Oud 26-06-2009, 19:19
chrisgirl16
chrisgirl16 is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 16 jaar. Ik weeg ongeveer 46 kilo en ik ben ongeveer 1.62 m lang.
Ik zit met 1 probleem. Ik heb namelijk hele kleine borsten, zo klein dat mijn nichtje van 11 nog grotere heeft!
Ik kan precies met mijn handen om mijn borsten heen, en dan raken mijn vingertoppen mijn buik en borstkas! Dit is toch niet normaal? Bovendien is het zo dat ze al heel lang van deze grote zijn. Al vanaf verleden jaar lijkt het alsof ze niet meer gegroeid zijn..

Ik ben hierdoor erg onzeker en durf bijna niet te zwemmen, want dan zien mensen HET.
Om mijn kleren mooier te laten vallen heb ik pushup bh's en vul ik ze soms nog extra op met wc-papier Zo lijkt het iig wat meer!

Als ik om me heen kijk naar meisjes van mijn leeftijd zie ik allemaal meisjes met 'groté borsten. Niemand heeft zulke kleine als ik..

Ooo. Hoe komt dit ooit nog goed?

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit het beste op kan lossen!?

Alvast Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 21:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
tja, je weegt ook best wel niet veel. Aangezien borsten voor een belangrijk deel vetweefsel zijn is daar wel een zeker verband tussen. Ben je ook al ongesteld? Ook dat heeft alles te maken met borstontwikkeling. Tenslotte is het formaat van je borsten genetisch bepaald. Sommige mensen houden altijd een A'tje.

Ik snap zeker dat je je daarbij heel vervelend voelt, maar er is verder bar weinig aan te doen...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 23:02
Verwijderd
*duwt handen om borsten heen* Hmm ik raak ook mijn buik/borstkas hoor. Kut nu mag ik niet meer zwemmen Oftewel, eh, stel je niet zo aan?
A) je bent (nog) súperdun, dus het is vrijwel onmogelijk om dan grote borsten te hebben. Als je wat ouder bent en wat meer een vrouwelijk figuur hebt, worden je borsten vanzelf wel wat groter. En ja, dat gebeurt heus nog wel, want tot je twintigste ofzo is je lichaam nog bezig vrouwelijker te worden - je heupen iets breder, beetje meer vet op billen, buik en jawel, ook borsten.
B) Er zijn genoeg mensen met een A-cup, dus je bent heus niet de enige.
C) Het zal iedereen worst wezen of jij wel of niet in het zwembad ligt, dus de enige die jouw zwemplezier bederft, ben jij zelf.
D) Heb je wel eens naar die grote borsten gekeken? Heel erg leuk in een truitje of bh, maar zodra ze los zijn, hangen ze. (Niet diep naar onder Maar ik bedoel, je kan er een potlood onder hangen en dan blijft dat zitten). Waar op zich niks mis mee is want hee, het is natuurlijk, maar jouw kleine borsten staan héél wat langer pront rechtop in een leuke vorm zónder bh. Grootte is niet alles, vorm is ook belangrijk.
E) Weet je hoe handig met sporten?
F) Er zijn meer dan genoeg jongens die de borstgrootte niks uitmaakt en zelfs nog genoeg die juist vállen op kleine borsten (a.k.a. als het niet in je hand past, heb je er toch niks aan).

Prft ik heb die onzekerheid over borstgrootte werkelijk nóóit begrepen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 23:46
Verwijderd
moet dit niet op L&G?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 01:31
Verwijderd
Citaat:
moet dit niet op L&G?
nee, onzin is een beter subforum hiervoor.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 05:05
Verwijderd
Nou, ik vind dat hier wel erg lullig op wordt gereageerd. Natuurlijk is "Ja, daar kun je niets aan doen, moet je je niet druk om maken." een logisch antwoord, maar de TS voelt zich hier duidelijk erg onzeker over. En aangezien ze 16 is, is dat niet zo heel raar, lijkt me.

