Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 15:49
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Wat vinden jullie nou hier allemaal van het fenomeen "blokeren op msn" Kijk ik doe hetzelf regelmatig. Als ik met mensen aan het klappen ben waar ik op dat moment ff tijd in wil steken en der staan nog 6 balken te knipperen dan zeg ik dat ik off ga en dan block ik ze. Of het nou me beste vrieden/vriendinnen zijn of niet. Ik vin dat dat moet kunnen. Maar ik ook al zooooowveel mensen gehoord die daar heel boos om worden, en die dan vinden dat je dat niet kan doen bij vrienden. Hele ruzies alles. Zelfs gehoord dat iemand zei dat als je iemand blocked dat dat hetzelfde is als vreemdgaan .

Naja ff jullie mening der over dus, wat vinden jullie der van en doen jullie het zelf vaak.
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2002, 15:51
Verwijderd
Waar maakt iedereen zich druk om, maar af en toe je status op offline zetten is ook wel handig, maar waarom doe je het eigenlijk.

Zet gewoon je status op afwezig, haha en praat tegen de mensen waar je wil tegen praten.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 15:53
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik zeg het altijd tegen mn vrienden als ik geen tijd heb. Dat begrijpen ze heus wel, daarvoor hoef ik ze niet te blocken. En daarnaast: wat is er zo erg aan ff blocken? Waar maak je je druk over?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:00
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Je kan toch ook gewoon even zeggen tegen die mensen dat je het heel druk hebt met wat anders (niet zeggend of dat dan andere mensen op msn zijn, huiswerk oid... Dat mogen ze zelf invullen). Zet je status op bezet/afwezig en je hebt nergens last van, dat is socialer dan liegen dacht ik zo...

Kuzzje IK

*wat een drukte om zoiets *
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:05
Verwijderd
Hmz, ik doe er wel aan, maar alleen bij lui waar ik niet tegen wil praten op dat moment en die toch de hele tijd aan je kop komen zeuren....
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:07
Brainiacus
Brainiacus is offline
Als ik niemand wil spreken zet ik mezelf op Display Offline. Bespaart je een hoop moeite... 150 mensen blocken zou nogal lastig zijn. Als ik bepaalde mensen niet wil spreken zet ik hem gewoon op Away of Busy en reageer ik alleen op het volk wat wel een reactie verdient. En daar bovenop kan je altijd gewoon zeggen dat je ff druk bezig bent met chatten met anderen... dat begrijpen ze best.

Simpelweg blokkeren is vrij tactloos. Het enige volk wat ik persoonlijk blokkeer zijn mensen die enorm blijven doorzeuren over wat dan ook terwijl ik ze al 2 of 3 keer heb gezegd dat ik er niet over wil praten. Mensen die mij voor weinig tot geen reden blokkeren omdat ze ff geen zin hebben in m'n gechat heb ik helemaal een hekel aan. Zeg dat dan gewoon eerlijk, en dan kan ik m'n block+delete uitvoeren op die naam....
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:09
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ik vin blokken wel lullig, zeg het dan gewoon tegen ze..........
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:12
Brainiacus
Brainiacus is offline
Wat nog erger is, is dat als mensen het niet zeggen je je gewoon blijft afvragen waarom ze nou zo lang offline zijn... waardoor je weer gaat twijfelen of ze je geblocked hebben of niet. Ik heb zelf wel eens mensen er van beschuldigd (telefonisch) dat ze me geblocked hadden, terwijl ze echt een lange tijd offline waren... en andersom.

