Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2008, 15:55
Iza
Iza is offline
Hey allemaal!

Ik zit ergens mee en ben ook best nieuwsgierig. Ik heb sinds kort een onwijs leuke vriend, gelijk ook mijn eerste echte vriend. Nu willen we graag bij elkaar blijven slapen en dit zal ook vast niet een erg groot probleem worden wat betreft onze ouders zo jong zijn we niet meer, maar waar ik over inzit is dat ik last heb van veel haargroei op mijn benen. Ik scheer dit natuurlijk wel maar het groeit erg snel dus als ik dit in de avond scheer, voel je de volgende ochtend al weer stoppels! En als ik ontharingscreme gebruik in de ochtend voel je de stoppels ook alweer de volgende ochtend na 20 uur dus zeker al.

Ik ben dus een beetje bang dat als mijn vriend blijft slapen, hij de volgende ochtend stoppels voelt op mijn benen als hij er met zijn been bijvoorbeeld erover heengaat, en hier dan op af knapt.

Zijn er hier jongens die hun mening daarover kunnen geven? Of zij wel eens stoppels voelen bij hun vriendin of niet? En zo ja zou jij er dan op af knappen?

En zijn er ook andere meiden die hier hun mening over kunnen geven of ervaringen ermee zouden vertellen?

En tenslotte ben ik ook erg nieuwsgierig hoe jongens zelf denken over dat ze hun gezichtshaar (moeten) scheren! Zit jij hier mee en kan je niet tegen stoppels of boeit het je helemaal niks? Ik ben benieuwd graag serieuze reacties wat betreft mijn probleem!

Groetjes Iza.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2008, 16:17
Verwijderd
Als ie echt zo onwijs leuk is knapt ie heus niet af op een paar beginnende stoppels.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 16:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
haha, ik scheer mijn benen nauwelijks, ook nooit fanatiek gedaan. Hoewel zachte benen natuurlijk heel leuk zijn zal niemand er over vallen als je stoppels hebt. ja of je moet wel heel triest zijn.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 16:37
Nyawa
Ik scheer mijn benen eigenlijk nooit en mijn vriend vindt het prima. En als stoppels meteen voor een relatiecrisis zorgen zou ik me eigenlijk toch sterk afvragen of je vriend wel de juiste persoon voor je is. Niet zo druk om maken dus .
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 16:54
Verwijderd
Typisch iets om je zorgen over te maken in het begin van een relatie
Hij vindt dat echt niet erg en als hij dat wel vindt is hij echt een sukkel.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 17:56
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Nja je hebt jammer en erg, bij jammer maakt het niet uit, bij erg is het uit
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 18:22
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Typisch iets om je zorgen over te maken in het begin van een relatie
Hij vindt dat echt niet erg en als hij dat wel vindt is hij echt een sukkel.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 18:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mannen weten heus wel dat vrouwen niet van zichzelf gladde benen hebben.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 18:54
Verwijderd
"quote all"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:22
Verwijderd
Ik knap niet af op een paar stoppeltjes op benen. Dat is echt onzin. Als de haartjes licht zijn, kun je ze ook gewoon wat laten groeien zodat het zacht en aaibaar wordt.

Wat betreft dat gezichtshaar: mijn éigen gezichtshaar? Hm, snorharen vind ik irritant dus die scheer ik het liefst zo snel mogelijk weg. Baardstoppels/-haar staat dan wel weer beter, vind ik, dus die scheer ik minder vaak weg.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:29
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik heb geen last van haar op de benen, hoor. Bij vrouwen is die begroeing meestal zo licht dat je er amper last ván hebt.