Ontopic:

Meid, wacht het nog even af. Je bent nog helemaal niet uitgegroeid en er kan nog van alles veranderen. En geloof mij maar, grote borsten zijn echt geen zegen hoor (*spreekt uit ervaring*), want die kunnen aardig in de weg zitten.

Waar het uiteindelijk op neer komt is dat alles in proportie hoort te zijn. Je bent niet zo lang, ook helemaal niet dik/zwaar, dus dan zou ik als ik jou was helemaal geen grote borsten willen. Nu snap ik dat je misschien iets meer wilt dan je nu hebt, maar zoals ik al zei: Dat komt waarschijnlijk nog wel.

En zoals hierboven al werd aangegeven: Niet iedere jongen vindt borsten heel belangrijk, en zelfs dan zijn er ook nog jongens die juíst kleine borsten aantrekkelijk vinden. Het komt allemaal wel goed.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 07:08
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
moet dit niet op L&G?
Liefde & Relatie ---> Lichaam & Gezondheid
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 10:45
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
D) Heb je wel eens naar die grote borsten gekeken? Heel erg leuk in een truitje of bh, maar zodra ze los zijn, hangen ze. (Niet diep naar onder Maar ik bedoel, je kan er een potlood onder hangen en dan blijft dat zitten). Waar op zich niks mis mee is want hee, het is natuurlijk, maar jouw kleine borsten staan héél wat langer pront rechtop in een leuke vorm zónder bh. Grootte is niet alles, vorm is ook belangrijk.
Ja, praat mij maar weer een complex aan.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 10:45
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ten eerste je bent ook dun, dus alles is verhouding. En dat is voor de meeste jongens toch het belangrijkst.
Ten tweede ligt je onzekerheid ook aan je leeftijd. Toen ik 16 was vond ik vreselijk dat ik zulke kleine borsten had. Ik schaamde mij dood, en dacht altijd dat jongens mij daarom niet wilde. Nu ben ik ouder en maakt het mij niets uit. Kleine borsten hangen (bijna) nooit waardoor ze ook gewoon mooi zijn. Mijn vriend vindT ze ook mooi.
Kortom maak je niet teveel zorgen dat is zonder van je energie. Je hebt push-up bh's dus dan lijkt het vaak een stuk meer en mooier in je kleren. Je hebt ook bikini's met vulling. Iedereen zit er anders uit!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, praat mij maar weer een complex aan.
Het heeft allemaal z'n voor- en nadelen, wil ik maar zeggen!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 14:23
Alyssia
Alyssia is offline
En als je op een gegeven moment aan de pil gaat, groeien ze ook nog een stuk.
(Zo had ik vorig jaar nog 70AA, nu 75A en zit ik te twijfelen of ik niet eens een 75B moet gaan passen.)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 19:28
chrisgirl16
chrisgirl16 is offline
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik snap jullie reacties allemaal dat ik me druk maak enzo en dat ik me niet zo aan moet stellen, maar dat is nu
eenmaal makkelijker gezegd dan gedaan Nog steeds ben ik degene die er mee zit en die er altijd mee zal zitten.
Nogmaals bedankt en gelukkig ben ik niet de enige!

