Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 22:54
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
Hebben jullie dat ook ooit, dat je het idee hebt, dat iedereen om je heen je gewoon kéihard naait om het minste of geringste, en dat het gewoon een menselijk iets is en dat iedereen er eigenlijk tot in staat is, dat je eigenlijk niemand meer ziet die gewoon nog VOLKOMEN oprecht en eerlijk is?

( Nee ik luister niet naar Good Charlotte )


Maar, dat moest er even uit. Persoonlijke situatie op het moment: Ik vind een meisje leuk. Het gaat de goede kant op. Ik moet leren. Ik kan niet zoveel msnen. Ze woont ver weg. een "VRIEND" van me weet dat ik haar leuk vind. Hij vindt het nodig om nu heel veel met haar te gaan msnen. En te flirten. En eigenlijk veel verder te gaan dan hij principieel gezien zou kunnen gaan. Hij naait me gewoon. mijn
Vriend

Maar goed, ik heb niet zoveel angst voor die loser, maar goed, hij dóet het wel, en dat is gewoon VIES, ik ken hem echt al lang, ik ken sérieus maar EEN iemand, die gewoon echt oprecht en eerlijk is, in alle situaties, dat ik daar zeg maar verzekerd van kan zijn.

Denk er zelf eens over na, over je eigen vrienden, enzo?
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2005, 22:58
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
jij kan die chick niet regelen, dus is je vriend vies.
aiiiiit
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 23:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Mensen willen gewoon genaaid worden, zie je overal...
Misschien niet bewust, maar ze laten het altijd toe..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 23:15
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dat soort mensen noem ik nooit vrienden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 23:24
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Maar goed, ik heb niet zoveel angst voor die loser, maar goed, hij dóet het wel, en dat is gewoon VIES, ik ken hem echt al lang, ik ken sérieus maar EEN iemand, die gewoon echt oprecht en eerlijk is, in alle situaties, dat ik daar zeg maar verzekerd van kan zijn.
Tja, je noemt hem loser. Het is wel je vriend.

Dan: tja, ik ken het gevoel, maar ik ken gelukkig ook veel mensen die je kunt vertrouwen. Hoewel, als het om een meisje gaat, dan schijnen ineens andere regels te gelden. Daar word ik gek van.

On Topic: de vriend van een vriendin van me zei pas (over 'zijn vriendin met andere jongen dingen doen') : Als ik jou niet meer kan vertrouwen kan ik niemand meer vertrouwen. Ik was vereerd!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 00:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tuurlijk denk ik wel eens na over mijn vrienden. Tenminste "vrienden" ja, de meeste gebruiken of belazeren je inderdaad. Ik heb één vriend wie mij nog nooit belazerd heeft, ik ken hem inmiddels een jaar of 4 en het is echt een schat van een jongen. Ik vertrouw hem dan ook in die mate, dat ik (bijna) met zekerheid durf te zeggen dat hij me nooit teleur zal stellen. In de loop der jaren leer je wel wie je échte vrienden zijn, de rest zie ik altijd maar als bijzaak en mis ik niet ook, zoals zij ooit begonnen zijn met mij belazeren, zo belazer ik hun... Ik zal ze dan ook nooit het etikketje 'vrienden' opplakken
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 00:31
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Dat soort vrienden noem ik nooit mensen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 05:52
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Dop_16 schreef op 01-06-2005 @ 23:54 :
Maar goed, ik heb niet zoveel angst voor die loser, maar goed, hij dóet het wel, en dat is gewoon VIES, ik ken hem echt al lang, ik ken sérieus maar EEN iemand, die gewoon echt oprecht en eerlijk is, in alle situaties, dat ik daar zeg maar verzekerd van kan zijn.