Het liefst zou ik wat baardgroei van een paar dagen hebben zodat er toch nog een beetje is om tegen aan te schuren maar niet te veel en dan nooit meer hoeven scheren, maar dat gaat niet.
Dus haal ik 't 'r maar lekker af want na een paar dagen vind ik het al vervelend zitten. Dan maar glad.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:32
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik denk niet dat er veel jongens zijn die dat uberhaupt merken, laat staan dat ze er problemen mee hebben. Maar als je er zelf echt heel erg mee zit zou je een epilday kunnen overwegen, je haartjes blijven dan langer weg en komen niet als stoppels terug. Een beetje doorbijten in het begin, na een tijdje voel je er niets meer van.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:51
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Ik vind t echt niets, maar ja dat ben ik.
Zou hairlaser sponsoren als ik je vriend was, dan hebben jullie er allebei geen last van.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 21:23
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik denk niet dat er veel jongens zijn die dat uberhaupt merken, laat staan dat ze er problemen mee hebben.
Hehe ja, en dat is wel met meer dingen zo. Jij je maar druk maken over bepaalde dingen en ze merken het nog niet eens op
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 21:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Mijn vriend kwam echt na ruim een jaar met 'he wat zijn dat voor rare strepen op je heup?'

Echt he, ik erger me al járen dood aan die striae, hij zíet het niet eens
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend kwam echt na ruim een jaar met 'he wat zijn dat voor rare strepen op je heup?'

Echt he, ik erger me al járen dood aan die striae, hij zíet het niet eens
Al die jaren ben je blij dat ie het niet merkt, komt ie alsnog ineens met zulke tactisch gekozen woorden
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 21:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ben allang blij dat het hem niks uitmaakt

Maar dat was het punt van het topic, iets waar je je zinloos over druk kan maken zonder dat de ander dat een punt vindt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 22:59
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Wat iedereen zegt.

En als je er toch erg mee zit: een ontharingsapparaat. Nee, het is niet leuk *autsj* maar werkt redelijk goed en drie weken lang (hoewel ik eens in de vier dagen toch even bijscheer omdat er toch nog haartjes omhoog komen, maar een stuk langzamer ofzo )
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2008, 06:12
Iza
Iza is offline
Ja wat jullie zeggen snap ik allemaal wel maar ik ben helaas niet een van die vele vrouwen die gewoon lichte beharing heeft. Ik heb donkere haren en het zijn er best veel, dus ook best veel stoppels die hij dus wel móet voelen ik kan me niet voorstellen dat hij ze niet voelt! In ieder geval als hij tegen de haargroei in zou wrijven met zijn been voel je ze toch wel alleen vluchtig met zijn voet misschien niet. Maar bedankt voor de reacties ik stel nog meerde ook erg op prijs!
En wat betreft die epilady dat ga ik denk ik maar eens proberen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 07:45
Verwijderd
Hey Iza,

Ik snap precies wat je bedoeld, maarre een epillady doet dan wel erg pijn omdat je haartjes wss ook redelijk stug zijn. Een idee is dan om het de eerste paar keren te laten harsen. De haartjes worden dan steeds dunner (en het worden er minder). Zodra je haartjes dan niet meer zo stug zijn kan je verder gaan met de epillady.

Ennu.. mannen snappen dat echt wel hoor.

Ennu.. Hoort dit niet op L&G??
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 10:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Twijfelgeval (L&R / L&G). Ik laat hem wel staan

En harsen is inderdaad een goed idee. Hiermee blijven de haren tenminste een paar weken weg en heb je dus ook geen stoppels. Zou je eventueel ook zelf kunnen doen, maar laten harsen heeft altijd een beter resultaat.
Ik zelf heb geen problemen met stoppels. Baardstoppels zijn soms wel vervelend omdat ze je lippen kapot schuren, maar dat is weer een ander probleem
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 11:13
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Ja wat jullie zeggen snap ik allemaal wel maar ik ben helaas niet een van die vele vrouwen die gewoon lichte beharing heeft. Ik heb donkere haren en het zijn er best veel, dus ook best veel stoppels die hij dus wel móet voelen ik kan me niet voorstellen dat hij ze niet voelt! In ieder geval als hij tegen de haargroei in zou wrijven met zijn been voel je ze toch wel alleen vluchtig met zijn voet misschien niet. Maar bedankt voor de reacties ik stel nog meerde ook erg op prijs!
En wat betreft die epilady dat ga ik denk ik maar eens proberen
Ik heb zwart haar, en mijn vriendjes hebben nooit problemen gemaakt van stoppels op de vroege ochtend. Hij snapt hopelijk ook wel dat haartjes blijven doorgroeien. Anders had ie niks moeten begin met een donkerharige meid.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Als ie echt zo onwijs leuk is knapt ie heus niet af op een paar beginnende stoppels.
Exactly.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 11:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat hierboven vooral gezegd wordt idd. Wat moet dat uitmaken? Is niet iets waarop ik zal afkanppen.