Het is gewoon een zwaar irritante feature. Als ik het me goed herinner stond er bij de vroegste versies van MSN gewoon 'You have been blocked.' als je probeerde iemand te messagen die je geblokkeerd had. Een veel betere oplossing, naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:30
Angeles
Angeles is offline
Je kunt er trouwens heel makkelijk achterkomen of iemand je heeft geblokkeerd of niet.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:33
Verwijderd
In beginsel blokkeer ik nooit mensen, tenzij ik het vervelend vind dat ze me online zien, of ze me totaal niks zinnigs te melden hebben of hebben gehad, ooit.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:34
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Ik blokkeer ook soms, daar is die knop nu eenmaal voor. Ik babbel graag eens maar niet met 5 tegelijkertijd. Ik heb dan ook geen ellenlange lijst in mijn msn, enkel vrienden met wie het leuk is te babbelen. Als iemand me niks anders te zeggen heeft dan hoi, waarom hoeft het dan nog? Ik wil me ook niet steeds verantwoorden als ik op afwezig sta of op bezet. Blokkeren lijkt me het simpelste en is ook niet lullig bedoeld, ik ben toch steeds bezig met andere dingen en die balkjes kunnen soms storend zijn. En dan als ik effe wil babbelen 'blokkering opheffen'. Nja veel ben ik eigenlijk niet online.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:36
Verwijderd
Blokkeren omdat ik geen tijd heb doe ik trouwens echt nooit, als ik bezig ben of ik heb tig venstertjes open dan zet ik m'n status gewoon in Bezet, of ik meld diegene dat ik druk ben en ze dus enkele minuten geen antwoord kunnen verwachten.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:53
Piccola
Piccola is offline
Er is 1 iemand die ik geblokkeerd heb. Verder blok ik niemand. Als ik geen tijd heb ofzo zeg ik dat gewoon en zet mijn status op afwezig of bezet. Alleen die ene jongen heb ik toch geblokt, omdat ie vreselijk irritant en klef is en nooit iets zinnigs zegt. Hij zit helaas ook nog eens bij me in de klas...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:55
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Er is 1 iemand die ik geblokkeerd heb. Verder blok ik niemand. Als ik geen tijd heb ofzo zeg ik dat gewoon en zet mijn status op afwezig of bezet. Alleen die ene jongen heb ik toch geblokt, omdat ie vreselijk irritant en klef is en nooit iets zinnigs zegt. Hij zit helaas ook nog eens bij me in de klas...

Whahahaha wat een lo, WHAHAHA hij zit nog in je klas ook. Whahaha is hij dan op skool ook zow??
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:14
Verwijderd
hahaha, ik neem dingen over msn nooit serieus, kan ik later echt zo over lachen als er iemand boos is over iets dat ik op msn heb gezegd..
dat boeit mij echt niet hoor
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:24
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Tjong, wat dom, het hele digitale gedoe moet je wat minder serieus nemen dan dingen in real life. En vreemdgaan hetzelfde als blocken... gebruik je verstand!
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:27
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Owja, kleine toevoeging -> Mensen die alsmaar hoi zeggen en hoe gaat het enzo, echt zulke doelloze gesprekken met je voeren en die je IRL ook nooit ziet, die block ik!

En nee, ik had geen zin om op de 'edit' knop te klikken
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:34
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Ik heb er geen problemen mee om iemand te blokkeren.. en als iemand mij wil blokkeren dan doen ze dat maar. Kan me verder niet zo veel schelen..
Ik blokkeer mensen als ik geen zin heb om met ze te praten of als iemand niks zinnigs te vertellen heeft en toch tegen me aan begint te lullen.
Ook doen sommieg mensen super irritant en vervelend op msn.. lopen vervelen en vage dingen zeggen waarvan je niet weet of je ze nu wel of niet serieus moet nemen..

--> naja, ik vind de 'blok' eigenlijk wel fijn
maaaarr ik moet toegeven het is wel irritant als iemand NOOIT online is en je dus niet weet of ie je geblokkeerd heeft of "iets" anders..
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2002, 18:48
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
Ik blokkeer eerlijk gezegd gewoon standaard iedereen!! Als ik dan online ga dan kijk ik met wie ik wil praten en die mensen die de-blokkeer ik dan gewoon. Ja sommige mensen zijn gewoon zo saaaaaaai op msn, die blijven maar oninteressant tegen je aan lullen enzo.... bluh! Blokkeren is lekker handig!