Bovendien ben ik ook van plan om aan de pil te gaan, dus dan zullen men japies misschien nog gaan groeien!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 19:29
JD-Fan
Avatar van JD-Fan
JD-Fan is offline
ik hoop het voor je
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 20:24
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Bovendien ben ik ook van plan om aan de pil te gaan, dus dan zullen men japies misschien nog gaan groeien!
Leuk dat je ze naar mij vernoemt
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 22:59
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb een zelfde figuur als jij, zit ook met een kleine cupmaat en de pil heeft echt 0,0 geholpen qua groei. Accepteer het, meer kun je niet doen. Een mooie bh uitzoeken kan zeker helpen, wc papier vind ik minder. Met zwemmen gaat dat ook niet lukken en met een vriendje komt ook ooi tde echte waarheid boven, niet te spreken over shit er steekt een hoekje wit uit m'n hempje Meet je niet te veel aan anderen en ben trots op jezelf, al kost dat misschien moeite.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 12:20
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Wat marrel zegt. Ik ben ook niet groot en heb 70A. Push-up bh's gebruik ik niet omdat ik daar zelf nog onzekerder van word. Ik heb er ook een tijd moeite mee gehad, maar het gaat om het totaalplaatje. Ik heb gemerkt dat jongens nog steeds geinteresseerd zijn, ook al heb ik geen grote borsten. Ik ben juist blij dat ze niet om mijn borsten op me af stappen! In de loop van de jaren heb ik geaccepteerd dat ik zo ben en ik voel me er goed bij. Je kunt nog steeds heel sexy zijn met kleine borsten
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 15:30
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Precies wat Freyja zegt. Hoe leuk zijn grote borsten nou helemaal? Ze hebben al snel geen mooie vorm en zijn vaak onhandig.
Ik heb 75A en so what? Mensen vinden die van mij heel klein maar een meisje bij mij in de klas, J, heeft volgens mij cup C of D en ze heeft niets speciaals [ze is echt nogal een Barbietje: lang blond haar en altijd van die dure merkkleding] en alle jongens vinden haar dus cool omdat ze zulke hooters heeft Als ze plat was, zou ze zeker weten veel minder leuk zijn!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 17:32
Rationeel
Rationeel is offline
kleine borsten kunnen zooooo mooi zijn.

borsten worden pas mooi als ze bij het lichaam passen waar ze aan hangen, en als ze echt zijn.

niets engers dan iemand van 46 kilo met een dubbel d cup.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 20:35
aron-player
aron-player is offline
Citaat:
Precies wat Freyja zegt. Hoe leuk zijn grote borsten nou helemaal? Ze hebben al snel geen mooie vorm en zijn vaak onhandig.
Ik heb 75A en so what? Mensen vinden die van mij heel klein maar een meisje bij mij in de klas, J, heeft volgens mij cup C of D en ze heeft niets speciaals [ze is echt nogal een Barbietje: lang blond haar en altijd van die dure merkkleding] en alle jongens vinden haar dus cool omdat ze zulke hooters heeft Als ze plat was, zou ze zeker weten veel minder leuk zijn!
GROTE BORSTEN HEBBEN WEL EEN MOOIE VORM

ontopic: neem implantaten ipv scooter
(of verkoop je scooter)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 21:55
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
alle borsten zijn mooi als je maar niet helemaal plat bent(zoals iemand uit me klas..) en als ze maar niet hangen
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 01:50
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Maak je niet zo druk over wat je niet hebt. Beter denk je na over wat je wel hebt. Makkelijker gezegd dan gedaan denk je nu, maar je kan hier op zn minst af en toe aan denken. Waarschijnlijk zijn de meeste meisjes in je klas jaloers op je slanke figuur, je mooie billen en je slanke gezicht.


Citaat:
alle borsten zijn mooi als je maar niet helemaal plat bent(zoals iemand uit me klas..) en als ze maar niet hangen
hangen gaan ze toch wel een keer
en plat kan je ook op veel manieren compenseren
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 08:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Tsja, ik heb ook geen borsten die bij mijn figuur passen. Ik heb drie keer niks en ben zelf wel lang en breed En dan kan iedereen wel zeggen 'och kleine borsten is niet erg, dat past bij je figuur', maar dat gaat dus bij mij niet op. Wat je er aan kan doen? Niet veel. Borstvergroting heb ik overwogen, maar dat vind ik gewoon zonde. Ik ben gezond, dus waarom zou ik me laten opereren? Behalve dat het veel geld kost, moet je ook nog eens na vijftien jaar terug om je siliconen te laten vervangen Dus ik klaag er af en toe eens over en verder draag ik wel push up of opgevulde BH's om toch nog een beetje te compenseren
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 10:33
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Tsja, ik heb ook geen borsten die bij mijn figuur passen. Ik heb drie keer niks en ben zelf wel lang en breed En dan kan iedereen wel zeggen 'och kleine borsten is niet erg, dat past bij je figuur', maar dat gaat dus bij mij niet op. Wat je er aan kan doen? Niet veel. Borstvergroting heb ik overwogen, maar dat vind ik gewoon zonde. Ik ben gezond, dus waarom zou ik me laten opereren? Behalve dat het veel geld kost, moet je ook nog eens na vijftien jaar terug om je siliconen te laten vervangen Dus ik klaag er af en toe eens over en verder draag ik wel push up of opgevulde BH's om toch nog een beetje te compenseren
alsjeblieft geen vergroting! niets zo smerig als neptieten.

