Oud 18-07-2012, 21:50
bono97
bono97 is offline
hey allemaal, ik ben een meisje van 15 jaar, wat 6 maanden samen is met haar vriend van 15 jaar wij zijn nog steeds gelukkig samen en ik vind dat het serieus is dit keer. Ik zou wel graag eens seks met hem willen hebben (dat weet hij niet) maar hij onderneemt ook niets, ik zou graag hebben dat de jongens het initiatief neemt ... hij verteld soms wel van die typische jongensmopjes over seks dus en kijkt wel naar men decollté heb ik al opgemerkt... maar hoe kan ik hem subtiele hints geven, zodat het niet opvalt , maar dat hij gewoon initiatief neemt?


Alvast bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 22:19
Verwijderd
Die gozer wil je ongetwijfeld graag doen maar is gewoon een beetje verlegen. Je kan wel de hele tijd subtiel gaan doen maar dat zet geen zoden aan de dijk. Doe gewoon wat sexy shit in bed, kleed hem uit en de rest komt automatisch.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 22:36
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
jongens en subtiele hints gaan niet samen. dus als je wat wil, moet je er toch ook echt zelf wat voor doen. dus de volgende keer dat jullie een heftige zoen-sessie hebben kan je zijn kleren eens proberen uit te doen en dan snapt hij het vanzelf wel.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 22:47
ralphske
ralphske is offline
Of je gaat steets een beetje aan z'n lul zitten
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 22:58
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
jongens en subtiele hints gaan niet samen. dus als je wat wil, moet je er toch ook echt zelf wat voor doen. dus de volgende keer dat jullie een heftige zoen-sessie hebben kan je zijn kleren eens proberen uit te doen en dan snapt hij het vanzelf wel.
Dat. En als je echt wilt dat hij het initiatief neemt, zou je 'm misschien eens moeten vertellen dat je seks met hem wilt en het liefst ziet dat hij het initiatief neemt. Dat is makkelijker en duidelijker dan met subtiele hints en hij kan je meteen ook vertellen wat hij erover denkt (misschien vindt hij het wel reuzesexy als een vrouw af en toe helemaal het heft in handen neemt, en dan is het handig als jij dat weet! )
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 23:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Praat er gewoon over, dat is het meest duidelijke signaal. Hij probeert waarschijnlijk niet te ver te gaan en kan je waarschijnlijk wat moeilijk peilen.
En heb het natuurlijk ook even over de pil/condooms, etc.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 12:19
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Praat er gewoon over, dat is het meest duidelijke signaal. Hij probeert waarschijnlijk niet te ver te gaan en kan je waarschijnlijk wat moeilijk peilen.
En heb het natuurlijk ook even over de pil/condooms, etc.
Vraag idd gewoon of hij ook toe is aan die volgende stap...Als hij ja zegt, kun je de methode van Reverend toepassen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 15:51
bono97
bono97 is offline
ja dat kan ik wel doen, maar eerst de gelegenheid krijgen als we alleen zijn want zen ouders zijn meestal thuis
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 15:57
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Hem bellen of via skype ofzo. en anders naar ze kamer gaan
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 16:15
bono97
bono97 is offline
Citaat:
Hem bellen of via skype ofzo. en anders naar ze kamer gaan
ja mss werkt het trucje in de zetel: knuffelen, kussen...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 16:22
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
hoe bedoel je in de zetel? in een stoel ?
het trucje zoenen, en hem over zijn kruis strelen zou genoeg moeten zijn normaal gesproken bij mij in ieder geval.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 16:26
bono97
bono97 is offline
Citaat:
hoe bedoel je in de zetel? in een stoel ?
het trucje zoenen, en hem over zijn kruis strelen zou genoeg moeten zijn normaal gesproken bij mij in ieder geval.
ja sofa & oke
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 16:26
-Richard-
-Richard- is offline
Citaat:
het trucje zoenen, en hem over zijn kruis strelen zou genoeg moeten zijn normaal gesproken bij mij in ieder geval.
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 19:59
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
ja maar dat over het kruis is niet subtiel
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 20:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hand op de dij leggen dan
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 19:23
klaaaar
klaaaar is offline
Of je zegt dat hij meer initiatief mag nemen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 13:08
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ondertussen al een stapje verder gekomen?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 20:06
bono97
bono97 is offline
Citaat:
Ondertussen al een stapje verder gekomen?
niet echt , we waren aant kussen en ik ga met mijn hand onder zijn kleren op zijn rug en het is gewoon bij kussen gebleven
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 13:09
Verwijderd
Waarom onderneemt zij niets?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 23:42
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Als hij types een jongens mop maakt kan jij er veder op in gaan als het over sex gaat bijv dat je hem heel leuk vind enz en dat eigenlijk wel toe bent aan sex met hem
Wut?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 15:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Volgensmij bedoelt hij: "Als hij typisch een jongensmop maakt kun jij er verder op in gaan".
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 15:23
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
niet echt , we waren aant kussen en ik ga met mijn hand onder zijn kleren op zijn rug en het is gewoon bij kussen gebleven
Z'n lul zit aan de voorkant...
Nogmaals, als subtiel niet helpt; wees dan eens minder subtiel, helemaal niet subtiel kan daarna nog.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 15:25
DennisMaass
DennisMaass is offline
Zoals ik het nu lees ben jij te bang om het initiatief te nemen dus neem je het hem kwalijk dat hij het initiatief niet neemt?

