Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2006, 15:27
folkofiets
folkofiets is offline
hmm, ik vind dit nogal een rare vraag. er zijn ook meisjes waarmee ik heel erg goed bevriend ben. en tegen wie ik ook wel eens "ik houd van je" gezecht heb. dan hoeft het toch nog niet meteen je vriendin te zijn?
__________________
Can't you see what you do to me baby? You make me crazy, you make me act like a maniac.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2006, 15:32
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Best gek, maar als mijn ex zei: ik ben veliefd op jou vond ik dat veel fijner om te horen dan dat hij zei: ik hou van jou. Want dat hij van me hield vond ik best logisch maar als hij na maanden nog steeds zei dat hij verliefd op me was had ik pas écht het idee dat hij nog gek op me was.
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 15:37
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 03-02-2006 @ 16:32 :
Best gek, maar als mijn ex zei: ik ben veliefd op jou vond ik dat veel fijner om te horen dan dat hij zei: ik hou van jou. Want dat hij van me hield vond ik best logisch maar als hij na maanden nog steeds zei dat hij verliefd op me was had ik pas écht het idee dat hij nog gek op me was.
maar is het dan niet zo dat je verliefd op iemand bent en dat over kan gaan in houden van?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 15:38
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik zeg het wanneer ik het voel. Maar ik merk wel dat wanneer ik het vrij vroeg in de relatie zeg, het eerder 'ik vind je heel erg leuk' betekent en later in de relatie is het echt houden van.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 15:45
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
Lente schreef op 03-02-2006 @ 16:37 :
maar is het dan niet zo dat je verliefd op iemand bent en dat over kan gaan in houden van?
Ja daarom juist. Ik vond het logisch dat hij op een gegeven moment van me ging houden. Het zou raar zijn als hij dat niet deed. Maar het is toch veel fijner als een jongen nog helemaal verliefd op je is. Want houden van doe je ook bij je oma&je ouders, maar dat iemand verliefd op je is vind ik pas echt leuk om te horen. Dus als iemand na een relatie van een half jaar tegen je zegt: ik ben zo verliefd op jou is dat toch fijner om te horen dan: ik hou van jou. Dat iemand van je houdt na een half jaar is namelijk logisch,maar dat iemand nog steeds verliefd op je is, dan zit het pas echt goed!
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 15:57
Verwijderd
na 3 maanden ongeveer? hij was kkdronken toen hij het voor de eerste keer zei, dus toen wist ik niet echt of ik het serieus moest nemen. maar de dag erna zei hij het nog een keer huhh
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 16:07
Verwijderd
Citaat:
LOLA3000 schreef op 03-02-2006 @ 16:32 :
Best gek, maar als mijn ex zei: ik ben veliefd op jou vond ik dat veel fijner om te horen dan dat hij zei: ik hou van jou. Want dat hij van me hield vond ik best logisch maar als hij na maanden nog steeds zei dat hij verliefd op me was had ik pas écht het idee dat hij nog gek op me was.
Ik vind dat ook altijd leuk om te horen. Af en toe zegt mijn vriend: Ooooo... Ik ben zooo verliefd op jou!
En dan krijg ik die grijns niet meer van mijn gezicht hoor (dit doet trouwens niets af aan het feit dat ik het ook fijn vind om te horen dat ie van me houdt
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 17:07
cornershop
cornershop is offline
Ik zou het heel erg benauwend vinden als iemand na een paar weken of een maand al 'ik hou van jou' zou zeggen, ieh.
__________________
don't hate me 'cause you ain't me.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 18:17
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind dat zinnetje nogal overschat en maak me dan ook niet zo druk over wanneer ik het zeg en of hij het wel meent enzo.
Als de relatie goed zit, maak je je daar toch niet druk om? Ik niet tenminte.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 18:23
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 03-02-2006 @ 16:32 :
Best gek, maar als mijn ex zei: ik ben veliefd op jou vond ik dat veel fijner om te horen dan dat hij zei: ik hou van jou. Want dat hij van me hield vond ik best logisch maar als hij na maanden nog steeds zei dat hij verliefd op me was had ik pas écht het idee dat hij nog gek op me was.
Same here, alleen zegt mijn vriend dat niet meer zo vaak. Wel heel vaak ik hou van je, maar vind ik ben verliefd op je leuker, om dezelfde reden als jij.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 19:24
Verwijderd
Vrij snel. Hij zei het als eerste, ik volgde een paar dagen later. We zeggen het nog steeds regelmatig. Het voelt goed en het voelt stiekem eigenlijk nog beter dan zoals het in den beginne was. 't Gaat veel dieper.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 19:25
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
ik heb nu iets van 6 maanden met mn vriend maar we hebben het beide nog niet gezegd. hij zegt wel vaak dingen als ik vind je lief en ik geef echt om je enzo maar ik hou van je niet. ik wil het vaak zeggen, maar ik durf het niet echt
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 19:30
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik zei het best wel al snel .. waarom?
Heb geen moeite om het uit te spreken.
Maar ik ga dat niet meer doen want ik vind het woord z'n effect begint te verliezen.
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 22:20
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Ik en m'n ex zeggen wel wekelijks "ik hou van jou"
we zijn nu beste vrienden, en we houden van elkaar als vrienden.
maar voelt wel leuk om steeds te horen
__________________
Who kissed a drunk girl?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 14:54
pourlesyeux_
Avatar van pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 03-02-2006 @ 16:38 :
Ik zeg het wanneer ik het voel. Maar ik merk wel dat wanneer ik het vrij vroeg in de relatie zeg, het eerder 'ik vind je heel erg leuk' betekent en later in de relatie is het echt houden van.
__________________
hitsig
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 15:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb nog bijna nooit 'hou van je' tegen iemand gezegd. Ik weet ook niet of ik het vaak zal zeggen in m'n leven. Soms heb ik best wel een hekel aan mensen die de hele tijd 'ik hou zoo van je' tegen elkaar zeggen. Zeker van de msn-namen met hhhhzovvvvjjj (ofzo), blegh. Soms zeg ik het wel eens tegen een vriend of vriendin op een grappig manier, als ze een flauwe opmerking maken. Maar dan meen ik het dus niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 20:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb zoiets nog nooit tegen een meisje gezegd, omdat ik alleen maar van die korte relaties heb gehad. Ik zou zoiets in ieder geval nooit zo snel eruit floepen, in dat soort dingen ben ik heel voorzichtig. Pas na een half jaar of zo, dan zou het trouwens ook nog heel vroeg zijn wat mij betreft.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 20:34
Bronxy
Avatar van Bronxy
Bronxy is offline
t zijn maar woorden...
de magie gaat er wel vanaf als je het te vaak zegt btw..
ik zeg t nu telkens eigenlijk en t gaat nu gewoon vanzelf..

