Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 18:39
Kip187
Avatar van Kip187
Kip187 is offline
oke hoe kom je ervan af ik moet elke avond blowen anders word ik kanker chagerijnig, ik ben nu aant stoppen en dit is pas de de dag.........


TIPS OM TE KAPPEN MET BLOWEN PLZ


ow ja nog een vraagje ik wil alle redenen horen waarom ik wel zou moeten stoppen en ook degene waarom niet.

Ik ken ze denk ik al allemaal omdat ik ze allemaal al eens op mezelf heb gebruikt........... denk ik.
__________________
Een appel is geen peer.
Advertentie
Oud 18-10-2002, 19:04
Verwijderd
Nu kanker chagrijnig, of straks kanker.
En je kiest zelf maar hoe en of je stopt, je bent er ook zelf mee begonnen.
Oud 18-10-2002, 19:12
Locke
Locke is offline
Ik zou het niet weten daarom stop ik ook maar niet
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Oud 18-10-2002, 19:32
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
niet stoppen, blowen is goed!
Oud 18-10-2002, 19:36
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
niet stoppen, blowen is goed!
luister NOFX - Drugs Are Good maar 'es
Oud 18-10-2002, 20:14
running spirit
Avatar van running spirit
running spirit is offline
Citaat:
]{ing schreef:
niet stoppen, blowen is goed!
alles met mate bovendien iemand die voor de eerste keer en sigaret rookt denk dat ie dood gaat zo erg vind ie het stinken kun je nagaaan zoiets kan niet goed zijn dat geld ook voor blowe
__________________
miss_virus and Squall ownz the fokking scholiere site
Oud 18-10-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
running spirit schreef:
alles met mate bovendien iemand die voor de eerste keer en sigaret rookt denk dat ie dood gaat zo erg vind ie het stinken kun je nagaaan zoiets kan niet goed zijn dat geld ook voor blowe
Je moet toch echt zelf kiezen wat je doet, maar dan moet je later ook niet zeiken dat mensen je "een etiket opplakken" of dat je niet wist dat het slecht voor je was.
Oud 18-10-2002, 23:17
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Stoppen?? Simpel, gewoon niet meer doen, ben je toch lekker chagerijnig, dat is na een tijdje ook weer over. Ik heb het zelf al tijden niet meer gedaan, gisteravond weer een genomen, k had meteen weer de beste lachkicks ever!!! Gewoon niet aan denken!

K geloof niet dat ze net zoals nicotine pleisters, thc pleisters verkopen
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Oud 19-10-2002, 00:32
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
]{ing schreef:
niet stoppen, blowen is goed!
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 20-10-2002, 16:03
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Spa Rood drinken!
helpt overal tegen, je hebt meteen nergens meer zin in!
Oud 20-10-2002, 17:10
Griller
Griller is offline
Flink veel gaan sporten...
__________________
Ik sta alleen!
Oud 20-10-2002, 19:10
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Griller schreef:
Flink veel gaan sporten...
ook goede tip, meld je aan bij een fitnessclub, elke dag een uurtje trainen

trouwens, roken + fitnessen is imo niet zo fijn, blowen kan op zich wel, maar je moet niet voordat je gaat fitnessen een joint roken want dan krijg je nog geen 2 kilo opgetilt
Oud 20-10-2002, 23:09
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ook goede tip, meld je aan bij een fitnessclub, elke dag een uurtje trainen

trouwens, roken + fitnessen is imo niet zo fijn, blowen kan op zich wel, maar je moet niet voordat je gaat fitnessen een joint roken want dan krijg je nog geen 2 kilo opgetilt
valt best mee
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 20-10-2002, 23:10
Griller
Griller is offline
Citaat:
birthmark schreef:
valt best mee
Ha, ik wil jou weleens zien fitnessen als jij net een paar jointjes naarbinnen hebt gezogen..
__________________
Ik sta alleen!
Oud 20-10-2002, 23:14
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Griller schreef:
Ha, ik wil jou weleens zien fitnessen als jij net een paar jointjes naarbinnen hebt gezogen..
een paar net van te voren maken mij ook zeker wel slomer.

