Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2006, 18:49
meisje833
meisje833 is offline
Ik heb op internet een leuke broek van Indian Rose gekocht voor 40 euro, dat is best goedkoop, nu zeiden veel mensen dat hij best nep zou kunnen zijn, omdat ze in Turkijke heel veel nep broeken hebben.
Hoe kan je ze herkennen? ik heb een paar echte, als ik ze er nu naast leg, kan ik ze misschien wel herkennen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2006, 18:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hangt er vanaf. Meestal is het een kleine subtiliteit. Maar goed, voor 40 euro maakt dat toch niet zoveel uit?

Kleine toevoeging aan het topic: Koop je weleens neppe merkkleding en waarom wel (of waarom niet)? Of vind je het een no go?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 18:54
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Ik koop het behoorlijk vaak en verkoop het ook en heel vaak is het verschil in kwaliteit minimaal. bij bv t-shirts en truien maar bij broeken heb je vaak slechte naadjes die makkelijk kunnen scheuren dus die koop ik dan meestal echt
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 18:58
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
*oma* schreef op 25-10-2006 @ 19:52 :
Hangt er vanaf. Meestal is het een kleine subtiliteit. Maar goed, voor 40 euro maakt dat toch niet zoveel uit?

Kleine toevoeging aan het topic: Koop je weleens neppe merkkleding en waarom wel (of waarom niet)? Of vind je het een no go?
Ja dat is ook zo voor 40 euro maakt het ook niet zoveel uit. maar ik ben toch liever voorstander van echte merkkleding omdat het gewoon mooier blijft, de echte indian rose broeken zitten als eerste als gegoten en blijven supermooi in de was. en als het nou blijkt dat ik een neppe Indian rose heb gekocht en hij blijft niet mooi in de was vind ik het zonde.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 19:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ja dat is inderdaad wel waar. Ik heb zelf ooit eens een Dickies trui gekocht in Hongarije (had het kunnen weten), maar die bleef prima
Ook heb ik een keer twee nep diesel shirts uit Thailand gekregen en die waren ook prima. Misschien is het eerder met die troep van de markt zo en anders stuur je die broek gewoon weer terug? (hopen dat je dan je geld terug krijgt...)
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 19:16
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Bij de meeste gewone kleren zou ik het verschil niet gauw kunnen ontdekken, tenzij ik een namaak en echt kledingstuk met elkaar zou kunnen vergelijken. Maar bij schoenen zie en voel ik het meteen, daarom koop ik al mijn wandel en bergschoenen (Lowa, Meindl) alleen in echte outdoor speciaalzaken ipv op het internet of markt
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 19:21
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Je ziet het vaak aan het label, imo. Vooral ook aan het label aan de binnenkant van de broek/trui/t-shirt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 19:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik koop geen 'merkkleding' zoals dat hier bedoeld wordt, echt noch nep, maar natuurlijk zit er in mijn kleren ook wel een merkje.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 19:51
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
op een luchthaven in shanghai hadden ze wat merkspullen naast elkaar gelegd echt en nep, nou als je goed keek kon je het af en toe wel herkennen.
maar dat was alleen maar omdat het echte spul ernaast lag.

tegenwoordig is hetyt bij veel dingen nagenoeg voor de 'leken' onmogelijk om het herkennen.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 21:02
Crimson
Crimson is offline
je kan het vaak zo makkelijk zien..
tommy hilfiger truien uit turkije met heel groot het logo op de borst op een vet lelijke trui..

en een indian rose broek voor 40 euro is niet duur als ie tweedehands is en ook niet als ie in een partij gekocht is
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 22:10
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Crimson schreef op 25-10-2006 @ 22:02 :
je kan het vaak zo makkelijk zien..
tommy hilfiger truien uit turkije met heel groot het logo op de borst op een vet lelijke trui..

en een indian rose broek voor 40 euro is niet duur als ie tweedehands is en ook niet als ie in een partij gekocht is
Nee klopt dat is ook niet duur, dus daarom denk ik ook dat hij nep is. dat kan toch niet anders
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 22:10
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
omgz tweedehands .
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 03:05
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Haligh schreef op 25-10-2006 @ 20:51 :
op een luchthaven in shanghai hadden ze wat merkspullen naast elkaar gelegd echt en nep, nou als je goed keek kon je het af en toe wel herkennen.
maar dat was alleen maar omdat het echte spul ernaast lag.

tegenwoordig is hetyt bij veel dingen nagenoeg voor de 'leken' onmogelijk om het herkennen.
Vooral in China hebben ze het namaken tot kunst verheven, er zijn wel eens vaker partijen namaak goederen van bekende merken bij de douane onderschept, maar die waren zo vakundig nagemaakt, dat zelfs de officiele verkopers nog moeite hadden het namaak van echt te onderscheiden.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 07:29
Verwijderd
Mijn ex had een trui van "armani" en daar zit het label in van "armani underwear" :')
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 09:05
Verwijderd
Je kan merkkleding meestal herkennen aan de merkpaupers die erin lopen.

En omg, neppe lacostepolo's kun je d'r zo uitpikken, dat is echt zo duidelijk :')

Oh hoiiii ik ben vaal
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 23:19
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Cornel schreef op 26-10-2006 @ 04:05 :
Vooral in China hebben ze het namaken tot kunst verheven, er zijn wel eens vaker partijen namaak goederen van bekende merken bij de douane onderschept, maar die waren zo vakundig nagemaakt, dat zelfs de officiele verkopers nog moeite hadden het namaak van echt te onderscheiden.
Die producten worden dan ook helemaal uit elkaar gehaald om te kijken of ze wel echt zijn.

Overgens heb ik het zelf niet zo op merkkleding. Voor al dat zelfde geld kun je ook zooi van H&M kopen en bij die neppe zooi staat vaak het logo erg groot erop. Ik vind het ook een beetje debiel overkomen. Net alsof je perse kleding van dat merk wilt, maar het niet kan betalen. Kort om, nagemaakte merkkleding is in mijn ogen voor losers.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 23:34
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 25-10-2006 @ 19:49 :
Ik heb op internet een leuke broek van Indian Rose gekocht voor 40 euro, dat is best goedkoop, nu zeiden veel mensen dat hij best nep zou kunnen zijn, omdat ze in Turkijke heel veel nep broeken hebben.
Hoe kan je ze herkennen? ik heb een paar echte, als ik ze er nu naast leg, kan ik ze misschien wel herkennen?
internet = turkije?
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 16:53
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
90% van die neppe kleding bestaat niet in echt, daar herken je het aan.
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-10-2006, 16:57
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Haligh schreef op 25-10-2006 @ 23:10 :
omgz tweedehands .
Ja he? Bah!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 16:59
Verwijderd
Door de personen die het dragen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 17:40
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Nep is no go imho.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 17:51
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Op websites de collectie raadplegen van het merk in kwestie.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 17:11
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 27-10-2006 @ 17:57 :
Ja he? Bah!
\

De broek niet tweede hands want ze zijn nieuw, kaartjes zitten er nog aan. dat zag ik op de foto.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 17:11
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 27-10-2006 @ 17:57 :
Ja he? Bah!

trouwens wat zou er mis zijn met tweede hands, het is nog hip ook
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 17:58
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
beiden sarcasme.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.