Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 14:31
tatoo
Avatar van tatoo
tatoo is offline
Ik ben verlieft op me buurbeisje van 12, ik ben 18! wat moed ik doen!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 14:33
Verwijderd
je bent 17
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:34
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
zo daz nogal een verschil .. je moet zelf wete wat je gaat doen .. ik zou het in ieder geval niet doen ... en trouwens je buurmeisje zou ook op jou verliefd moete zijn is dit niet het geval dan moet je het maar voorbij laten gaan...en ik denk ook niet dat de mensen om je heen leuke reacties zulle geven als ze erachter zulle kome dat jij en dat meisje wat zulle hebbe
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 17:40
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
je bent 17

muhahahahhahahahahah
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 17:44
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
denk dat je ziek in je hoofd bent.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 18:17
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
is zij ook op jou??? en waarom ben je nou verliefd op een meid van 12? ziet ze er ouder uit dan? of, sorry dat ik t zeg, ben je een beetje pedo? lijkt mij dat een kind van 12 nog niet echt de vrouwelijke trekken heeft. en ben je echt verliefd, of vind je dr maar een beetje leuk...

jezus, ik zou er niks mee doen. gewoon laten overgaan die verliefdheid van je. zal wel moeilijk gaan misschien, maar is wel t beste. ze is nu nog te jong voor je, over 10 jaar is dat anders en kijken mensen niet raar er van op, nu wel...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 18:56
Verwijderd
Niks mee doen natuurlijk! Een meisje van 12 jaar is nog maar een klein kind, man!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:11
lake bodom
lake bodom is offline
hm hij kan er niks aan doen dattie verliefd is...
maarja.. je verliefdheid gaat wel over hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 21:18
romytjuh
romytjuh is offline
Citaat:
bracelance schreef:
denk dat je ziek in je hoofd bent.

ik stem meej!!!
__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 10:18
kizzy
kizzy is offline
hmzz. dat leeftijdverschil is idd wel erg groot.. ach verliefdheid gaat vanzelf over (duurt soms wel ff ) maar ik denk dat dat meissiej toch wel een beetjuh erg jong iz zhoor!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:09
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
val die jongen nou niet allemaal aan. Hij kan er nix aan doen dattie verliefd is. En meisjes van twaalf kunnen wel degelijk vrouwelijke trekjes hebben en behoorlijk volwassen overkomen. Toch denk ik dat de leeftijd een probleem wordt, is het niet voor jullie, dan is het wel de problemen die er van buiten af worden gemaakt. De overmacht van jou op haar wordt te groot en je hebt kans dat zij (zonder dat jij het weet) tegen haar zin dingen gaat doen, omdat ze simpelweg weet dat jij meer macht hebt dan zij. Als je een paar jaar verder bent kun je het proberen. Ik heb het idee dat zij ook als ze aan een relatie toe is (op die leeftijd al niet zo vaak) , ze een relatie zoekt die niet met jouw verwachtingen te vergelijken valt.
Leeftijd is heel vaak een stom ecxuus, maar dit verschil is te groot.
ga je hier tegen in en begin je wel wat met dr, doe dan nix tegen dr zin, en niet te snel. Ook moet het moeilijk zijn, omdat je van buiten af heel veel negatieve reacties krijgt, zoals je hier al wel gemerkt hebt. Ik kan me goed voorstellen dat dit een kutsituatie is., Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 14:10
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
mwoah...is maar 6 jaar verschil
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:57
Mey
Mey is offline
Tja........ erg groot verschil, maar het ligt eraan hoe dat meisje verder is... is ze erg volwassen voor haar leeftijd..
Nou, wacht rustig af... ik moet er niet aan denken dat een jongen van 18 aan mn zusje van 13 zou komen...GATVER... maar dat komt ook misschien omdat het mn zusje is en omdat ze nog heel erg kinderlijk is

na ja, anyway... succes ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mensen helpen
Verwijderd
19 09-02-2009 01:25
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.