Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie wordt dit jaar kampioen?
Ajax 38 33.04%
AZ 7 6.09%
Feyenoord 29 25.22%
PSV 35 30.43%
andere club 6 5.22%
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2007, 18:35
Jarabe de Palo
Avatar van Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
De eredivisie gaat bijna weer van start. De oefenwedstrijden zijn in volle gang en er worden veel spelers verhandeld.

Ik denk dat het weer een spannende competitie wordt, vooral Feyenoord heeft zich goed versterkt, maar ook AZ heeft een paar goede aankopen gedaan. Ajax heeft bijna alle spelers weten te behouden en PSV heeft ondanks het verlies van Alex en Cocu nog steeds een goed team.

Ik denk dat Ajax kampioen gaat worden, maar ze moeten dan nog wel een nieuwe spits kopen, want de aanval is nu niet goed genoeg. Met het geld van de transfer van Babel moet dat toch lukken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2007, 20:27
Verwijderd
Kanu moet weg bij Portsmouth en wil op zich graag naar Ajax. Maar dat is meer iets voor het transfers en geruchten-topic

Ik wacht echt nog even met voorspellen. Er zal nog veel te veel gebeuren op de transfermarkt om een weloverwogen prognose te doen. PSV raakt volgens mij al jarenlang spelers kwijt rond 30 augustus, bijvoorbeeld. En Ajax heeft idd nog meer aanvallers nodig, afwachten of ze Suarez of zo halen. ETc, etc.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 22:18
Verwijderd
Ajax is een kampioenskandidaat nr. 1 omdat ze de belangrijkste spelers hebben weten te behouden en die spelers (Huntelaar & Sneijder) wereldvoetballers zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 13:07
Nee_nee
Avatar van Nee_nee
Nee_nee is offline
ajax
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 13:56
Verwijderd
psv
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 14:21
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Wat Ertur zegt.

Ik ben wel benieuwd of v. Bronckhorst echt een leidersrol op zich kan nemen, of Koeman met Lazovic en Perez kan omgaan, hoe erg Ajax Davids de komende drie maanden mist en of AZ het verlies aan ervaring van Arveladze en de Cler kan opvangen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 19:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat het èrg spannend gaat worden dit jaar. AZ heeft denk ik de meeste verliezen geleden en zal het met de minste namen moeten doen.

Ajax is in offensief opzicht te zwak. Kijken of er nog versterking komt.

PSV is altijd gevaarlijk en een stabiele ploeg.

Feyenoord heeft veel versterkingen gehaald en net 1-1 tegen Chelsea gespeeld met kans op meer. Ook spelen ze geen Europees voetbal, wat een positieve uitwerking kan hebben op de competitie.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 19:33
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
vvv.

kantelberg, wintjens, jans need i say more?
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 19:41
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
PSV en Feyenoord lijken het sterkst bij aanvang.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 21:01
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
EggeD schreef op 26-07-2007 @ 20:41 :
PSV en Feyenoord lijken het sterkst bij aanvang.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 13:02
Rioto
fey
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 17:30
Strever
Strever is offline
Ik als Ajacied, ben net bij FC Emmen - Feyenoord geweest. Het is uiteindelijk 2-3 geworden. Maar één ding heb ik kunnen waarnemen; Feyenoord heeft me teleurgesteld, het was gewoon slecht. Als je een omhaal tegen krijgt van FC Emmen, dan doe je het niet goed. En dan die twee afgekeurde doelpunten en de handsbal van Feyenoord in de 16. Gewoon expres de bal wegslaan, pure penalty. Van Bronckhorst slecht, Makaay slecht, Hofland slecht, Bahia slecht. En wie was er goed, Drenthe, klasse speler
En dan in de 85ste minuut scoren, typisch Feyenoord. Ze dachten vast nog aan de wedstrijd tegen Chelsea, want dit leek nergens op.

Al met al; Er is nog werk aan de winkel Feyenoord, en Emmen, een periode misschien dit jaaR?

