Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2001, 15:42
Kariem
Kariem is offline
Wat vinden jullie van Nederlandse docenten??
En waarom???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2001, 15:46
Verwijderd
Mijn docent Nederlands is heel cool... Vrij oud maar heel grappig
Een andere leraar Nederlands bij ons op school is écht enorm erg...

Daarom is de vraag nogal stom, je kan geen definitie geven van een 'leraar Nederlands'. Iedereen is anders, dus leraren Nederlands ook..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:

Een andere leraar Nederlands bij ons op school is écht enorm erg...
Wie zou dat nu zijn
(Ik heb die klootzak* )

*Voor mensen die vinden dat dit niet kan: zo zie ik het en ik kan het niet verbloemen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 16:30
Joyce-b
Joyce-b is offline
Whehe.. ik heb een ongeloofelijk vreemd mens voor Nederlands..
echt g estoord.. maar wel heel aardig.. hoewel ze geen les kan geven..
Da's wel irritant, wanneer jij de stof beter beheerst dan zij doet ..

Maar verder is ze heel erg leuk
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 16:53
mij1985
mij1985 is offline
kheb wel coole leraar voor Nederlands, is teven mn mentor .... is altijd wel lachen, alhoewel hij wel een beetje vaag is zo af en toe ....
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 18:08
evathatsme
evathatsme is offline
zal ik es wat zeggen. MIJN NEDERLANDSLERARES IS EEN BELG!! beeeeetje vreemd om van een buitenlander je eigen taal geleerd te krijgen. ik heb nix tegen belgen hoor! alleen ze spreekt niet eens abn dan word je toch geen nederlandslerares...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 18:13
euro
Avatar van euro
euro is offline
ik heb (ook) een coole leraar nederlands!
Kan je echt met lachen, en legt ook nog goed uit!
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 18:15
flurry
flurry is offline
Citaat:
evathatsme schreef:
zal ik es wat zeggen. MIJN NEDERLANDSLERARES IS EEN BELG!! beeeeetje vreemd om van een buitenlander je eigen taal geleerd te krijgen. ik heb nix tegen belgen hoor! alleen ze spreekt niet eens abn dan word je toch geen nederlandslerares...
In België is het ook geen ABN, daar noemen ze dat AN, omdat dat woordje 'beschaafd' onzin is (vinden zij)
Andere dialecten zijn immers ook beschaafd..
__________________
GROTE KNOEI
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 18:30
Lanyok
Lanyok is offline
Mijn leraren Nederlands (van de afgelopen jaren) zijn we leen beetje oud, maar echt d allerleukste van de hele school!
Gister heeft er een nog in een sinterklaaspak rondgesjouwd en de ander speelde de kerstman. (Ach ja, zij waren het meest geschikt!) Echt heel gaaf was dat!
(Hoezo trouwens, hoe zijn die van jou dan?)
__________________
Live and let live - Ik heb nog zo gezegd, we kunnen veel beter een pruim nemen, da rijmt ook veel beter! - I love the whole world (on a good day)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 18:34
Verwijderd
Citaat:
evathatsme schreef:
zal ik es wat zeggen. MIJN NEDERLANDSLERARES IS EEN BELG!! beeeeetje vreemd om van een buitenlander je eigen taal geleerd te krijgen. ik heb nix tegen belgen hoor! alleen ze spreekt niet eens abn dan word je toch geen nederlandslerares...
Jij krijgt natuurlijk ook Engels van een Brit en Frans van een Fransman én Duits van een Duitser? Bij ons op school hebben ze nogal wat problemen met een leraar Latijn en leraar Oud-Grieks... Vreemd he?

Duh, wat voor een taal wordt er in België gesproken? Exact: Nederlands (en Frans ook, maar ok). Het Nederlands wat men in Vlaanderen spreekt is vaak nog correcter dan het Nederlands in Nederland zelf.

