Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2007, 03:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
And the story continues.


Topic #58.

Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 05:44.
Advertentie
Oud 18-03-2007, 04:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik wil duidelijkheid. Of een afspraak met een datum of een afwijzing. Heel simpel.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-03-2007, 07:14
Verwijderd
ik HAAT ruzie met hem. Ben blij dat 't weer goed is. Maar alsnog, ik haaat het. En het regent enorm.
Oud 18-03-2007, 08:37
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Onzeker as always. Maar ik heb een leuk weekje achter de rug. Veel vriendinnetjes gezien en mede daardoor en stuk opgeknapt. Volgende week krijg ik waarschijnlijk een vriendinnetje op visite dat ik ook al heel lang niet meer gezien heb
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 18-03-2007, 08:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Reel Big Fish maakt me nostalgisch, maar vrolijkt me tegelijkertijd ook op <3
__________________
<):o)
Oud 18-03-2007, 09:15
Yolcu
Yolcu is offline
Ik wil echt even goed met hem praten, hem uitleggen waar ik mee zit. Maar ik weet nu al dat hij boos wordt als ik dat probeer uit te leggen.. dus het heeft zo weinig zin..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 18-03-2007, 11:28
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hij zit in Toscane... Weet je, het is raar, maar zodra er zo'n 1300 km tussen zit (of hoeveel is het...) en ik zie hem daarom een week niet, mis ik hem veel meer dan wanneer hij gewoon in Delft zit en ik hem een week niet zie. Oké, de MSN-gesprekken zijn dan minder enzo, maar toch. Ach ja, ik overleef het wel Vanavond gourmetten met vriendinnetjes en aanhang (heb ik een keer aanhang, zittie in het buitenland ) wordt vast hartstikke gezellig. En verder zijn m'n weken al aardig volgepland Komt vast goed.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 18-03-2007, 11:48
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Wilde dat ereen keer geen gezeik was..
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Oud 18-03-2007, 12:15
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
antwerpen was leuk
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 18-03-2007, 12:21
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
In de wolken.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 18-03-2007, 12:25
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
De ene keer wil ik 'm wel terug, de andere keer niet. Maar toch voel ik een steek van jaloezie als ik 'm met een ander meisje zie flirten
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 18-03-2007, 13:03
Verwijderd
Waarom doe ik zo allejezus spastisch.
Oud 18-03-2007, 13:06
Verwijderd
Ha, ik ga misschien meedoen met een concert van zijn fanfare! Leuk, samen muziekmaken (oke, en 30 anderen), dat hebben we nog nooit echt gedaan.

En ik vind het zo leuk dat hij dan even een loos moment heeft en gaat bellen alleen om dat te opperen en om even te kijken hoe het gaat, omdat hij weet dat ik heel veel moet doen vandaag en er een beetje gestresst over ben. Schatje is het toch.

Alleen heb ik veel meer zin om naar buiten te gaan (al dan niet met hem ) dan alles doen wat ik moet doen... waarom is het nu weer zulk allejezus mooi weer? Laat het dan maar een dag regenen, vind ik het tenminste niet erg om binnen te zitten
Oud 18-03-2007, 13:18
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-03-2007 @ 14:06 :
waarom is het nu weer zulk allejezus mooi weer? Laat het dan maar een dag regenen, vind ik het tenminste niet erg om binnen te zitten
Allejezus mooi weer? Hier striemt de regen gewoon tegen de ramen hoor, zoals het hoort . En samen studeren is fijn, t gaat goed.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 18-03-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 18-03-2007 @ 14:18 :
Allejezus mooi weer? Hier striemt de regen gewoon tegen de ramen hoor, zoals het hoort . En samen studeren is fijn, t gaat goed.
Offtopic: Ja het gaat ook met vlagen, hier. Hele morgen geregend, toen opeens stralende zon, en nu betrekt de lucht alweer. Het waait te hard, dat is het
Oud 18-03-2007, 13:26
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Thee Muts: Ik weet ook wel dat ik ook een keuze heb, maar eigenlijk vind ik het ook nog wel fijn, het is zo vertrouwd. En van veel contact naar opeens geen contact is ook zo'n omslag. Maargoed, het is wel beter, voor mij iig, en voor hem lijkt me ook.