dan heb je dus één vriend lijkt me

mijn vrienden hebben mij nog nooit belazerd, dat wil zeggen; daar ben ik nog nooit achtergekomen
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 06:22
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
ik denk, dat als je erover nadenkt, dat je gewoon heel veel mensen in je "vrienden"kring hebt, waar je dagelijks mee omgaat , op school bijvoorbeeld, die gewoon in staat zijn je superhard te kunnen naaien, om .. alles. Anyways, ik word er persoonlijk niet zo gelukkig van.
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 08:25
kweenie23
kweenie23 is offline
als iemand mij naait...ookal is t een vriend wordt t meestal vechte , dus ze kijke wel uit denkj k
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 08:39
Hannekeuh
Avatar van Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Ja ik denk daar de laatste tijd veel over na.
Ik heb vaak het gevoel dat ik wel goed genoeg ben voor vanalles en nog wat......Vooral een iemand heeft dat hard...Ben er na 2 jaar achter dat ze géén vriendin is
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:29
Verwijderd
Mensen die volkomen oprecht zijn kunnen niet functioneren in de maatschappij. Een volkomen oprecht iemand lijkt mij eigenlijk ook een ontzettende lul.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:30
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
ik probeer écht zoveel mogelijk mensen te helpen enzo, ik kan gewoon niet liegen, op een gegeven moment zie je gewoon dat het principieel gezien niet kan (sommige dwázen niet dus) en dat is gewoon echt oncool, het erge is ook dat iedereen eigenlijk iedereen over zichzelf zegt van "ik ben eerlijk en oprecht"

.. bah
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Dop_16 schreef op 02-06-2005 @ 10:30 :
ik probeer écht zoveel mogelijk mensen te helpen enzo, ik kan gewoon niet liegen, op een gegeven moment zie je gewoon dat het principieel gezien niet kan (sommige dwázen niet dus) en dat is gewoon echt oncool, het erge is ook dat iedereen eigenlijk iedereen over zichzelf zegt van "ik ben eerlijk en oprecht"

.. bah
Heb je dan nog wel vrienden?

Ik zie het al voor me:

"Wat een kut-cadeau is dit. Hier heb ik echt helemaal niets aan."
"Wat een lelijke schoenen."
"Tering, jij bent lelijk zeg."
"Maar meneer, ik vind u nu eenmaal een ontzettende klootzak."

etc.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:35
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
nah, niet oprecht in die zin van het woord. Ik bedoel gewoon dat je je vrienden niet naait.
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Dop_16 schreef op 02-06-2005 @ 10:35 :
nah, niet oprecht in die zin van het woord. Ik bedoel gewoon dat je je vrienden niet naait.
Ehm, dat lijkt me inherent aan de definitie van 'vrienden'.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:41
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Dat soort tuig is geen vriend.
It's as simple as that.

Met mijn vrienden gebeurt dat dus niet, aangezien het mijn vrienden zijn...
Iedereen respecteert elkaar ook al komt men niet op alle punten overeen, dat is normaal gezien ieder mens anders is.

Maarja, als dat tuig een vriend van je is zou ik snel andere vrienden gaan zoeken .
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:42
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-06-2005 @ 10:38 :
Ehm, dat lijkt me inherent aan de definitie van 'vrienden'.
Mepho laat hem lekker een btje zeuren joh .
Zoals gewoonlijk begrijpt iemand je ingewikkelde redenaties niet, ivm met je 'genialiteit'.
Ik weet het, de fout ligt niet bij jou maar bij hen .
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2005, 09:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat soort mensen durf ik geen vrienden te noemen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 10:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waar zijn m'n vrienden heen?
Die 'k moeiteloos vertrouwde
Op wie ik dromen bouwde
Ben nu helaas alleen

Omdat ik nu wel weet
Je kunt geen mens vertrouwen
Je kunt op niemand bouwen
Dus droom ik maar
Dus droom ik maar
En vergeet
-Boudewijn de Groot, 'Vrienden van vroeger'

Vroeger hebben een paar 'vrienden' van me mij ook behoorlijk teleurgesteld. Dat zijn nu dus ook m'n vrienden niet meer. En op dit moment weet ik even niet wat ik aanmoet met een 'vriend' in verband met m'n ex (lang verhaal). Maar ik herken dus wel iets van je gevoel. Wel een ongelooflijke naaistreek van die 'vriend' van je.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 10:18
Verwijderd
Zoiets is mij nog geen week terug ook overkomen.
Ik hoef die lul dus niet meer te zien voorlopig, jammer dat ie nog mee gaat op vakantie.