En Feyenoord heeft in 1 keer heel wat nepsupporters binnengehaald vanwege de aankopen.. Te erg.. En Peter Bosz zat naast mij op de tribune, en ging 10 min eerder al naar huis vanwege het dramatische spel.

GG
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 19:17
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Tja Ajax heeft vandaag 1-1 gespeeld tegen prutsers Falkirk, PSV verloor met 2-1 van Duisburg en AZ met 4-0 van Leverkussen.

Wordt Twente nu kampioen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 19:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-07-2007 @ 20:17 :
Tja Ajax heeft vandaag 1-1 gespeeld tegen prutsers Falkirk, PSV verloor met 2-1 van Duisburg en AZ met 4-0 van Leverkussen.

Wordt Twente nu kampioen
Hannover '96 3-1 FC Twente

*kuch*
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 20:40
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-07-2007 @ 20:17 :
Tja Ajax heeft vandaag 1-1 gespeeld tegen prutsers Falkirk, PSV verloor met 2-1 van Duisburg en AZ met 4-0 van Leverkussen.

Wordt Twente nu kampioen
Ajax heeft zelfs verloren
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 02:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zal Heerenveen voor een verrassing zorgen, of toch VVV
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 15:56
Verwijderd
Ik gooi het hier maar even: Utrecht uitgeschakeld in de Intertoto. Als ik de berichten moet geloven terecht.

Tsja, ik heb een zwak voor Utrecht, dus wat dat betreft is het wel balen. Maar Utrecht had in de Uefa-cup nooit veel potten kunnen breken met het huidige team, dus het bespaart Nederland wel een hoop in de coëfficiententelling.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 16:41
Strever
Strever is offline
Citaat:
Jarabe de Palo schreef op 23-07-2007 @ 19:35 :
Ik denk dat Ajax kampioen gaat worden, maar ze moeten dan nog wel een nieuwe spits kopen, want de aanval is nu niet goed genoeg. Met het geld van de transfer van Babel moet dat toch lukken.
Ik vind het zeer spijtig om te zeggen, maar Ajax wordt met dit team gèèn kampioen. Ik vind de aankopen gewoon matig. Hopelijk wordt er snel wat aan gedaan. We moeten nog een goede spits + verdediger erbij hebben, Bitte.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-07-2007, 18:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-07-2007 @ 16:56 :
Ik gooi het hier maar even: Utrecht uitgeschakeld in de Intertoto. Als ik de berichten moet geloven terecht.

Tsja, ik heb een zwak voor Utrecht, dus wat dat betreft is het wel balen. Maar Utrecht had in de Uefa-cup nooit veel potten kunnen breken met het huidige team, dus het bespaart Nederland wel een hoop in de coëfficiententelling.
Hier het officiële bericht:
Citaat:
Geen UEFA Cup-voetbal FC Utrecht

FC Utrecht heeft zich niet weten te plaatsen voor de tweede voorronde van de UEFA Cup. Thuis werd in de Intertoto Cup 1-1 gespeeld tegen Hammarby, nadat het eerder in Zweden 0-0 was geworden.

Een goede openingsfase van FC Utrecht leverde niets op. Pas na rust werd het 1-0 (Nelisse/66),maar Johansson tikte via de paal al snel de 1-1 binnen (68). Even later kreeg Keller rood, nadat hij had uitgehaald naar een tegenstander.

FC Utrecht kreeg nog wel kansen, maar de Zweden zorgden ook nog voor gevaar. In een hectische slotfase had Leroy George de 2-1 op zijn schoen, maar een Zweedse verdediger bracht redding, al deed hij dat volgens heel Utrecht met de hand.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 19:03
Verwijderd
Ik heb net een samenvatting gezien. Altijd moeilijk zeggen of het terecht is of niet op basis van een minuutje beelden, maar ook de commentator zei op het eind dat Utrecht niet meer verdiende. Maar die Zweedse verdediger dook als een volleerde keeper naar de bal, zuivere penalty naar mijn mening
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 09:53
Rioto
Schat fey het beste in voor het kampioenschap. ALLEEN moet er wel een spits bijkomen aangezien Mols als pinchhitter is gekomen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 10:01
Verwijderd
NAC wederom met 0-1 verloren van RBC in de voorbereiding, dus dit wordt weer goed seizoen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 13:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Slechte voorbereiding, maar de verkoop van Niedzielan en Barreto is een goede zaak. De creatieve hardwerkende middenvelder hebben we alweer terug met van den Boogaart, nu alleen nog geld investeren in één of twee goede spitsen. Met een beetje mazzel heb je dan al een nagenoeg complete selectie.