maar als je van te voren een joint rookt ben je iets trager, verder valt t wel mee
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 20-10-2002, 23:16
Griller
Griller is offline
Citaat:
birthmark schreef:
een paar net van te voren maken mij ook zeker wel slomer.

maar als je van te voren een joint rookt ben je iets trager, verder valt t wel mee
ja maar kun jij dan ook nog het normale gewixht tillen zoals je altijd doet..
__________________
Ik sta alleen!
Oud 20-10-2002, 23:17
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Griller schreef:
ja maar kun jij dan ook nog het normale gewixht tillen zoals je altijd doet..
ja
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 20-10-2002, 23:19
Griller
Griller is offline
Citaat:
birthmark schreef:
ja
ok dan zal jij wel al bijna imuun ervoor zijn ofzow
__________________
Ik sta alleen!
Ads door Google
Oud 20-10-2002, 23:25
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Griller schreef:
ok dan zal jij wel al bijna imuun ervoor zijn ofzow
nee, want ik kan nog steeds makkelijk stoned worden... alleen niet meer zo heftig
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 21-10-2002, 09:16
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
birthmark schreef:
nee, want ik kan nog steeds makkelijk stoned worden... alleen niet meer zo heftig
jaja.. ookal wordt je helemaal niet stoned van een joint, omdat je al zooo ervaren bent, ik zie je nog steeds niet evenveel gewicht tillen.. trainen gaat echt niet lekker als je gesmoked hebt
Oud 21-10-2002, 09:53
Ringmaster
Ringmaster is offline
One blow a day, keeps the bitch ass doctor away.
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Oud 21-10-2002, 13:47
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Een vriendin/vriend vinden die je erg erg erg leuk vind en die blowen niet zo heel erg leuk vind, waardoor je als je haar/hem echt zo leuk vind minder gaat blowen of zelfs daarvoor stopt met blowen
gebeurt niet vaak, maar bij mijn ex..niet vorige maar die ervoor lukte het wel...ik was die vriendin die het niet leuk vond/vind

Oud 22-10-2002, 10:53
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Een vriendin/vriend vinden die je erg erg erg leuk vind en die blowen niet zo heel erg leuk vind, waardoor je als je haar/hem echt zo leuk vind minder gaat blowen of zelfs daarvoor stopt met blowen
gebeurt niet vaak, maar bij mijn ex..niet vorige maar die ervoor lukte het wel...ik was die vriendin die het niet leuk vond/vind

bij mij lukte et ook
ik waas degene die blowde.. maar niej zo vaak hoor en ik ben niej zo snel verslaafd (hier ook niej aan) maarowkej
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 23-10-2002, 18:07
Kip187
Avatar van Kip187
Kip187 is offline
ben er al een beetje uit maar toch thx,
ik ben erachter gekomen dat ik blow doordat ik dan niet nadenk over allemaal gezeik thuis e.d
dus ik denk dat ik gewoon stop en er over ga praten ofzow is een advies dat ik andere wel; eens geef denk dat ik het zelf maar ga opvolgen.
__________________
Een appel is geen peer.
Oud 24-10-2002, 12:47
Kanterz
Kanterz is offline
yo kip, ken je probleem..
ikzelf blow al 6 jaar iedere dag, en is 90% om van het dagelijks gezeik af te komen.
wat ik zou doen als ik jou was, stel voor je rookt 3 joints per avond, maak er eens om te beginnen een tijdje 2 van, dan na een tijd weer 1.
en na een langere poos rook je er 1 samen met een maat ofzo, op die manier bouw je rustig af, want in 1 keer stoppen lukt bijna niemand, of het zijn personen die lopen roepen dat ze verslaafd zijn wat niet is.

