Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2010, 13:21
Verwijderd
Vandaag was de oorspronkelijk deadline voor het afhebben van mijn scriptie :') voorlopig resultaat: > een half kantje. Maandag ga ik er écht mee bezig iedere middag na werk een paar uurtjes.
Advertentie
Oud 01-07-2010, 13:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat doe ik al een paar maanden. Het went.
Oud 01-07-2010, 13:23
Verwijderd
Ik heb inmiddels ruim 20 kantjes voor mijn afstudeerverslag, maar ik heb er ook nog niet veel aan gewerkt.
Oud 01-07-2010, 13:24
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
morgen plaatselijk 37 graden
WTF. Waar?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 01-07-2010, 13:24
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Vandaag was de oorspronkelijk deadline voor het afhebben van mijn scriptie :') voorlopig resultaat: > een half kantje. Maandag ga ik er écht mee bezig iedere middag na werk een paar uurtjes.
Waar gaat-ie over?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 01-07-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
WTF. Waar?
Op sommige plaatsen.
Oud 01-07-2010, 13:27
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hè getver. Maar ik bedoelde: welke plaatsen.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 01-07-2010, 13:28
Verwijderd
ohja ik moet de bloedbank nog afbellen, met dit weer hou ik mijn bloed graag zelf. Maar als ik niet afbel, krijg ik net zo goed volgende week een nieuwe oproepkaart, dus ik snap het nut niet zo.
Oud 01-07-2010, 13:40
Verwijderd
Ik heb mijn nieuwe agenda al!
Oud 01-07-2010, 13:41
Verwijderd
http://www.ad.nl/ad/nl/1008/Planet-W...jaar-uit.dhtml

wat slecht zeg die vent heeft gezegd: MOGELIJK al binnen 100 jaar, elke krant kopt met "mens sterft over 100 jaar uit" (AD, Telegraaf, De morgen)
Oud 01-07-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
http://www.ad.nl/ad/nl/1008/Planet-W...jaar-uit.dhtml

wat slecht zeg die vent heeft gezegd: MOGELIJK al binnen 100 jaar, elke krant kopt met "mens sterft over 100 jaar uit" (AD, Telegraaf, De morgen)
Die man is pessimist van beroep, lijkt het wel.
Oud 01-07-2010, 13:43
Verwijderd
Al zou een echte raspessimist het misschien wel grappig vinden dat de mens uitsterft.
Oud 01-07-2010, 13:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
een raspessimist zou zeggen 'maar dat maak ik toch niet meer mee'
Oud 01-07-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
een raspessimist zou zeggen 'maar dat maak ik toch niet meer mee'
Of die vond het juist leuk om op aarde te blijven, om verdoemenis te zien!
Oud 01-07-2010, 13:47
Verwijderd
In elk geval laten we dan een flinke teringzooi achter op deze planeet.
Oud 01-07-2010, 13:48
Verwijderd
Julius Uice naamzoek; ik kijk praktisch nooit gtst, maar ik verveelde me en ging afleveringen van de afgelopen tijd terugkijken en toen zag ik jou daar in ene in De Koning staan!
Hier is vast al eerder op gereageerd, maar toch.
Oud 01-07-2010, 13:48
Verwijderd
Ja, Julius had daar een figurantenrol
Oud 01-07-2010, 13:49
Verwijderd
Nou, laat kinderen krijgen dan maar zitten.
Oud 01-07-2010, 13:50
Verwijderd
Hoi lekkers!
Mooi weer hé, verstikkend.
Oud 01-07-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Nou, laat kinderen krijgen dan maar zitten.
Dat mag sowieso wel wat minder.
Oud 01-07-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, Julius had daar een figurantenrol
Ja, dat zag ik
Ik vond het heel grappig

Hoe komt ie daar zo in ene terecht?
Oud 01-07-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, Julius had daar een figurantenrol
welke datum?
Oud 01-07-2010, 13:55
Verwijderd
In GTST?
Dat wil ik natuurlich ook. (:
Oud 01-07-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
welke datum?
25-06. Eerste scène na de commercial break
Oud 01-07-2010, 13:56
Verwijderd
haha julius ik heb wel gekeken maar ik heb je niet gezien. Maar meestal zit ook andere dingen te doen als dat opstaat.
Oud 01-07-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zag ik
Ik vond het heel grappig

Hoe komt ie daar zo in ene terecht?
Oh, hij had eerst een figurantrol in een ander reclamefilmpje, want daar hadden ze iemand nodig met lang haar. (En dat heeft hij nog, dankzij mij, want hij wilde het eigenlijk vlak daarvoor nog afknippen ) Hij is vervolgens uit die reclame geknipt, maar doordat hij er wel aan had meegedaan staat hij nu op een of andere mailinglijst en krijgt hij dus regelmatig mailtjes voor andere figurantrollen.

Citaat:
welke datum?
Weet ik niet, en hijzelf weet het volgens mij ook niet dus ik denk dat Minke momenteel de enige is die die vraag kan beantwoorden.
Oud 01-07-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
In GTST?
Dat wil ik natuurlich ook. (:
Toch niet echt he?
Oud 01-07-2010, 13:58
Verwijderd
Nee maar acteren lijkt me niet verkeerd.
Ik had Nina wel kunnen spelen.
Oud 01-07-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Oh, hij had eerst een figurantrol in een ander reclamefilmpje, want daar hadden ze iemand nodig met lang haar. (En dat heeft hij nog, dankzij mij, want hij wilde het eigenlijk vlak daarvoor nog afknippen ) Hij is vervolgens uit die reclame geknipt, maar doordat hij er wel aan had meegedaan staat hij nu op een of andere mailinglijst en krijgt hij dus regelmatig mailtjes voor andere figurantrollen.