Zeik niet.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 20:22
saartje
saartje is offline
Ik heb er dit jaar 2 gehad. De eerste was echt heel tof. Alleen hij stonk, want hij is allergisch voor zeep!!! En nu heb ik zo'n jong juffie die geen orde kan houden, maar soms is ze wel aardig.
__________________
SHUT UP!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 09:08
PrackaH
PrackaH is offline
Leuke vraag. Mijn eerste paar docenten nederlands (er staat er nu trouwens eentje vlak bij me, maar goed, dat voegt verder niets toe, is alleen toeval) waren vrouwen en die waren veels te serieus (is ook toeval denk ik, of het is gewoon de manier van lesgeven van vrouweljke docenten NL). Later kreeg ik mannelijk docenten en die waren echt heel tof...ik heb een docent Speekenbrink genaamd en die heb ik 2 jaar gehad...echt een toffe gozer...alleen een beetje ijverig als het gaat om huiswerk maken...
Nu heb ik een docent die al bijna 40 jaar (!!!) in het vak zit en die heeft du veel ervaring en dat is te merken...hij is nu echt m'n favo leraar...
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 14:49
evathatsme
evathatsme is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Jij krijgt natuurlijk ook Engels van een Brit en Frans van een Fransman én Duits van een Duitser? Bij ons op school hebben ze nogal wat problemen met een leraar Latijn en leraar Oud-Grieks... Vreemd he?

Duh, wat voor een taal wordt er in België gesproken? Exact: Nederlands (en Frans ook, maar ok). Het Nederlands wat men in Vlaanderen spreekt is vaak nog correcter dan het Nederlands in Nederland zelf.

Zeik niet.


rustig aan zeg. ik mag dr wel ofzo! je kan je toch wel voorstellen dat het vreemd is. en anders; nouja meningen verschillen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 15:38
Verwijderd
Citaat:
evathatsme schreef:

rustig aan zeg. ik mag dr wel ofzo! je kan je toch wel voorstellen dat het vreemd is. en anders; nouja meningen verschillen.
Is niet vreemd, het is pas vreemd wanneer iemand het vreemd vind.

Ik heb Nederlands gehad van een Chinees, helemaal niet vreemd.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 17:31
evathatsme
evathatsme is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Is niet vreemd, het is pas vreemd wanneer iemand het vreemd vind.

Ik heb Nederlands gehad van een Chinees, helemaal niet vreemd.

okee dan. jou mening. bij mij ligt dat anders.

Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 17:40
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Mijn nederlands leraar is echt een toffe vent! Ik mag hem wel, en hij mij ook, dus hij wil me nog wel eens matsen in mijn punten r is 1 nederlands leraar en dat is echt een vage en vieze vent, maar over het algemeen vind ik het wel leuke mensen, die nederlands leraren
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 13:58
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Ging het eigenlijk om Nederlandse docenten of om docenten Nederlands?

Love
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 17:22
minerva
minerva is offline
Mijn leraar nederlands is , alleen gaat hij volgend jaar met pensioen
__________________
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.~ groetjes aan iedereen!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2001, 17:22
the tourist
the tourist is offline
ik heb eigenlijk alleen nog maar gestoorde gehad! maar dat is wel gezellig hoor
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 14:41
Cute Angel
Cute Angel is offline
Heeeeeeeeeej luitjes!
Waarom zijn al die nederlandse leraren van jullie zo tof?? Op welke scholen zitten jullie? Mijn mentor heeft onze klas nederlands, echt een ******** ghehe
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 17:55
Verwijderd
Mijn nederlandse docente is echt een bitch..ze zeikt over alles wat je doet of niet maakt of juist wel maakt, ze heeft altijd wat te zeuren met r heksen kop
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 18:15
femme
femme is offline
kheb er zo onderhand ook al wel aardig wat gehad...
de eerste was een oude saai sukkel, die niets anders kon dan op één toon het boek van voor naar achter en andersom oplezen...
de tweede was een jonge vrouw die bij het minste of geringste al aan het huilen was, was eigenlijk best wel zielig..
de derde was een gewone, standaard leraar...
de vierde was onze conrector, daar moest je dus bij oppassen, maar hij was wel normaal..
en dit jaar heb ik een hele leuke leraar, beetje maf wel, hij is homo en maakt er zelf steeds van die hele belachelijke grappen over.. kun je wel mee lachen..