maja, wat is je reden om te stoppen ??¿

mijn enige reden zou het geld zijn.
ik vindt dat mensen niet zo moeten bitchen over wiet. tis geen hard drugs man, alcohol das pas rotzooi, en dat wordt nog goed gekeurd ook!!!
kep zelf een moeder die al sinds mijn heugenis ZWAAR alcohol verslaafd is, en weet wat die muk verneukt in je leven.

tis gewoon van de zotte dat als ik ergens een joint rook en mensen zien het. je meteen aangekeken wordt als JUNK!!
terwijl ik mensen die alcohol eerder junks vindt...
kweet mun grensen, en verder dan wiet zal het niet snel komen.

maja, ik hoop dat je toch nog wat hebt aan mun stukkie.....

suc6 ermee!
Advertentie
Oud 24-10-2002, 19:29
Q3
Avatar van Q3
Q3 is offline
Citaat:
wouszer schreef:
Nu kanker chagrijnig, of straks kanker.
En je kiest zelf maar hoe en of je stopt, je bent er ook zelf mee begonnen.
Oud 28-10-2002, 15:51
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
ik ken het probleem .....


Bij mij is het vaak uit verveling. Je zit alleen op je kamer er is nix op tv en je verveelt je. Je rookt ff een joint en het is al een stuk leuker, je kijkt tv en het boeit niet echt wat je kijkt enz.

Als je gewoon in het weekend al je shit op smoked en doordeweeks nix haalt. Op die manier blow je alleen nog in het weekend als je dat een paar weken / maanden vol kan houden is verder afbouwen ook geen probleem meer.
__________________
You lost...
Oud 28-10-2002, 17:15
Upior
Upior is offline
Citaat:
Kanterz schreef:
yo kip, ken je probleem..
ikzelf blow al 6 jaar iedere dag, en is 90% om van het dagelijks gezeik af te komen.
wat ik zou doen als ik jou was, stel voor je rookt 3 joints per avond, maak er eens om te beginnen een tijdje 2 van, dan na een tijd weer 1.
en na een langere poos rook je er 1 samen met een maat ofzo, op die manier bouw je rustig af, want in 1 keer stoppen lukt bijna niemand, of het zijn personen die lopen roepen dat ze verslaafd zijn wat niet is.

maja, wat is je reden om te stoppen ??¿

mijn enige reden zou het geld zijn.
ik vindt dat mensen niet zo moeten bitchen over wiet. tis geen hard drugs man, alcohol das pas rotzooi, en dat wordt nog goed gekeurd ook!!!
kep zelf een moeder die al sinds mijn heugenis ZWAAR alcohol verslaafd is, en weet wat die muk verneukt in je leven.

tis gewoon van de zotte dat als ik ergens een joint rook en mensen zien het. je meteen aangekeken wordt als JUNK!!
terwijl ik mensen die alcohol eerder junks vindt...
kweet mun grensen, en verder dan wiet zal het niet snel komen.

maja, ik hoop dat je toch nog wat hebt aan mun stukkie.....

suc6 ermee!
Dus omdat die moeder alcoholverslaafd is is alcohol slechter????

no way, dat ligt dan eerder aan die moeder he!

Dat vind ik dus zo raar, waarom schuif je het op de alcohol af?? Het zijn nog altijd de gebruikers die verantwoordelijk zijn. Ik hou zeker van wat biertjes op z'n tijd, of af en toe wat sterke drank (whiskey, wodka, etc.), maar ik ben zeker niet verslaafd.

En verder, vind je het gek dat als je in de stad gaat zitten mensen rare blikken werpen.. Weten zij veel.. Als ik met wat lui in het park ga zitten en bier ga drinken kunnen wij ook wel rare blikken naar ons toegeworpen krijgen in de trand van "oh kijk, relschoppers". Daar maak je het zelf naar...