tieten zijn toch niet boeiend, ik ben meer een kontenman (en handen/stem)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 18:16
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
En als je op een gegeven moment aan de pil gaat, groeien ze ook nog een stuk.
(Zo had ik vorig jaar nog 70AA, nu 75A en zit ik te twijfelen of ik niet eens een 75B moet gaan passen.)
Komt dat door de pil?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 11:07
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Komt dat door de pil?
De groeispurt begon pas nadat ik met de pil begon, maar ik werd ook pas heel laat (14,5 jaar) ongesteld dus wrsch was het ook nog wel gegroeid zónder die pil.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 13:02
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
ik zelf heb ongeveer het zelfde probleem als jij, en vooral 2 jaar geleden, toen ik 16 was, had ik echt nog bijna niets. ik was dan ook pas laat in de puberteit en was ook pas eind 15e ongesteld geworden.
Zelf was ik toen ook iets van 45 kilo en 1.60 lang. nu 2 jaar later, ben ik ongeveer 50 kilo en 1.64/1.65 en heb nu dan toch een 75A. En ook ik ben er weleens onzeker over.
Maar ik heb gemerkt, dat ik evenveel aandacht krijg van jongens als andere meisjes. En ik zie nu zelf eigenlijk ook wel in dat dit mooi bij mijn lichaam past, gewoon in verhouding.

Wat het zwemmen betreft..zorg dat je een bikini hebt die goed bij je past. 1 die wat je hebt goed laat uitkomen.. ik heb zelf namelijk altijd het idee dat 't minder lijkt in een bikini dan in een bh..

En ze groeien nogwel!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 13:41
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat je kleinere tieten dan m'n zussen hebt (nouja zus, de oudste heeft neppe nu)