best jmmr :/
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 22:01
Verwijderd
Pas na een paar maanden, misschien zelfs een half jaar. Maar dat was ook precies 't goede moment.
Nu zeggen we 't niet altijd, maar gewoon soms, wanneer dat nodig is. Geen vaste tijden.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 22:32
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
mn vriend vindt het ook maar eng dus zei hij het in het Italiaans en ik had dus niet door wat hij zei
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 12:56
Buffy
Buffy is offline
Na een kleine twee maandjes. Waren samen met vrienden een weekendje weggeweest en hij moest na afloop gelijk door naar de vliegbasis waar hij op dat moment gestationeerd zat. Hij ging bij wijze van spreken linksaf en wij gingen met het hele zwikkie rechtsaf. Hij bleef in het zuiden des lands, wij gingen terug naar het hoge noorden. Toen ik 's avonds weer thuis was, belde hij. Toen heeft hij deze 4 woorden voor het eerst uitgesproken
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 13:02
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
ik heb nu bijna 4 maanden iets..

denk alleen niet dat het met tijd te maken heeft, ik vind dat je zoiets pas mag zeggen als je het echt meent!

en ja, wij hebben het dus al tegen elkaar gezegd...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 14:21
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 03-02-2006 @ 16:45 :
Ja daarom juist. Ik vond het logisch dat hij op een gegeven moment van me ging houden. Het zou raar zijn als hij dat niet deed. Maar het is toch veel fijner als een jongen nog helemaal verliefd op je is. Want houden van doe je ook bij je oma&je ouders, maar dat iemand verliefd op je is vind ik pas echt leuk om te horen. Dus als iemand na een relatie van een half jaar tegen je zegt: ik ben zo verliefd op jou is dat toch fijner om te horen dan: ik hou van jou. Dat iemand van je houdt na een half jaar is namelijk logisch,maar dat iemand nog steeds verliefd op je is, dan zit het pas echt goed!
Hier ben ik het mee eens.