En wiet heeft toch wel wat meer effect op je dan alcohol, vriend.. zet jij maar eens een persoon die elke dag 1 biertje drinkt, en in het weekend een stuk of 5/6, en een persoon die elke dag 1 joint rookt, en in het weekend een stuk of 5/6. Moet je ze voor de gein na een maand ofzo met elkaar vergelijken. Nou, dan heb ik m'n keuze echt wel gemaakt hoor (heb ik allang gedaan, trouwens).
Oud 28-10-2002, 23:24
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
Drexz schreef:
ik ken het probleem .....


Bij mij is het vaak uit verveling. Je zit alleen op je kamer er is nix op tv en je verveelt je. Je rookt ff een joint en het is al een stuk leuker, je kijkt tv en het boeit niet echt wat je kijkt enz.

Als je gewoon in het weekend al je shit op smoked en doordeweeks nix haalt. Op die manier blow je alleen nog in het weekend als je dat een paar weken / maanden vol kan houden is verder afbouwen ook geen probleem meer.
Ja dat heb ik dus ook. Ik blow ook iedere dag zo'n 4-5 joints. Gewoon uit verveling. Wat moet je anders doen met je vrienden
En enigste reden zou voor mij zijn het geld. Want het kost toch een hoop met geld.
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Oud 29-10-2002, 09:39
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik zit nu in het zelfde schuitje. Moet eigenlijk druk bezig met mijn HBO maar ik blow praktisch elke dag en ga er straks weer eentje roken. Heerlijk om even tot mezelf te komen maar ondertussen komt er geen snars van mijn huiswerk en kom ik op achterstand te staan. Dan relativeer ik dat op een manier van, oh, dat kan volgende week ook nog wel en dan ga ik niet blowen. Maar de week daarop rook ik nog steeds elke dag een joint.

Dus dit heeft mij er toe gebracht om mijn doos met wiet ('k heb namelijk een hele kist vol) ergens te begraven. 'k Heb namelijk nog een hoop in te halen. En op die manier word ik niet de hele tijd geconfronteerd met dat spul en kan ik mijn huiswerk inhalen.
En als ik ooit eens een supervet feest krijg dan haal ik het er weer uit. (Waarschijnlijk is dat over een week ofzo) Zucht.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Oud 29-10-2002, 19:45
groningse haide
Avatar van groningse haide
groningse haide is offline
boeie tog???
__________________
hiopopopo, T Fly is homo en tevens internationalist :P
Oud 30-10-2002, 16:36
Q
Avatar van Q
Q is offline
Het is goor.

De omgeving stinkt er enorm van.

Je reactie vermogen vertraagt enorm.

Ik weet niet wat er over geschreven is maar ik weet van een familielid dat die er enorm traag van wordt en erg vergeetachtig.

Het kost geld.

80% kans dat je van sigaretten kanker krijgt en een afschuwelijke dood tegemoet gaat.

Het is een kleine stap naar een harddrugs verslaving.

Nu is het cool, later wordt het zielig.

Iedereen kent je als 'die ene jongen die altijd stoned is'.

1 tip om te kappen. Niet meer doen en geen andere verslaving vinden.
Oud 30-10-2002, 17:49
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
Citaat:
Q schreef:
Het is goor. > uhm iets roken smaakt nu eenmaal nooit echt lekker...

De omgeving stinkt er enorm van. > ik vind het een chille geur, en ik denk dat wel meer mensen hier dat vinden...

Je reactie vermogen vertraagt enorm. > dat is bij elk verdovend middel het geval lijkt me

Ik weet niet wat er over geschreven is maar ik weet van een familielid dat die er enorm traag van wordt en erg vergeetachtig.
> dat verschilt per persoon, sommigen worden onwijs hyper van een jointje, en vergeetachtig wordt je idd wel, zeker als je veel neemt...

Het kost geld. > alles kost geld...