dus.. kheb kwa nederlands-leraren al heel wat verschillende gehad..
__________________
* I'm not a complete idiot, some parts are missing... *
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 11:34
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Mijn leraar nederlands is echt heel vaagh! Hij is best wel aardig en zeikt nooit over huiswerk ofzo, Maar hij stinkt meestal naar drank en hij verteld ook gewoon in de klas dattie vaak stoned is enz. Maar als je in de klas komt en gaat zitten is alles best hij bemoeid zich niet met ons en wij bemoeien ons niet met hem ! Goede deal toch?
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 22:26
Mik-mother
Mik-mother is offline
Citaat:
minerva schreef:
Mijn leraar nederlands is , alleen gaat hij volgend jaar met pensioen
Ik zit dus bij haar in de klas, en ze was me voor. Maar ik ben het helemaal met haar eens. Hij is gewoon over de 60 en superfanatiek! Bovendien ruimt hij tijdens de les onze tafels op! Hij is echt superlief en supercool.
__________________
It's the mind that makes the body rich.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 22:45
Go
Avatar van Go
Go is offline
Nou vorig jaar hadden we een lerares die trouwens al zeer oud is en ook nog een pot is die totaal geen interesse in de leerlingen had. Ze kon nooit lachen en werd directs kwaad als we niet aan het werk gingen. Ze had een ontiegelijke hekel aan personen van de lagere niveaus en werd zelfs kwaad als we een onvoldoende haalden. Ook lag ze nooit wat uit, ze zei dat we het maar op moesten zoeken.

Gelukkig hebben wij dit jaar een echt hele leuke leraar voor Nederlands. Met hem is ook best te lachen en vind het ook helemaal niet zo erg als er eens iemand een onvoldoende haalt.

Het is eigenlijk precies het tegenovergestelde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2001, 21:50
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
wuahaha ALs ik het over mijn nederlands lerares ga houden ben ik over 10 min nog niet klaar!!! ze is zoooo......... nou ja wil je het echt weten neem dan eens een kijkje op www.angelfire.com/weird2/marnix onder mvr.Venrooy! enne eff een vraagje zit er iemand toevallig op het marnix college???
__________________
ReSt In PeAcE GuLdEnS!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 23:08
BBEM
BBEM is offline
mijn docent nederlands is een grote klootzak, ik ben altijd de lul bij hem in de klas altijd moet ie mij hebben omdat ik nederlands een niet zo leuk vak vind
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 00:00
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Bijna al mijn leraren zijn Nederlands.

Maar m'n leraar Nederlands is de ergste leraar die ik nu heb.
Maar ik ga Nederlandse leraren geen stempel geven, ze zijn allemaal net zo verschillend als dat jongens met een blauwe trui verschillend zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 11:40
Nessie
Avatar van Nessie
Nessie is offline
Die ik in de brugklas had, was echt het toopunt van vreselijk. Die vent was echt achterlijk (serieus). In de tweede heb ik dus echt de leukste Nederlands leraar gehad van de school. Ik had wel es ruzie met em, maar voor de rest wassie een toffe kerel. Hij liet ons altijd banden van Hans Teeuwen en Theo Maassen zien !! De lerares die wat ik nu heb, valt ook wel mee, alleen moet je niet te hard bij haar praten, anders wordt ze echt lijp!
__________________
**So Fuck You For Existing In The First Place**
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 13:09
Brandeis-Bardin
Avatar van Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Ja Venrooy
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 18:50
Nuck
Nuck is offline
Mijn leraar Nederlands is echt een hele toffe man . Ik mag hem echt graag (kan dat met leraren )

Hij is dan ook meteen mijn mentor .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 19:00
Verwijderd
Ik zit in de eerst en wij hebben de afdelings lijder van 2 VWO (ik ben 1 VWO) hij is echt cool! Maar soms heel pissig als er veel mensen uitgestuurd zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Problemen met leraar
thimoharte10
3 17-05-2013 22:17
Liefde & Relatie Chaos, toekomstonzekerheden, je kent het wel
Verwijderd
33 06-05-2013 11:45
Lichaam & Gezondheid Voeding & Gezondheidstopic #22
Bloem
500 14-01-2009 19:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen schrijffouten
emoe
18 02-11-2003 20:26
Psychologie Heeft Fortuyn psychopatische trekjes???
Verwijderd
4 30-03-2002 14:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.