Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 15:26
whycare?
whycare? is offline
hebben jullie dit ooit meegemaakt en hoe verliep dit dan??
romantische verhalen graag...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 15:28
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Kijk maar eens bij ''hoe is t aangegaan''
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:29
Verwijderd
Het is de enige manier waarop ik verliefd kan worden... je kent immers iemand pas echt als je vrienden bent. Ik tenminste wel. En ik kan niet verliefd worden op iemand die ik niet echt ken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:32
Verwijderd
Mja, mijn vriend en ik waren eerst vooral goede vrienden over het internet, daarna waren we echt samen...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:34
whycare?
whycare? is offline
Citaat:
Kijk maar eens bij ''hoe is t aangegaan''
aaaah wat een lief verhaal
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:36
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik ben weleens verliefd geworden op een goede vriend, maar dat is helaas nooit iets geworden. En nu vergelijk ik alle jongens met hem. Maar we zijn wel nog steeds vrienden.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:48
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-04-2003 @ 16:29:
Het is de enige manier waarop ik verliefd kan worden... je kent immers iemand pas echt als je vrienden bent. Ik tenminste wel. En ik kan niet verliefd worden op iemand die ik niet echt ken.
Idd, dat geldt ook voor mij...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:51
whycare?
whycare? is offline
ja kijk er is zeg maar een jongen , hij heet Jonas enne ja die is echt superleuk
enne ik ben zeg maar een beetje bevriend met hem en ja hij ziet mij gewoon als een vriendin maare ik vind hem eigenlijk veel leuker dan dat alleen.. hij is echt zooo knap en zooo lief , ik word er af en toe bijna ziek van ( een leuke soort dan ) en ik heb dus nog nooit een vriendje gehad( ik zit er niet (meer) mee* trots*) ennne we hebben altijd superveel sarcastische humor over relaties enzo, echt supergrappig, maar een keer ging het over in een seriues gesprek en toen zei ie superlief dat ie het echt niet snapte dat zo'n leuk meisje als ik geen vriendje had gehad ( lief...... ) en toen wilde ie me gaan koppelen maar ja dat lukte niet want ik was verliefd op hem... Op zich kan ik er wel redelijk mee omgaan dat hij niet verliefd op mij is maar bijv. ik had hem een keer verteld dat ik het superlief vind als een jongen zo bij een meisje achter haar gaat staan en zijn armen om haar middel slaat.... dus waren we vorig jaar op Pinkpop deed ie dat!! Superleuk.... maare dan wordt het best wel moeilijk om over hem heen te komen...
dat deed ie trouwens voor de lol..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:53
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik kende mijn vriend van scouting. Ik vond hem eerst een gigantische sukkel, echt zo'n patsertje. Op msn had ie me toegevoegd. In eerste instantie wist ik niet dat hij het was, we hadden zulke leuke gesprekken! Toen ik er achter kwam dat hij het was, vond ik hem helemaal geen sukkel meer!
We hebben hele tijden gechat. Ik had nogal problemen in die tijd met mn vorige verkering, met hem kon ik fijn praten en hij maakte me altijd aan het lachen. Mijn moeder had al lang door dat ik verliefd was. Altijd als Bjorn online was, zat ik te lachen.
We maakten telkens "deals" om naar de film te gaan, uit te gaan. Maar dat was meer melig bedoeld, dan in het echt. Toch kwam hij naar de kroeg waar ik altijd uitga (hij houdt totaal niet van die muziek en toch kwam hij daar speciaal voor mij!!!). We hebben de hele avond gekletst, gedanst, gelachen. Toen hij me naar huis bracht, hebben we voor het eerst gezoend. Ik vond het heel vreemd. Eerst was hij gewoon een lieve vriend met wie ik goed kon praten over mn problemen en ineens was ik verliefd!
We gaan nu al zo'n 2,5 jaar met elkaar en het is super. Hij is echt een superlieve jongen die veel voor me over heeft en altijd aan me denkt!!!
En dan te bedenken dat ik hem eerst een sukkel vond.... haha
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:00
Verwijderd
Nee, nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel ideaal, trouwens. Ik kan niet echt verliefd worden op een meisje als ik haar nog niet goed ken, dus het feit dat ze eerst een gewone vriendin was is toch eigenlijk wel een vereiste.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:25
Verwijderd
2 voorbeelden..