80% kans dat je van sigaretten kanker krijgt en een afschuwelijke dood tegemoet gaat. > ?????????

Het is een kleine stap naar een harddrugs verslaving. > tja sommige personen stappen na softdrugs idd over naar harddrugs, doe je nix aan

Nu is het cool, later wordt het zielig. > waarom??

Iedereen kent je als 'die ene jongen die altijd stoned is'. > ja maar dat heeft niks met een wietverslaving te maken, als je alcoholist zou zijn, dan zou je bekend staan als die ene jongen die altijd bezopen is

1 tip om te kappen. Niet meer doen en geen andere verslaving vinden.
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?

Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 00:19.
Oud 30-10-2002, 17:53
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
Citaat:
Upior schreef:
En wiet heeft toch wel wat meer effect op je dan alcohol, vriend.. zet jij maar eens een persoon die elke dag 1 biertje drinkt, en in het weekend een stuk of 5/6, en een persoon die elke dag 1 joint rookt, en in het weekend een stuk of 5/6. Moet je ze voor de gein na een maand ofzo met elkaar vergelijken. Nou, dan heb ik m'n keuze echt wel gemaakt hoor (heb ik allang gedaan, trouwens).
uhm 1 biertje is echt niet te vergelijken met 1 "goede" joint....
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?
Oud 31-10-2002, 15:00
Ascona Cruiser
Ascona Cruiser is offline
nie lullen, gewoon stoppen, niet aan denken verder. wel; 1 keiharde datum stellen en tegen iedereen vertellen dat je dan gaat stoppen. dan kan je er niet meer onderuit.
__________________
Check the world in a love embrace...
Oud 02-11-2002, 16:10
Kip187
Avatar van Kip187
Kip187 is offline
Citaat:
Ascona Cruiser schreef:
nie lullen, gewoon stoppen, niet aan denken verder. wel; 1 keiharde datum stellen en tegen iedereen vertellen dat je dan gaat stoppen. dan kan je er niet meer onderuit.



werkt niet hor dat aan iedereen vertellen, en als het dan niet werkt wil je het ook nog eens gaan verbergen
__________________
Een appel is geen peer.
Ads door Google
Oud 06-11-2002, 23:12
?OWAN!
Avatar van ?OWAN!
?OWAN! is offline
ben gisteren ook gestopt.......

omdat ik de volgende nadelen constateerde:
onzekerheid
vergeetachtigheid
sociaal ineenklappen
laksheid/luiheid
afhankelijkheid (nog 1 joint?)
was vandaag ook best chagrijnig...........maar ach ja.......ik was niet stoned
__________________
Watching the red sky surrounded by clouds a salute to a begin of my forgetfulness of my latest sin
Oud 07-11-2002, 06:00
bong
bong is offline
maarre ff alchol maakt meer kapot dan wiet wat maak je aan je kichaam kapot met wiet??? je longen zelfde als sigaretten als je puur doet is het zelfs nog gezond je geheugen? tja dan moet je een non-stop blower zijn ik heb er nog geen last van zover ik weet alchol? je lever ook je geheugen en meer dan je lief is dus ik denk dat alchol tog wat slechter voor je is
Oud 07-11-2002, 07:20
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
ik weet dat ik veel smoke maar pech, ik geniet er van. heerlijk om na schooltijd even knijtertje lam te worden en de hele dag lachen
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 07-11-2002, 14:24
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
black angel schreef:
ik weet dat ik veel smoke maar pech, ik geniet er van. heerlijk om na schooltijd even knijtertje lam te worden en de hele dag lachen
k doe het laatste tijd alleen maar sávonds, ivm met tentamenweek. dan is het veel leuker, als je het beperkt!

maar dat is wel moeilijk
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 07-11-2002, 15:43
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
birthmark schreef:
k doe het laatste tijd alleen maar sávonds, ivm met tentamenweek. dan is het veel leuker, als je het beperkt!