En dan weer gaan voor een plekje bij de eerste 9. Het moet goed te doen zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 11:01
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Ik denk dat het toch gewoon weer tussen Ajax en PSV zal gaan, met AZ en Feyenoord als grootste uitdagers. FC Twente en Heerenveen gaan dan denk ik om plaats vijf strijden.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 11:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik denk wel dat Feyenoord een heel serieuze uitdager zal zijn. Het zijn niet zomaar wat losse aankopen, er is echt geprobeerd op elke linie iemand neer te zetten die rustig een organisatie kan neerzetten. Dat is waar het bij Feyenoord al jaren aan ontbreekt. Maar goed, we moeten het natuurlijk nog maar zien.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2007, 11:58
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-08-2007 @ 12:21 :
Ik denk wel dat Feyenoord een heel serieuze uitdager zal zijn. Het zijn niet zomaar wat losse aankopen, er is echt geprobeerd op elke linie iemand neer te zetten die rustig een organisatie kan neerzetten. Dat is waar het bij Feyenoord al jaren aan ontbreekt. Maar goed, we moeten het natuurlijk nog maar zien.
Ik zie in Feyenoord dan meer een serieuze uitdager voor volgend seizoen, aangezien de belangrijkste aankopen toch niet zullen vertrekken. Dit seizoen denk ik dat ze veruit the best of the rest zullen zijn.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 10:29
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 02-08-2007 @ 12:01 :
Ik denk dat het toch gewoon weer tussen Ajax en PSV zal gaan, met AZ en Feyenoord als grootste uitdagers. FC Twente en Heerenveen gaan dan denk ik om plaats vijf strijden.
Qua spelers denk ik dat Twente zwaar gaat tegenvallen, eigenlijk. Maar ik heb Rutten zó hoog zitten dat ik ze toch op plaats vijf of zes zie eindigen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 10:47
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-08-2007 @ 11:29 :
Qua spelers denk ik dat Twente zwaar gaat tegenvallen, eigenlijk. Maar ik heb Rutten zó hoog zitten dat ik ze toch op plaats vijf of zes zie eindigen.
Dat zeg ik dus.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 10:55
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Ik snap niet dat iedereen Feyenoord zo hoog inschat. Oké ze hebben leuk ingekocht en met Makaay en Gio 2 toppers binnengehaald, maar het hele team is nog totaal niet op elkaar ingespeeld. Dat heeft tijd nodig. Daarbij zijn ze vorig jaar als zevende(!!!) geeïndigd. Ik denk niet dat Makaay, Gio, Hofland en De Cler zó'n verschil kunnen maken.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 11:01
AmusedDuck
Avatar van AmusedDuck
AmusedDuck is offline
AZ heeft gister een oefenduel gespeeld tegen Hartlepool United en die met een 1-1 gelijkspel afgesloten. AZ speelde tegen de ploeg uit de Second Division op Victoria Park. Haris Medunjanin scoorde de 1-0, maar vlak voor tijd scoorde de thuisploeg uit een kluts de gelijkmaker.
__________________
Hier had uw advertentie kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 11:10
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 03-08-2007 @ 11:55 :
Ik snap niet dat iedereen Feyenoord zo hoog inschat. Oké ze hebben leuk ingekocht en met Makaay en Gio 2 toppers binnengehaald, maar het hele team is nog totaal niet op elkaar ingespeeld. Dat heeft tijd nodig. Daarbij zijn ze vorig jaar als zevende(!!!) geeïndigd. Ik denk niet dat Makaay, Gio, Hofland en De Cler zó'n verschil kunnen maken.
Vergeet niet die Nuri Sahin, en hoe Drenthe zich ontwikkeld heeft.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 11:11
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Oh, en ik wil jullie dit niet onthouden, hier waren ze in Leeuwarden niet bepaald blij mee