Verder zei hij het na vier maanden, bij mij duurde het iets langer omdat ik een beetje moeilijk ben in dat soort dingen. Het was wel fijn die zekerheid te hebben, maar verder veranderde het niet veel omdat we het al van elkaar wisten.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 16:01
YellowLight
Avatar van YellowLight
YellowLight is offline
ik zei het tegen mn exi pexi voor het eerst na 2/3 maanden ofzoiets. ik lag toen bij hem in bed en toen zei ik het, maar het voelde wel een beetje raar.

en ik denk dat het ook eerder betekende van " ik vind je zo leuk en ik ben zo verliefd ", dan dat het de echte ehh betekenis was
__________________
Explosions.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 15:14
kimlee01
kimlee01 is offline
uhm na 1 maand en nog een paar dagen
tijdens onze vrijpartij..
hartstikke lief,
het is nu niet dat we het elke dag zeggen ofzo
voor mij heeft het wel betekenis
ik haaat et als mensen het na elk telefoongesprek zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 18:10
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
na 2 weken. Ik vond het wel wat vroeg toen hij dat zei; maar we kenden elkaar al jaren, waren beste vrienden, en toen deze extra demensie in onze relatie kwam, was het vrij snel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 18:13
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend zei t al vrij snel, maar ik had net een lange relatie achter de rug en het duurde even voor ik echt in de 'ik hou van jou' fase kwam. 2 maanden ofzo denkik. Maar nu zeg ik t elke dag, vaak meerdere keren. Gewoon omdat het zo is
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 20:41
Narmai
Narmai is offline
Mijn ex maakte het uit toen ik "Ik hou van jou" zei.... dus ik kijk voortaan wel uit.....
__________________
En zo leert gij elke dag wat bij ;)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 22:04
loveys
Avatar van loveys
loveys is offline
Citaat:
Narmai schreef op 24-02-2006 @ 21:41 :
Mijn ex maakte het uit toen ik "Ik hou van jou" zei.... dus ik kijk voortaan wel uit.....
zo die was dan ook lekker aardig

en volgens mij zei mn vriend 'ik hou van jou' na 1 maandje.. en ik ook zoiets
__________________
Indescribable feeling
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 17:11
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
een probleem dat ik ervaar, als probleem het juiste woord is, is dat ik niet precies weet wat 'houden van' inhoudt en betekent.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 17:20
Verwijderd
Dat vind ik nou echt een van die ontzettend onbelangrijke dingen in een relatie, je hoofd breken over de vraag wanneer precies je 'ik hou van je' mag zeggen. Stel je voor dat je het zegt terwijl het nog niet mag!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 17:32
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Narmai schreef op 24-02-2006 @ 21:41 :
Mijn ex maakte het uit toen ik "Ik hou van jou" zei.... dus ik kijk voortaan wel uit.....



ik heb het in het verleden altijd vrij snel gezegd, na een maand ofzo. maar volgens mij heb ik het maar tegen 2 jongens gezegd ooit.
maar ze zeiden het ook meteen terug dus in dat opzicht was het niet te vroeg ofzo
tegenwoordig durf ik niet eens toe te geven dat ik iemand leuk vind dus laat staan dat ik zoiets er snel uitkrijg.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 14:54
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2006 @ 18:20 :
Dat vind ik nou echt een van die ontzettend onbelangrijke dingen in een relatie, je hoofd breken over de vraag wanneer precies je 'ik hou van je' mag zeggen. Stel je voor dat je het zegt terwijl het nog niet mag!
So true.