dus ehh.. ja dat kan wel.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 13:59
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
*duwt handen om borsten heen* Hmm ik raak ook mijn buik/borstkas hoor. Kut nu mag ik niet meer zwemmen Oftewel, eh, stel je niet zo aan?
A) je bent (nog) súperdun, dus het is vrijwel onmogelijk om dan grote borsten te hebben. Ehm, dit hoeft niet per se waar te zijn hoor. Maar als je dun bent met kleinere borsten is dat wel mooier, vind ik.Als je wat ouder bent en wat meer een vrouwelijk figuur hebt, worden je borsten vanzelf wel wat groter. En ja, dat gebeurt heus nog wel, want tot je twintigste ofzo is je lichaam nog bezig vrouwelijker te worden - je heupen iets breder, beetje meer vet op billen, buik en jawel, ook borsten.
B) Er zijn genoeg mensen met een A-cup, dus je bent heus niet de enige.
C) Het zal iedereen worst wezen of jij wel of niet in het zwembad ligt, dus de enige die jouw zwemplezier bederft, ben jij zelf. Precies!
D) Heb je wel eens naar die grote borsten gekeken? Heel erg leuk in een truitje of bh, maar zodra ze los zijn, hangen ze. Ook dat hoeft niet per se waar te zijn, als je smallere borsten hebt is dat wel zo, als ze in de breedte liggen is dat veel minder vaak zo.Maaar, het blijft n groot risico dat ze gaan hangen als ze te groot zijn (Niet diep naar onder Maar ik bedoel, je kan er een potlood onder hangen en dan blijft dat zitten). Waar op zich niks mis mee is want hee, het is natuurlijk, maar jouw kleine borsten staan héél wat langer pront rechtop in een leuke vorm zónder bh. Grootte is niet alles, vorm is ook belangrijk.
E) Weet je hoe handig met sporten?
F) Er zijn meer dan genoeg jongens die de borstgrootte niks uitmaakt en zelfs nog genoeg die juist vállen op kleine borsten (a.k.a. als het niet in je hand past, heb je er toch niks aan). Prft ik heb die onzekerheid over borstgrootte werkelijk nóóit begrepen.
Anyhoo, je bent zestien, die krengen hebben nog al ns de neiging bij menig meisje ineens n groeispurt te vertonen tot, plusminus 25 jr...
En als je toevallig kinderen wilt; beter dat je kleinere borsten hebt anders kan je ze in een handtas meeslepen naderhand.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 04:37
kous
Avatar van kous
kous is offline
Citaat:
*duwt handen om borsten heen* Hmm ik raak ook mijn buik/borstkas hoor. Kut nu mag ik niet meer zwemmen Oftewel, eh, stel je niet zo aan?
A) je bent (nog) súperdun, dus het is vrijwel onmogelijk om dan grote borsten te hebben. Als je wat ouder bent en wat meer een vrouwelijk figuur hebt, worden je borsten vanzelf wel wat groter. En ja, dat gebeurt heus nog wel, want tot je twintigste ofzo is je lichaam nog bezig vrouwelijker te worden - je heupen iets breder, beetje meer vet op billen, buik en jawel, ook borsten.
B) Er zijn genoeg mensen met een A-cup, dus je bent heus niet de enige.
C) Het zal iedereen worst wezen of jij wel of niet in het zwembad ligt, dus de enige die jouw zwemplezier bederft, ben jij zelf.
D) Heb je wel eens naar die grote borsten gekeken? Heel erg leuk in een truitje of bh, maar zodra ze los zijn, hangen ze. (Niet diep naar onder Maar ik bedoel, je kan er een potlood onder hangen en dan blijft dat zitten). Waar op zich niks mis mee is want hee, het is natuurlijk, maar jouw kleine borsten staan héél wat langer pront rechtop in een leuke vorm zónder bh. Grootte is niet alles, vorm is ook belangrijk.
E) Weet je hoe handig met sporten?
F) Er zijn meer dan genoeg jongens die de borstgrootte niks uitmaakt en zelfs nog genoeg die juist vállen op kleine borsten (a.k.a. als het niet in je hand past, heb je er toch niks aan).

Prft ik heb die onzekerheid over borstgrootte werkelijk nóóit begrepen.
Een beetje zoals de penislengte bij mannen
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 12:32
Verwijderd
sex. :]
met sex krijg je enorm veel hormonen door je lijf, en dat is dus borstgroei, maar ook wat dikkere benen, meer schaamhaar, aldus; vrouwelijker lichaam ^_^

dus als je nog niks met jonges doet, iets van sexueels, (verder gaan dan zoenen) en toch kleine borsten hebt, ? dan weet ik het ook niet :]
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 15:29
Verwijderd
Citaat:
sex. :]
met sex krijg je enorm veel hormonen door je lijf, en dat is dus borstgroei, maar ook wat dikkere benen, meer schaamhaar, aldus; vrouwelijker lichaam ^_^

dus als je nog niks met jonges doet, iets van sexueels, (verder gaan dan zoenen) en toch kleine borsten hebt, ? dan weet ik het ook niet :]
wat is dit nou weer voor onzin
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 21:51
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Mannen met een lange termijn visie kiezen sowieso vrouwen met een kleinere cup. Immers ze worden alleen maar groter nadat je kinderen hebt gekregen en ze gaan minder hangen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 17:14
Verwijderd
Citaat:
sex. :]
met sex krijg je enorm veel hormonen door je lijf, en dat is dus borstgroei, maar ook wat dikkere benen, meer schaamhaar, aldus; vrouwelijker lichaam ^_^

dus als je nog niks met jonges doet, iets van sexueels, (verder gaan dan zoenen) en toch kleine borsten hebt, ? dan weet ik het ook niet :]
lmao!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 19:16
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Bankdrukken.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 17:43
01bianca
01bianca is offline
Gezond eten en sporten, dus wie weet worden die van mij ook nog wel wat groter.