Citaat:
kweenie23 schreef op 02-06-2005 @ 09:25 :
als iemand mij naait...ookal is t een vriend wordt t meestal vechte , dus ze kijke wel uit denkj k
Voor mensen met zo'n instelling zouden ze in de wet moeten opnemen dat ze levend in beton gestort mogen worden, maar ik vergeef je je puberale stoerdoenerij, want ik geloof er geen hol van.

Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-06-2005 @ 11:17 :
*knip*
Ik geloof dat wij elkaar begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 10:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zo iemand is geen vriend.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 11:32
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 02-06-2005 @ 10:42 :
Mepho laat hem lekker een btje zeuren joh .
Zoals gewoonlijk begrijpt iemand je ingewikkelde redenaties niet, ivm met je 'genialiteit'.
Ik weet het, de fout ligt niet bij jou maar bij hen .
Ik volgde het nog net wel hoor.

maar, bedankt voor deze motiverende inspirerende woorden.

hahaha ik had ook al zin om op kweenie te reageren maar ik hield me nog net in, ik dacht dat iedereen zijn stupiditeit wel zo'n beetje in kon schatten.

Anyways, hij valt nu ook niet meer onder mijn vrienden, maar dat dééd hij wel, ik geef jullie gewoon huiswerk ( ) á la "denk eens na hoeveel van je naaste "vrienden" in staat zijn om je gewoon te naaien. Wat een naar woord trouwens. Maar wel

duidelijk.
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 11:35
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
omg nou is hij op msn hoor : "je doet net alsof ze van jou is! zo van: Blijf van haar af, ze is van mij!"

wát een dwaas hij ziet het principiële aan de hele kwestie niet eens..
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 12:02
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
16 jarige aansteller. Zet hem gewoon op blok, verwijder hem en verbreek het contact. Zucht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2005, 13:14
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Als je het écht zo afschuwelijk allemaal vindt:
Citaat:
Shitonya schreef op 02-06-2005 @ 13:02 :
Zet hem gewoon op blok, verwijder hem en verbreek het contact. Zucht
Inderdaad, simpel zat.

Maar ik kan me niet voorstellen dat je je hier zo ontzettend druk om maakt. Maar dat ben ik dan hè.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:05
MB
Avatar van MB
MB is offline
Als je het meisje allebei leuk vindt kan de een niet van de ander verwachten zijn versierpogingen te staken.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:13
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Als je het meisje allebei leuk vindt kan de een niet van de ander verwachten zijn versierpogingen te staken.
Als je echt allebei verliefd bent... tja...

Maar als persoon 1 echt verliefd is, en persoon 2 denkt: ach, leuk meisje, heb wil zin om te zoenen.

Sorry, maar dan vind ik dat je als persoon 2 moet zeggen: he, go for it. Ik hou me afzijdig!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:19
herr renz
herr renz is offline
beetje concurrentie moet er zijn. Hoe weet ge anders dat dat meisje echt met u wilt en nie gewoon tot er iets beters opdaagt...

maar om tot de essentie te komen, ge kunt nie van vrienden verwachte dat ze altijd in elk geval u gaan steunen en u gaan helpen, die mensen hebben ook zo hun eigen belangen die ze niet altijd kunne opzij zetten voor die van hun vrienden... ge kunt zelf een betere vriend zijn door da te accepteren.

(wie weet vond hij da meisje al heel lang leuk maar durfde nooit iets te ondernemen en nu wel omdat er concurrentie-druk is gekomen)

Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 18:32
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik herken dit helemaal... ik heb de laatste tijd ook echt het idee dat niemand meer oprecht en eerlijk tegen me is, behalve één persoon.
En dat is klote. Daardoor vertrouw ik niemand meer, maar ik kan ze eenvoudigweg ook niet vertrouwen.
Shit, wat ben ik teleurgesteld geraakt in mijn "vrienden"...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:09
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 02-06-2005 @ 00:24 :
Tja, je noemt hem loser. Het is wel je vriend.