Nou gister dus weer met die ene jongen afgesproken, en hij is wel leuk. Het was bast lang geleden dat we voor het laatst hadden afgesproken en merkte wel dat hij nu weer wat opschepperiger/macho achtig was, dat was hij de 1e keer ook, daarna werd het minder. Hopelijk gebeurt dat nu ook, want dan is ie wel een stuk leuker. Snap niet dat hij denkt dat ik dat leuk vind
Ow en volgens mij heeft hij echt al lang geen sex meer gehad (of hij is altijd zo, maar laten we hopen van niet) want wat hij allemaal doet/probeert als we aan het zoenen zijn, eh hallo we staan zeg maar wel gewoon op straat. Haha moet weer lachen als ik er aan denk (niet dat ik toen lachte hoor).
Maar naast deze 2 minpunten is het best een leuke jongen.
Oud 18-03-2007, 13:28
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ben met een vriend van me 2 daagjes naar Geneve geweest. Nu ben ik opeens verliefd op hem
Oud 18-03-2007, 14:28
Verwijderd
Goeeeeed <3
Ads door Google
Oud 18-03-2007, 14:54
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Gisteraaf was ik echt down en toen heb ik een knop omgezet en besloten om een taxi te delen met een oude vriend waar ik eigenlijk weinig mee om ga.

En ik heb een topavond gehad. Ik heb een super leuke jongen ontmoet. Ik heb zijn nummer en zijn msn. Het klikte echt. Heel erg leuk gepraat en gezoend

Avond vloog en toen weer terug in de taxi met die oude vriend. Hij wil me na huis brengen en ik heb ook nog met hem gezoend. Heel erg slecht. Maar ik kwam met een big smile thuis.

Misschien is rondsletten toch wel het beste remedie tegen liefdesverdriet haha. Waar ik het gister helemaal niet mee eens was.
Oud 18-03-2007, 14:58
wup
wup is offline
Goed, maar raar. We hebben dus net een half jaar samen in het buitenland gewoond en nu wonen we weer apart. Heel gek om echt weer dingen te moeten afspreken enzo. Voelt net alsof we nog maar net samen zijn, maar dat is eigelijk wel leuk. Het is allemaal wel goed zo

edit: @gurl19, o, absoluut is dat de beste remedie! Heel goed zo
Oud 18-03-2007, 15:19
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Gisteren een huge leuke avond gehad. En ik ben erachter, mijn crush is mijn crush niet meer .
Oud 18-03-2007, 16:19
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 18-03-2007 @ 14:03 :
Waarom doe ik zo allejezus spastisch.
Jij krijgt zo een pm.

OT: Ben ik beter, is hij ziek aan het worden..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 18-03-2007, 16:31
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Weer veel gemist hier. Deze topics gaan zo snel.

Anwyay, hij is net anderhalf uur weg en ik mis hem. ;.;
Mijn verjaardag was gisteren wel erg gezellig. Net zoals de feestjes van twee vriendinnen 's avonds. En ik vind het leuk om te zien dat hij goed overweg kan met mijn vrienden.

Alleen met mijn stiefmoeder gaat het erg slecht.
Oud 18-03-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 18-03-2007 @ 15:54 :
Gisteraaf was ik echt down en toen heb ik een knop omgezet en besloten om een taxi te delen met een oude vriend waar ik eigenlijk weinig mee om ga.

En ik heb een topavond gehad. Ik heb een super leuke jongen ontmoet. Ik heb zijn nummer en zijn msn. Het klikte echt. Heel erg leuk gepraat en gezoend

Avond vloog en toen weer terug in de taxi met die oude vriend. Hij wil me na huis brengen en ik heb ook nog met hem gezoend. Heel erg slecht. Maar ik kwam met een big smile thuis.

Misschien is rondsletten toch wel het beste remedie tegen liefdesverdriet haha. Waar ik het gister helemaal niet mee eens was.
Whehe, dat heb ik ook per ongeluk gedaan toen het net uit was... had 's middags een date met een knul, wel geinig enzo, gezoend, en 's avonds was ik ergens waar een bepaald iemand me zo overduidelijk ging versieren dat ik er maar op in moest gaan (het ging echt geweldig, op zo'n plagerige manier, terwijl je eigenlijk serieus aan het praten bent enzo)

Jah, rondsletten werkt prima Hoewel ik na een volgende date besloten had dat ik er toch maar weer mee op ging houden, want het was toch niet hetzelfde...
Oud 18-03-2007, 17:46
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Beetje jammer dat hij de taart die ik had gebakken voor z'n vader op de grond donderde, maar goed. Het gaat verder prima, maar dat is maar goed ook, gezien we toch nog héél lang samen blijven.