En over je andere vraag. Ik scheer mn gezichtshaar (vreemd woord eigenlijk) geregeld, de ene periode wat vaker dan de andere, maar zorg wel dat het niet overdreven erg is. Binnen een relatie let ik er wat meer op dan erbuiten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 11:56
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Haha, in het begin van de relatie zou ik ook nooit naar mijn vriendje toe zijn gegaan zonder mijn menen te hebben geschoren. Maar mijn ervaring is dat hij t eigenlijk nooit merkt als t niet helemaal glad is, hij is niet zo met mijn benen bezig .
Maar als je je er echt vervelend over voelt, moet je er natuurlijk wat aan doen. Behalve de adviezen hierboven; kun je niet gewoon 's nachts of 's ochtends een lange pyjamabroek aantrekken? Is echt niet raar in deze tijd van het jaar.
Maar verder niet teveel nadenken, hij vind je leuk dus hij bekijkt je niet met zo'n kritische blik.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2008, 14:06
Verwijderd
Ga epileren, dan blijven ze langer weg.
Maar je kan natuurlijk ook tot de conclusie komen dat als iemand daar daadwerkelijk op af zou knappen, het dan gewoon een enorme loser is.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 15:32
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Dit is typisch een probleem in de catagorie: het is net zo erg als je het zelf maakt.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 15:50
Iza
Iza is offline
Super bedankt voor alle reacties! Het is inderdaad wel zo dat zou hij erop afknappen hij het niet waard is maar omdat ik hem zo leuk vind ben ik er alsnog een beetje bang voor. Een lange pyjamabroek is ook wel een goeie haha die zal ik maar eens aanschaffen, en als hij dan nog stoppels voelt nou dat zie ik dan wel weer! Bedankt Natuurlijk stel ik nog meer reacties ook op prijs
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 09:51
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Okselhaar daarintegen is wel naar(alleen vrouwen die zijn blijven hangen in de jaren 60/70 kunnen het hebben)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 11:10
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Haha, in het begin van de relatie zou ik ook nooit naar mijn vriendje toe zijn gegaan zonder mijn menen te hebben geschoren.
haha door jouw typfoutje las ik memmen en dat is in deze context best grappig
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 11:33
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Probeer eens je benen te epileren of te harsen, dan komen de haartjes normaalgezien zachter terug. In het begin van mijn relatie epileerde ik altijd mijn benen voordat ik naar mijn vriend ging, maar nu heb ik het al maaaaanden niet meer gedaan dus heb ik donkere haartjes van zeker een cm op mijn benen. Mijn vriend heeft me wel gezegd dat hij het niet zo leuk vond, maar hij zou het daarvoor niet uitmaken ofzo. Wat hij wel erger vindt is okselhaar en dat hij merkt het altijd direct als ik het (niet) geschoren heb.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Een lange pyjamabroek is ook wel een goeie haha die zal ik maar eens aanschaffen, en als hij dan nog stoppels voelt nou dat zie ik dan wel weer!
Dat lijkt me erg stug, of groeien er spijkers op je benen?

Ik ben nu ruim 2.5 jaar samen met mn vriendje en ik heb nog nooit commentaar gehad over de 'lengte' van mn stoppels. In de zomer scheer ik ze vaker dan in de winter, maar ook in de winter klaagt hij niet. Bovendien zijn de haartjes van vrouwen (en dan dus die van jou ook wel) zachter dan die van mannen, zeker op de benen (dat is bij mannen ook zo).

Zoals een ander al zei; ik zou me eerder storen aan haar onder de oksel dat een poos niet geschoren is.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 14:20
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ach man, je stinkt uit je mond, ziet bleek, pukkels lijken in een keer een stuk roder en je haar zit in de war. Op alle mogelijke fronten zie je er niet charmant uit en hoogstwaarschijnlijk zal hij dat allemaal alleen maar heel erg lief, schattig en charmant aan je vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ach man, je stinkt uit je mond, ziet bleek, pukkels lijken in een keer een stuk roder en je haar zit in de war. Op alle mogelijke fronten zie je er niet charmant uit en hoogstwaarschijnlijk zal hij dat allemaal alleen maar heel erg lief, schattig en charmant aan je vinden.
LOL so true
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 18:58
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik vind het toch niet erg lief/schattig/charmant wanneer mijn vriend uit zijn mond stinkt, bleek ziet, pukkels heeft, er moe uit ziet en zijn haar in de war heeft Is een beetje té.