Hypocriet.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 16:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zoals ik het nu lees ben jij te bang om het initiatief te nemen dus neem je het hem kwalijk dat hij het initiatief niet neemt?

Hypocriet.
Dat zegt ze toch nergens? Het is niet vreemd dat je nog wat onzeker bent als je er nog niet zo veel ervaring mee hebt, dat heeft niks met hypocrisie te maken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
niet echt , we waren aant kussen en ik ga met mijn hand onder zijn kleren op zijn rug en het is gewoon bij kussen gebleven
Tsja, ligt er helemaal aan hoe graag je wilt. Op een gegeven moment duik je er toch wel op
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 21:21
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Citaat:
Tsja, ligt er helemaal aan hoe graag je wilt. Op een gegeven moment duik je er toch wel op
Grimm heeft gelijk Bono97 de tijd zal wel komen & als ik het zo hoor dan zal die jongen wel goesting hebben als hij u zo bekijkt en van die mopjes maakt
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 13:30
DennisMaass
DennisMaass is offline
Citaat:
Dat zegt ze toch nergens? Het is niet vreemd dat je nog wat onzeker bent als je er nog niet zo veel ervaring mee hebt, dat heeft niks met hypocrisie te maken.
Natuurlijk wel. Als ze zo'n topic maakt zal ze het hem wel degelijk kwalijk nemen. 'Waarom wel mopjes en doet die het niet gewoon? Ik wil het en weet dat hij het wil!!"

De onzekerheid waar zij mee kampt heeft die jongen wellicht ook en dan vindt ze dat erg, terwijl ze het zelf net zo goed heeft anders had ze wel het initiatief genomen. En dat morele geouwehoer van 'Ik vind dat een jongen de eerste stap hoort te zetten' is natuurlijk gewoon een slecht excuus voor het niet durven van de eerste stap zetten.

Ofwel; Ze hebben waarschijnlijk beide hetzelfde probleem, maar ze wilt wel dat hij het oplost. Ja, dat heeft meer dan genoeg met hypocrisie te maken. Maar schattig is het ook wel.


OT: Zoals je al hebt gelezen vind ik dat je gewoon zelf de eerste stap moet maken (en dat gaat wel ietsje verder dan met hand over rug wrijven), snel genoeg zal hij ook loskomen en als jij verteld/laat merken dat het allemaal goed is komt het helemaal goed. :-)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 14:41
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Natuurlijk wel. Als ze zo'n topic maakt zal ze het hem wel degelijk kwalijk nemen. 'Waarom wel mopjes en doet die het niet gewoon? Ik wil het en weet dat hij het wil!!"

De onzekerheid waar zij mee kampt heeft die jongen wellicht ook en dan vindt ze dat erg, terwijl ze het zelf net zo goed heeft anders had ze wel het initiatief genomen. En dat morele geouwehoer van 'Ik vind dat een jongen de eerste stap hoort te zetten' is natuurlijk gewoon een slecht excuus voor het niet durven van de eerste stap zetten.

Ofwel; Ze hebben waarschijnlijk beide hetzelfde probleem, maar ze wilt wel dat hij het oplost. Ja, dat heeft meer dan genoeg met hypocrisie te maken. Maar schattig is het ook wel.


OT: Zoals je al hebt gelezen vind ik dat je gewoon zelf de eerste stap moet maken (en dat gaat wel ietsje verder dan met hand over rug wrijven), snel genoeg zal hij ook loskomen en als jij verteld/laat merken dat het allemaal goed is komt het helemaal goed. :-)
Je maakt het wel allemaal een stuk erger dan het is hoor. Ze wil graag dat hij initiatief neemt. Dat heeft niets met hypocrisie te maken; wie weet is ze zelf wel het onderdanige type. Dat zij een voorkeur heeft maakt haar toch niet hypocriet?

Ze heeft overigens nergens gezegd dat ze het hem kwalijk neemt. Ze vraagt hier hoe ze subtiel kan laten merken dat ze het wil zodat hij misschien initiatief neemt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Praat er gewoon over, dat is het meest duidelijke signaal. Hij probeert waarschijnlijk niet te ver te gaan en kan je waarschijnlijk wat moeilijk peilen.
En heb het natuurlijk ook even over de pil/condooms, etc.
Dit.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 16:35
bono97
bono97 is offline
Citaat:
Natuurlijk wel. Als ze zo'n topic maakt zal ze het hem wel degelijk kwalijk nemen. 'Waarom wel mopjes en doet die het niet gewoon? Ik wil het en weet dat hij het wil!!"