1- We waren al lang goede vrienden. Ik vond haar wel leuk, dacht ik...was echter relatief (was al erg lang single toen nl...zelfde effect als veel alcohol ophebben). Initiatief nemen is in deze situatie erg lastig, want het kan zomaar verkeerd uitpakken en dan ben je ook nog een goede vriendin kwijt. We hebben uiteindelijk gezoend. Achteraf vond zij het niet zo geslaagd, ik was neutraal. Toch zijn we goede vrienden gebleven.

2- Al een jaar vrienden. Zij vond mij leuk toen we elkaar net kenden. Ik wist het vaak niet goed, maar ik kreeg geen gevoelens. We bleven gewoon vrienden. Echter een soort bijzondere band was er wel tussen ons. We kwamen a.h.w. steeds weer terug bij elkaar. En sinds afgelopen zaterdag is ze mijn vriendin (yeah). En ik ben erg gelukkig nu...

Het kan dus zeker goed uitpakken, al ligt het natuurlijk zwaar aan de 'context'..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:12
whycare?
whycare? is offline
wat moet ik nou?? (het verhaal hier 3 berichten boven..)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:22
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
van zeer goede vriend naar mijn vriend en toen weer terug naar zeer goede vriend....

Ik leerde hem tijdens een traay out kennen en we konden al gelijk super met elkaar opschieten. Wij lijken in veel opzichten nog steeds op elkaar. Ik had een relatie en wist dat hij erg verliefd op mij was geworden.. dat was redelijk lastig en heeft dan ook wel voor twijfels gezorgd..
Toen ging het uit met mijn toendertijd vriend en voelde ik mij echt onwijs k*t..
Hij was er helemaal voor mij. Samen veel gepraat en langzamerhand wist hij een lach op mijn gezicht te toveren. Iets wat ik nooit meer zal vergeten. Langzamerhand werd ik verliefd op hem. We gingen samen naar een concert toe met wat vrienden en toen kusten we voor het eerst. Het was een raar maar zeker fijn gevoel. Het verlangde naar meer.
We hebben 3 maanden wat gehad en toen heb ik het uitgemaakt. Ik kon het niet meer. Ik wist dat ik door deze stap hem ook zou kwijtraken als zeer goede vriend. Dat was moeilijk...

Na een tijd zocht hij weer contact met mij. Hij had zich erover heen kunnen zetten en zei dat hij mij weer terug wilde als goede vriend in zijn leven (super lieef!! )

Nu zijn we weer de beste vrienden.... ongelooflijk he
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:25
whycare?
whycare? is offline
... aaaah echt lief.... ja ik zou willen dat het bij mij zo ging
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:04
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
whycare? schreef op 10-04-2003 @ 15:25:
... aaaah echt lief.... ja ik zou willen dat het bij mij zo ging
Is idd echt lief! Heb laatst voor hem een gedicht geschreven over mijn leven sinds ik hem heb leren kennen.. Wou hem laten weten wat hij voor mij betekende en betekent

ey maar meis.. heb je verhaal is even goed doorgelezen en vind het ech wel sneu voor je ... Ik denk dat je die jongen toch echt uit je hoofd moet proberen te krijgen want zo doe je jezelf steeds maar weer pijn als je de werkelijkheid (hij ziet je gewoon als een vriendin) hele tijd in je ogen gewreven krijgt
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:44
whycare?
whycare? is offline
ja dat weet ik maare het gaat niet echt hij is echt te leuk... en hoe kun je iemand die je zo leuk vind nou vergeten??
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:36
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
heh, weet je zeker dat ie je 'gewoon' leuk vind?!?!?!? Want een jongen zegt echt niet zomaar 'goh ik snap niet dat een leuk meisje zoals jou geen vriend heeft'... DAS ECHT OVERDUIDELIJK EEN HINT HOOR!!!!!!
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 22:04
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
dat gebeurde dus met mijn ex nu.
We waren goeie vrienden, ik hielp haar met problemen en we werden verliefd.