Doet me zelfs denken aan dit: http://nl.youtube.com/watch?v=kausdaRqOYQ

Laatst gewijzigd op 16-01-2008 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 23:00
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Ik vind het toch niet erg lief/schattig/charmant wanneer mijn vriend uit zijn mond stinkt, bleek ziet, pukkels heeft, er moe uit ziet en zijn haar in de war heeft Is een beetje té.

Doet me zelfs denken aan dit: http://nl.youtube.com/watch?v=kausdaRqOYQ
Die reclame is wel redelijk erg, maar verder lekker boeiend. We zijn allemaal mensen. Mijn vriend mag best af en toe aan zn zak krabben, onder zn oksels wrijven (en nee, dan liever niet meteen zo obvious het broodje vastpakken, maar hij meot het eten, ik niet), niet douchen en samen onze tanden niet poetsen zolang we niet weg gaan. Mensen zijn nou eenmaal niet standaard helemaal schoon en geperfectioneerd en verzorgd. Hoort erbij hoor. Haar is ook menselijk en als hij gaat zeuren over 1 dag (/NACHT!) is hij een sukkel.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-01-2008, 06:28
Verwijderd
Bijna geen haargroei op mjin benen, dus al scheer ik ze maanden niet oogt het nogsteeds glad, en is 't 't ook wel. Dus daar kan ik niet over meepraten. Verder heb ik 'sochtends een hele opgezette mond, en als ik vergeten ben m'n mascara eraf te halen omdat de vorige dag erg laat werd, zie ik er 's ochtends uit als een pandabeer. En hij vind 't nog lief ook .

Ik zeg, niks van aan trekken. Als hij gaat zeiken dat jouw benen constant spiegelglad moeten zijn, moet 'ie maar eens van zijn ideaal afwijken. Jij vraagt hem toch ook niet om nooit stoppels op z'n gezicht te hebben, en volgensmij vraag jij hem ook niet om z'n benen te scheren.. Je doet 't, dus daar zou hij tevreden mee moeten zijn.

En als het een doorsnee kerel is:
Hij merkt 't niet eens.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 11:01
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Mijn vriend zei gisteren:
Ik heb liever blote benen met wat haartjes op dan geschoren benen met een broek over.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je zou je niet moeten schamen voor jezelf. Het is hoe jij eruit ziet en het is echt jammer als je je schaamt voor iets dat natuurlijk is. Jij voelt haar op zijn benen toch ook? En dat is toch ook geen probleem? Hij weet ook wel dat je een mens bent. En stel jullie zijn over 50 jaar nog steeds samen, wil je dan nog steeds iedere avond een lange pyamabroek aan? Accepteer jezelf zoals je bent. Dat heeft hij waarschijnlijk allang gedaan.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 19:42
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik vind het toch niet erg lief/schattig/charmant wanneer mijn vriend uit zijn mond stinkt, bleek ziet, pukkels heeft, er moe uit ziet en zijn haar in de war heeft Is een beetje té.

Doet me zelfs denken aan dit: http://nl.youtube.com/watch?v=kausdaRqOYQ
Voor mijn gevoel is het wel altijd zo erg als ik wakker naast hem word...
Hij ontkent het, maar daar trap ik mooi niet in.
(leuk spotje trouwens!)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Epileren kan echt wel helpen hoor. Ik heb het een hele tijd heel fanatiek om de paar weken gedaan. Nu vergeet ik regelmatig m'n benen te scheren, omdat het amper nodig is. Het lijkt wel alsof de haartjes heel veel minder zijn geworden (op de zijkant van m'n onderbeen zit helemaal geen haar meer ). Gelukkig zijn ze bij mij blond en heb ik in de winter nog bruine benen, maar bij jou moet het vast ook verminderen.