kusje
Druppel
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 19:29
Verwijderd
Doe ik niet aan, vertel ze gewoon de waarheid. Dus of ik iemand niet mag of ik geen tijd heb of dat ik zelf niks zinnigs heb te zeggen. Negeer ze nog liever dan dat ik ze blokkeer.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:24
Verwijderd
soms, als ik echt een hééééééééééééééééééle goeie reden heb, blokkeer ik soms mensen jah, ook goede vrienden. dan zeg ik dat ik er vandoor moet, zet ik even m'n status op offline weergeven, en ondertussen blokkeer ik bijna iedereen dat online is, behalve dan degene waarmee ik écht moet praten. dat doe ik echt wel alleen als ik totààl geen tijd heb om even aan iedereen uit te leggen dat die bepaalde conversatie echt wel heel belangrijk is... ik heb zelfs ooit mijn vriend geblokkeerd één keer maar hoor


xxx
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:29
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik blokkeer alleen als ik met 100 mensen aan het chatten ben en ik wil offline gaan. Tegen de tijd dat je de 100e gedag hebt gezegd, vraag de 1e weer waarom je nou nog niet weg bent etc.

En verder alleen als er mensen zijn die iederee keer maar tegen me aan blijven praten en boos worden als ik niet reageer.

Als mensen mij blocken moeten ze dat zelf weten, daar kom ik wel overheen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 00:05
Verwijderd
ik block alleen als iemand me heeft toegevoegd die ik niet ken, en ze blijken nog vaag te zijn ook, iemand waar ik dus niks aan heb...
heeeel af en toe block ik weleens iemand als die een vage bui heeft ofzo en alleen maar domme onzin uit loopt te kramen..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 02:43
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
blokkeren is gaar. ik zeg gewoon dat ze mogen oprotten en delete maar.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 06:39
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik block ook wel eens mensen, maar dat dan omdat ze vreselijk irritant zijn. Dus jah, dan is t ook gewoon van: hee, ik ben ff bezig jah, du ik ga off. En dan gaat mijn muisje naar de block-knop.

Ik zie t grote gedoe er omheen niet zo. Wat kan mij dat nou schelen als iemand mij blockt. Zo vaak zit ik toch niet op msn, dus jah.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2002, 07:57
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Waar maakt iedereen zich druk om, maar af en toe je status op offline zetten is ook wel handig, maar waarom doe je het eigenlijk.

Zet gewoon je status op afwezig, haha en praat tegen de mensen waar je wil tegen praten.
Als ik op afwezig ga staan praat nog steeds iedereen tegen me
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 08:53
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Als ik op afwezig ga staan praat nog steeds iedereen tegen me
Ja idd, op afwezig staan heblpt niet.

Maar ik blokkeer mensen ook wel eens, als je echt moeite moet doen om een gesprek op gang te houden, of als iemand je echt niks (meer) te melden heeft, nou ja moet kunnen. En ik ben me ervan bewust dat mensen dat ook wel eens bij mij zullen doen waarschijnlijk, boeien!
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 17:30
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Als ik op afwezig ga staan praat nog steeds iedereen tegen me
zeg dan gewoon niks terug!! als je iets terugzegt als je op afwezig staat denken de mensen dat je je altijd "zomaar" op afwezig zet, als je nou gewoon niks terug zegt zullen ze op den duur ook wel ophouden met lullen, ook de volgende keren dat je op afwezig staat.

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 18:12
utopian me
utopian me is offline
ach, ik blokkeer wel eens mensen. vooral mensen die me altijd aanspreken wanneer ik online kom. niks mis mee verder, maar wel als het dan ook altijd zo'n saai oppervlakkig gesprekje is. ik geef niet zoveel om msn. praat maar met een paar waar ik wel gek mee ben maar niet vaak zie graag en de rest alleen wanneer ik iets wil weten of afspreken ofzo... het is zo omslachtig. vaak sta ik gewoon op appear offline. om over blockeren boos te worden... tja, ik begrijp wel dat je je genegeerd kunt voelen bij bepaalde personen en daar kun je ook wel wat van zeggen als daar redenen voor zijn. echt kwaad zou ik er niet om worden.
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 20:36
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Blokkeren vind ik dus echt vette onzin. Als je druk bent zet je gewoon je status op busy of away. Mocht dat niet helpen dan schakel je over op appear oflline. Mensen die ik niet meer interresant zou vinden, daar zou ik het gewoon op een nette manier tegen zeggen. Blocken is mijn inziens alleen nuttig als mensen je echt lastig vallen terwijl je ze duidelijk hebt gemaakt daar niet van gediend te zijn.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 21:55
Brainiacus
Brainiacus is offline
Als je niet met mensen wilt praten, schaf dan MSN compleet niet aan. Blocken is gewoon triest tenzij je een goede reden hebt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 08:58
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
ow hellep zeg.. wat een gezeur omdat je ff iemand blockt op je msn.. het is toch niet persoonlijk bedoelt ofzo, als ik ze nooit meer zou willen spreken op msn dan zou ik ze wel uit mn lijst gooien zeg..