On Topic: de vriend van een vriendin van me zei pas (over 'zijn vriendin met andere jongen dingen doen') : Als ik jou niet meer kan vertrouwen kan ik niemand meer vertrouwen. Ik was vereerd!
Waarom was je vereerd? Hij zegt in feite dat je dus niet te vertrouwen bent.

Als hij had gezegd: Als ik jou niet meer kan vertrouwen is iedereen wel te vertrouwen zou het een compliment geweest zijn!
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 02-06-2005 @ 14:14 :
Maar ik kan me niet voorstellen dat je je hier zo ontzettend druk om maakt. Maar dat ben ik dan hè.
Ik wel. Ik herken me compleet in hem. Maar je had natuurlijk niet anders van me verwacht, he?

Citaat:
Dop_16 schreef op 02-06-2005 @ 12:35 :
omg nou is hij op msn hoor : "je doet net alsof ze van jou is! zo van: Blijf van haar af, ze is van mij!"

wát een dwaas hij ziet het principiële aan de hele kwestie niet eens..
Hmhm, ja, vre-se-lijk irritant is dat! Ik herken het volledig. Het principe niet willen zien, de ander probeert zich niet in te leven in jou, probeert niet de zaak van jouw kant te bekijken.

Wat ik bij jou zie en ook bij Olafant, wiens verhaal ik helemaal heb gelezen in het topic 'Verliefd op beste vriendin' (zijn situatie lijkt erg op die van jou), is een gebrek aan loyaliteit. Iets wat ik ook zie bij die 'vriend' (*kuch*) in verband met m'n ex. Eerlijkheid en betrouwbaarheid zijn belangrijk voor mij in vriendschappen, maar loyaliteit vormt voor mij het derde element van die drie-eenheid.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 22:02
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik had een 'vriendin', kende haar al vanaf de kleuterklas. Meteen al beste vriendinnetjes. VO ook alles nog perfect, zelfde school, zelfde klas etc. Toen werd opeens alles anders. Ze naaide me keer op keer en ik trapte er ook steeds in. Ik ging er van uit dat zij was veranderd (was ze ook wel een beetje).

Nu ik erover nadenk ben ík het meest veranderd, misschien zelfs wel door haar eigen gedrag. Ik laat nu namelijk niet meer over me heenlopen en ik denk dat we nu allebei 'dominant' zijn. Ik heb de vriendschap zo goed als verbroken. We hebben allebei onze eigen vrienden en relatie en weet ik t. Soms mis ik de dingen die we samen deden heel erg, maar ik heb al vaak genoeg geprobeerd dat terug te krijgen. Het werkt gewoon niet meer.

Echte vrienden zijn vaak geen echte vrienden En ik denk dat iedereen dit wel meemaakt/heeft gemaakt. Mensen zijn gewoon hufters
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 22:10
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
ja het is zo..vrienden zijn vaak geen vrienden..echt lullig..het rare is, dat iedereen behoefte lijkt te hebben aan gezelschap en leuke vrienden..maar als we dat dan eenmaal hebben, is er altijd wel iemand die dat weet te verscrewen..

Ik mis dat soms echt, gewoon een groep leuke vrienden waarin iedereen met iedereen leuk kan kletsen en babbelen, een leuke vaste groep om dingen mee te doen..tuurlijk zijn die groepen er wel, maar hier niet, en vaak valt dat uiteen in kleinere groepjes of wordt er binnen de groep gestookt of geroddelt..

Ik vind het gewoon onlogisch iedereen heeft wel behoefte aan leuke vrienden, maar als ik dan zie wat ik allemaal heb meegemaakt aan vrienden, snap ik het niet. Ben ik nou zo'n aap, of hebben mensen onbewust toch niet zo'n behoefte aan gezelschap en vriendschap en ben ik de enigste

Njah echte vrienden heb je maar weinig, ik heb eigenlijk maar 1 vriendin waarvan ik oprecht kan zeggen dat ze het altijd goed met me voorheeft, dat is zo'n lief en eerlijk meisje, maar daar houdt het dan ook mee op..dat vind ik echt jammer

Tuurlijk kan ik heel goed met klasgenoten en kennissen opschieten, maar vaak ben je dan toch zo druk bezig met je eigen leven dat dat ook bij het oppervlakkige blijft..