En hij zal echt niet gaan zeuren over een kleine stoppeltjes hoor. Hij zal het begrijpen. Grote kans dat hij het niet eens echt voelt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 17:50
Iza
Iza is offline
Oke bedankt voor alle reacties allemaal ik weet genoeg

Nu nóg een vraagje haha weer wat betreft stoppels!

Maar nu down under, niet dat ik van plan ben nu al verder te gaan met mijn vriend aangezien hij pas mijn eerste is, maar het zal er uiteindelijk toch van komen.
Zitten de jongens ermee als je stoppels voelt daar beneden? En scheerbultjes vinden ze dat een afknapper? Want het is echt heel moeilijk om goed bij te houden zonder dat er bultjes komen etc. Ben benieuwd naar jullie mening hierover en ook de mening van de vrouwen graag
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:08
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Volgens mij geldt daarvoor hetzelfde Je hoeft je helemaal niet zo druk te maken, al zullen heel wat mensen het herkennen het is gewoon niet nodig. Netjes bijhouden de boel als je dat wil en meer kan je ook niet doen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:58
Verwijderd
Ik ben een jongen en over zoiets als stoppels op de benen zeg ik: Lekker boeiuh! Er zijn beslist wel grotere afknappers te bedenken. Erg gele tanden bijvoorbeeld. Dus niet te druk maken om die stoppels.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Oke bedankt voor alle reacties allemaal ik weet genoeg

Nu nóg een vraagje haha weer wat betreft stoppels!

Maar nu down under, niet dat ik van plan ben nu al verder te gaan met mijn vriend aangezien hij pas mijn eerste is, maar het zal er uiteindelijk toch van komen.
Zitten de jongens ermee als je stoppels voelt daar beneden? En scheerbultjes vinden ze dat een afknapper? Want het is echt heel moeilijk om goed bij te houden zonder dat er bultjes komen etc. Ben benieuwd naar jullie mening hierover en ook de mening van de vrouwen graag
Ik vind dat vrouwen (net als mannen overigens, een bos schaamhaar is sowieso gewoon vies) hun schaamhaar wel een beetje moeten verzorgen als ze een partner hebben. Echter, een vrouw hoeft het absoluut niet te scheren als dat moeilijk te onderhouden is. Kort knippen is ook prima. Echter, als het wel geschoren is en er zitten stoppels dan is daar niet echt veel aan te doen. Het voelt niet heel fijn aan, maar de seks maakt dat als het goed is allemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 04:03
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Voor mijn gevoel is het wel altijd zo erg als ik wakker naast hem word...
Hij ontkent het, maar daar trap ik mooi niet in.
(leuk spotje trouwens!)
Geloof me, het valt écht mee met jou, of je moet enorm veranderd zijn.

Ik zie het eerder omgekeerd; mensen voelen zich soms snel vies/lelijk, vooral 's ochtends. Blijkt in de praktijk erg mee te vallen.

Oh en TS, maak je voor de rest vooral niet druk. Voor echte liefde hoef je hooguit te pretenderen dat je alles een beetje probeert te onderhouden. Ik vind/vond het ook wel schattig als ik opeens daar beneden wat stoppels voel(de). Al kan/kon ze dan wel altijd een plagerige opmerking verwachten.

Braah, heb ik toch nog op Seks én L&R gepost ondanks m'n beloftes, nu moet ik écht slapen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 28-01-2008 om 04:08.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 14:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn vriend kwam echt na ruim een jaar met 'he wat zijn dat voor rare strepen op je heup?'

Echt he, ik erger me al járen dood aan die striae, hij zíet het niet eens
Ja inderdaad
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Stoppels
xmakexupx
3 06-08-2012 23:38
Lichaam & Gezondheid Oksels scheren zonder stoppeltjes.
saarr-
14 19-06-2012 10:34
Liefde & Relatie Stoppels, bultjes
Layli
17 28-11-2008 18:55
Lichaam & Gezondheid Stoppeltjes onder mijn wenkbrauwen
Ikkuuuuuh
3 19-12-2005 22:02
Seksualiteit stoppels
bedweter
4 05-10-2005 13:04
Lichaam & Gezondheid te snel stoppels
lonatje118
6 02-05-2004 11:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.