maar dat is wel moeilijk
ik heb twee weken geleden ofzo tentamen-week gehad, ik ben toen 1,5 week gestopt
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 10-11-2002, 22:19
666ANGELTJE666
666ANGELTJE666 is offline
koop een keer de grootste shit die je kan krijgen en rook 10 uur constant achter elkaar. dan word je zo misselijk en ga je zo over de rooie dat je nooit meer wiet aanraakt.

of raak je beste vriend kwijt aan zijn verslaving. dat je hem letterlijk dood ziet gaan, dan stop je ook wel. geloof me maar.

greetz angel
__________________
Nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.
Oud 11-11-2002, 16:28
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
666ANGELTJE666 schreef:
koop een keer de grootste shit die je kan krijgen en rook 10 uur constant achter elkaar. dan word je zo misselijk en ga je zo over de rooie dat je nooit meer wiet aanraakt.

of raak je beste vriend kwijt aan zijn verslaving. dat je hem letterlijk dood ziet gaan, dan stop je ook wel. geloof me maar.

greetz angel
dood gaan aan weed ,nog nooit meegemaakt ,weed kan je nooit zomaar een overdosis krijgen van weed ga je out
Oud 14-11-2002, 10:10
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
Mensen, zullen we ff ontopic blijven?
Dr werd hier gevraagd om tips om te kappen, maar nu zit iedereen zich hier te verdedigen om het feit waarom hijzij niet stopt...

Hahaha..

Anyway....

Zoek een doel, hobby of een vriendin die niet blowt en switch van blowen in 1 keer over op het behalen vand at doel.
Je werkt dan constructief aan iets positiefs, en dar ben je jezelf altijd bewust van.
Dit geeft zelfvertrouwen en energie om van de wiet af te blijven.

Ikzelf ervaar naast tijdelijke financiele en tijdelijke gezondheids problemen verder geen negatieve gevolgen van wiet roken, dus heb ik ook neit zon drang ermee te stoppen.
Oud 15-11-2002, 14:05
Undying_Angel
Avatar van Undying_Angel
Undying_Angel is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
One blow a day, keeps the bitch ass doctor away.
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen
__________________
I AM THE UNDEAD DREADLORD!!!
Oud 20-11-2002, 14:00
Xellent
Avatar van Xellent
Xellent is offline
Citaat:
Undying_Angel schreef:
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen
Nie overdrijven he
Een voormiddag zonder zorgen is realistischer.
Oud 20-11-2002, 16:03
Angerfist
Angerfist is offline
ik ben gewoon gestopt omdat al mijn vrienden ook gestopt zijn nu ,je moet gewoon samen afsprkeen ,niet aleen stoppen en dan kijken hoe de ander rookt .Zo werkt het niet ,je moet het eigenlijk met iemand samen doen
Oud 20-11-2002, 17:25
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
666ANGELTJE666 schreef:
koop een keer de grootste shit die je kan krijgen en rook 10 uur constant achter elkaar. dan word je zo misselijk en ga je zo over de rooie dat je nooit meer wiet aanraakt.
nou ik denk dat ik dan gewoon lekker rustig wordt..
Oud 22-11-2002, 09:05
gangsta_bitch
gangsta_bitch is offline
je blowt neem ik aan buiten niet binnen in je huis, ga niet meer 's avonds weg dat doe ik ook veel minder en blow nu veel minder dat is een, vertel tegen je ouders dat je er mee wilt stoppen en ook tegen je vrienden dan kunne hun je er mee helpen, ik ken imenad die 7 maanden geblowt heeft die weet nu 5 jaar van haar verleden niet meer 1 reden dus om er mee te stoppen, een rede om er neit mee te stoppen is, het blijft gewoon vet leuk en lekker
Oud 22-11-2002, 11:17
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
wiet.en.sport.is.prim4.te.combineren.hoor

m44r.toch.liever.een.jointje.n4.tr4ining.d4n.ervoor
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.