De onzekerheid waar zij mee kampt heeft die jongen wellicht ook en dan vindt ze dat erg, terwijl ze het zelf net zo goed heeft anders had ze wel het initiatief genomen. En dat morele geouwehoer van 'Ik vind dat een jongen de eerste stap hoort te zetten' is natuurlijk gewoon een slecht excuus voor het niet durven van de eerste stap zetten.

Ofwel; Ze hebben waarschijnlijk beide hetzelfde probleem, maar ze wilt wel dat hij het oplost. Ja, dat heeft meer dan genoeg met hypocrisie te maken. Maar schattig is het ook wel.


OT: Zoals je al hebt gelezen vind ik dat je gewoon zelf de eerste stap moet maken (en dat gaat wel ietsje verder dan met hand over rug wrijven), snel genoeg zal hij ook loskomen en als jij verteld/laat merken dat het allemaal goed is komt het helemaal goed. :-)
Ik begrijp wel dat je zo reageert maar ik neem het hem niet kwalijk, ik zou gewoon het liefst willen dat hij zoals de "meeste" jongens initiatief neemt, je kent het wel... maar het zal wel goedkomen na alle tips wat ik gelezen heb nu
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 17:59
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dus gewoon is van ze rug naar ze kruis afglijden. Dan zou er toch een reactie moeten komen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 20:35
DennisMaass
DennisMaass is offline
Citaat:
Je maakt het wel allemaal een stuk erger dan het is hoor. Ze wil graag dat hij initiatief neemt. Dat heeft niets met hypocrisie te maken; wie weet is ze zelf wel het onderdanige type. Dat zij een voorkeur heeft maakt haar toch niet hypocriet?

Ze heeft overigens nergens gezegd dat ze het hem kwalijk neemt. Ze vraagt hier hoe ze subtiel kan laten merken dat ze het wil zodat hij misschien initiatief neemt.
Het gaat er meer om dat ze beide hetzelfde probleem hebben (waarschijnlijk) en zij vind dat hij het op moet lossen.


Citaat:
Ik begrijp wel dat je zo reageert maar ik neem het hem niet kwalijk, ik zou gewoon het liefst willen dat hij zoals de "meeste" jongens initiatief neemt, je kent het wel... maar het zal wel goedkomen na alle tips wat ik gelezen heb nu
En dat wil je omdat je zelf het initiatief niet durft te nemen, right?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 22:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ach jongen, doe eens niet zo negatief. Stop met zwartkijken en lever een nuttige bijdrage aan de wereld.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
En dat wil je omdat je zelf het initiatief niet durft te nemen, right?
Nee, het is best normaal dat een vrouw wilt dat de man het initiatief neemt
Dat hoeft niet per se te betekenen dat ze zelf niet het initiatief durft te nemen, maar meer dat ze het aantrekkelijk vindt als de man dat zou doen, of dat ze dat gewoon de normale manier van zaken vindt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 13:33
bono97
bono97 is offline
Citaat:
Nee, het is best normaal dat een vrouw wilt dat de man het initiatief neemt
Dat hoeft niet per se te betekenen dat ze zelf niet het initiatief durft te nemen, maar meer dat ze het aantrekkelijk vindt als de man dat zou doen, of dat ze dat gewoon de normale manier van zaken vindt.
zo bedoelde ik het, dus ik verwijt niemand niets
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 14:23
klaaaar
klaaaar is offline
Mijn vriend nam in het begin ook totaal geen initiatief. Maar ik wist dat hij verder wilde, en ik wilde het onderhand ook wel. Ik had eerst ook zitten afwachten, maar het kwam maar niet. En toen heb ik heel veel moed verzameld en hem gewoon gezegd: 'Wil je alsjeblieft wat meer initiatief nemen?' Nou ja, en toen nam hij het initiatief. Niet subtiel, maar het lukte wel. ;D
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend nam in het begin ook totaal geen initiatief. Maar ik wist dat hij verder wilde, en ik wilde het onderhand ook wel. Ik had eerst ook zitten afwachten, maar het kwam maar niet. En toen heb ik heel veel moed verzameld en hem gewoon gezegd: 'Wil je alsjeblieft wat meer initiatief nemen?' Nou ja, en toen nam hij het initiatief. Niet subtiel, maar het lukte wel. ;D
Ligt het aan mij of is vragen om initiatief nemen ook initiatief nemen? Maar als je daar verder geen problemen mee hebt lijkt me dit wel het beste idee.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moeite met jongen te begrijpen..
LadyLike87
90 18-12-2009 14:46
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59
Bloem
500 31-03-2007 11:48
Levensbeschouwing & Filosofie [godsdienstpsychologie] Waarom geloven?
proycon
50 17-06-2005 09:55
Werk, Geld & Recht wijziging betaling
Verwijderd
15 07-05-2004 16:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap stelling: 11 september was Amerika's eigen schuld...
Scorpio
80 12-05-2002 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.