En mensen die zeiken over dat sommigen het 'te vroeg' zeggen moeten echt een hobby zoeken.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 21:48
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Lente schreef op 04-02-2006 @ 23:32 :
mn vriend vindt het ook maar eng dus zei hij het in het Italiaans en ik had dus niet door wat hij zei
hallo iedereen weet toch wat ti amo betekent
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 22:06
loveys
Avatar van loveys
loveys is offline
ja maar die italiaan spreekt dat mss onverstaanbaar uit
__________________
Indescribable feeling
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 03:22
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
ajoh hij is je niet waardf
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 10:11
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
loveys schreef op 04-03-2006 @ 23:06 :
ja maar die italiaan spreekt dat mss onverstaanbaar uit
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 11:27
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik zei het vrij snel. En ze zei het ook terug, dus dat was wel prettig
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 12:00
fractuur
fractuur is offline
Na 3 weken ofzo? Maar het voelde gewoon allemaal zo goed dat ik dat moment met geen andere uitdrukking kon omvatten.. En het voegt zeker wat toe aan een relatie, maar dat is voor iedereen anders denk ik. Dat moment was voor mij heel intens, en we meenden het allebei. Het was een beetje het "nu is het niet "zomaar een vriendje tussendoor" relatie" meer.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 17:25
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Ik heb nog nooit "ik hou van jou" gezegd tegen mijn ouders, of tegen mijn broers. Binnenin een relatie zal ik het echt niet snel zeggen. In vorige relaties heb ik het wel eens gezegd uit schuldgevoel, zo had ik bijvoorbeeld een ex die na een week al "ik hou van jou" tegen mij zei. Ik besefte dat die woorden voor haar maar weinig betekenis hadden en uit schuldgevoel heb ik hetzelfde teruggezegd. Maar niet omdat ik het meende.
Achteraf vind ik dat een erg stomme reden. In mijn houdige relatie die nu zo'n officieel 1,5 maand duurt(onofficieel 3 maanden) heb ik het nog niet gezegd. En het zal ook nog wel even duren voordat ik het wel ga zeggen.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 17:58
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
ik hecht geen enkele waarde aan het begrip 'houden van'. het zegt mij niets.
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 18:12
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
toen we 3 maanden hadden was hij ziek geworden, moest ineens overgeven enzo.. hij voelde zich zwaar beroerd en ik ging hem kriebelen en toen zei ie: Ik hou van je!!
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 18:20
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
corduroy schreef op 05-03-2006 @ 18:58 :
ik hecht geen enkele waarde aan het begrip 'houden van'. het zegt mij niets.
wat voor begrippen zeggen je wel iets dan?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 23:16
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
wat is houden van? pas als ik daar het antwoord op kan geven, dan pas kan ik t tegen iemand zeggen. i.e.: ik heb t nooit gezegd. never.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 06:43
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
M'n vriend heeft het ongeveer 3 keer tegen me gezegd... Wanneer de eerste keer was weet ik zo niet meer, maar niet enorm snel geloof ik... Ikzelf heb het nog nooit hardop tegen mijn huidige vriend gezegd... Wel eens gefluisterd, maar dan hoorde hij het nooit. Vind het te moeilijke woorden. Mijn exvriend zei het vaak, zelfs nog toen hij al op het punt stond om het uit te maken.. Vandaar dat ik erg veel moeite heb gekregen met die woordjes, naar mijn gevoel geef ik dan mijn hart "echt" weg, en kan de ander me ontzettend pijn doen...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 08:49
indo0tju
indo0tju is offline
eens ff dneken ik heb nu negen wkene en ik ben m nog niet sat... hij is de liefste jongen die ik ken...
__________________
jo0h...indo0tju in da house...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 10:08
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
indo0tju schreef op 06-03-2006 @ 09:49 :
eens ff dneken ik heb nu negen wkene en ik ben m nog niet sat... hij is de liefste jongen die ik ken...
:0 MAa Hiij D0Et NeT OfF iiej Juh Niejj kEnTT :0 : 0
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 10:29
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
indo0tju schreef op 06-03-2006 @ 09:49 :
eens ff dneken ik heb nu negen wkene en ik ben m nog niet sat... hij is de liefste jongen die ik ken...
leesbaar en begrijpelijk typen IS lastig, ik weet het, maar alsjeblieft, ongroei dit randdebielenniveau en probeer mee te komen met de rest van beschaafd nederland of houd anders je snater.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 11:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
indo0tju schreef op 06-03-2006 @ 09:49 :
eens ff dneken ik heb nu negen wkene en ik ben m nog niet sat... hij is de liefste jongen die ik ken...

__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
indo0tju schreef op 06-03-2006 @ 09:49 :
eens ff dneken ik heb nu negen wkene en ik ben m nog niet sat... hij is de liefste jongen die ik ken...
Als je niet fatsoenlijk leert typen, krijg je het hier op het forum nog heel moeilijk ben ik bang....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten "ik hou van jou" door een computer
hajo
5 17-09-2003 16:53
Seksualiteit Hoe schrijf je "ik hou van jou", in het Surinaams..
Verwijderd
6 03-09-2003 15:47
Liefde & Relatie Wat betekent "ik hou van jou" voor jou?
moison100
52 13-05-2002 08:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.