Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2002, 15:55
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Onlangs vroeg een vriendin van me of ik eens wou proberen om haar en haar vriendje te tekenen. Nu, ik heb het geprobeerd en dit is dus het resultaat:


Tuurlijk kennen jullie hen niet, dus post ik ook nog maar even de foto erbij .


Commentaar en andere tips zijn zoals gewoonlijk welkom.

Laatst gewijzigd op 24-07-2002 om 15:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2002, 16:09
nogmaals
Avatar van nogmaals
nogmaals is offline
ja ik vind de gezichten wel erg mooi getekend, ik vind alleen het haar wat minder mooi een beetje te krasserig
__________________
signatuursignatuur... natuurinsignatuurinsigt ..:)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 16:19
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik vind wel dat er een goede uitstraling zit in de gezichten enz..
maar de manier waarop het getekent is hou ik nie sow van.
het had wel meer kontrast in gekunt
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 16:30
Desp
Desp is offline
Ziet er goed uit

Aleen is vooral het gezicht van het meisje wat te breed... en het haar is wat krasserig idd...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 16:37
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Desp schreef:
Ziet er goed uit

Aleen is vooral het gezicht van het meisje wat te breed... en het haar is wat krasserig idd...
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:38
Verwijderd
Het haar van dat meisje moet donkerder, de ogen van beiden moeten donkerder.... zijn mond iets smaller aan de linkerkant... En haar bloesje zit wat vaag...
´Kvindt vooral die jongen erg goed gelukt
wou dat ik dat kon joh..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:37
sayang-steelo
sayang-steelo is offline
gaaf!
alleen echt onwijs jammer van die ogen.. dat meisje, die ogen.. dara had je veel mee kunnen doen..maja.. ik zie dit soort tek. liever als een inspiratiebron.. dat meisje dat je tekent, is mooi en je probeert een idee voor je zelf uit haar te halen/./ niet na te bootsen.. maja wie ben iik?
__________________
..life is what you make it to be.....
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:48
FullMoon
FullMoon is offline
vraagje: hoe lang heb je hierover gedaan? want zo te zien best lang. je moet proberen om meer te schetsen; grove lijnen zetten en ik vlakken werken. misschien is het makkelijker om lijnen met potlood te zetten en dat uit te werken met houtskool of inkt of krijt of van die koolstofstifjes. dat scheelt enorm veel werk. hij lijkt trouwens wel best goed. veel plezier.
__________________
Don't hide. Expose yourself!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 22:14
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
sayang-steelo schreef:
gaaf!
alleen echt onwijs jammer van die ogen.. dat meisje, die ogen.. dara had je veel mee kunnen doen..maja.. ik zie dit soort tek. liever als een inspiratiebron.. dat meisje dat je tekent, is mooi en je probeert een idee voor je zelf uit haar te halen/./ niet na te bootsen.. maja wie ben iik?
Jah, die ogen, van dichtbij zien ze er beter uit dan van op afstand. Maar ik vond vooral het meisje erg moeilijk om te tekenen. Ze heeft een hele speciale vorm van gezicht. Die ogen, de mond, de neus en zo. Erg moeilijk.

Citaat:
Fullmoon schreef:
vraagje: hoe lang heb je hierover gedaan? want zo te zien best lang. je moet proberen om meer te schetsen; grove lijnen zetten en ik vlakken werken. misschien is het makkelijker om lijnen met potlood te zetten en dat uit te werken met houtskool of inkt of krijt of van die koolstofstifjes. dat scheelt enorm veel werk. hij lijkt trouwens wel best goed. veel plezier.
Bwah, de tijd viel nogal mee eigenlijk. Ik heb eerst een vage schets gemaakt en dan schaduwen toegevoegd met een donkerdere potlood. Er zijn zowieso wel een aantal uurtjes ingekropen,maar k weet niet hoeveel precies.

Iig bedankt voor de reacties iedereen, ik kan bv nog es proberen om het haar wat minder krassiger te maken zo.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:01
DarkCat
DarkCat is offline
Als ik die vriendin was zou ik echt boos worden Je hebt dr echt een stuk lelijker gemaakt dan ze is

Maar verder lijkt het wel enorm..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:05
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
wel ok, maar te krasserig, ik zag het liever als een zachter iets en mede de schaduwen, dar meer nadruk op leggen.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:35
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Als ik die vriendin was zou ik echt boos worden Je hebt dr echt een stuk lelijker gemaakt dan ze is

Maar verder lijkt het wel enorm..
Jah, daar heb je wel gelijk in hoor. Ik heb haar al gewaarschuwd Maar dat kan je zowieso verwachten he als je zoiets aan een amateurke vraagt .
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 00:36
Verwijderd
Ik vind dat de wangen, die op de foto best wel duidelijk naar voren komen, in de tekening wel wat meer geaccentueerd mogen worden...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #159
kroot
480 08-12-2010 15:37
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Drugs & Alcohol domme acties onder invloed van...vannalles
Verwijderd
148 18-04-2005 16:35
ARTistiek Kunstacademie
MegaN
100 19-01-2004 00:21
Psychologie even stoom afblazen
SandblastedSkin
2 14-10-2002 18:30
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.