Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 12:36
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
ik heb nu 12 dagen iets met mijn beste vriend!! (de derde keer, maar ik denk dat jullie dat al weten...)
iig, er was ook een jongen L. die rond kerstmis verliefd op mij was... ik eb er nooit op ingegaan, want hij is helemaal mijn type niet... en dat weet hij trouwens ook... (hij zei wel dat die verliefdheid over was, maar ik ben eigenlijk vrij zeker van niet...) nu, sinds het school terug bezig is, doet hij eigenlijk vervelend (vind ik dan en ook mijn vriendje begint het beetje vervelend te vinden...). bv in de les nederlands, gaat het over poëzie (de sonnet) en de kenmerken zijn daarvan dat het over liefde en zo gaat... zah hij heel de les tegen mij bezig van 'jij hebt ook mooie ogen", "en mooi haar" en nog zo van die dingen...
ook keek hij heel kwaad naar T. (mijn vriendje) toen hij ons samen in school zag toekomen....
en vanmorgen reden ik en mijn vriendje zo hand in hand lekker gezellig te babbelen, komt hij opeens naast ons rijden

pfffff... we (T. en ik) vinden het alletwee wel vervelend... allé ja, ik probeer ook aan L. duidelijk te maken dat ik liever heb dat hij dat allemaal niet doet, maar hij snapt waarschijnlijk de hint niet...
omdat ik met L. in klas zit en hij ene tijd terug toch wel een goeie vriend was, wil ik ook niet opeens niets meer tegen hem zeggen (ook al vind ik hem eigenlijk niet meer leuk --> niets met het feit dat hij vervelend doet te maken), maar ik kan hem toch ook niet opeens gaan "dumpen" als vriend?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 13:49
Verwijderd
Je kunt zelf geen initiatief meer nemen om iets met hem samen te gaan doen. Dit merkt hij dan vanzelf wel, en dan verwatert het contact na een tijdje. Jammer wel altijd, maar het is de 'beste' manier waarop een vriendschap kan ophouden.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:43
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Ja, ik denk dat Sarah wel gelijk heeft; gewoon niet met hem beginnen te praten als dat niet hoeft, en niet te lang antwoord geven op zijn vragen en opmerkingen, lijkt mij zo.
__________________
*Lang leve de lol!!*
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:51
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja als ''hints'' niet helpen dan zou ik het toch een keer duidelijk tegen hem proberen te vertellen.. dat je best vrienden met hem wil blijven, maar dan ook niet meer dan vrienden en of hij aub wil stoppen met het ''vervelende'' gedrag..

ga niet op zijn opmerkingen in maar doe of je het niet gehoord hebt, ga gewoon verder waar je mee bezig was..
Misschien houdt hij er dan vanzelf wel een keer mee op..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:52
Kinshi
Avatar van Kinshi
Kinshi is offline
Wat je noemt een vriend... hij is gewoon superjaloers. Ik zou het hem een keer zeeeer duidelijk maken en inderdaad niet zo heel veel meer tegen hem zeggen?!
__________________
Ik weet het ook allemaal niet. Het verschil met jou is dat ik het nooit heb geweten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:08
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Zal wel gewoon ontzettend jaloers zijn ik heb dat zelf ook vaak genoeg gehad. Waarom is 't jouw typ trouwens niet?? Misschien kun je het aan hem duidelijk maken dat je niet op hem valt, dan heeft hij in ieder geval iets uit jouw mond gehoord.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:10
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Ik zou dat ventje maar eens goed op zijn bek rammen, pak een stuk hout ofzo. Je kan ook een zak cement over zijn kop heengooien, dat heb ik gedaan bij iemand. Dat hielp goed.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:12
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Dan laat ze het haar vriendje toch doen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:34
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Je kan ook een zak cement over zijn kop heengooien, dat heb ik gedaan bij iemand. Dat hielp goed. [/B]
Je hebt 't toch wel goed vermengd en hard laten worden hè? Dan kun je die persoon altijd nog als standbeeld in de tuin zetten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.