Als ik ff geen tijd heb dan zeg ik dat gewoon, die mensen snappen dat dan heus wel..
En tja ik zou er echt niet moeilijk over doen als iemand mij blockt.. boeiend.. ik snap niet dat mensen dat als een persoonlijke aanval opvatten..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:27
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
GRRR schreef:
blokkeren is gaar. ik zeg gewoon dat ze mogen oprotten en delete maar.
Same here hup, opzoutuh!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:31
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Blokkeren vind ik dus echt vette onzin. Als je druk bent zet je gewoon je status op busy of away. Mocht dat niet helpen dan schakel je over op appear oflline. Mensen die ik niet meer interresant zou vinden, daar zou ik het gewoon op een nette manier tegen zeggen. Blocken is mijn inziens alleen nuttig als mensen je echt lastig vallen terwijl je ze duidelijk hebt gemaakt daar niet van gediend te zijn.
Tering, wat menselijk ben ik niet van je gewend mr. atoombom
Wat je zegt ben ik het volledig mee eens. Ik zeg vziw altijd eerst dat ik iemand ga blocken voordat ik iemand ga blocken. En daardoor is het er maar 2x van gekomen dat ik iemand heb geblocked, wat tijdelijk is geweest.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:28
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Waar maakt iedereen zich druk om, maar af en toe je status op offline zetten is ook wel handig, maar waarom doe je het eigenlijk.

Zet gewoon je status op afwezig, haha en praat tegen de mensen waar je wil tegen praten.
precies....
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 15:49
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Syphon schreef:

Zet gewoon je status op afwezig, haha en praat tegen de mensen waar je wil tegen praten.
tja inderdaad, zo doe ik het meestal ook gewoon..
Als mensen praten tegen mij en ik heb geen tijd om tegen ze terug te praten dan zeg ik gewoon dat ik het te druk heb of dat ik iets aan het doen ben dus dat ik niet kan reageren, of niet snel kan reageren..
Ik zeg het ze eerlijk, dus moeten ze maar begrip voor hebben toch..?

Er staan af en toe ook mensen in mijn lijst die ik niet ken, (op de een of andere manier is er een keer iets fout gegaan met de lijst van mijn broertje en die van mij) vriendjes of vriendinnetjes van mn broertje, zijn ook vaak erg irritant, dus dan is het simpel, ik zeg gewoon dat ik ze ga blocken en deleten..

Ow mijn buurjongen en buurmeisje block ik wel eens, die zetten dan een heel blok vol met alleen maar tekentjes, echt heeel irritant.. ach die snappen toch niet wat blocken is en hebben er echt geen erg in als ik ineens offline ben
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-10-2002, 16:05
Angeles
Angeles is offline
Wat ik trouwens wel heel irritant vind: van die egotrippers die zich in vier schermpjes tegelijk aanmelden op MSN. En dan het liefste nog iedere twintig seconde. Jammer dat blokkeren daar niet tegen helpt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 16:14
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Wat ik trouwens wel heel irritant vind: van die egotrippers die zich in vier schermpjes tegelijk aanmelden op MSN. En dan het liefste nog iedere twintig seconde. Jammer dat blokkeren daar niet tegen helpt.
ajjj dat is echt gruwelijk irritant!!
Gelukkig doen er maar een paar mensen dat, en dat zijn dan eigenlijk mensen waar ik nooit mee chat, dus delete ik ze meestal maar.. Als ze toch nog tegen me willen praten dan kunnen ze dat gerust doen, maar ik heb dan iig niet die blokjes meer door mn beeld.. aarggg echt zo irritant!!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 18:56
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
ajjj dat is echt gruwelijk irritant!!
Gelukkig doen er maar een paar mensen dat, en dat zijn dan eigenlijk mensen waar ik nooit mee chat, dus delete ik ze meestal maar.. Als ze toch nog tegen me willen praten dan kunnen ze dat gerust doen, maar ik heb dan iig niet die blokjes meer door mn beeld.. aarggg echt zo irritant!!
Ja precies...
Alleen meestal blokkeer ik ze dan ook echt, daarna verwijderen, probleem helemaal opgelost. Als hij/zij zich weer aanmelden bij me stuurt ie/ze maar een mailtje ofzo. :\
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 20:00
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Stainleszs schreef:
Whahahaha wat een lo, WHAHAHA hij zit nog in je klas ook. Whahaha is hij dan op skool ook zow??
Jah.. Grappig?