Groetjes,
Bianca

Laatst gewijzigd op 22-07-2009 om 21:55.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 17:50
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Ik was laatst ergens en zag toen iemand met erg mooie en grote borsten. Zij vertelde me dat die van haar in de loop van de tijd gegroeid waren van een C toen ze 16 was naar een G cup nu! En ze is mooi slank, dus daar kan het niet aan liggen. Ze heeft nooit pillen geslikt en ze vindt dat allemaal onzin en geldklopperij. Gezond eten en sporten en borstmassage vertelde ze lachend, dus wie weet worden die van mij ook nog wel wat groter.

Groetjes,
Bianca
ik snap je punt.
maar waarom zet je er een link naar de site van dat bedrijf neer?

Laatst gewijzigd op 22-07-2009 om 23:28. Reden: Quote aangepast op verzoek
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 22:42
Verwijderd
ik kan geen foto van die dame vinden op de website
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Mannen met een lange termijn visie kiezen sowieso vrouwen met een kleinere cup. Immers ze worden alleen maar groter nadat je kinderen hebt gekregen en ze gaan minder hangen.
Het lijkt me bijzonder droevig als je als man gaat nadenken of de borsten van een meisje zouden kunnen gaan hangen, alvorens een relatie met haar aan te gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 05:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik hou niet zo van groot, c is toch echt de max van wat ik fijn vind... maar your loss hoor

Citaat:
Het lijkt me bijzonder droevig als je als man gaat nadenken of de borsten van een meisje zouden kunnen gaan hangen, alvorens een relatie met haar aan te gaan.
Ach de mannelijke belevingswereld is gewoon iets minder gecompliceerd,
al is het inderdaad sterk te noemen dat we aan lange-termijn-denken zouden doen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ik was laatst ergens en zag toen iemand met erg mooie en grote borsten. Zij vertelde me dat die van haar in de loop van de tijd gegroeid waren van een C toen ze 16 was naar een G cup nu! En ze is mooi slank, dus daar kan het niet aan liggen. Ze heeft nooit pillen geslikt en ze vindt dat allemaal onzin en geldklopperij. Gezond eten en sporten en borstmassage vertelde ze lachend, dus wie weet worden die van mij ook nog wel wat groter.

Groetjes,
Bianca
Na de eerste regels verwachtte ik toch echt een heet lesbisch erotisch verhaal, maar nee hoor

Laatst gewijzigd op 22-07-2009 om 23:27. Reden: Quote aangepast op verzoek
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 19:42
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
nou vind ik persoonlijk een G cup wel erg groot, zeker bij een slank figuur...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 20:32
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
nou vind ik persoonlijk een G cup wel erg groot, zeker bij een slank figuur...
Geplastificeerde vrouwen, bah. Vooral als ze voorheen al een C-cup hadden waar in de regel nooit iets aan veranderd hoeft te worden. Never change a winning team, jwz.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 17:51
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh niet opvullen met wc-papier, niets erger dan dat. Dat hebben mensen echt wel door. Kijk eens in modetijdschriften of zoek op internet naar tips voor kleding waarmee je borsten groter lijken. Verder, ze blijven nog wel even doorgroeien als het goed is. En zo niet, dat is echt niet zo erg hoor. Kleine borsten kunnen ook mooi zijn, en wat men zegt idd, ze gaan niet zo hangen!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 13:32
gobloid
gobloid is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 16 jaar. Ik weeg ongeveer 46 kilo en ik ben ongeveer 1.62 m lang.
Ik zit met 1 probleem. Ik heb namelijk hele kleine borsten, zo klein dat mijn nichtje van 11 nog grotere heeft!
Ik kan precies met mijn handen om mijn borsten heen, en dan raken mijn vingertoppen mijn buik en borstkas! Dit is toch niet normaal? Bovendien is het zo dat ze al heel lang van deze grote zijn. Al vanaf verleden jaar lijkt het alsof ze niet meer gegroeid zijn..

Ik ben hierdoor erg onzeker en durf bijna niet te zwemmen, want dan zien mensen HET.
Om mijn kleren mooier te laten vallen heb ik pushup bh's en vul ik ze soms nog extra op met wc-papier Zo lijkt het iig wat meer!