Totaal géén zin in morgen overigens, ik zie de bui compleet alweer hangen maar goed. Dat overleven we ook wel weer.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Advertentie
Oud 18-03-2007, 17:55
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
goed! twee van mijn beste buddys wonen nu vlakbij mij in 1 huis. en dat is erg gezellig!
En tussen hem en mij gaat alles smooth, vanaaf ff naar de bios!
Oud 18-03-2007, 17:58
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 18-03-2007 @ 08:14 :
ik HAAT ruzie met hem. Ben blij dat 't weer goed is. Maar alsnog, ik haaat het. En het regent enorm.

ruzie met wie?

o.t.: grappig hoe snel alles opeens kan gaan. ben wel blij met de recente ontwikkelingen....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 18-03-2007, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 18-03-2007 @ 18:58 :
ruzie met wie?

o.t.: grappig hoe snel alles opeens kan gaan. ben wel blij met de recente ontwikkelingen....
Ruzie met mn vriend. Want eigenlijk is 'ie veelste lief om zo gemeen tegen te doen..
Oud 18-03-2007, 18:21
Verwijderd
Dit weekend was rustig, bijna niemand gezien of gesproken, lekker rustig Wel gepraat met hem en dat was fijn en mn beste vriendinnetje kwam weer eens langs en het was weer zoals vroeger, dat was ook relaxed.
Oud 18-03-2007, 18:27
Verwijderd
Vrijgezel he.

Al iets van...4 jaar?

Ik voel me er goed bij.
Oud 18-03-2007, 19:13
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
hij was vet agressief gister maar als ik er wat van zeg is het:
'ik heb het altijd gedaan, altijd ik he!' & 'wil je echt ruzie krijgen over gister, is dat wat je wil?'

ohmygod ik wil alleen maar zeggen dat hij beter niet zo agressief tegen mij doet als hij te veel drinkt maargoed volgens hem is het dus beter als ik m'n bek houd en zijn gedrag tolereer.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 18-03-2007, 19:18
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 18-03-2007 @ 20:13 :
hij was vet agressief gister maar als ik er wat van zeg is het:
'ik heb het altijd gedaan, altijd ik he!' & 'wil je echt ruzie krijgen over gister, is dat wat je wil?'

ohmygod ik wil alleen maar zeggen dat hij beter niet zo agressief tegen mij doet als hij te veel drinkt maargoed volgens hem is het dus beter als ik m'n bek houd en zijn gedrag tolereer.
Klinkt niet als een bijzonder stabiele relatie...

Hij hoort niet agressief te zijn en jij hoeft het niet te pikken maar het is jouw keus uiteraard
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 18-03-2007, 19:23
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 18-03-2007 @ 20:13 :
hij was vet agressief gister maar als ik er wat van zeg is het:
'ik heb het altijd gedaan, altijd ik he!' & 'wil je echt ruzie krijgen over gister, is dat wat je wil?'

ohmygod ik wil alleen maar zeggen dat hij beter niet zo agressief tegen mij doet als hij te veel drinkt maargoed volgens hem is het dus beter als ik m'n bek houd en zijn gedrag tolereer.
Euh, agressief gedrag hoef je niet te tolereren.. volgens mij heb je al eerder zoiets gepost over een agressief vriendje..

OT: Heerlijk weekend, still in love <3
Oud 18-03-2007, 19:26
Verwijderd
@gurl19: dat is echt het beste wat werkt geniet er maar even van, maar denk wel aan je zelf enzo

OT: mja, gaat wel okee...tis weer voetbal op tv hee Maar hijs is wel lief
Oud 18-03-2007, 19:44
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
gaat lekker
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 18-03-2007, 20:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
wat een leuk weekend zeg!
Gisterenmiddag naar z'n nichtje om haar baby te gaan bewonderen en s avonds met een heel grote groep mensen wokken. Was echt heel gezellig.
Vandaag hadden we bij z'n vader gegeten en kolonisten van Catan gespeeld. Daarna allebei naar huis, maar eerst een halfuur in de kou afscheid staan nemen <3
Dinsdag weer

Gisteren realiseerde ik me dat het begin van onze relatie eigenlijk helemaal niet leuk was (ik zat ontzettend slecht in m'n vel door de dood van m'n vader en dan kwam die jaloezie er ook nog s bij en hij was ook niet op z'n best) en dat ie dat nu wel is! En ik weet dus dat hij niet zomaar bij me weg zal gaan als het even wat minder is.
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 18-03-2007, 21:10
Crimson
Crimson is offline
beslissing is genomen, wie benieuwd is, pm, want wil er liever niks meer over kwijt op t forum
Oud 18-03-2007, 21:12
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
het wordt tijd dat ik m weer eens zie.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 18-03-2007, 21:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-03-2007 @ 22:10 :
beslissing is genomen, wie benieuwd is, pm, want wil er liever niks meer over kwijt op t forum
ja, stiekem ben ik wel heel benieuwd naar t hoe en wat
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 18-03-2007, 21:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 18-03-2007 @ 22:13 :
ja, stiekem ben ik wel heel benieuwd naar t hoe en wat
Ja, ik ook wel. Heb niet actief meegedaan aan de discussie, maar wel alles gevolgd en ben benieuwd tot welke beslissing je bent gekomen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-03-2007, 21:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
doe maar een collectieve pm dan eh.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 18-03-2007, 21:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
*zucht* Ik voel me belabbert en dat heeft niet echt een positieve werking op mijn relationele gebied
'k kan wel janken zeg
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-03-2007, 21:30
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Wat kan het toch raar lopen allemaal.. Ik dacht dat ik mijn hele leven dezelfde zwager zou hebben, maar dat blijkt nu helemaal niet zo te zijn. Mijn zus en haar man gaan uit elkaar, na een relatie van 6 jaar en nu ze een dochtertje hebben van 7 maanden Nu wordt het nog meer duidelijk dat je niks kunt verwachten en dat alles fout kan gaan...

