je gezicht in de plooi te krijgen en vooral ook zo houden. Hoe krijg jij dat zo goed voor elkaar?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 13:10
Verwijderd
In een zeer kleine minimalistische notendop: Je moet zelf het e.e.a ondervinden en in jezelf en je voorouders verdiepen. Boeken lezen. Stil zijn en goed luisteren.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 13:33
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
In een zeer kleine minimalistische notendop: Je moet zelf het e.e.a ondervinden en in jezelf en je voorouders verdiepen. Boeken lezen. Stil zijn en goed luisteren.
Uh....is dit een soort grap ofzo?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Uh....is dit een soort grap ofzo?
Neen.

Maar zie mijn signature.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 16:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Deze topic is veranderd van anaal neuken naar Daniël's problemen tbh.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 17:23
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Oke prima. Ontopic dan maar weer. Anders gaat het toch alleen maar weer over mij.

Laatst gewijzigd op 03-11-2018 om 19:09.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.