Als ik om me heen kijk naar meisjes van mijn leeftijd zie ik allemaal meisjes met 'groté borsten. Niemand heeft zulke kleine als ik..

Ooo. Hoe komt dit ooit nog goed?

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit het beste op kan lossen!?

Alvast Bedankt!
wat maakt t uit? borsten zitten er nou eenmaal... jongens kijken heus niet alleen daarnaar... ja ok.. veel doen dat wel.. maar dat zijn ook precies die jongens die je niet wilt hebbe van die jongens die alleen maar een meisje willen voor sex gewoon laten, als een jongen echt van je houdt maken de borsten niks uit
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 14:00
Fluck
Avatar van Fluck
Fluck is offline
Ik wil niet onaardig doen ofsow,
maar 46 kilo wegen op je 16e is wel errug licht.
alles is in verhouding,
dus misschien moet je zorgen dat je iets aankomt, niet al te veel natuurlijk.
maar als je iets meer vet krijgt dan worden je borsten ook groter,
woog je vorig jaar misschien ook 46 kilo en ben je even dun gebleven, dan kan het kloppen dat je borsten ook niet veel groter zijn geworden
Dont worry en onthoud je niet van dingen als zwemmen ofsow,
hoeveel vrouwen lopen er niet rond met A'tjes.
Just live your life.

XX
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 19:12
blauwbilgorgel
blauwbilgorgel is offline
Ik heb ook hele kleine borsten hoor en vrij licht, maar ik ben er tevreden mee. Weeg ongeveer 55 kilo en ben 1,70 meter lang.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 00:10
Verwijderd
ik woog ook 46 toen ik 16 was...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 16:11
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
Ik wil niet onaardig doen ofsow,
maar 46 kilo wegen op je 16e is wel errug licht.
alles is in verhouding,
dus misschien moet je zorgen dat je iets aankomt, niet al te veel natuurlijk.
maar als je iets meer vet krijgt dan worden je borsten ook groter,
woog je vorig jaar misschien ook 46 kilo en ben je even dun gebleven, dan kan het kloppen dat je borsten ook niet veel groter zijn geworden
Dont worry en onthoud je niet van dingen als zwemmen ofsow,
hoeveel vrouwen lopen er niet rond met A'tjes.
Just live your life.

XX
ze is dan ook 1.62 meter lang, dus dan is 46 kilo prima (:
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 18:04
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ach, ik heb nu 75G en daar wordt je ook écht niet gelukkig van, geloof mij. Probeer maar 's een fijne sportbeha of een bikini te vinden (of zelfs een gewone beha; niet te doen voor onder de €100). t zit alleen maar in de weg, je hebt er helemaal niks aan.
Ik snap best dat je er niet blij mee bent, maar 't groeit vast nog wel, en geniet er nu nog maar van dat je gewoon lekker kan sporten en geen last hebt van je rug ed.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 18:40
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
sex. :]
met sex krijg je enorm veel hormonen door je lijf, en dat is dus borstgroei, maar ook wat dikkere benen, meer schaamhaar, aldus; vrouwelijker lichaam ^_^

dus als je nog niks met jonges doet, iets van sexueels, (verder gaan dan zoenen) en toch kleine borsten hebt, ? dan weet ik het ook niet :]
Oh dus daarom hebben pornoactrices zulke grote borsten!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Natuurlijke borstgroei door fenegriek
Verwijderd
17 18-02-2014 17:32
Lichaam & Gezondheid Pijntjes, hoelang houden die aan?
???minecraft
3 21-03-2013 09:09
Lichaam & Gezondheid borstgroei (jongen) stoppen
joey10076
7 15-03-2013 18:54
Lichaam & Gezondheid Grote borsten + Pil
Bambina
9 20-05-2007 14:11
Lichaam & Gezondheid Borsten groter na...
Marit_temp
22 22-01-2002 23:36
Lichaam & Gezondheid m'n borsten
sheba
17 01-11-2001 13:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.