En toch heb ik wel een druk leventje met een leuk vriendje en een paar vriendinnen dan, maar toch mis ik soms wat..echte vriendschappen, vrienden die al jaar en dag voor je klaarstaan..zucht!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 22:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
groovy schreef op 02-06-2005 @ 23:10 :
Ben ik nou zo'n aap, of hebben mensen onbewust toch niet zo'n behoefte aan gezelschap en vriendschap en ben ik de enigste
Jon Bon Jovi zei eens: 'No man is an island'. Waarmee hij bedoelde: niemand kan zonder gezelschap van anderen. Wat denken jullie daarvan?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 22:45
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Vrienden bestaan niet echt vind ik...vroeg of laat flikken ze gewoon iets simpels omzich moeite te besparen

Er zijn maar 2 mensen die mijn leven vertrouw en dat zijn m'n pa en ikzelf
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2005, 08:37
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
ik ben vast een overemotionele 16 jarige puber.
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 08:59
Dark Dawn
Avatar van Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Citaat:
Dop_16 schreef op 03-06-2005 @ 09:37 :
ik ben vast een overemotionele 16 jarige puber.
hier nog een !
Nee maar ik ben het wel met je eens, iedereen is egoistisch, IEDEREEN moet iets van je hebben en als ze dat niet meer willen ken je dood vallen. Dat geld voor iedereen. Je vrienden en zelfs je famillie.
Mensen zijn te vertrouwen. Nooit voor de volle 100 procent. Je kan namelijjk niet zien wat iemand diep in zijn hart denkt/voelt.

Maar dat soort gedachtes moet je maar niet te vaak hebben. Daar word je alleen maar ongelukkig en eenzaam van.
__________________
'O Lord,bless this Thy hand grenade that, with it,Thou mayest blow Thine enemies to tiny bits in Thy mercy' - Monty Python and The Holy Grail
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-06-2005 @ 23:16 :
Jon Bon Jovi zei eens: 'No man is an island'. Waarmee hij bedoelde: niemand kan zonder gezelschap van anderen. Wat denken jullie daarvan?
Huh. Was dat niet van Nick Hornby's About a Boy? (waar de film ook van is.)

Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 09:48.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:10
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
Citaat:
Dark Dawn schreef op 03-06-2005 @ 09:59 :
hier nog een !
Nee maar ik ben het wel met je eens, iedereen is egoistisch, IEDEREEN moet iets van je hebben en als ze dat niet meer willen ken je dood vallen. Dat geld voor iedereen. Je vrienden en zelfs je famillie.
Mensen zijn te vertrouwen. Nooit voor de volle 100 procent. Je kan namelijjk niet zien wat iemand diep in zijn hart denkt/voelt.

Maar dat soort gedachtes moet je maar niet te vaak hebben. Daar word je alleen maar ongelukkig en eenzaam van.

Hee. mijn hart spreekt. O nee, het is dark dawn. Precies. Dat bedoel ik. Ja ik kreeg er zelfs bonkende hoofdpijn van, van het
dénken over de corruptheid van bepaalde wezens

anyway
ik leef me nu even uit op het onzin forum, dat helpt, best wel.
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:24
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
Even voor de goede lol. Zo fout. (ze logt net uit)










*** => I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
en? was t gezellig?
Dop zegt:
ja, best wel.
Dop zegt:
en daar?
*** => I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
jah, best wel
***=> I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
ineens was ze weg
*** => I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
ze zei het wel
***=> I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
maar geen rustig afscheid
Dop zegt:
ja, bij mij ook hoor.
Dop zegt:
is goed, stefan.
*** => I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
rustig jong
*** => I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
don't be mad
*** => I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
look at mijn vlinder en smile
Dop zegt:
ik ben niet mad.
Dop zegt:
ik ben furieus
Dop zegt:
that's all
Dop zegt:
^_^
*** => I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:

*** => I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
omdat ik met veer praat. omdat ik gewoon gezellig doe
*** => I've got a secret, I cannot say. Blame all the movement to give it away zegt:
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:25
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
Niets aan de hand dus. Hij doet gewoon "gezellig" Ik denk dat ik dadelijk dan maar even met hem door de wei ga huppelen en bomen ga knuffelen ofzo.