Nu is het uit en is er niks van die vriendschap over
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-04-2003, 09:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Arox schreef op 10-04-2003 @ 23:04:
Nu is het uit en is er niks van die vriendschap over
Waarom is er niks meer van over?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:05
whycare?
whycare? is offline
Citaat:
heh, weet je zeker dat ie je 'gewoon' leuk vind?!?!?!? Want een jongen zegt echt niet zomaar 'goh ik snap niet dat een leuk meisje zoals jou geen vriend heeft'... DAS ECHT OVERDUIDELIJK EEN HINT HOOR!!!!!!
ik zou het wensen maare het is niet zo .... en hij is zeg maar helemaal perfect enzo .. maare ik ga het hem niet zeggen want dan ben ik hem ook nog eens als vriend kwijt..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:07
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Arox schreef op 10-04-2003 @ 23:04:
Nu is het uit en is er niks van die vriendschap over
yupzz.. heb dat gevoel dus ook gekend.. gelukkig had het bij mij uiteindelijk een happy einde
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:16
whycare?
whycare? is offline
wat was het happy end dan??
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:36
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
ik bedoel dat we elkaar eerst alles vertelden en tegenwoordig (dus sinds het uit is) komen we niet verder dan:

Hey, hoe is het met je?
- goed met jou?
Goed


en dat is tegenwoordig het uitgebreidste gesprek dat we hebben.
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:49
whycare?
whycare? is offline
Citaat:
ik bedoel dat we elkaar eerst alles vertelden en tegenwoordig (dus sinds het uit is) komen we niet verder dan:
ow god klinkt niet echt bemoedigend...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:21
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
whycare? schreef op 11-04-2003 @ 16:16:
wat was het happy end dan??
dat hij weer contact met mij zocht en we zo dus weer super goed zijn bevriend.

Maar dat geld niet bij elke ex hoor. Soms is het ook beter om de eerste periode gewoon er voor te zorgen dat je niet hem word geconfronteerd, dat scheelt je een hoop pijn.

maar het is en blijft kut die "band" te verliezen.. zoiets doet pijn en heeft tijd nodig op te genezen. Ja ik weet het.. het klinkt heel cliché.. maar het is echt zo!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2003, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 09-04-2003 @ 16:53:
Ik kende mijn vriend van scouting. Ik vond hem eerst een gigantische sukkel, echt zo'n patsertje. Op msn had ie me toegevoegd. In eerste instantie wist ik niet dat hij het was, we hadden zulke leuke gesprekken! Toen ik er achter kwam dat hij het was, vond ik hem helemaal geen sukkel meer!
....................................
En dan te bedenken dat ik hem eerst een sukkel vond.... haha
Klinkt enorm bekend...Alleen was MSN bij ons dus SMS... En mn ma had het al door voor ik het door had. De leden van onze groepen (ik Kabouters, hij welpen --> meiden en jongens van 7 tot 11) hadden het eerder door als dat wij het door hadden!

Maar het is echt nog goed gekomen, we hebben in juli 1 jaar verkering (hoe romantisch, op zomerkamp verkering krijgen, met 20 monstertjes om je heen!)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 08:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ja, is me wel s gebeurd..
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:43
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb niet meegemaakt dat een goede vriend mn vriend is geworden, maar ik ben wel verliefd op een goede vriend van me.
Ik heb vorige week gezegd wat ik voor hem voelde, maar helaas was t niet wederzijds ...
Maar we zijn nog wel goede vrienden. Hij vind mij ook wel een hele leuke meid, maar zoals hij zelf zei: ik ben (nog) niet verliefd op je... (Hij heeft ook moeite met de afstand (45 min. met trein))
Maar misschien ooit.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.