Weet ik niet, en hijzelf weet het volgens mij ook niet dus ik denk dat Minke momenteel de enige is die die vraag kan beantwoorden.
Ik vind het wel grappig ik snap alleen niet waarom mensen willen figureren. Dat is toch een beetje een ondankbare zielige taak... Of heeft het alleen maar dat imago?

Al gedaan
Oud 01-07-2010, 13:58
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel grappig ik snap alleen niet waarom mensen willen figureren. Dat is toch een beetje een ondankbare zielige taak... Of heeft het alleen maar dat imago?

Al gedaan
Ik neem aan dat je ervoor betaald krijgt?
Oud 01-07-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Nee maar acteren lijkt me niet verkeerd.
Ik had Nina wel kunnen spelen.
Och kindje toch.
Oud 01-07-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Nee maar acteren lijkt me niet verkeerd.
Ik had Nina wel kunnen spelen.
nee daar ben je niet lelijk genoeg voor.
Oud 01-07-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat je ervoor betaald krijgt?
Dat is lang niet altijd zo, en als wel, dan heel weinig volgens mij.
Oud 01-07-2010, 14:00
Verwijderd
Moet ik dit als een compliment zien?
Oud 01-07-2010, 14:00
Verwijderd
Acteren op toneel is ook veel leuker omdat het elke keer nog beter kan.
Oud 01-07-2010, 14:02
Verwijderd
Preisident?

Legalize dope!
Oud 01-07-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Acteren op toneel is ook veel leuker omdat het elke keer nog beter kan.

En omdat publiek live reageert.
Oud 01-07-2010, 14:02
Verwijderd
Nog leuker is dat je het publiek kan betrekken bij het spel.
Oud 01-07-2010, 14:03
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Preisident?

Legalize dope!
Haha dope
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
In GTST?
Dat wil ik natuurlich ook. (:
Julius zei dat daar like duizend dertienjarige meisjes langs de kant staan, die komen dan telkens opdagen in de hoop dat ze onbetaald een figurantenrolletje krijgen. :')
Oud 01-07-2010, 14:06
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet, dus ik kijk wel GTST maar er staan te veel mensen
Oud 01-07-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Oh, hij had eerst een figurantrol in een ander reclamefilmpje, want daar hadden ze iemand nodig met lang haar. (En dat heeft hij nog, dankzij mij, want hij wilde het eigenlijk vlak daarvoor nog afknippen ) Hij is vervolgens uit die reclame geknipt, maar doordat hij er wel aan had meegedaan staat hij nu op een of andere mailinglijst en krijgt hij dus regelmatig mailtjes voor andere figurantrollen.

Weet ik niet, en hijzelf weet het volgens mij ook niet dus ik denk dat Minke momenteel de enige is die die vraag kan beantwoorden.
Wait, lang haar *gaat opnieuw kijken*
Oud 01-07-2010, 14:09
Verwijderd
Als je in het youtubefilmpje kijkt, bij welke tijd dan?
Oud 01-07-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Julius zei dat daar like duizend dertienjarige meisjes langs de kant staan, die komen dan telkens opdagen in de hoop dat ze onbetaald een figurantenrolletje krijgen. :')
Shit past toch niet meer helemaal bij de 'leeftijd'.
Oud 01-07-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel grappig ik snap alleen niet waarom mensen willen figureren. Dat is toch een beetje een ondankbare zielige taak... Of heeft het alleen maar dat imago?

Al gedaan
Nee, dat imago klopt wel, figureren is zeer ondankbaar. Als je echt een inwisselbare figurant bent, zoals de meeste figuranten, dan krijg je hooguit een paar tientjes betaald maar je bent wel de hele dag bezig want je moet telkens wachten tot je aan de beurt bent. Als je iets bijzonders moet hebben (zoals Uice toen met z'n haar) dan verdient het wel een stuk beter en dan hoef je ook minder lang te wachten, dus dan is het wel een leuk zakcentje

Ik denk dat een kwart van de mensen 't vooral voor de lol doet, de helft 't doet omdat ze fan zijn van de serie/regisseur/iets of familie zijn van iemand op de set, want in dat laatste geval word je natuurlijk wel vaak ingezet als er even niemand anders is, en een kwart hoopt/denkt dat ze dan ontdekt worden en gecast worden in de nieuwe film van Tarantino.
Oud 01-07-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet, dus ik kijk wel GTST maar er staan te veel mensen
met blauw overhemd staat ie. En wiet en lucas noemen hem een loser als ze zich omdraaien.
Oud 01-07-2010, 14:13
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Lance Armstrong zegt:


"Look, I've done this a long time, and I've been at the highest level now since 1992 until 2009," the superstar cyclist told CNN's Sanjay Gupta shortly after taking third in the Tour de France, the sport's most prestigious event. "I've been tested more than anybody else.
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
met blauw overhemd staat ie. En wiet en lucas noemen hem een loser als ze zich omdraaien.
ik had 'm inmiddels gespot, de rest is bijna allemaal kaal. Wat grappig, ik had me helemaal geen voorstelling bij Uice
Oud 01-07-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Lance Armstrong zegt:


"Look, I've done this a long time, and I've been at the highest level now since 1992 until 2009," the superstar cyclist told CNN's Sanjay Gupta shortly after taking third in the Tour de France, the sport's most prestigious event. "I've been tested more than anybody else.
Tja, Valverde en Frank Schleck zijn ook vaak getest, toch is van beiden bekend dat ze doping hebben gebruikt ondanks dat ze nooit positief zijn bevonden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.