Anyways, vertel me niet dat ik een msnslet ben, of dat ik hem moet blocken, blocken is niet mijn ding
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:49
kweenie23
kweenie23 is offline
[QUOTE]Olafant schreef op 02-06-2005 @ 11:18 :
[B] Voor mensen met zo'n instelling zouden ze in de wet moeten opnemen dat ze levend in beton gestort mogen worden, maar ik vergeef je je puberale stoerdoenerij, want ik geloof er geen hol van.

voor wie zou k hier stoer moeten doen?...en jij kent mij niet dus hou je mond maar
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 11:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 03-06-2005 @ 10:01 :
Huh. Was dat niet van Nick Hornby's About a Boy? (waar de film ook van is.)
Die film begon met Hugh Grant die naar 'Who wants to be a millionaire' zit te kijken. De presentator legt de kandidaat de vraag voor: Van wie was de uitspraak 'No man is an island?' en dat was Jon Bon Jovi, als ik het me goed herinner.

Of ik moet er vreselijk naastzitten en na 2 keer de film te hebben gezien het nog steeds niet begrepen hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-06-2005 @ 12:31 :
Die film begon met Hugh Grant die naar 'Who wants to be a millionaire' zit te kijken. De presentator legt de kandidaat de vraag voor: Van wie was de uitspraak 'No man is an island?' en dat was Jon Bon Jovi, als ik het me goed herinner.

Of ik moet er vreselijk naastzitten en na 2 keer de film te hebben gezien het nog steeds niet begrepen hebben.
Ik dacht dat Nick Hornby die uitspraak bedacht had. Maar ik weet het ook niet. Kan me die hele Bon Jovi niet herinneren trouwens, in de film...

"No man is an island, entire of itself; every man is a piece of the continent, a part of the main; if a clod be washed away by the sea, Europe is the less...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind..." Van ene John Donne...?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 12:16
Verwijderd
er lope alleen maar zulke mensen hier rond die mij ontiegelijk hard naaien dus ik naai ze ontiegelijk hard terug :/

maar t leuke is dat de rest zo "onschuldig en lief" is dat ik het kutwijf lijk en das redelijk laag

en daarom mag iedereen hier in de stront zakken
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 12:43
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Dop_16 schreef op 03-06-2005 @ 10:24 :
(...)
Waar post je chatlogs? Is dat niet een beetje eerschending? Is dat fatsoenlijk?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 15:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dop_16 schreef op 02-06-2005 @ 07:22 :
ik denk, dat als je erover nadenkt, dat je gewoon heel veel mensen in je "vrienden"kring hebt, waar je dagelijks mee omgaat , op school bijvoorbeeld, die gewoon in staat zijn je superhard te kunnen naaien, om .. alles. Anyways, ik word er persoonlijk niet zo gelukkig van.
Ik ben sowieso al erg voorzichtig met de stempel "vrienden".
Ookal ga ik nog met zoveel mensen dagelijks om, echt niet iedereen is mijn vriend. Hen bestempel ik dan eerder als "bekenden of kennissen"....
Zo voorkom je dat je te vaak teleurgesteld wordt door "vrienden".
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:19
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
je hebt gewone vrienden en echte vrienden...

denk daar maar eens over na!!!

gewone vrienden gebruiken je...ze vervelen zich en hebben daar geen zin in...als er dan ooit iets met jou is laten ze je stikken...


echte vrienden komen voor je op....ze zijn er in goede en slechte tijden
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:58
Verwijderd
Nee hoor. De mensen die ik als mijn vrienden beschouw, zouden mij niet 'naaien'. Mochten ze al iets doen dat mij kwetst, dan is dat niet de bedoeling geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Buitengesloten door "vrienden"
mrAnonymous
5 07-05-2015 09:45
Verhalen & Gedichten "Vrienden"
Arun
11 05-09-2003 19:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.