Maareh, ja, ook op school is ie zo vreselijk irritant.
Ondertussen heb ik hem maar gedelete.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 20:55
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik ben der ook vrij makkelijk in, zie het probleem er ook niet zo van in.. beter dat dan dat ik gewoon niet reageer op mensen, soms heb ik gewoon geen zin met mensen te moeten praten dus hoppa even blokken.. boeiend.. hoeven zij nooit te weten.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 20:56
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
ow hellep zeg.. wat een gezeur omdat je ff iemand blockt op je msn.. het is toch niet persoonlijk bedoelt ofzo, als ik ze nooit meer zou willen spreken op msn dan zou ik ze wel uit mn lijst gooien zeg..

Als ik ff geen tijd heb dan zeg ik dat gewoon, die mensen snappen dat dan heus wel..
En tja ik zou er echt niet moeilijk over doen als iemand mij blockt.. boeiend.. ik snap niet dat mensen dat als een persoonlijke aanval opvatten..
idd
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 10:22
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik heb 3 mensen standaard geblokkeerd, maar ik hou ze in mn lijst voor het geval ik ze nodig heb.. wat ben ik evil...

verder ben ik overigens niet vies van 'tijdelijke' blocks.

bepaalde mensen kan ik het gewoon tegen zeggen van eej ik heb het te druk ok?

als ik op busy of afwezig sta blaeten mensen nog steeds
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 14:21
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
hmz, als ik ze niet mag of het zijn onnodige lui ofzo, of ze doen irri, dan blok ik ze en flikker ik ze eruit, maar ik heb 3msn-en aan tegelijk, t is meestalkw el druk maja, dan zeuren ze weer als je ff niks zegd... noujah vind je t raar
__________________
No speed, No life!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 15:05
haas17
haas17 is offline
Ik vind blocken lullig. Alleen als ik iemand echt niet meer wil spreken doek het. Kdoe gewoon status afwezig en niet reageren op andere personen.

Citaat:
Angeles schreef:
Je kunt er trouwens heel makkelijk achterkomen of iemand je heeft geblokkeerd of niet.
Vertel.......?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 20:04
Verwijderd
Ik vind dat blokkeren moet kunnen. Ik ben zelf al eens geblokkeerd *vind 't niet erg* en ik doe het ook bij andere mensen. Soms heb je gewoon even geen zin in iemand. nu even niet. hoppa, geblokkeerd.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 01:53
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:

als ik op busy of afwezig sta blaeten mensen nog steeds
mv Offline?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 07:51
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
dystopia schreef:
mv Offline?
maar dan kan je toch niet meer tegen mensen praten? Naar mensen waar je dus wel mee wilt praten..?

Althans ik heb altijd gedacht dat dat niet kon dan..
Ik kan dan niks typen, laat staan zenden...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:16
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
het handige van icq vond ik dat je kon praten als je op offline weergeven stond

maar niemand heeft meer icq van me friendz
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Shah of Blah schreef:
het handige van icq vond ik dat je kon praten als je op offline weergeven stond
Invisible mode

Die mis ik ook jah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ik had eens op msn
Verwijderd
5 01-03-2011 16:05
Software & Hardware Is mijn MSN gehacked? Hulp gevraagd!
Vipor
9 08-05-2010 23:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap MSN-terreur
juno
91 19-11-2005 20:40
Software & Hardware niemand kan je meer blokkeren op msn!
lolekke
6 25-06-2005 09:26
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 00:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.