Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2002, 18:39
~odol~
~odol~ is offline
Ik vind het jammer dat deze magische allesbetekenende quote zoveel misbruikt wordt.

Toen mijn vriendin het mij voor het eerst vertelde, en ik zag het helemaal niet aankomen. We hadden nog maar 2 weken een relatie. "ik houd van je". ik was helemaal overrompeld... ik dacht dat ik flauw ging vallen... Dat was zo mooi

Maargoed, in de loop der tijd wordt duidelijk wat dat houden van betekend, en ook als je het daarna 1000 keer hoort... verliest het al zijn macht. al zijn magie...

Het is zo jammer... Maar het zeggen: "ik houd van je" is net als maagdelijkheid, ofzow: de eerste keer is ZO mooi En ik mis dat gevoel wel dat ik dat hoor, en dat het me zoveel doet. Je kan het maar 1 keer zeggen...

Mijn vorige relatie zei ik het pas toen het tussen ons uitging... Maar ik ben zelf heel voorzichtig met die term Zo behoud het zijn waarde!

Wees zuinig op je woorden!
Advertentie
Oud 20-03-2002, 18:52
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb het nog nooit tegen een vriendje gezegd wel tegen goede vrienden en toen ik klein was tegen familie. Nu is er maar 1 persoon waartegen ik het zijn. Ik gebruik het nauwelijks, alleen dus om iemand te troosten 'maar ik zal altijd van je houden'-idee en gewoon als er iets moois gebeurt ofzo.

Het word ook zeer weinig tegen mij gezegd, mijn laatste vriendje (1 maand) zei het toen ik het uitmaakte
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 20-03-2002, 18:57
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Het wordt inderdaad vaak gebruikt alsof het niets is. In een smsje bijvoorbeeld: "love ya", zoiets, dan heeft het geen betekenis meer.... Tegen mijn ex heb het nooit gezegd, wel tegen mijn huidige vriend, toen we ongeveer 2 maand hadden ofzo. Dat was inderdaad wel een speciaal moment, we lagen in elkaars armen enzo en het was even stil toen zei ik: ik hou van je, en hij: ik ook van jou...
Oud 20-03-2002, 19:19
Piccola
Piccola is offline
Het wordt inderdaad te veel en ook te snel gezegd!
Oud 20-03-2002, 19:43
Eefstar
Eefstar is offline
Ik houd van word in inrieme relaties inderdaad te vaak gebruikt. Maar ik vind dat het in vriendschappen en zo geen kwaad kan. Ik zeg bijna elke dag tegen m'n beste vriendje dat ik van 'm hou en dat is ook echt zo...
__________________
Make love not war
Oud 20-03-2002, 19:50
Meidje
Meidje is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Het wordt inderdaad te veel en ook te snel gezegd!

__________________
Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon de beste
Oud 20-03-2002, 19:53
chanel
chanel is offline
http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/014445.html
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 'HvJ' en 'Houd van je' > gebruik bij iedereen?
Kingofthemall
27 06-08-2007 15:25
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Houden van
Bren-
4 19-09-2004 13:33
Verhalen & Gedichten Soms moet je laten weten dat ik nog van je hou
nechtan2004
1 01-07-2004 22:42
Liefde & Relatie ik hou van je
snoopy
67 13-03-2003 20:41
Liefde & Relatie "ik houd van je"
SpiT
22 26-08-2002 16:16
Verhalen & Gedichten Jaap... ik houd van je....
maf fluitketeltje
21 16-08-2001 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.