__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 13:36
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline


__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 16:08
Jarabe de Palo
Avatar van Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
klein beetje flauw zeg...

bovendien, wat je eerder zei over feyenoord, dat die 4 aankopen niet echt een groot verschil kunnen maken, daar ben ik het niet mee eens.
ten eerste, feyenoord heeft niet alleen hofland, gio, makaay en de cler gekocht, maar heeft ook sahin dit jaar tot beschikking. ik ken hem niet zo goed, maar wat ik zag tegen chelsea, dat belooft wat.
ten tweede, met deze gerichte aankopen heeft feyenoord zich op elke linie versterkt en ervaring in het team gebracht. zo zullen ook spelers die veel potentie hebben maar waar het er vorig jaar niet helemaal uit kwam (vlaar, drenthe, de guzman) uitgroeien tot topspelers.

ik vind feyenoord zeker een titelkandidaat. ik zet ze niet boven ajax of psv, maar ze zijn er denk ik goed tegen opgewassen, in tegenstelling tot vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 09:50
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Problemen met Alves, hij zit nog in Brazilië terwijl hij al een ruim geleden in Heerenveen verwacht werd, er blijken meerdere zaakwaarnemers te zijn, de een verwacht hem snel terug bij Heerenveen, de ander zegt dat hij een breuk wil forceren. Lokomotiv Moskou heeft 14 miljoen geboden, dat is afgewezen. Ajax en Porto zijn ook geinteresseerd.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 11:40
Rioto
feyenoord zal nog een spits erbij moeten kopen. makaay staat op een eiland ( van wat ik gezien heb tegen chelsea en porto ) hij wordt niet bereikt door slory of drenthe ( verkopen die gast ) ik hoop nog steeds op koevermans
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-08-2007, 14:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC heeft volgens mij nog geen oefenwedstrijd gewonnen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 19:52
Zyh
Avatar van Zyh
Zyh is offline
psv pakt toernooiwinst in rusland, 2-1 van madrid gewonnen
lekkere goal van aisatti
__________________
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 12:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Twente schijnt dramatisch te hebben gespeeld tegen Cardiff City (1-0 verlies), Boschker heeft zijn aanvoerdersband overigens afgedragen aan Engelaar. Ik had eigenlijk verwacht dat Wielaert hem zou krijgen. Oh en Derijck is serieus in beeld, mag vertrekken bij Feyenoord, weet niet wat ze daar mee willen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 12:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vond Ajax trouwens verrassend fel tegen Arsenal. Vond het goed om te zien hoe Heitinga het voortouw nam bij afwezigheid van Stam. PSV was ook erg sterk en ik heb mijn twijfels of Feyenoord die 2 ploegen bij kan houden.. Van AZ nog weinig gezien
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 19:14
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Drenthe spant arbitragezaak aan tegen Feyenoord
Uitgegeven: 6 augustus 2007 17:01
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2007 18:07

AMSTERDAM - Royston Drenthe spant een arbitragezaak aan tegen Feyenoord om een overgang naar Real Madrid af te dwingen. Dat heeft de club uit Rotterdam maandag bevestigd.

De 20-jarige middenvelder staat sinds het EK onder 21 in juni in de belangstelling van De Koninklijke. Drenthe verlengde zijn contract in april nog en heeft een doorlopend contract tot en met medio 2011 bij de volksclub.

Intentie

Feyenoord zegt het te betreuren dat Drenthe deze stap onderneemt. "Wij vinden het jammer dat het hierop uitdraait", zegt interim-directeur Peter Vogelzang.

"We hebben ons standpunt al meerdere keren kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil hem niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer."

