Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2004, 14:41
ik=lief
ik=lief is offline
Hey mensen, ik moet een krantenartikel-verslag maken ! Nu heb'k een Engels krantenartikel Maar ik weet niet wat er percies in staat... weet iemand een site waar je *hele grote* teksten kunt laten vertalen ?
Ik heb dringend hulp nodig! Laat het me zo snel mogelijk weten please!!!??

liefs, een meid die dringend hulp nodig heeft!
__________________
Waarom ben ik tot over mn tenen verliefd ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2004, 14:50
Verwijderd
Probeer het toch maar te begrijpen door bijvoorbeeld de titel en tussenkopjes te vertalen en dan nog eens alles door te lezen. Als het dan nog niet lukt, moet je maar gewoon een ander artikel nemen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 14:54
ik=lief
ik=lief is offline
Citaat:
perseus schreef op 24-01-2004 @ 22:50:
Probeer het toch maar te begrijpen door bijvoorbeeld de titel en tussenkopjes te vertalen en dan nog eens alles door te lezen. Als het dan nog niet lukt, moet je maar gewoon een ander artikel nemen.
maar... er staat alleen als titel : ''The last minute dail in a Beverly Hills hotel that saved Michael Jackson's empire''...
verder staan d'r ook geen tussenkopjes bij...en ik moet deze tekst wel nemen, want deze heb'k opgekregen

dus
__________________
Waarom ben ik tot over mn tenen verliefd ?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 15:33
Verwijderd
Dan weet je het onderwerp dus al. Lees wat dingen in het Nederlands over Michael Jackson en over zijn nu lopende rechtzaak en probeer het dan nog eens te lezen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 15:39
Verwijderd
Op woordenboek.pagina.bl is vast wel wat te vinden, maar die sites werken nooit echt geweldig.

Je weet niet wat er precies staat...? Wel wat er ongeveer staat dus? Wat moet je met die tekst doen? Soms is het ongeveer weten ook genoeg.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 15:39
Verwijderd
Misschien kun je volgende keer btw een titel kiezen die wat zegt over de inhoud, '!' is niet echt duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 20:12
sdekivit
sdekivit is offline
meestal als je de tekst gaat lezen kun, kun je hem wel volgen, zonder dat je echt ieder woord weet. Meestal is het belangrijker de rode draad van het verhaaltje te begrijpen dan een detail, dat later van minder belang blijkt te zijn. Aangezien je een krantenartikel-verslag moet maken, moet je denk ik gewoon een korte samenvatting van het verhaaltje geven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Teksten letterlijk leren?
EmmaVriezen
4 01-07-2014 16:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Engels stuk tekst Vertalen Unit 5
Fashion Icone
9 16-11-2010 19:18
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Tekst
Afghan-NL
9 14-01-2008 15:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen tekst vertalen (frans)
vixen
3 07-06-2005 16:49
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen latijnse tekst vertalen
koekiemonstertje
7 10-06-2004 20:54
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Tekst Vertalen
Gemeni
0 31-10-2002 13:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.