En op mijn eigen relationeel gebied is het nu even ontzettend stil en saai. Ik kom wel heel veel leuke jongens tegen, maar tot nu toe zijn ze allemaal nog niet leuk genoeg. Ik stel gewoon eisen en dat vind ik niet slecht, zo wanhopig ben ik niet en ik weet wat ik wel en niet wil. Afwachten maar. Het komt altijd op een moment dat je het niet verwacht he
Oud 18-03-2007, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 18-03-2007 @ 22:10 :
beslissing is genomen, wie benieuwd is, pm, want wil er liever niks meer over kwijt op t forum
Ja hallo, dan wil ik er wel een ja /forumnerd
Oud 18-03-2007, 22:12
Lor_Lam
Lor_Lam is offline
Hard to get.

Tips btw?
Oud 18-03-2007, 22:23
Verwijderd
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zeg het nog eens; wat is het héérlijk wanneer hij thuis werkt. Dan zitten we lekker allebei op onze +/- 50 m2 en zijn we heerlijk bezig met onze eigen dingen. Af en toe staat een van ons beiden op om water te koken voor koffie en thee, en dan gaan we gewoon weer verder. Daar kan ik echt van genieten

En ik droom steeds vaker over ons huis. Inmiddels hebben we een keuken gekocht en 't sanitair. 't Wordt zó mooi We hebben straks gewoon drie slaapkamers en een zolder met dakkapel. En een tuin. En een prachtige keuken - die zo uitgezocht was; onze smaak is echt vrijwel hetzelfde, verschillen zijn overkomelijk - een dito badkamer. Wow, het wordt mooi. Nog een jaar wachten... (Rond mei 2008 is 't waarschijnlijk af, maar dat kan ook nog later worden, of eerder als we geluk hebben...)
Als we dat huis hebben, dan kunnen we helemaal de hele dag thuis zijn en andere dingen doen. Hopelijk werkt hij dan meer thuis

Maar het gaat dus goed

En ik heb zin in m'n nichtje. Over 2 maanden en 16 dagen is mijn zus officieel uitgerekend. Dus dat gaat echt snel nu!
Oud 19-03-2007, 00:43
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja jezus, waarom raak ik toch altijd zo vreselijk in de war van een gesprek met hem? Zolang ik hem niet spreek gaat alles goed en weet ik wat ik wil, maar als hij dan weer begint over vroeger en vaag gaat lopen doen over hoe hij dingen anders aan had moeten pakken verlies ik al mijn zelfcontrole. Die ene ontmoeting toen ging wel, omdat ik een relatie had en dat duidelijke regels mee bracht voor hoe ik me bij hem moest gedragen, maar als ik hem nu weer ga zien weet ik toch echt niet wat ik met mezelf aan moet in zijn buurt. Tot nu toe weet ik een ontmoeting te vermijden, maar de smoesjes raken een beetje op en ergens wil ik hem ook heel graag wel zien. Hmpf!

@Crimson: Ik ben inderdaad ook erg benieuwd!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 00:46.
Oud 19-03-2007, 06:46
Verwijderd
Ik zie hem vanmiddag weer. <3

En mijn relatie met het nederlandse weer is naar de knoppen. Het sneeuwt verdomme. Waaaar is die zon van een paar dagen geleden? Waar is dat weer van raam open en ijs eten op de bank?

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 06:50.
Oud 19-03-2007, 07:58
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Lekker in een heel groep vrienden hele zaterdagnacht wezen stappen en dan zondag met hem wakker worden (okay, hem wakker maken ) en de hele zondag brak relaxen. Ik voel me en nog steeds wel .
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 19-03-2007, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 18-03-2007 @ 22:10 :
beslissing is genomen, wie benieuwd is, pm, want wil er liever niks meer over kwijt op t forum
ik ben benieuwd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.