Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2003, 23:42
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Niet echt, maar wel iets wat er een beetje op lijkt misschien:

Ik heb mijn vriend ontmoet op een vakantie. Ik was toen 16, hij 31. Hij fascineerde me enorm, ik wilde constant bij m zijn etc. Nadat de vakantie over was heb ik enorm veel aan m lopen denken. Ik heb nog nooit zulke verheven en absurde en mooie gedachtes gedacht als bij hem. Dat ik hem onvoorwaardelijk zou accepteren, dat het voorbestemd was blablabla etc.
Ik heb altijd wel gedacht volgens mij dat hij de eerste voor mij zou zijn of dat er wel iets zou gebeuren tussen ons en dat is ook gebeurd uiteindelijk, al was hij op het moment dat ik m ontmoette 15 jaar ouder dan ik, nog gebonden aan vrouwspersonen en woonachtig aan de andere kant vh land (zo'n beetje dan).
We hebben in 2000 een jaar lang geen contact gehad, maar toch dacht ik toen dagelijks aan hem en op mijn verjaardag, bijna een jaar later, belde hij me en sindsdien hadden we weer contact.
Sinds een jaar of 1 a 2 hebben we een relatie.

Mja, ik heb zoiets nog nooit zo sterk gevoeld als bij hem....maar tegenwoordig hebben we wel een goede band, maar dat speciale gevoel is er wel af. Ik zie hem nu ook gewoon als mens en tis best een sleur af en toe.

Later ben ik nog een jongen tegengekomen waar ik ook kortstondig iets mee heb gehad. Bij hem had ik ook een soortgelijk gevoel van 'ik moet iets met jou' maar dat was pas toen we al wat hadden gedaan.
Ik heb hem al meer dan een halfjaar niet meer gezien, maar ik denk nog geregeld aan hem.
Dan denk ik aan de ene kant: 'zet hem toch uit je hoofd, verspilde energie'.
Maar aan de andere kant denk ik: 'ja maar misschien denk ik wel nog steeds aan hem omdat ik hem wel weer zal tegenkomen in dit leven, omdat ik nog iets met hem uit te werken heb'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2003, 11:25
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
2 keer gehad geloof ik..

1 keer in six flags

1 keer in de trein

allebei niets ondernomen.. jammer
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 13:15
fucking hero
fucking hero is offline
een keer op een feestje dit jaar. Dat is wat geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 13:18
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik had dat met mn ex
ik was met een vriendin mee naar een feestje en hij stond er in een hoekje te praten met een jongen en toen keken we elkaar aan en ik was meteen verliefd. had echt een herkenningsgevoel, en ik wou hem beter leren kennen, dus ben meteen naar hem toe gelopen en een gesprek met hem begonnen, en de hele avond hadden we alleen maar aandacht voor mekaar. het was na 2 maanden al uit omdat we te ver weg van elkaar vandaan waren (ik in parijs hij in NL) maar we zijn nog steeds geweldige vrienden, en zien elkaar nog regelmatig


ik had ook een keer in sixflags dat ik een achtbaan inging met mn zusje en de jongen die onze riemen na moest kijken zei tegen me van "veel plezier, en pas op dat je er niet uitvalt" en hij zei dat alleen maar tegen mij. en toen we weer uitstapten toen keken we elkaar eventjes aan, en dat was het...en die avond schreef ik in mn dagboek dat ik verliefd op het was en met hem wou trouwen
__________________
a pill-popping jukebox

Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 13:20.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 22:39
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 16-12-2003 @ 14:18:
...en die avond schreef ik in mn dagboek dat ik verliefd op het was en met hem wou trouwen
whahahhhihiihi *herkenning*
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 16:16
Mirovingion
Mirovingion is offline
Mensen, ik heb dit al 6 jaar: Een keer ontmoet en nu al 6 jaar bezig een beetje bij dr in de buurt te komen. Hopen dat het eens een keer gaat lukken
__________________
If I ever leave this world alive...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 16:43
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Ik ken het gevoel, heb het zelfs al 2x gehad. Beide keren wat geworden en beide keren pijnlijk geeindigd, dus ik geloof er niet echt meer in.
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:06
Thomas
Thomas is offline
Nee, want ik word totaal niet snel verliefd.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:14
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
wel gehad, maar hij had een vriendin en op dit moment is hij het niet....
Ik wil eigenlijk wel een combinatie tussen twee jongens, mag dat ook?
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 12:21
Born 2 Chill
Born 2 Chill is offline
ja.. heel lang geleden (2,5jaar zoiets?).. zag ik hem. Hij was t afspraakje van mn beste vriendin..
En hij is t. Ik zag m even, en hij is nooit meer uit mn hoofd gegaan.. maja.. hij was van mn beste vriendin.. Dus ik kon t vergeten.. totdat hij bekende verliefd te zijn op MIJ! *drama-drama-drama*.. Ik in de 7de hemel, beste vriendin op t spel gezet *stom-stom*, en met hem iets begonnen (ooja, zij vond t niet erg zei ze, ze vond hun tog niet bij elkaar passen zoiets was t, maar tog..)..
En toen ging t ook tussen ons uit, wat al helemaal n groot drama was.. Ik ben r kapot van geweest.. (was gedeeltelijk me eigen schuld maar tog..)

Maar ik kwam m een half jaar geleden tegen, na 2 jaar niet zien, en hij is t, nog steeds.. ik houd zo godsgruwelijk veel van m, en ik weet zeker dat hij HET voor me is..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 12:55
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ja, wel eens gehad
Als ik dat heb durf ik die jongen niet aan te spreken
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 13:03
Angeloes
Avatar van Angeloes
Angeloes is offline
Daar stond ie in de lentezon...sleuteld aan zijn scooter...witte coltrui van nike...spijkerbroek...hmzz ja dat is hem...

2,5 jaar verder: nog steeds zonder hem


Loes
__________________
"I can't take my eyes of you..." how can I stop fallin' in love with you?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:42
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 18:32:
Ja. Hij had hetzelfde, bleek later.
Tja, BLIJKT altijd LATER..
Wat moet je er mee.. Geen idee..
Op zich, zo'n gevoel heb ik nooit gehad. Wel zo'n gevoel als ik bijvoorbeeld iemand op het station tegen kom, of in de trein van: "Zo iemand moet ik hebben, die pas precies bij mij!"
Al helemaal als je dan een praatje met zo iemand maakt.. *zucht*
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.