De Boer

Real Madrid zou rond de 12,5 miljoen euro hebben geboden voor Drenthe, maar Feyenoord legde dit bod naast zich neer. De voetballer en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens worden bijgestaan door advocaat Harro Knijff. Eerder stond Knijff de broertjes De Boer bij in de arbitragezaak tegen Ajax, toen zij de overstap wilden maken naar FC Barcelona.

"De zaak moet aanhangig worden gemaakt bij de arbitragecommissie van de KNVB. Dat gaat hoogstwaarschijnlijk morgen gebeuren", zegt Knijff in een reactie. "De behandeling van de zaak vindt dan meestal na een week, hooguit twee weken plaats."

Voorbereiding

Vogelzang zegt in een verklaring op de clubwebsite dat Royston sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding voor Feyenoord veel betekent. "We willen Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Drenthe ons waard is."

Laatst gewijzigd op 06-08-2007 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 20:04
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Zyh schreef op 05-08-2007 @ 20:52 :
psv pakt toernooiwinst in rusland, 2-1 van madrid gewonnen
lekkere goal van aisatti
[afbeelding]
Boh, zo maak je ze niet vaak
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:47
Fides
Fides is offline
Ajax, PSV en AZ zullen gaan strijden om de titel denk ik zo.
Feyenoord heeft een hoop nieuwe spelers, maar moeten nu van vele aankopen 1 team zien te maken. Bovendien moet men niet doen alsof Hofland en van Bronckhorst wereldaankopen en sterkhouders zijn van het niveau Stam, Davids of Cocu. Makaay is daarentegen een afmaker van wereldklasse, maar dan moet hij wel in stelling worden gebracht.
Ajax speelt nog niet denderend in de voorbereiding, maar in de wedstrijden die ik heb gezien mistten ze Stam, dat scheelt toch een slok op een borrel. Bovendien verwacht ik nog wel dat ze een linksbuiten aantrekken. Ajax heeft wel een vrij brede selectie.
PSV heeft een supermiddenveld maar moeten zich nu wel redden zonder Cocu en Alex. Veel zal duidelijk worden na de JCS komend weekend.
AZ zie ik ook wel goed eindigen alleen moet nog blijken hoe Ari en Pelle in het team passen. Pocognoli is een prima vervanger van De Cler. Als Schaars en Mendes dit seizoen blessurevrij blijven zie ik AZ zeker meestrijden om het landskampioenschap.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 17:27
zztfg
zztfg is offline
Ik denk dat PSV gewoon weer kampioen wordt.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 17:27
zztfg
zztfg is offline
Ben wel benieuwd naar de prestaties van Feyenoord.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 14:09
Brian Tevreden
Stiekem heb ik mijn zinnen gezet op een transfer naar de kelders van de eredivisie. Dit neemt niet weg dat ik niet tevreden ben met mijn huidige werkgever Panthrakikos
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 11:01
Rioto
lekker boeiend gvd haha
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:58
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Heeft iemand een lijstje met de begrotingen van de eredivisieclubs voor dit seizoen?
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 16:57
Fides
Fides is offline
Citaat:
spelVout schreef op 10-08-2007 @ 15:58 :
Heeft iemand een lijstje met de begrotingen van de eredivisieclubs voor dit seizoen?
Hmm, ik heb t ergens gezien..weet nog maar een paar getallen.

Ajax: 65 M (geschat, wordt niet bekend gemaakt door beursgang)
PSV: 65 M
-
-
FC Groningen: 13/14M
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 16:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
PSV 65 (+10)
Ajax 65 (+5)
Feyenoord 55 (+12)
Heerenveen 25 (+2)
FC Groningen 15 (+2,5)
Twente 15 (+1)
Sparta 10 (+1)
Heracles Almelo 7 (+1)
VVV-Venlo 6,5 (+2,5)

deze kon ik zo snel vinden.. zal zo ff verder zoeken
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd EURO 2008 Zwitserland/Oostenrijk
Stom Konijn
264 25-06-2008 23:12
Vrije tijd Terugblik op het sportjaar 2007
Mr.Oizo
16 05-01-2008 18:18
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.